Tapailemani mies laittoi aamiaisen vain itselleen "eihän naiset syö aamuisin"
Heräsin paistetun kananmunan tuoksuun miehen luona ja ilahduin, koska oli jo kova nälkä. Kun menin keittiöön, mies oli jo syönyt ja keräsi tiskejään pois. Kysyin jäikö minullekin ruokaa. Mies sanoi "eihän naiset syö aamuisin, ota vaikka appelsiinimehua" Kuulemma hänen äitinsä ja siskonsakaan eivät koskaan syöneet aamuisin vaan kattoivat perheen miehille. Nämä kolme naista ilmeisesti kattavat hänen mielestään kaikki maailman naiset?
Kommentit (205)
Saattaa vaikka vatsa alkaa toimia, jos aamulla syö... Ennemmin hoitaa tuollaiset asiat töissä, pois miehen kuuloetäisyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tapailunaista tietenkään kohdella samalla tavalla kuin tyttöystävää.
Jos mulla on yökylässä joku, on se sitten kaveri tai tapailumies, ei tulisi mieleenkään tehdä aamupala vain ITELLENI 😄.
Provohan tämäkin aloitus lienee, mutta kuitenkin. Tuo asenne on kuitenkin sellainen mihin olen itsekin törmännyt varsinkin kokemattomien miesten kanssa, että "eihän naiset sitä ja kaikki naiset aina tätä". Se jos mikä on luotaantyöntävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
veikö ap aamiaistarvikkeet mukanaan miehelle mennessä, vai aikoiko ap maksaa puolet kauppalaskusta?
miestenkin pitää maksaa syömänsa ruoat naisten luona kyläillessään, ainakin palstan mukaan
eri asia, jos mies pyysi naista panolle, mies maksaa
Panosuhteessa on yhteistä vain seksi. Molemmat osapuolet huolehtivat itse rahoistaan ja syömisistään. On eri asia jos seurustelee. Silloin on muitakin velvollisuuksia.
Jos on kyse rahasta niin voihan sitä odottaa, että toinen on häipynyt ja sitten vasta alkaa tuoksutella kämppää herkkuaamiaisella. Aika nuuka saa olla jos ei halua kananmunaa ja leipäviipaletta tarjota yövieraalle. Maksaako kahvikuppi extraa vai pitääkö tyytyä kraanaveteen? Saako edes hampaita pestä ja suihkussa käydä, kun vettä kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Sano "väärässä olit" ja ala paistamaan kananmunaa itsellesi.
Mutta kun se mies söi kaikki kananmunat, pekonit ja paahtoleivät. Jääkaapissa oli vain appelsiinimehua. ap.
Samanlaisia tapauksia tullut vastaan, keillä on outoja käsityksiä naisista ja ne perustuu aina siihen mitä oma äiti on tehnyt tai joku muu yksittäinen lähipiirin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
veikö ap aamiaistarvikkeet mukanaan miehelle mennessä, vai aikoiko ap maksaa puolet kauppalaskusta?
miestenkin pitää maksaa syömänsa ruoat naisten luona kyläillessään, ainakin palstan mukaan
Panosuhteessa on yhteistä vain seksi. Molemmat osapuolet huolehtivat itse rahoistaan ja syömisistään. On eri asia jos seurustelee. Silloin on muitakin velvollisuuksia.
Jos on kyse rahasta niin voihan sitä odottaa, että toinen on häipynyt ja sitten vasta alkaa tuoksutella kämppää herkkuaamiaisella. Aika nuuka saa olla jos ei halua kananmunaa ja leipäviipaletta tarjota yövieraalle. Maksaako kahvikuppi extraa vai pitääkö tyytyä kraanaveteen? Saako edes hampaita pestä ja suihkussa käydä, kun vettä kuuluu?
Miksi sitten palstan naisten mielestä miesten pitää maksaa ruokaostokset, jos mies menee naiselle kylään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tapailu ole seurustelua? Ei se yhden illan juttukaan ole jos jo tapaillaan enemmänkin. Ja nykyään seksi tulee kuvioihin heti suhteen alkaessa.
Paremmin olisi mennyt aloittajallekin perille, jos mies olisi tokaissut, että "hississä on muuten myös peili".
Provohan tämä on, ja vielä huono sellainen. Mutta yksinkertaiset palstanaiset nielee kaiken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tapailu ole seurustelua? Ei se yhden illan juttukaan ole jos jo tapaillaan enemmänkin. Ja nykyään seksi tulee kuvioihin heti suhteen alkaessa.
Ei ole, sama asia, ei automaattisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten palstan naisten mielestä miesten pitää maksaa ruokaostokset, jos mies menee naiselle kylään?
En oikein laske aamupalaa edes "ruoaksi". Kyllä itse ainakin tarjoan kotona aina vierailleni aamupalan ja itsekin saan muiden luona aamupalan, vasta sitten se varsinainen päivällinen ja mahdolliset juomingit maksetaan puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Paremmin olisi mennyt aloittajallekin perille, jos mies olisi tokaissut, että "hississä on muuten myös peili".
Provohan tämä on, ja vielä huono sellainen. Mutta yksinkertaiset palstanaiset nielee kaiken
Mutta kompleksiset palstamiehet muuten vain roikkuu ketjuissa huutamassa pää punaisena ja haukkumassa naisia.
Miten nämä mies söi sitä ja tätä -paskaprovot keräävät joka kerta satoja vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä mies söi sitä ja tätä -paskaprovot keräävät joka kerta satoja vastauksia?
Saanko kysyä: Kuinka sinä tunnut tietävän ihan kaikki palstan keskustelut ja jopa niiden vastausmäärät? Onko sinulla ollenkaan elämää palstan ulkopuolella?
-ohis
Kylläpä oli törkeä teko.Se on miehelle moro ja aivan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas huonokäytöksinen mies. Ei jatkoon.
Niin ja en syö aamiaista, mutta kyllä normi-ihminen tarjoaisi sitä aamiaista kuitenkin.
Jos on asunut pitkään yksin, niin sitä vaistomaisesti tekee ruoat ja muunkin vain itselleen, koska on tottunut näin tekemään.
No höpö höpö. Asun yksin ja kyllä osaan vieraista pitää huolta. Törppö äijä suoraan sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja en syö aamiaista, mutta kyllä normi-ihminen tarjoaisi sitä aamiaista kuitenkin.
Jos on asunut pitkään yksin, niin sitä vaistomaisesti tekee ruoat ja muunkin vain itselleen, koska on tottunut näin tekemään.
No höpö höpö. Asun yksin ja kyllä osaan vieraista pitää huolta. Törppö äijä suoraan sanottuna.
Jos on mittoittanut ruoan niin, että vain itselleen riittää. Ruokaa ostaessa ei ole tietoa, että joku on tulossa käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit on treffit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tapailunaista tietenkään kohdella samalla tavalla kuin tyttöystävää.
Jos mulla on yökylässä joku, on se sitten kaveri tai tapailumies, ei tulisi mieleenkään tehdä aamupala vain ITELLENI 😄.
Provohan tämäkin aloitus lienee, mutta kuitenkin. Tuo asenne on kuitenkin sellainen mihin olen itsekin törmännyt varsinkin kokemattomien miesten kanssa, että "eihän naiset sitä ja kaikki naiset aina tätä". Se jos mikä on luotaantyöntävää.
ja samalla yleistät (kokemattomat) miehet
klassista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on mittoittanut ruoan niin, että vain itselleen riittää. Ruokaa ostaessa ei ole tietoa, että joku on tulossa käymään.
Hyvä jakaa vähästään, Paha ei paljostakaan.