Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero seksin takia

Vierailija
04.03.2021 |

Onkohan tämä kuinka yleinen eron syy? En näe nyt enää omaa tilannettani kauemmaksi, koska seksi on aiheena meidän avioliitossa aivan kriisiytynyt aihe ja asia. Omat haluni ovat hiipuneet, tai lopahtaneet täysin seksiin aviomieheni kanssa.

Mieheni käytös on ollut vuosien mittaan todella huonoa, hän on ollut agressiivinen, arvaamaton, huutanut, heitellyt tavaroita, haukkunut minua ja syyllistänyt kovin ottein seksin vähyydestä. On huutanut rakkauden puuttumista, haukkunut minua kylmäksi akaksi, pihtariksi, raivoissaan huutanut miten tekisi mieli pyöritellä minua tukasta ympäri lattiaa ja panna vaikka väkisin. En voi käsittää tätä suhtautumistapaa asiaan! Ikäänkuin se seksi olisi jokin parisuhteen ulkopuolinen suoritus, joka saapuu täydellisenä paikalle huonon käytöksen jälkeen.

Taustatietona olemme kouluttautuneita, töissäkäyviä perheellisiä ihmisiä, meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Ei tällaisessa yhtälössä myöskään mitään spontaania seksiä harrasteta milloin huvittaa, mutta tämäkin on tietenkin minun ällöttävän pihtarin vika. Mies saattaa istua koko illan sohvalla katsoen omia elokuviaan ja sitten kun minä puuhailen omiani ja valmistaudun nukkumaan, mies nousee mielenosoituksellisesti sohvalta ylös ja räiskii ohitseni "Ei sitten rouvaa seksi oman miehen kanssa taida pätkääkään kiinnostaa". Hän ei ole tehnyt itse elettäkään sohvalla istuessaan mihinkään seksiin viittaavaan, vaan hän odottaa että minä olisin älynnyt hänen ajatuksensa ja mennyt viettelemään siitä elokuvasta pois. Kun menen halaamaan häntä ja alan varovaisesti ehdottamaan jotakin, hän sysää minut kauemman ja alkaa haukkumaan että "Et sinä kuitenkaan halua!" Saattaa mököttää ja tiuskia ja äyskiä tämmöisenkin tilanteen jälkeen lopun päivää tai iltaa.

Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi oikein tehdä? Mies haluaa näköjään aivan täysin alistaa ja rikkoa tämän avioliiton tällä seksiasialla ja omalla huonolla käytöksellään. Olen tosiaan alkanut muuttua jo hiukan kylmemmäksi, etäisemmäksi ja varovaiseksi, sillä tämän asian tiimoilta nykyisin meillä räjähtelee lähes jokatoinen päivä tai vähintään viikottain. Aina jos miehen suu on mutrulla tai käytös huonoa, syy on seksi.

Eihän tämä yksinkertaisesti voi enää jatkua näin, jotain on tehtävä. Olen aivan rikki.

Kommentit (822)

Vierailija
321/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde kuolee vääjäämättä aina kun seksi loppuu. Ollaan enää yhdessä sen kasatun totutun elämän takia ja varsinkin miehille äärimmäisen tärkeä seksin tarpeen tyydytys jää saamatta. Suhteen merkityksellisin osa otetaan pois, Jäljelle jää vain arjen "haasteet".

Luulisi kaikkien ymmärtävän tämän.

Kylläpä teidän parisuhde on huonossa jamassa!

Onko sinulla suhteessasi seksin lisäksi VAIN arjen haasteita? Onko seksi suhteessanne se kaikkein merkityksellisin?

Meille kaikkein merkityksellisin on lapset, yhteinen tekeminen ja keskinäinen rakkaus perheenä. Tämä ei ole synonyymi sanalle seksi!

Olen jo aikaa sitten eronnut kuolleesta suhteesta. Mulla on yhä lapset ja lapsilla vanhemmat.

Vierailija
322/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksan yllättyä siitä millaisissa suhteissa sitä täällä roikutaan ja millaista mallia parisuhteesta, isyydestä ja äitiydestä halutaan lapsille näyttää. Karua. Ero olisi monelle helpotus, ainakin niille lapsille. Kieroon kasvaa tuollaisissa piireissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma ja tulinen jyrähtää nyt kirjoitti:

Puhelinkin on lentänyt seinään. Sä et tiedä miten paljon tulee ylimääräistä kulua jos on temperamentiltaan tulinen ja sitten siihen yritetään määrätä lääkkeitä, ikään kuin olisi sairas..

Ihan oikeasti, käy hakemassa apua itsellesi. Tuossa käy vielä niin, että joku kerta et hajotakaan tavaroita vaan hajota ihmisiä.  Ja sitten ihmettelet, mitä tulikaan tehtyä.

Aika kaksinaamaista selittää tuollaista ja provosoida herkästi suuttuvia netissä...

Menkää oikeesti itseenne nyt.

Jotain vastuuta siihen että toisia alennetaan eläimeksi ja apinaksi netissä mielipiteiden ja temperamentin takia. Häpeäisitte.

Sen takia aihe vapaa suljetaan klo 23 kun ihmisillä oikeasti menee tunteisiin nämä kirjoittelut netissä.

Hyvä teidän on rauhoittavissa kirjoitella ja provosoida muita. Täällä menee ihmisillä tunteisiin ja ihmiset suuttuu, ja te vaan heitätte lisää pökköä uuniin.

Ei mielipiteiden, vaan käytöksen. Ja huomaatko kuinka tekstissäsi yrität vierittää vastuun sinun käytöksestäsi muiden niskaan? Eli jos joku provosoi (tai ylipäätään käyttäytyy tavalla, jonka sinä koet  provosoivaksi), koet oikeudeksesi toimia väkivaltaisesti (kyllä, se on vähintäänkin henkistä väkivaltaa, että teet omasta agressiivisuudestasi tuhoavan näytkösen, jolle kaikkien taloudessa olevien on pakko altistua). Se ei ole moiden vastuu huolehtia sinun käytöksestäsi. Se on sinun vastuusi. Kyllä. Sinä. Olet. Vastuussa. Omasta. Toiminnastasi. Ei kukaan muu.

Vierailija
324/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksan yllättyä siitä millaisissa suhteissa sitä täällä roikutaan ja millaista mallia parisuhteesta, isyydestä ja äitiydestä halutaan lapsille näyttää. Karua. Ero olisi monelle helpotus, ainakin niille lapsille. Kieroon kasvaa tuollaisissa piireissä.

Tämähän se on on frigidien perusheitto. Lasten takia.

Ihme harha pitää pahainvointiyksikköä pystyssä missä kaikilla on huono olla kun vanhemmat riitelevät.

Vierailija
325/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään aineissa. Ilmeisesti meillä muilla vain ei ole niin massiivisia tunne-elämän ongelmia, että pitäisi aina hajottaa jotain kun vituttaa. Suurimmalla osalla ei ole

Suuri osa kuitenkin vetää kaikenlaisia mielialalääkkeitä ja pysyy rauhallisina.

Ei mitään tunteita. Vähän kirjoitat säppiin nyt.

Sitten nimittelet että erittäin tunteikkaat välimeren tyyliset temperamenttiset ihmiset olisivat steroidejen käyttäjiä?

Loukkaa todella paljon. Minä itse kiristelin hampaita lukiessani tuota pötyä mitä suollit tänne.

Ei olisi mikään ongelma vetää näppäimistö rikki tai heittää hiirtä seinään. En vaan viitsi pistää romuksi kun pitäisi käydä hakemassa uusi tilalle ja nyt ei ole varanäppäimistöä.

Puhelinkin on lentänyt seinään. Sä et tiedä miten paljon tulee ylimääräistä kulua jos on temperamentiltaan tulinen ja sitten siihen yritetään määrätä lääkkeitä, ikään kuin olisi sairas.

En ole sairas vaan tunteellinen mies ja näytän tunteeni, vaikka se muita pelottaisi. Mua ei pelota näyttää tunteita yhtään.

Täysi ymmärrys ap:n miehelle ja jos ap:n mies on oikeasti käyny päälle ja tukistanut niin ap:n kannattaisi hakeutua turvakotiin. Muiden satuttaminen ei ole ok, mutta esimerkiksi useiden tonnien vihkisormuksen taittaminen lituskaksi tai pureminen lituskaksi on ok. Myös esineiden rikkominen on ihan oma asia.

Te ette tule sanomaan mitään kun itse maksaa esineet, niin ne saa pistää paloiksi ihan itse.

Te ette määrittele mikä on normi ja mikä ei. Ettekä te tule nimittelemään steroidien käyttäjäksi. Itse olette mielialalääkkeiden suurkuluttajaporukkaa. Hyvä teidän on olla rauhallisia kun vedätte niitä mömmöjä aamusta iltaan ja kehtaatte mennä liikenteeseenkin niiden alaisena. Hävetkää!

Mä en ole ikinä syönyt mielialalääkkeitä. Enkä silti heittele tavaroita seinään. Enkä minä joudu Vauva-palstan takia edes kiristelemään hampaita, sillä ei ikinä mene niin ihon alle. Ja mielialalääkkeitä syö vain 18% kansasta, ei ollenkaan suurin osa. 82% suomalaisista ei syö psyykenlääkkeitä. Enkä ihmettele masentuneiden määrää, jos ihmiset joutuvat kasvamaan kodeissa, joissa normalisoidaan huutamista ja tavaroiden rikkomista ja muuta uhkaavaa käytöstä ja sitä oikeutetaan sillä, että henkisesti epäkypsä vanhempi kokee oikeudekseen terrorisoida koko muuta perhettä "temperamenttiinsa" vedoten. Mutta kyllähän tuo jotain kertoo että vaimosi joutuu varomaan tekemisiään jotta ei provosoi sua liikaa. Joku muu, vähemmän sävyisä nainen varmaan saisi osumaa. Voitko mennä takuuseen, että et puuskassasi vetäisi turpaan jos joskus sanoisi jotain väärää? Tai ei hellittäisi, vaan jatkaisi asiasta jauhamista, vaikka olisit raivoissasi? 

hei mene töihin,älä elä minun maksamilla veroilla,älä tuhlaa aikaasi täällä,etsi töitä.

No en mä näin saikulla viitsi lenkillekään lähteä, joten hengailen AV:lla. Mikä on sun syysi roikkua täällä tähän aikaan?

Vierailija
326/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bädboy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tauluteeveet, stereot, veneet jne kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkia ja kakkua ostan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ottaa miehen egoon, ettet halua häntä.

Me olemme samankaltaisessa tilanteessa. Mies ei tosin ole noin huonokäytöksinen, mutta hänkään ei ole kohdellut minua hyvin ja tämän takia omat haluni ovat kuihtuneet. Meilläkin on lapsi, joka tietysti hankaloittaa spontaania seksiä. Väsymystäkin on.

Miehet eivät ymmärrä, että me naiset olemme emotionaalisempia. Meille ei riitä, että keppi on pystyssä ja sitten vaan tuuttastaan. Huoh.

Onneksi teitä naisiakin on erilaisia. Mä en jaksaisi mitään ihmeellisiä tuntien lämmittelyitä dinnereineen ja halailuineen. Meillä sovitaan "kalenterista", koska homma hoidetaan, ilman mitään kummallisia lämmittelyitä. Isot O:oot hoidetaan molemmille ja alles klar. Halailut ja muut on toinen asia sitten, päivittäistä hommaa ja kumpikaan ei siihen liitä seksiä mitenkään.

Että mies voi vaikka huutaa ja haukkua sua pari tuntia, jättää likaiset astiat pöytään ja lähteä poikien kanssa kaljalle ja tulla haisevana ja kännissä sänkyyn ja sä oot ihan messissä kun se haluaa tuupata munan pilluun? Ei se fiiliksen luominen välttämättä vaadi "parin tunnin lämppäystä dinnereineen", vaan kunnon yöunet ja mukavan kumppanin. Jos ei ole kumpaakaan, niin aika vaikea sitä on innostua.

Huvittaa kun joku parempi nainen näin miehen mielipiteestä kertoo totuuksia ettei tarvita lämmittelyjä tai muitakaan temppuja että onnistuisi, niin sitten sinä vihaisena alat meuhkata ihan skitsoa.

Tosi huvittavaa kun et vaan hyväksy että sinusta helpompia ja rennompia naisia on olemassa, joista ei ole mikään ongelma jos mies joskus lähtee kaljalle kavereiden kanssa ja tulee antamaan seksiä oluelta haisevana ja ihan yhtä rakastettavana kumppanina kuin selvinkin päin.

Hassua että yrität myydä tuota juttuas eräänlaisena ainoana totuutena. Onneksi oma vaimo antaa minulle myös humalassakin ja ei kiellä kaljaretkiä kavereiden kanssa.

Ilmeisesti minua rakastetaan ja olen ns. Lucky guy!

Ai senkin jälkeen kun olet käyttäytynyt huonosti, haukkunut vaimoasi ja raivonnut tälle? Sä poimit mun tekstistä vain yhden kohdan, mutta siinä oli montakin. Kyllä mäkin puuhastelen kännisen mieheni kanssa, mutta sitä känniä on edeltänyt huomaavainen ja rakastava käytös. Jos ei olisi, niin en varmasti puuhastelisi. Ja mä en "skitsonnut" missään kohtaa, eri mieltä oleminen ja muiden näkökantojen esille tuominen ei ole "skitsoamista" (paitsi ehkä teinille).

No lisätään tähän, että olen mennessäni pikkuriidan vuoksi paiskanut 3000e tauluteeveen lattialle (minähän sen maksoinkin minun telkku) ja potkaissut kiukussani vaimon useiden kymmententuhansien audin sivuvalon paskaksi (edelleen minun maksamia, minä rikon) ja kaahannut paidattomana pelkissä farkkuhaalareissa harlikallani hallille juomaan kavereiden kanssa. En koskaan ole satuttanut vaimoa  tai lapsia. Pihakoivuun olen vedellyt mavoja ja nyrkkeillyt kyllä senkin edestä. Tämän ohjeen sain jo nuorena vihanhallinnan keinoksi.

Miksi miehen temperamentista tehdään nyt sairaus ja että mies olisi paha jos paiskoo esineitä (jotka todennäköisesti on ostanut itse) ja ovia? Ei agressiivisuus temperamentissa ole huono tai paha asia, jos sen osaa kanavoida vaikkapa pihakoivuun.

Se että muihin koskee ja muita satuttaa. Se on väärin. Mutta tauluteeveen saa ihan kuka tahansa rikkoa jos haluaa, kun sen on itse ostanutkin. Vihkisormukset ja muut useiden kymmenten tuhansien arvoiset jutut saa heittää mereen jos raivostuttaa.

Materia ei korvaa rakkautta koskaan.

Riidan päätteeksi aina ostan uuden kalliimman tauluteeveen vanhan tilalle ja riidat sovitaan. Minä olin väärässä ja vaimo oikeassa. Rauha on maan päällä. Uudet sormukset ostan jne.

Miehenä minä olen se tulisempi tapaus ja huudan ja näytän tunteita taivaille.

Vaimo on monesti sanonut että käy kuumana kun näkee miten kiristelen silmiä ja kerään kiukkua.

Olen sellainen perinteinen mies, joka ei patoa tunteita vaan näyttää ne ja siitä syntyy sitten se keskustelu, jonka takia varmasti suhde on niin kestävää laatua.

Asiasta on naapurienkin kanssa keskusteltu. Pelkäävät minua ja ovat sanoneet että soittavat apua jos riehun liikaa. Itse olen vähän sellainen että haistakaa jumalauta pitkät.

Toivottavasti tajuat joskus että olet oikeasti pelottava ja lähipiirisi luultavasti pelkää sinua aika lailla.

Mun mielestä aika kuuma mies.

Poikarakkautta.

Mä en kyllä voisi kunnioittaa tai rakastaa mitään telkkarinpaiskojaa, idioottina pidän.

Hamevähemmistön tapoja on huutaa ja meseoa, ja kuvitella että sillä saavuttaa muuta kuin halveksuntaa ja inhoa.

nii noo joo, sul ei oo kato varaa sellasee

Eikö sulla oikeasti tule mieleen fiksumpaa käyttöä rahalle kuin tahallaan rikkoa tavaraa? Typerämpää ei voi olla, yrität vaan perustella lapsellisuuttasi ja olematonta itsehillintääsi.

Nolo äijä.

Jos miettii järkevästi niin mitä kolmentonnin tauluteeveen sijaan voisi tehdä, niin lähettää kehitysmaihin sillä rahalla useita vuohia ja heidänkin parisuhde heidän maassaan paranisi huomattavasti, mutta pohjoismaissa Throrinin kaltaiset juntit paiskoo tauluteeveitä kalliille puulattialle kun vähän kiukuttaa vaimon pihtailut. Kyllä verotusta pitää ja voi lisätä kun lukee näitä älyttömyyksiä aihe vapaalla.

Kehitysmaavuohiien sijaan ostaa kolmella tonnilla vaikka kotisiivousta, jäisi energiaa siihen seksiinkin paremmin.

No oikeasti ei tuolla rikkojalla varaa ole, selittelee vaan, kun itsehillntä on uhmaikäisen lapsen luokkaa.

Mitä nyt oon kattonut faijan toimintaa, niin aika hyvin sillä on just tollasee varaa. Et jos sulla käy kateeksi se miten monen tonnin edestä mies voi pistää asioita mäsäksi, nii oot vaan kateellinen.

Kyllä Suomessa on porukkaa joka rikkoo isojen rahojen edestä tavaraa jos haluaa ja ärsyttääkseen puolisoa ja lapsiaan. Et kyl verotusta vois lisätä ja miettiä voisko nekin rahat pistää niihin vuohiin ihan aikuisten oikeesti sinne kehitysmaihin eheyttämään näiden muiden maiden perhe-elämää.

t. nimimerkillä pleikka kolmosen isä polvetti päreiks perheriidan päätteeks 2009

Voisi vähentää raivokohtauksia ja rikkomisen määrää kun verotettaisi kovemmin. Ei enää hajoisi lasten pleikatkaan niin usein. Avioerojakin voitaisi vaikeuttaa huomattavasti nykyisestä.

Siten että se tulisi maksamaan molemmille huolella.

Vierailija
327/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että ongelma on miehen huono käytös ja aggressiivisuus, ei seksi tai sen puute. Voisitteko mennä pariterapiaan, tai sinä yksin purkamaan asioita ammattilaiselle?

Voin kokemuksesta sanoa, että seksin puuten ja turhautuminen aiheuttaa miehessä agressiivisuutta ym. Aikamoinen noidankehä, ei seksiä -> agressiivisuutta -> vielä vähemmän seksiä -> lisää agressiivisuutta. Siihen miksi seksi on jäänyt teillä alunperin taustalle en osaa vastata.

Tämä. Ja AP ei edes ymmärrä mistä miehen raivo johtuu!

HUH HUH

Vierailija kirjoitti:

ALOITTAJA: "On huutanut rakkauden puuttumista, haukkunut minua kylmäksi akaksi, pihtariksi, raivoissaan huutanut miten tekisi mieli pyöritellä minua tukasta ympäri lattiaa ja panna vaikka väkisin. En voi käsittää tätä suhtautumistapaa asiaan!"

T. Nainen (kehottaisin aloittajan MIESTÄ eroamaan, kun kärsimys on jo tuota tasoa!)

Vierailija
328/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus voisi olla myös: Aviero seksittömyyden takia?

Muotoilu tuo mieleen että AP voi olla seksinegatiivinen.

Vierailija
329/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinkin on lentänyt seinään. Sä et tiedä miten paljon tulee ylimääräistä kulua jos on temperamentiltaan tulinen ja sitten siihen yritetään määrätä lääkkeitä, ikään kuin olisi sairas..

Ihan oikeasti, käy hakemassa apua itsellesi. Tuossa käy vielä niin, että joku kerta et hajotakaan tavaroita vaan hajota ihmisiä.  Ja sitten ihmettelet, mitä tulikaan tehtyä.

Aika kaksinaamaista selittää tuollaista ja provosoida herkästi suuttuvia netissä...

Menkää oikeesti itseenne nyt.

Jotain vastuuta siihen että toisia alennetaan eläimeksi ja apinaksi netissä mielipiteiden ja temperamentin takia. Häpeäisitte.

Sen takia aihe vapaa suljetaan klo 23 kun ihmisillä oikeasti menee tunteisiin nämä kirjoittelut netissä.

Hyvä teidän on rauhoittavissa kirjoitella ja provosoida muita. Täällä menee ihmisillä tunteisiin ja ihmiset suuttuu, ja te vaan heitätte lisää pökköä uuniin.

Ei mielipiteiden, vaan käytöksen. Ja huomaatko kuinka tekstissäsi yrität vierittää vastuun sinun käytöksestäsi muiden niskaan? Eli jos joku provosoi (tai ylipäätään käyttäytyy tavalla, jonka sinä koet  provosoivaksi), koet oikeudeksesi toimia väkivaltaisesti (kyllä, se on vähintäänkin henkistä väkivaltaa, että teet omasta agressiivisuudestasi tuhoavan näytkösen, jolle kaikkien taloudessa olevien on pakko altistua). Se ei ole moiden vastuu huolehtia sinun käytöksestäsi. Se on sinun vastuusi. Kyllä. Sinä. Olet. Vastuussa. Omasta. Toiminnastasi. Ei kukaan muu.

sinä ole vastuuton jos väität että minä olen vastuuton ei ihme että olet savolainen.

En ole savolainen. Enkä ole vastuuton ja altista perhettäni käsittämättömille raivonpurkauksille. Meidän kotimme on yhteinen koti, jossa kaikilla on oikeus olla turvassa ja rauhassa. Toki tunteet ovat sallittuja, mutta niitä pitää ilmaista rakentavasti. Lasten kanssa sitä vasta opetellaan, sillä lapset vasta kehittävät tunne-elämätaitojaan, joten raivopuuskia sattuu joskus. Mutta me aikuiset yritämme näyttää mallia ja opettaa lapsiamme huutamisen ja rikkomisen sijasta puhumaan ja kuuntelemaan.

Vierailija
330/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turha nyt tossa vaiheessa enää syyllistää ketään ja varsinkaa odottaa ja kuvitella että jompikumpi alkaa itsestään muuttumaan.

Sinä et ala yhtäkkiä haluamaan miestäsi, eikä hän ala yhtäkkiä järjestämään romanttisia iltoja joissa tuntien vikittelyn jälkeen homma päättyy täydelliseen aktiin. Myöskään seksiä ei tule teillä koskaan olemaan enää spontaanisti, koska a)teillä ei ole sellaisia hetkiä ja b)välit on tulehtuneet tuolle tasolle.

Naisen ja miehen ero noin yleisesti on, että miehelle riittää pikainenkin pano tai suikkari vaikka kylppärissä, jos nainen lähtee siihen innoissaan mukaan (osoittaa miehelle että haluaa tätä) tai jopa itse ehdottaa sitä (osoittaa miehelle että haluaa tätä). Naisellehan tällainen ei yleensä riitä, vaan homman pitäisi edetä pitkän kaavan mukaan ja tyydyttää ensin nainen ja vasta sitten mies. Tällaiseen aktiin pikkulapsiperheissä on aikaa ehkä kerran vuodessa.

Jos rakennatte elämän sen varaan mitä sinä odotat seksielämältä, niin seksiä ei ole eikä tule, ja lopputulos on tuo. Jos taas olet valmis säännöllisesti osoittamaan miehellesi etä haluat häntä fyysisesti ja mielelläsi tyydytät välillä vaikka vaan hänet, niin todennäköisesti hänenkin käytöksensä muuttuu ja alatte molemmat saamaan jotain.

Tiedän että feministit tarttuvat tähän ja kiljuvat että "mitenniin naisen pitää tehdä ekaksi jotain miksei mies", mutta syy on selitetty tuossa ylhäällä. Seksi on tärkeää parisuhteen säilymiselle, ja se on erityisen tärkeää miehille. Samoin se että nainen osoittaa miehelle haluavansa tätä. Kaikki muu hyvä seuraa tätä. Näin se vaan menee. Olen ihan muutaman täysin vastaavan tapauksen seurannut läheltä, ja ne suhteet joissa nainen lopettaa sen periaatteesta pihtaamisen ja seksillä kiristämisen, ja jossa molemmat hyväksyy että välillä nautinnon voi tuottaa pikasesti vaan toisellekin, niin niillä on mahdollisuus. Ne suhteet missä kumpikin pitää jääräpäisesti kiinni "oikeuksista" kaatuvat aina.

Vierailija
331/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että ongelma on miehen huono käytös ja aggressiivisuus, ei seksi tai sen puute. Voisitteko mennä pariterapiaan, tai sinä yksin purkamaan asioita ammattilaiselle?

Voin kokemuksesta sanoa, että seksin puuten ja turhautuminen aiheuttaa miehessä agressiivisuutta ym. Aikamoinen noidankehä, ei seksiä -> agressiivisuutta -> vielä vähemmän seksiä -> lisää agressiivisuutta. Siihen miksi seksi on jäänyt teillä alunperin taustalle en osaa vastata.

Yksikään tapailemani mies ei ole ollut aggressiivinen seksin vähyyden takia. Ei tuo ole normaalia ja teidän pitää oikeasti lopettaa siitä puhuminen tavalla, ihan kuin se olisi normaalia tai hyväksyttävää!

Totta kai se on normaalia jos seksi on tärkeää eikä sitä saa kuukausiin/vuosiin kuten tuosta aloituksesta saa käsityksen että seksitön tilanne on kestänyt TODELLA pitkään.

Tiedätkö että ihmiset ovat erilaisia. Joillekin riittää seksi kerran kuukaudessa, pari kertaa vuodessa ja joku tarvitsee päivittäin.

Ehkä ole tavannut vähemmän seksuaalisia miehiä joille seksi ei ole niin ehdotonta. Tai sitten et ole niin haluttava että mies sekoaisi jos ei saa harrastaa sun kanssa seksiä.

T. N32

Vierailija
332/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen käytös on suoraa seurausta pihtauksesta. Oletko todellakin yllättynyt kun mies ei seksiä saa, niin hermot alkaa olla kireällä ja tiuskii sinulle? Päästä mies vieraisiin hakemaan seksiä, niin molemmat saatte olla tyytyväisiä.

Jotkut on yllättyneitä!

AP: "En voi käsittää tätä suhtautumistapaa asiaan!"

Heh

Vierailija
333/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään tapailemani mies ei ole ollut aggressiivinen seksin vähyyden takia. Ei tuo ole normaalia ja teidän pitää oikeasti lopettaa siitä puhuminen tavalla, ihan kuin se olisi normaalia tai hyväksyttävää!

Totta kai se on normaalia jos seksi on tärkeää eikä sitä saa kuukausiin/vuosiin kuten tuosta aloituksesta saa käsityksen että seksitön tilanne on kestänyt TODELLA pitkään.

Tiedätkö että ihmiset ovat erilaisia. Joillekin riittää seksi kerran kuukaudessa, pari kertaa vuodessa ja joku tarvitsee päivittäin.

Ehkä ole tavannut vähemmän seksuaalisia miehiä joille seksi ei ole niin ehdotonta. Tai sitten et ole niin haluttava että mies sekoaisi jos ei saa harrastaa sun kanssa seksiä.

T. N32

AP kertoi, että seksiä on aina ollut vähintään kerran viikossa. Miten se on seksitön?

Tää on mun mielestä aina niin käsittämätöntä. Munkin mies puhui seksittömästä silloin kun sitä oli 2-4 kertaa kuukaudessa. Noh nyt sillä on ihan oikea seksitön, meillä on ero vireillä. Tai siis, sen seksi ei enää kuulu mulle. Meillä oli samanlaista kuin AP:lla oli. Mies kiristi ja kiukutteli seksin takia, nyt saa mennä ja touhuta ihan niin paljon ku onnistaa! Minun rakkaus kuoli siinä vaiheessa kun alettiin raivoomaan "seksittömyydestä" silloin kun oli seksiä..

Myöskin N32

Vierailija
334/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maailmassa täällä oikein eletään?

Äijä vaatii seksiä väkivallan uhalla ja täällä nyökytellään vaan että juu-u, seksin puute tekee miehen vihaiseksi.

Siis oikeastiko olette tuota mieltä että seksiä pitää avioliitossa olla vaikka toinen käyttäytyisi noin sikamaisesti vaimoaan kohtaan?

Vierailija
335/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian moni mies sortuu siihen, että kun naisen hyväksi tehdään asioita, niin silloin pitää aina "saada". Esimerkiksi siivotaan, ja odotetaan naisen antavan seksiä illalla. Tuodaan kukkia ja odotetaan, että nainen antaa seksiä. Käy viemässä lapset aamulla kouluun ja odottaa seksiä.

Tuo johtaa siihen vaan, että naisen halut loppuvat kokonaan, koska kaikki mukava minkä mies tekee heti nostattaa sen vaatimuksen seksiin, mikä automaattisesti tappaa kaikki halut. 

Tuossahan on ihan klassista ehdollistumista suuntaan ja toiseen. Miehellä heppi värähtää pavlovilaisittain, kun hän kuvittelee asian X johtavan automaattisesti asiaan Y. Naiselle sen sijaan on muodostunut inhoreaktio, kun hän huomaa asian X johtavan automaattisesti asiaan Y. Häntä alkaa vähitellen inhottaa molemmat asiat.

Vierailija
336/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ällöttävää naisen syyllistämistä tämä ketju. Syytetään naista siitä, että ei halua antaa miehelle, joka käyttäytyy noin kuvottavasti? Siis mitä ihmettä teidän päässänne oikein liikkuu? Minä kärsin joskus aivan vallattomista himoista, mutta kun tuon tekstin luin, kuivahti vagina pystyyn varmaan viikoksi. 

No siis itse ainakin ymmärsin aloituksen niin, että miehen huonon käytöksen alkusyy on ollut nimenomaan ap:n pihtaus. Selvää on, että miehen käytös ei tilannetta paranna, mutta ap:n oma toiminta (tai toimimattomuus) on ollut se laukaiseva tekijä ongelmille.

Eli on ihan ok vetää toista turpaan jos se ei tee mitä haluat? Vai missä kohtaa väkivalta (henkinen tai fyysinen) muuttuu hyväksyttäväksi ihmissuhteessa?

Miksi ei ole ihmisen itsensä vastuulla pyrkiä säätelemään käytöstään niin, ettei harjoita väkivaltaa (henkistä tai fyysistä) muita kohtaan? Miksi muiden pitää pyrkiä aktiivisesti olemaan laukaisematta väkivaltaa toisessa ihmisessä?

Tätä voisi kysyä ap:ltä. Seksin pihtaaminen parisuhteessa nimittäin on pahimman luokan henkistä ja fyysistä väkivaltaa. 

Vierailija
337/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi ei kiinosta,eikä terapia siihen,miksi ei kiinosta ? Heti avioero.Jos avo-liito ero ymm.suhteen.Seksi kuuluu jokaisen miehen naisen elämä ja on perusoikeus.Toisen ei kuulu jäädä siitä paitsi,kun toista ei kiinosta.Ei tarvii jahkailla erotkaa heti.

Vierailija
338/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N32

AP kertoi, että seksiä on aina ollut vähintään kerran viikossa. Miten se on seksitön?

Tää on mun mielestä aina niin käsittämätöntä. Munkin mies puhui seksittömästä silloin kun sitä oli 2-4 kertaa kuukaudessa. Noh nyt sillä on ihan oikea seksitön, meillä on ero vireillä. Tai siis, sen seksi ei enää kuulu mulle. Meillä oli samanlaista kuin AP:lla oli. Mies kiristi ja kiukutteli seksin takia, nyt saa mennä ja touhuta ihan niin paljon ku onnistaa! Minun rakkaus kuoli siinä vaiheessa kun alettiin raivoomaan "seksittömyydestä" silloin kun oli seksiä..

Myöskin N32

kerta viikossa ei riitä,olisit antanut pers pillua useemmin ni miehesi ei olisi jättänyt sinua,turha esittää viatonta että yhdessä olette halunneet erota,muka sinun päätös tämä ero oli.

Minua ei haittaa tämä ero. Pelkkä ajatuskin siitä, että olisi pitänyt loppuelämä hyppiä hänen heppinsä ympärillä oli masentava. Jos elämää hallitsee toisen raivo seksistä, niin olen vain ja ainoastaan onnellinen että hän pääsee etsimään itselleen sopivamman kumppanin. Kaikille parempi, mutta sinun mielestäsi jonkun pitää olla katkera?

Vierailija
339/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ällöttävää naisen syyllistämistä tämä ketju. Syytetään naista siitä, että ei halua antaa miehelle, joka käyttäytyy noin kuvottavasti? Siis mitä ihmettä teidän päässänne oikein liikkuu? Minä kärsin joskus aivan vallattomista himoista, mutta kun tuon tekstin luin, kuivahti vagina pystyyn varmaan viikoksi. 

No siis itse ainakin ymmärsin aloituksen niin, että miehen huonon käytöksen alkusyy on ollut nimenomaan ap:n pihtaus. Selvää on, että miehen käytös ei tilannetta paranna, mutta ap:n oma toiminta (tai toimimattomuus) on ollut se laukaiseva tekijä ongelmille.

Eli on ihan ok vetää toista turpaan jos se ei tee mitä haluat? Vai missä kohtaa väkivalta (henkinen tai fyysinen) muuttuu hyväksyttäväksi ihmissuhteessa?

Miksi ei ole ihmisen itsensä vastuulla pyrkiä säätelemään käytöstään niin, ettei harjoita väkivaltaa (henkistä tai fyysistä) muita kohtaan? Miksi muiden pitää pyrkiä aktiivisesti olemaan laukaisematta väkivaltaa toisessa ihmisessä?

Tätä voisi kysyä ap:ltä. Seksin pihtaaminen parisuhteessa nimittäin on pahimman luokan henkistä ja fyysistä väkivaltaa. 

SEKSIÄ OLI VÄHINTÄÄN KERRAN VIIKOSSA!

AP:n mies se tässä on pahimman luokan väkivaltainen!

Vierailija
340/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N32

Myöskin N32

kerta viikossa ei riitä,olisit antanut pers pillua useemmin ni miehesi ei olisi jättänyt sinua,turha esittää viatonta että yhdessä olette halunneet erota,muka sinun päätös tämä ero oli.

Minua ei haittaa tämä ero. Pelkkä ajatuskin siitä, että olisi pitänyt loppuelämä hyppiä hänen heppinsä ympärillä oli masentava. Jos elämää hallitsee toisen raivo seksistä, niin olen vain ja ainoastaan onnellinen että hän pääsee etsimään itselleen sopivamman kumppanin. Kaikille parempi, mutta sinun mielestäsi jonkun pitää olla katkera?

pilasit sinun lapsiesi tasapainoisen lapsuuden ja nuoruuden,kun et antanut miehellesi tarpeeksi usein seksiä,olet melko itsekäs ihminen.

Voi minun mielikuvituslapsi parkoja :(

t. lapseton N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä