Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronapommijoogayrittäjä ja vanhainkodin siivooja maalittaa poliiseja jotka vei hänet testattavaksi

Vierailija
04.03.2021 |

Kun joogi ei suostunut yhteistyöhön ja karanteeniin

Kommentit (727)

Vierailija
321/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimainen ihminen on ikävä kyllä tottunut pelkkiin omiin oikeuksiinsa ja unohtanut velvollisuutensa yhteisöä kohtaan. Yksilönoikeudet ovat kaunis asia, mutta on aikoja, jolloin yhteinen hyvä ajaa yksilön edelle. Ja näin pitää myös ollakin. Tietenkin tämän tulee olla poikkeustapaus, mutta pandemia on sellainen.

Jos joku levittää kulkutautia eteenpäin kykenemättä ymmärtämään omaa osuuttaa tautiketjussa, silloin hommalle tulee stoppi yhteisön puolelta.

Korona ei ole niitä kaikkein tappavimpia tauteja, mutta miettikääpä sitä skenaariota, missä vastaan tulee vaikkapa paiseruttoa kantava ihminen, jolla on sama asenne. Oletteko edelleen sitä mieltä, että on se jumaliste rikos kun tämä tyyppi lentää eristyksiin. Meillä jokaisella on VASTUU myös toisista ihmisistä.

Jos tämä leidi olisi ollut vaikkapa siellä omaehtoisessa karanteenissa. Jos hän olisi vaikka ottanut yhteyttä testiasiassa lääkäriin ja sopinut itselleen sopivan testin. Jos hän olisi kertonut asiakkaidensa tiedot ihan niiden asiakkaiden parhaaksi. Mutta kun ei! Mulla on oikeus!!! Mä en välitä!!! Mä en  usko koronaan! Mua ei kiinnosta! Mä en kerro! Ja nyt sitten yritetään uhriutua itse aiheutetun tilanteen jälkimainingeissa...

Säälittävää touhua.

VÄÄRIN. TAAS.

Olen jo vuoden palloillut kaukana maaseudulla jotta en tartuta vahingossakaan ruttoa muihin. Täällä on koko aikana ollut vajaa 30 tapausta.

Arvasin millaisessa tilanteessa tullaan olemaan, arvasin jo vuosi sitten. Te siellä stadissa koettakaa pelastaa nahkanne dystopialta, muuten meidänkin vapaus täällä menee. Vai oletteko lälläreitä? Karaise itsesi.

Vierailija
322/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuu koronakohussa ryvettyneen joogayrittäjän lakimies: "Kunniallinen ihminen leimattiin hyvin vaaralliseksi henkilöksi"

Iisalmen korona-altistustapauksessa viranomaisten huomion kohteeksi joutunut jooga- ja siivousyrittäjä Merike Sirelpuu aikoo aloittaa oikeustoimet viranomaisten toiminnasta, naisen lakimies kertoo. Nainen on lakimiehen mukaan pääsemässä näillä näkymin vapaaksi pian ja jatkaa elämäänsä kotona karanteenioloissa lääkärin ohjeiden mukaan.

Naisen lakimies Lauri Saarela kertoo MTV Uutisille, että naista kuulusteltiin vasta paikallisella poliisiasemalla. Nainen kiistää häneen kohdistetut rikosepäilyt.

Saarelan MTV Uutisille toimittamassa tiedotteessa kritisoidaan voimakkaasti viranomaisten koronaviruksen rajoitustoimia. Valtion ja hallintokoneiston syytetään kohdistavan kansalaisiin perusteettomia, "totalitaristisia otteita".

Lakimies: Naisen terveys vaarannettiin pakkotestillä

Saarelan mukaan tapahtumakulun taustalla on väärinymmärryksiä ja väärinkäsityksiä. Niiden seurauksena poliisi sai virka-apupyynnön hakea nainen terveystarkastukseen. Nainen laitettiin rautoihin vapaa-ajanasunnollaan ja toimitettiin vastentahtoisesti koronatestiin. Perheen muut jäsenet, mukaan lukien alaikäinen lapsi, seurasivat Saarelan mukaan naisen kiinniottoa.

Nainen ei olisi Saarelan mukaan halunnut antaa testiä sieraimesta sairastamansa verenvuotoa aiheuttavan sairauden vuoksi. Testi kuitenkin otettiin sieraimesta, mikä aiheutti verentuloa.

– Tässä vaarannettiin henkilön henki. Testi olisi pitänyt ottaa nielusta, kuten nainen poliiseille useita kertoja sanoi, Saarela sanoo.

Saarelan mukaan nainen oli mahdollista joukkoaltistumista koskevan tiedon saatuaan vetäytynyt maaseudulle karanteeniin estääkseen sairauden leviämisen oireettomuudestaan huolimatta. Saarelan mukaan hän ei myöskään ole kieltäytynyt koronatestistä.

Lue myös: Väkisin lukkojen taakse tai pakkotestiin? Tällaisin keinoin viranomainen voi tukahduttaa koronaa kansalaisen tahdosta riippumatta 

"Viranomaistoimet tullaan kyseenalaistamaan"

Saarela kertoo, että avin, terveys- ja poliisiviranomaisten toimet tilanteessa tullaan kyseenalaistamaan ohjeistuksia, poliisin voimatoimia ja lääkärin toimenpiteitä myöten.

Esimerkiksi poliisin päätös julkaista naisen kuva oli Saarelan mukaan naisen maineelle vahingollista ja harkitsematon ylilyönti. Hän muistuttaa, että poliisi julkaisee rikoksesta epäiltyjen kuvia yleensä vain hyvin vakavien rikosten ollessa kyseessä.

– Nyt täysin oireeton ihminen leimattiin hyvin vaaralliseksi henkilöksi, vaikka on kunniallinen ja vastuuntuntoinen ihminen, lakimies sanoo.

– Kyllä nämä kaikki tullaan kyseenalaistamaan sekä tehdään tutkintapyyntö ja muu tarvittava asiassa, Saarela sanoo.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nyt-puhuu-koronakohussa-ryvettyneen…

"Saarelan MTV Uutisille toimittamassa tiedotteessa kritisoidaan voimakkaasti viranomaisten koronaviruksen rajoitustoimia. Valtion ja hallintokoneiston syytetään kohdistavan kansalaisiin perusteettomia, "totalitaristisia otteita".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimieskin valittu öyhöttäjistä. Yksikään luottamusta herättävä lakifirma ei laita sivuilleen näkyviin tuollaista.

http://lakitoimistosaarela.fi/korona-info/

Vierailija
324/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuu koronakohussa ryvettyneen joogayrittäjän lakimies: "Kunniallinen ihminen leimattiin hyvin vaaralliseksi henkilöksi"

Iisalmen korona-altistustapauksessa viranomaisten huomion kohteeksi joutunut jooga- ja siivousyrittäjä Merike Sirelpuu aikoo aloittaa oikeustoimet viranomaisten toiminnasta, naisen lakimies kertoo. Nainen on lakimiehen mukaan pääsemässä näillä näkymin vapaaksi pian ja jatkaa elämäänsä kotona karanteenioloissa lääkärin ohjeiden mukaan.

Naisen lakimies Lauri Saarela kertoo MTV Uutisille, että naista kuulusteltiin vasta paikallisella poliisiasemalla. Nainen kiistää häneen kohdistetut rikosepäilyt.

Saarelan MTV Uutisille toimittamassa tiedotteessa kritisoidaan voimakkaasti viranomaisten koronaviruksen rajoitustoimia. Valtion ja hallintokoneiston syytetään kohdistavan kansalaisiin perusteettomia, "totalitaristisia otteita".

Saarelan mukaan tapahtumakulun taustalla on väärinymmärryksiä ja väärinkäsityksiä. Niiden seurauksena poliisi sai virka-apupyynnön hakea nainen terveystarkastukseen. Nainen laitettiin rautoihin vapaa-ajanasunnollaan ja toimitettiin vastentahtoisesti koronatestiin. Perheen muut jäsenet, mukaan lukien alaikäinen lapsi, seurasivat Saarelan mukaan naisen kiinniottoa.

Nainen ei olisi Saarelan mukaan halunnut antaa testiä sieraimesta sairastamansa verenvuotoa aiheuttavan sairauden vuoksi. Testi kuitenkin otettiin sieraimesta, mikä aiheutti verentuloa.

– Tässä vaarannettiin henkilön henki. Testi olisi pitänyt ottaa nielusta, kuten nainen poliiseille useita kertoja sanoi, Saarela sanoo.

Saarelan mukaan nainen oli mahdollista joukkoaltistumista koskevan tiedon saatuaan vetäytynyt maaseudulle karanteeniin estääkseen sairauden leviämisen oireettomuudestaan huolimatta. Saarelan mukaan hän ei myöskään ole kieltäytynyt koronatestistä.

Lue myös: Väkisin lukkojen taakse tai pakkotestiin? Tällaisin keinoin viranomainen voi tukahduttaa koronaa kansalaisen tahdosta riippumatta 

Saarela kertoo, että avin, terveys- ja poliisiviranomaisten toimet tilanteessa tullaan kyseenalaistamaan ohjeistuksia, poliisin voimatoimia ja lääkärin toimenpiteitä myöten.

Esimerkiksi poliisin päätös julkaista naisen kuva oli Saarelan mukaan naisen maineelle vahingollista ja harkitsematon ylilyönti. Hän muistuttaa, että poliisi julkaisee rikoksesta epäiltyjen kuvia yleensä vain hyvin vakavien rikosten ollessa kyseessä.

– Nyt täysin oireeton ihminen leimattiin hyvin vaaralliseksi henkilöksi, vaikka on kunniallinen ja vastuuntuntoinen ihminen, lakimies sanoo.

– Kyllä nämä kaikki tullaan kyseenalaistamaan sekä tehdään tutkintapyyntö ja muu tarvittava asiassa, Saarela sanoo.

Tulos voi olla: kukaan ei sairastunut vakavasti, kuten normaalia on.

Tuon takia tuhottiin ihmisen maine ja työ. Koko elämä.

Vierailija
325/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartuntataudin tahallinen levittäminen on vakava rikos.

Vierailija
326/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo, joka on kyseenalistanut tämän virolaisen kuvan ja nimen julkaisun.

_ _ _ _

Selvyyden vuoksi:

A) Korona on syytä ottaa vakavasti. Se on joillekin vaarallinen ja kuolemaankin johtava tauti. Monelle lievä ja ehkä oireetonkin.

B) En hyväksy, että koronaa ratutetaan tahallaan muihin ihmisiin. Kipeänä on syytä olla kotona ja eistyksissä. Testeihin on tärkeää mennä, jos epäilee saaneensa tartunnan tai oireet viittaavat tautiin

C) Kasvomaskia on syytä käyttää, käsiä pestä ja pitää turvavälit jne. 

D) Kaikki me nämä tiedetään. Osa noudattaa näitä, osa ei. Jotkut pelkäävät koronaa ja jotkut nauravat sille.

E) Tästä huolimatta minusta on tärkeää pohtia tätä kuvan ja nimen julkaisua. Se ei tarkoita sitä, että hyväksyisin virolaisen toiminnan vaan asiaa on on syytä pohtia. Jos asioita ei pohdita niin se voi johtaa tulevaisuudessa johonkin ikävään ja silloin kukaan ei ole enää kyseenalaistamassa vallitsevia toimia, jos me kaikki menemme vain automaattisesti virran mukana. Sen jälkeen ei enää löydy puolustajia - ei sinulle eikä minulle. Silloin meistä jokainen voi olla se seuraava "virolainen".

F) PS: Ja sorry, sille yhdelle, joka kokee sanojen lihavoinnin raskaana  ;)

_ _ _ _

- Kyse on meidän kaikkien oikeusturvasta -

Tässä tapauksessa julkaisulle oli olemassa vaihtoehto, eli tarvittavien tietojen antaminen jäljittäjille. Oli henkilön oma valinta etsiä altistuneet tätä kautta.

Yhtä lailla voisi kysyä, onko päihtyneen kuskin väkisin testaaminen r*aiskaus jos hän ei omasta mielestään ole aiheuttanut kenellekään vaaraa. Tai voiko mies kieltäytyä isyystestistä vedoten siihen, että hänellä on oikeus. Yksilönvapaudet ovat loppupeleissä aika yksinkertainen asia, raja menee oman nyrkin ja kanssaihmisen naaman välissä. Asian monimutkaistaminen jos mikä on vaarallista.

Vaihtoehtoko, lähdet testiin tai lehdet testiin.

Mikä se toinen vaihtoehto oli kun lääkärin mielestä oli vapaa? Karanteenin edellytyksiä ei ollut. Yhtä vähän kun ei ole edellytyksiä ilmeisesti sinullakaan.

Minä puhuin kuvan julkaisusta. Eli tartunnalle altistetut ihmiset voidaan tavoittaa joko yksityisesti tai julkisesti tiedottaen, ihan itse saa valita. Yksityisasia tämä ei ole.

Karanteenin edellytykset loppuvat 14 vuorokauden kuluessa tartunnan saamisesta, sitä lääkäri on tässä tarkoittanut. Altistukset tapahtuneet 19.2.-1.3. välisenä aikana. Koronatesti henkilön itse julkaiseman videon perusteella positiivinen - tosin tämän ymmärtämiseen teillä vänkääjillä ei selkeästi ole edellytyksiä.

Vierailija
327/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakimieskin valittu öyhöttäjistä. Yksikään luottamusta herättävä lakifirma ei laita sivuilleen näkyviin tuollaista.

http://lakitoimistosaarela.fi/korona-info/

Hyvä vaan jos on persu. Itse ottaisin vastaavassa tilanteessa persun lakimieheksi.

Kaikki muut ovat selkärangattomia maitonaamoja.

( Paitsi Räsänen ym. harvat suorat ja pelottomat ihmiset)

Vierailija
328/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muiden vuoro on nyt sitten elää 1 vuosi eristyneenä yhteiskunnasta ja muista ihmisistä. Kokeilkaa. Täällä on aikaa miettiä maailman menoa. Kaukaa näkee paremmin.

Vierailija
329/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

_ _ _ _

Selvyyden vuoksi:

A) Korona on syytä ottaa vakavasti. Se on joillekin vaarallinen ja kuolemaankin johtava tauti. Monelle lievä ja ehkä oireetonkin.

B) En hyväksy, että koronaa ratutetaan tahallaan muihin ihmisiin. Kipeänä on syytä olla kotona ja eistyksissä. Testeihin on tärkeää mennä, jos epäilee saaneensa tartunnan tai oireet viittaavat tautiin

D) Kaikki me nämä tiedetään. Osa noudattaa näitä, osa ei. Jotkut pelkäävät koronaa ja jotkut nauravat sille.

E) Tästä huolimatta minusta on tärkeää pohtia tätä kuvan ja nimen julkaisua. Se ei tarkoita sitä, että hyväksyisin virolaisen toiminnan vaan asiaa on on syytä pohtia. Jos asioita ei pohdita niin se voi johtaa tulevaisuudessa johonkin ikävään ja silloin kukaan ei ole enää kyseenalaistamassa vallitsevia toimia, jos me kaikki menemme vain automaattisesti virran mukana. Sen jälkeen ei enää löydy puolustajia - ei sinulle eikä minulle. Silloin meistä jokainen voi olla se seuraava "virolainen".

_ _ _ _

Tässä tapauksessa julkaisulle oli olemassa vaihtoehto, eli tarvittavien tietojen antaminen jäljittäjille. Oli henkilön oma valinta etsiä altistuneet tätä kautta.

Yhtä lailla voisi kysyä, onko päihtyneen kuskin väkisin testaaminen r*aiskaus jos hän ei omasta mielestään ole aiheuttanut kenellekään vaaraa. Tai voiko mies kieltäytyä isyystestistä vedoten siihen, että hänellä on oikeus. Yksilönvapaudet ovat loppupeleissä aika yksinkertainen asia, raja menee oman nyrkin ja kanssaihmisen naaman välissä. Asian monimutkaistaminen jos mikä on vaarallista.

Vaihtoehtoko, lähdet testiin tai lehdet testiin.

Mikä se toinen vaihtoehto oli kun lääkärin mielestä oli vapaa? Karanteenin edellytyksiä ei ollut. Yhtä vähän kun ei ole edellytyksiä ilmeisesti sinullakaan.

Minä puhuin kuvan julkaisusta. Eli tartunnalle altistetut ihmiset voidaan tavoittaa joko yksityisesti tai julkisesti tiedottaen, ihan itse saa valita. Yksityisasia tämä ei ole.

Karanteenin edellytykset loppuvat 14 vuorokauden kuluessa tartunnan saamisesta, sitä lääkäri on tässä tarkoittanut. Altistukset tapahtuneet 19.2.-1.3. välisenä aikana. Koronatesti henkilön itse julkaiseman videon perusteella positiivinen - tosin tämän ymmärtämiseen teillä vänkääjillä ei selkeästi ole edellytyksiä.

Oletko muuten SINÄ muistanut olla vuoden eristyksissä kuten minä? Jos et ole, sinuna pitäisin pienempää ääntä. Kanna vastuusi, minä olen koko ajan hoitanut oman osuuteni.

Vierailija
330/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

_ _ _ _

Selvyyden vuoksi:

_ _ _ _

Tämä.

Tyranniaa vastaan on pakko asettua nyt heti.

Lukekaa tuo ja miettikää vakavasti.

Sinä voit olla seuraava virolainen milloin tahansa kuka ikinä tätä luet. Sinä.

En voi. Koska jos saan koronaan viittaavia oireita, hakeudun heti itse testiin ja olen omaehtoisessa karanteenissa. En jatka töitäni ja ihmiskontakteja enkä pimitä asiakastietoja viranomaisilta, jos he tarvitsevat niitä altistusten jäljittämiseen. Eli en voi.

Asia voisi olla toinenkin kuin korona-asia. Varsinaisesti ei ole juuri tästä asiasta kyse. Ymmärrämme, että se ei kaikille aukea, sehän tässä lievästi sanottuna pelottaakin. PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ MÄÄÄÄÄÄÄÄ

Onhan se hyvä, että olet niin paljon viisaaampi kuin MÄÄÄÄÄ.

Tai ehkä sittenkin vain vainoharhaisempi.

Ymmärrämme, kun on lusikalla saanut niin kauhalla on vaikea antaa. Se anteeksi annettakoon. On hyvä avata silmänsä ja katsoa ympärille. Voisi vaikka nahdä jotain. Vaikka kauniin luonnon.

Ai te ymmärrätte. No tuota luontoa suosittelisin teillekin/sinullekin. Ihan vaihteluksi salaliittonettisivustojen lukemiselle. Pieni maadoittuminen sieltä meidän tavisten yläpuolelta tekisi varmasti muutenkin hyvää.

Valitettavasti en ole koskaan lukenut salaliittosivustoja. Osaan ajatella omilla aivoilla. Suosittelen sinullekin.

Vierailija
331/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

_ _ _ _

Selvyyden vuoksi:

_ _ _ _

Tämä.

Tyranniaa vastaan on pakko asettua nyt heti.

Lukekaa tuo ja miettikää vakavasti.

Sinä voit olla seuraava virolainen milloin tahansa kuka ikinä tätä luet. Sinä.

Huutonaurua harhoille!

Tänne ei kuulu. Ei huutoa eikä naurua eikä huutonaurua.

Vierailija
332/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mart Kuus näyttää olevan resistentti kyynelkaasulle. Onneks poliisit sai ton maahan. Ja toivottavasti joogasiivoojan tapauksessa oli tehokkaampaa kyynelkaasua.

Miks noi paskajalat hyökkää ton kaverin kimppuun? Ja mitä toi punapaitanössö menee puuttumaan asiaan jonkun hiton haravan kanssa?

Vierailija
333/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä luettuani ihmetyttää vielä enemmän.

Naisella oli verenvuototauti. Hän pyysi ottamaan testin nielusta, ei otettu, vaan nenästä. Siitä alkoi vuotaa verta. Naisen henki vaarannettiin. Lukekaa. Täysin kunniallinen ihminen leimattiin erittäin vaaralliseksi henkilöksi. Nyt menee kohta yöunet.

Tajusin siis jo ennen joulua että kukaan ei enää suojele meitä.

Ja kyse EI OLE nyt koronasta.

Paria päivää aikaisemmin hän oli kuitenkin väittänyt viranomaisille menevänsä testiin karanteenin jälkeen, eli mihin se verenvuototauti katoaa tuossa välissä? Kaikki seikat tämän naisen käytöksessä viittaa yritykseen salata tartunta. Nyt se foliohattu löysemmälle.

En usko enää juttujasi asenteellisuutesi takia joten turhaan länkytät.

Olen nähnyt vuosikausia jo mihin dystopiaan meitä viedään. Sä kuulut niihin tietenkin, joiden ainoa arvo ja mielenkiinnon kohde on MINÄ.

Minäminäminä.

Kauniita olkiukkoja osaat askarrella. Jos otat silmän käteen, katsot faktat ja toteat asioiden olevan tavalla x, se on asenteellisuuden vastakohta. Itse saat toki rauhassa uskoa mihin haluat, vaikka sitten tämän joogayrittäjän viattomuuteen.

Vierailija
334/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
335/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

QAnojen mukaan Trump vannoi eilen virkavalansa ja palasi USAn presidentiksi. Johtuneeko QAnalistien joukkopsykoosi tuosta merkittävästä käänteestä.

Vierailija
336/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli sata altistunutta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/090ea38d-e35d-440d-b9da-d3dc62208117

Ei jumalauta.

Vierailija
337/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

QAnojen mukaan Trump vannoi eilen virkavalansa ja palasi USAn presidentiksi. Johtuneeko QAnalistien joukkopsykoosi tuosta merkittävästä käänteestä.

Kuinkahan Trumpin fani-pojat pärjäilevät nyt kun idolinsa pudotettiin jalustaltaan housut kintuissa ja vaipat täynnä? Ketä he nyt ihailevat ja palvovat?

Vierailija
338/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahvameditsiin on suosittu etelässä. Ja seurauksenhan näemme

Ei hän oo joogi eikä jogini. Vaan joogaava siivooja.

Hei oikeesti missä asut ettei oo varaa maskeihin? Niitä saa ilmaiseksikin!

Vierailija
339/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli sata altistunutta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/090ea38d-e35d-440d-b9da-d3dc62208117

Kuinkahan paljon tulee kuolonuhreja?

Vierailija
340/727 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä luettuani ihmetyttää vielä enemmän.

Naisella oli verenvuototauti. Hän pyysi ottamaan testin nielusta, ei otettu, vaan nenästä. Siitä alkoi vuotaa verta. Naisen henki vaarannettiin. Lukekaa. Täysin kunniallinen ihminen leimattiin erittäin vaaralliseksi henkilöksi. Nyt menee kohta yöunet.

Tajusin siis jo ennen joulua että kukaan ei enää suojele meitä.

Ja kyse EI OLE nyt koronasta.

Paria päivää aikaisemmin hän oli kuitenkin väittänyt viranomaisille menevänsä testiin karanteenin jälkeen, eli mihin se verenvuototauti katoaa tuossa välissä? Kaikki seikat tämän naisen käytöksessä viittaa yritykseen salata tartunta. Nyt se foliohattu löysemmälle.

En usko enää juttujasi asenteellisuutesi takia joten turhaan länkytät.

Olen nähnyt vuosikausia jo mihin dystopiaan meitä viedään. Sä kuulut niihin tietenkin, joiden ainoa arvo ja mielenkiinnon kohde on MINÄ.

Minäminäminä.

Kauniita olkiukkoja osaat askarrella. Jos otat silmän käteen, katsot faktat ja toteat asioiden olevan tavalla x, se on asenteellisuuden vastakohta. Itse saat toki rauhassa uskoa mihin haluat, vaikka sitten tämän joogayrittäjän viattomuuteen.

Okei. Lähdetään dystopiaan. Tee kuten sanon. Minä toteutan askeettista karanteenia.

Onko sulla talo tai mökki jossain kaukana?

1. Muuta aluksi sinne

2. Tilaa kauppatavarat kotiin. Maksa kuun lopussa

3. Jos tarvitset lääkkeitä, soita apteekkiin että laittavat ne valmiiksi, hae äkkiä, maksa kuun  lopussa

Minä olen pärjännyt oikein hyvin. Olen täällä hysteerikkojen takia. Ihana rauha.

Paheksun sinua syvästi jos et tee kuten minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan