Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies laittoi aamiaisen vain itselleen "eihän naiset syö aamuisin"

Vierailija
07.03.2021 |

Heräsin paistetun kananmunan tuoksuun miehen luona ja ilahduin, koska oli jo kova nälkä. Kun menin keittiöön, mies oli jo syönyt ja keräsi tiskejään pois. Kysyin jäikö minullekin ruokaa. Mies sanoi "eihän naiset syö aamuisin, ota vaikka appelsiinimehua" Kuulemma hänen äitinsä ja siskonsakaan eivät koskaan syöneet aamuisin vaan kattoivat perheen miehille. Nämä kolme naista ilmeisesti kattavat hänen mielestään kaikki maailman naiset?

Kommentit (205)

Vierailija
141/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, mun äiti on just tommonen! Omista lähtökohdistaan päättää miten minäkin asioista ajattelen.

Äidistä hankalampi erota kuin panosta.

Vierailija
142/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Hän oli epäitsekäs, varjeli p:soaan liikakiloilta.

Anteeksi, mitä varjeli? 

Pajatsoaan? Tässähän vasta tapailtiin, eli puolisoaan ei ainakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran tapailumies oli sitä mieltä, etten varmaan jaksa syödä aamupalaksi kokonaista appelsiinia! 😂 Olin kyllä pienikokoinen, mutta silti ihminen tarvitsee vähän enemmän ruokaa. Että kyllä tällaisia miehiä vaan on.

Vierailija
144/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on löytänyt aamiaismiehensä varmaan tinderistä.

Vierailija
145/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja sisko on tietysti syönyt vaikka onkin laittanut miehille ruokaa toki joko jo ennen tai sen jälkeen . Useimmin jälkeen naiset syö usein mitä jää. Sitten tiskaa. Mutta odottikin tämä että olisit herännyt tekemään hänelle aamiaisen vai laskiko ettei ole varaa ostaa ruokaa kuin itselleen . No sanot vaan hei oli kiva tavata mut me ei sovita yhteen.

Vierailija
146/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun miehelle. Todella junttia käytöstä.

Vierailija
147/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan ei syö, eivät piere eivätkä käy paskalla koskaan.

Vierailija
148/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina pyrkinyt tekemään lopullisen vaikutuksen daamiin hyvällä aamiaisella. Lisäksi ennakoimattomia naisvieraita varten on aina ylimääräinen hammasharja paketissa valmiina. M50v

Vierailija
149/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tos tulee mieleen just ettei toinen oo mitään. ( Äkkiä kuvittelee et se kokkaa nyt mulle ihanaa aamiaista mut se onkin itselleen vain ja sitten ulos ovesta ,hyväksikäyttöä siis vain ). Toi ei vielä ole mitään jos mies pyytää risteilylle nainen saa maksaa itse matkan ja siellä mies menee syömään yksin nainen saa syödä ja maksaa omansa missä tykkää ,sitten perillä mies mies käskee naisen odottaa baarissa kun käy naimassa PROSTITUOITUJA sitten jatkaa paluumatkaa ostoksilla kiireesti ja pyytää voitko viedä vähän minunkin tupakoita ja viinoja tullista. Sen pituinen se.

Vierailija
150/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään aamuisin syö. Tulee huono olo. Kahvia 2 kuppia ja se riittää.

Vierailija
151/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies oikeasti kuvittelee että naiset pärjää lähes syömättä tai jos jotain syö niin kurkkua ja tomaattia. Totuushan on että miehen energiatarve on vain kaksi voileipäviipaletta enemmän kuin naisen per päivä ja naisen raudantarve on suurempi kuin miehen.

Itse olen hoikka paljon liikuntaa harrastava nainen. Työmatkoilla olen järkyttänyt miespuolisia työkavereita sillä että tilaan pihvin tykötarpeineen ravintolassa ja syön koko annoksen ja hui syön TAAS hotellin aamupalalla normaalin aamupalan.

Vierailija
152/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsekäs p. siis on ko. ukko. Ei ota muita huomioon eli harkitse vielä....

Vierailija
153/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuja vituttaa kun naiset syö niiden ruuat...

Vierailija
154/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan provo. mutta aikoinaan tapailin miestä joka korvasi aamupalan tupakalla ja kahvilla, ex-vaimonsa oli ollut samanlainen ja mies oli ihan pöyristynyt että oikeastikko sä syöt aamupalaa?

Vierailija
155/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kato tajunnu, että sen pitäis heti olla sun orja ja palvelija, vaikka ette vielä edes kunnolla seurustelleet.

Vierailija
156/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

veikö ap aamiaistarvikkeet mukanaan miehelle mennessä, vai aikoiko ap maksaa puolet kauppalaskusta?

miestenkin pitää maksaa syömänsa ruoat naisten luona kyläillessään, ainakin palstan mukaan 

eri asia, jos mies pyysi naista panolle, mies maksaa

Panosuhteessa on yhteistä vain seksi. Molemmat osapuolet huolehtivat itse rahoistaan ja syömisistään. On eri asia jos seurustelee. Silloin on muitakin velvollisuuksia.

Eikö tapailu ole seurustelua? Ei se yhden illan juttukaan ole jos jo tapaillaan enemmänkin. Ja nykyään seksi tulee kuvioihin heti suhteen alkaessa.

Jos mies menee seksisuhtessa naisen luokse, niin miestä ei haittaa yhtään vaikka nainen ei tarjoa mitään. Pääasia on, että saa seksiä. Mies olettaa naisen ajattelevan samoin. Siitä voi olla kysymys.

No höpö höpö. Oikeasti mies vetää kaapit tyhjiksi lupaa kyselemättä.

Vierailija
157/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin . Pojat etsii äidille jatkeen joka tekee kuten äiti teki . Oikeesti äidit syö vaikka laittaa toisille ruokaa.Joskus kiireellä vasta kun muut on syönyt joskus vasta työpaikalla. Ei tää nyt rakkautta ollut sitten. Muuten olisi herättänyt syömään tai pyytänyt voitko laittaa meille aamupalaa. Sekin on kauheaa jos on aamuvuoro töihin ja mies valvottava pitkin yötä. Tai pitäisi mennä yövuoroon eikä saa nukkua päivällä.

Vierailija
158/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että äiti ja siskot nousee kattamaan isälle ja perheen pojalle aamiaiset, mutta itse eivät jostain syystä syö?

Tässä meni uskottavuus

Vierailija
159/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi mitään mut yx mies näytteli monia tyttöystäviä valokuvista toi on latinoista toi on Puolasta toi on espanjasta toi on haitilta....tolle annoin samanlaisen sormuksen kuin sulle ja ton kanssa on lapsi ton kanssa kaksi ja toi odottaa lasta tuolla.Et te Amo vaan jätkät haaremit oli vanhaa liittoa Jeesus toi uuden.

Vierailija
160/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on niin tuhdissa kunnossa että sietääkin jättää aamupala väliin ja pätkäpaastota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi