Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero seksin takia

Vierailija
04.03.2021 |

Onkohan tämä kuinka yleinen eron syy? En näe nyt enää omaa tilannettani kauemmaksi, koska seksi on aiheena meidän avioliitossa aivan kriisiytynyt aihe ja asia. Omat haluni ovat hiipuneet, tai lopahtaneet täysin seksiin aviomieheni kanssa.

Mieheni käytös on ollut vuosien mittaan todella huonoa, hän on ollut agressiivinen, arvaamaton, huutanut, heitellyt tavaroita, haukkunut minua ja syyllistänyt kovin ottein seksin vähyydestä. On huutanut rakkauden puuttumista, haukkunut minua kylmäksi akaksi, pihtariksi, raivoissaan huutanut miten tekisi mieli pyöritellä minua tukasta ympäri lattiaa ja panna vaikka väkisin. En voi käsittää tätä suhtautumistapaa asiaan! Ikäänkuin se seksi olisi jokin parisuhteen ulkopuolinen suoritus, joka saapuu täydellisenä paikalle huonon käytöksen jälkeen.

Taustatietona olemme kouluttautuneita, töissäkäyviä perheellisiä ihmisiä, meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Ei tällaisessa yhtälössä myöskään mitään spontaania seksiä harrasteta milloin huvittaa, mutta tämäkin on tietenkin minun ällöttävän pihtarin vika. Mies saattaa istua koko illan sohvalla katsoen omia elokuviaan ja sitten kun minä puuhailen omiani ja valmistaudun nukkumaan, mies nousee mielenosoituksellisesti sohvalta ylös ja räiskii ohitseni "Ei sitten rouvaa seksi oman miehen kanssa taida pätkääkään kiinnostaa". Hän ei ole tehnyt itse elettäkään sohvalla istuessaan mihinkään seksiin viittaavaan, vaan hän odottaa että minä olisin älynnyt hänen ajatuksensa ja mennyt viettelemään siitä elokuvasta pois. Kun menen halaamaan häntä ja alan varovaisesti ehdottamaan jotakin, hän sysää minut kauemman ja alkaa haukkumaan että "Et sinä kuitenkaan halua!" Saattaa mököttää ja tiuskia ja äyskiä tämmöisenkin tilanteen jälkeen lopun päivää tai iltaa.

Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi oikein tehdä? Mies haluaa näköjään aivan täysin alistaa ja rikkoa tämän avioliiton tällä seksiasialla ja omalla huonolla käytöksellään. Olen tosiaan alkanut muuttua jo hiukan kylmemmäksi, etäisemmäksi ja varovaiseksi, sillä tämän asian tiimoilta nykyisin meillä räjähtelee lähes jokatoinen päivä tai vähintään viikottain. Aina jos miehen suu on mutrulla tai käytös huonoa, syy on seksi.

Eihän tämä yksinkertaisesti voi enää jatkua näin, jotain on tehtävä. Olen aivan rikki.

Kommentit (822)

Vierailija
361/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ällöttävää naisen syyllistämistä tämä ketju. Syytetään naista siitä, että ei halua antaa miehelle, joka käyttäytyy noin kuvottavasti? Siis mitä ihmettä teidän päässänne oikein liikkuu? Minä kärsin joskus aivan vallattomista himoista, mutta kun tuon tekstin luin, kuivahti vagina pystyyn varmaan viikoksi. 

No siis itse ainakin ymmärsin aloituksen niin, että miehen huonon käytöksen alkusyy on ollut nimenomaan ap:n pihtaus. Selvää on, että miehen käytös ei tilannetta paranna, mutta ap:n oma toiminta (tai toimimattomuus) on ollut se laukaiseva tekijä ongelmille.

Eli on ihan ok vetää toista turpaan jos se ei tee mitä haluat? Vai missä kohtaa väkivalta (henkinen tai fyysinen) muuttuu hyväksyttäväksi ihmissuhteessa?

Miksi ei ole ihmisen itsensä vastuulla pyrkiä säätelemään käytöstään niin, ettei harjoita väkivaltaa (henkistä tai fyysistä) muita kohtaan? Miksi muiden pitää pyrkiä aktiivisesti olemaan laukaisematta väkivaltaa toisessa ihmisessä?

Tätä voisi kysyä ap:ltä. Seksin pihtaaminen parisuhteessa nimittäin on pahimman luokan henkistä ja fyysistä väkivaltaa. 

SEKSIÄ OLI VÄHINTÄÄN KERRAN VIIKOSSA!

AP:n mies se tässä on pahimman luokan väkivaltainen!

Toisaalta keskustelu on edennyt aidoille raiteille ap:n provon sijaan.

Keskustelussa on tullut ilmi että mies voi olla vihainen ja paiskoa esineitä tai ovia kun on puutteessa ja seksiä ei ole ollut viikkoihin tai kuukausiin.

Ei tartuta nyt tuohon ap:n provoon vaan keskustellaan aidosti tästä kaikkia koskevasta ongelmasta.

Tämä ongelma on aina jossain vaiheessa osa pariskunnan seksielämää.

Vierailija
362/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä alkaa tuntea itsensä pelkäksi pussien tyhjennyspaikaksi, kun kaiken kosketuksen oletetaan johtavan seksiin. Halusin yhdessä loikoilua ja juttelemista, mutta ei, aina se piti pilata kopeloimalla ja kokeilemalla. Vaikka olisin sanonut, että olen väsynyt ja haluan vain olla lähekkäin. Siitä syntyi itseään ruokkiva kierre. En halunnut enää koskettaa ollenkaan ja sitä myötä menivät halut. Kuten joku tossa aikaisemmin kirjoitti, niin alkoi tympiä ajatus hyppiä miehen hepin ympärillä loppuelämä. Se kun määritteli pitkälle kodin ilmapiirin.

Hei,sinut jätettiin,hyväksy se. miehesi löytää kyllä paremman.

Väärin meni. Ei se tossukka olisi ikinä toimeentunut eroamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun telkkari mä rikon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen vähentämään steroidien määrää. Vai oikein perinteinen mies..ihan omassa pikku maailmassa. Riko ihmeessä ostamasi romut, se nyt ei sinusta miesten miestä ja tunteiden tulkkia tee.

Miksi näissä keskusteluissa ei ymmärretä että on tulisempiakin temperamentteja.

Toiset suuttuu helpommin ja nopeammin. Ei siihen mitään stereoita tarvita tai telkkareitakaan.

On ihan ok näyttää tunteensa ja välillä päästellä menemään, mutta ketään ei saa satuttaa.

Ihmettelen tosiaan että millaisissa aineissa te oikein olette jos ette välillä huuda kurkku suorana merelle päin tai taivasta kohti ja heittele puutarhatuoleja kuuseen tai polje niitä mäsäksi.

Kyllä minusta on ihan ok raivota ja näyttää tunteita.

Suomalaiset ei sitä tee tarpeeksi ja pojille yritetään tyrkyttää malliksi jotain sivistynyttä teennäistä käytöskultuuria. Se aiheuttaa patoutumia jos ei pääse niitä purkamaan ja huutamaan.

Ainoastaan eläimet ja apinat eivät osaa käyttäytyä ja hillitä itseään. 

Sä yrität ärsyttää ja provosoida mua väittämällä että olisin vähemmän älykäs ja eläin.

Et pidä musta ja alennat mut eläimeksi.

Et sinäkään ole mikään terve kun haastat riitaa raivohullun kanssa. Olisit hiljaa mieluummin.

Sun kanssa parisuhde ei olisi helppo.

Paitsi, että tuo on ihan totta. Ainoastaan ihmiset osaavat eläinkunnassa selkeästi hillitä tunteensa. Mitä siis olet, jos et siihen pysty?

Ei kanssani mikään raivohullu pystyisikään seurustelemaan, koska en lähtisi siihen raivoamiseen mukaan.

Mä en tykkää susta yhtään ja mielestäni olet väärässä ja et hyväksy erilaisuutta ja erilaisia tunteita yhtään.

Miesten pitää saada päästellä raivoja ja saa olla myös vihainen. Vihaisuus ei ole väärä tunnetila tai että siitä pitäisi tuntea syyllistyyttä.

ps. taulutelkkarin saa rikkoa jos suututtaa, kuuluu ns. yksilönvapauksiin.

Kyllä se näyttää koomiselle, kun mies ensin rikkoo taulutelkkarin ja sitten imuroi lasinpalasia lattialta.  Mikä järki on tehdä itselleen ylimääräistä hommaa? Itse en tuollaista raivopääukkoa katselisi.

Vierailija
364/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies jaksaa ihmetellä miksi olen niin pahantuulinen ja vihainen säännöllisesti. Jaaa-a, miksiköhän, seksiä hra on halunnut viimeksi liki 4v sitten.

Ei tuossa kannata kuin erota ainoastaan. Oman mielenterveytesi kannalta.

Vierailija
365/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan Melojat kirjoitti:

Mulla rupee stondaan kum lujen näitä. Mistä sais pesää?

Adonis 31v, Vantaa

Menikö taulutelkkareita kalliille puulattialle donkkaava ja harlikalla vihoissaan kaahaava, pelkkään farkkuhaalareihin sonnustautunut mies tunteisiin?

Vierailija
366/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe vapaalla viihtyy vihakirjoittajat. Tässäkin yksi esiintyi helposti vihastuvaa moittivana, mutta itseasiassa vain ärsytti tätä ja kuvaili lähes apinan tasoiseksi keskustelukumppaniksi.

Minä en kirjoittanut tuota apinakommenttia.

Minä olen oikeasti huolissani siitä, että kirjoittaja jonain päivänä purkaa vihaansa esineiden sijasta ihmisiin. Se kun on ihan aikuisten oikeasti tavallinen kehityskulku perheväkivallalle, ensin hakataan jonkin aikaa esineitä ja sitten ihmisiä. Tai, jos näin ei käy, niin vaarana on se, että seinää kohti heitetty esine osuukin pikkulasta päähän.

Tavaroiden hajottaminen pikkujutusta suuttuneena ei todellakaan ole normaalia käytöstä. Ja tavaroiden hajoittamiseen ei ole syypää se, jonka toimista on suututtu, vaan se, joka ne rikkoo.

Niin, ja minä muuten huomasin, että tämä kirjoitus, johon nyt vastaan, on kirjoitettu samalla tyylillä kuin sen temperamentiltaan tulisen välimerentyylisen kirjoittajan kirjoitukset on tehty. Saattaa hyvinkin olla sattumaa.

Ei hänellä ollut muuta agendaa kuin alentaa ja raivostuttaa temperamentiltaan tulinen välimerentyylinen mies sijoiltaan.

Toivotaan ettei aplen kallis parin tonnin känny lentänyt seinään. Näiden vihakirjoittajien pitäisi maksaa vahingot...

Kyllä se vastuu on täysin sillä tavaroiden hajottelijalla. Tosin kyseinen "hajottelija" oli vaan typerän teinin provoluomus.

Vierailija
367/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt tämän ketjun kommenteista ja yläpeukuista. Ihanko todella vielä tänä päivänä miehen aggressiivinen käytös oikeutetaan sillä, että hän ei saa seksiä ja ratkaisuksi ehdotetaan jalkojen avaamista? Seksi ei ole mikään perusoikeus avioliitossa vaan koko suhteen hyvinvointi vaikuttaa siihen miten sellaista haluaa harrastaa. Onneksi olen 26-vuotias ja kasvatettu niin että nauraisin tuollaiselle käytökselle makeasti päin naamaa ja se oliskin viimeinen asia joka minusta enää kuuluisi.

Vierailija
368/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, oletko kirjoittanut aloituksen selvin päin? Esitit kysymyksen, ennen kuin kerroit ongelmaa...

Jos et ole kännissä, olet sekaisi, eikä sun kannata erota. Sitten ei ole ketään, joka huolehtisi sinusta.

Vierailija
369/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies jaksaa ihmetellä miksi olen niin pahantuulinen ja vihainen säännöllisesti. Jaaa-a, miksiköhän, seksiä hra on halunnut viimeksi liki 4v sitten.

Entä lentääkö teillä muutaman tonnin arvoiset omenapuhelimet seinille ja lattioille?

Tai meneekö vihkisormukset isolla kaarella järvenpohjaan?

Vierailija
370/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt tämän ketjun kommenteista ja yläpeukuista. Ihanko todella vielä tänä päivänä miehen aggressiivinen käytös oikeutetaan sillä, että hän ei saa seksiä ja ratkaisuksi ehdotetaan jalkojen avaamista? Seksi ei ole mikään perusoikeus avioliitossa vaan koko suhteen hyvinvointi vaikuttaa siihen miten sellaista haluaa harrastaa. Onneksi olen 26-vuotias ja kasvatettu niin että nauraisin tuollaiselle käytökselle makeasti päin naamaa ja se oliskin viimeinen asia joka minusta enää kuuluisi.

Rauhoitu, aloitus on TROLLI. Sanoma on palkannut trolleja eri teemoihin: yksi niistä on koronahysteria, toinen moraalin rappeuttaminen.

Vierailija
371/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät? Et ole vain todennäköisesti ollut paikalla kun hän on halunnut.

Vierailija
372/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten kun sä pikkulikka rakastut palavasti elämäsi Dallakseen tai Dynastiaan, niin sua viedään kovaa ja kun avioliitossa tulee niitä vastoinkäymisiä, niin kyllä säkin olet ihan samassa tilanteessa kuin ap.

Hyvä mies ja leveä elämä. On lapset ja yhteinen historia, tiedät miehen hyvät puolet, mutta hiertää.

Ei se ero ole helppoa. Asiat näkee nuorena noin mustavalkoisesti.

Vaikka mies ottaisi hiuksista kiinni ja välillä läpsisi niin se yhteinen historia ja rakkaus on niin lujaa.

Ei siitä noin vain erota. Siksi naisille tarjotaan ihan ammattiapua, vaikka ei olisikaan uskonnollisista taustoista kyse.

Vierailija
373/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni tilanne on päinvastainen. Minua naisena haluttaisi, miehellä taas ei seiso, en tiedä onko syy enemmän henkinen vai fysiologinen tässä kohtaa. Itseänikin raivostuttaa, koska koen että se on parisuhteessa tärkeä asia. Ja tottakai se syö itsetuntoa pidemmän päälle, että saa itse olla koko ajan ehdottamassa ja toista ei haluta. Väittää ettei syy ole minun. Mut vaikutukset ulottuu minuun. Olen niin puutteessa, että vituttaa ja masentaa. Ei me ihmiset osata aina tunteita kovin hyvin ilmaista näistä asioista. Sun miehesi reaktio saattaa olla pohjimmiltaan surua ja hän saattaa olla turhautunut ja kokea olevansa jumissa. Ei se oo kivaa ettei toista haluta yhtä paljon kuin itseä.

Vierailija
374/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

justsaying kirjoitti:

No itselläni tilanne on päinvastainen. Minua naisena haluttaisi, miehellä taas ei seiso, en tiedä onko syy enemmän henkinen vai fysiologinen tässä kohtaa. Itseänikin raivostuttaa, koska koen että se on parisuhteessa tärkeä asia. Ja tottakai se syö itsetuntoa pidemmän päälle, että saa itse olla koko ajan ehdottamassa ja toista ei haluta. Väittää ettei syy ole minun. Mut vaikutukset ulottuu minuun. Olen niin puutteessa, että vituttaa ja masentaa. Ei me ihmiset osata aina tunteita kovin hyvin ilmaista näistä asioista. Sun miehesi reaktio saattaa olla pohjimmiltaan surua ja hän saattaa olla turhautunut ja kokea olevansa jumissa. Ei se oo kivaa ettei toista haluta yhtä paljon kuin itseä.

Voimia sulle sisko. Meillä tilanne on onneksi nyt jo toinen ja otan osaa kärsimykseesi.Toivottavasi teidän ei tarvitse erota. Tarvitsisit kovaa apua, jonkun pitäisi tukea ja auttaa sua tuossa ahdingossa. Itse olin samassa tilassa aikoinaan ja kirjoitin aihe vapaalle miehestä joka itkee yksin sohvalla, kun vaimo ei anna.

Onneksi tilanne muuttui. Otan osaa puolestasi. Tiedän itse kokemuksesta miten kovaa tukea tuossa tilanteessa tarvitsee. Sitä on ikään kuin parisuhteessa, mutta yksin eristettynä toisesta.

t. M36

Vierailija
375/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa.

Vierailija
376/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turha nyt tossa vaiheessa enää syyllistää ketään ja varsinkaa odottaa ja kuvitella että jompikumpi alkaa itsestään muuttumaan.

Sinä et ala yhtäkkiä haluamaan miestäsi, eikä hän ala yhtäkkiä järjestämään romanttisia iltoja joissa tuntien vikittelyn jälkeen homma päättyy täydelliseen aktiin. Myöskään seksiä ei tule teillä koskaan olemaan enää spontaanisti, koska a)teillä ei ole sellaisia hetkiä ja b)välit on tulehtuneet tuolle tasolle.

Naisen ja miehen ero noin yleisesti on, että miehelle riittää pikainenkin pano tai suikkari vaikka kylppärissä, jos nainen lähtee siihen innoissaan mukaan (osoittaa miehelle että haluaa tätä) tai jopa itse ehdottaa sitä (osoittaa miehelle että haluaa tätä). Naisellehan tällainen ei yleensä riitä, vaan homman pitäisi edetä pitkän kaavan mukaan ja tyydyttää ensin nainen ja vasta sitten mies. Tällaiseen aktiin pikkulapsiperheissä on aikaa ehkä kerran vuodessa.

Jos rakennatte elämän sen varaan mitä sinä odotat seksielämältä, niin seksiä ei ole eikä tule, ja lopputulos on tuo. Jos taas olet valmis säännöllisesti osoittamaan miehellesi etä haluat häntä fyysisesti ja mielelläsi tyydytät välillä vaikka vaan hänet, niin todennäköisesti hänenkin käytöksensä muuttuu ja alatte molemmat saamaan jotain.

Tiedän että feministit tarttuvat tähän ja kiljuvat että "mitenniin naisen pitää tehdä ekaksi jotain miksei mies", mutta syy on selitetty tuossa ylhäällä. Seksi on tärkeää parisuhteen säilymiselle, ja se on erityisen tärkeää miehille. Samoin se että nainen osoittaa miehelle haluavansa tätä. Kaikki muu hyvä seuraa tätä. Näin se vaan menee. Olen ihan muutaman täysin vastaavan tapauksen seurannut läheltä, ja ne suhteet joissa nainen lopettaa sen periaatteesta pihtaamisen ja seksillä kiristämisen, ja jossa molemmat hyväksyy että välillä nautinnon voi tuottaa pikasesti vaan toisellekin, niin niillä on mahdollisuus. Ne suhteet missä kumpikin pitää jääräpäisesti kiinni "oikeuksista" kaatuvat aina.

Käsi ylös kaikki miehet, jotka olette tuottaneet nautinnon pikaisesti vain kumppanille. Itse en ole tällaiseen törmännyt livenä enkä kuullut kenenkään muunkaan törmänneen. Vain toisinpäin, aina vain toisinpäin.

Omassa parisuhteessa olin alussa kovin miellyttämishaluinen: painoin omat tarpeeni sivuun ja tyydytin miehen tarpeita, koska rakastin ja halusin tuottaa hänelle nautintoa ja hyvää mieltä. Virhe. Älkää tytöt ikinä lähtekö tälle tielle, koska hyvin nopeasti tästä tulee uusi normaali: mies oletusarvoisesti tuikkaisee ja ravistaa, koska miksi nähdä vaivaa, eihän ennenkään ole tarvinnut.

Tasapuolista ja nautinnollista seksiä ei nainen saa, ellei aktiivisiesti sitä edellytä, näin se vaan on, vaikka palstamiehet mitä satuilisivat.

Vierailija
377/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus suostuin seksiin vain, että saisin rauhan ehkä pariksi päiväksi. Aina, jos oli jotain murhetta tai stressiä perheessä, niin miehellä korostui seksintarve. Itselläni päinvastoin. Seksin jälkeen mies oli rentoutunut ja iloinen, eivätkä mitkään perheen asiat häntä huolettaneet, sanoi mulle vain että: "Älä stressaa." Mulle jäi sitten huolehtijan osa ja olin edelleen stressaantunut. Olisin kaivannut henkistä tukea, mutta sitä en saanut.

Vierailija
378/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On turha nyt tossa vaiheessa enää syyllistää ketään ja varsinkaa odottaa ja kuvitella että jompikumpi alkaa itsestään muuttumaan.

Sinä et ala yhtäkkiä haluamaan miestäsi, eikä hän ala yhtäkkiä järjestämään romanttisia iltoja joissa tuntien vikittelyn jälkeen homma päättyy täydelliseen aktiin. Myöskään seksiä ei tule teillä koskaan olemaan enää spontaanisti, koska a)teillä ei ole sellaisia hetkiä ja b)välit on tulehtuneet tuolle tasolle.

Naisen ja miehen ero noin yleisesti on, että miehelle riittää pikainenkin pano tai suikkari vaikka kylppärissä, jos nainen lähtee siihen innoissaan mukaan (osoittaa miehelle että haluaa tätä) tai jopa itse ehdottaa sitä (osoittaa miehelle että haluaa tätä). Naisellehan tällainen ei yleensä riitä, vaan homman pitäisi edetä pitkän kaavan mukaan ja tyydyttää ensin nainen ja vasta sitten mies. Tällaiseen aktiin pikkulapsiperheissä on aikaa ehkä kerran vuodessa.

Jos rakennatte elämän sen varaan mitä sinä odotat seksielämältä, niin seksiä ei ole eikä tule, ja lopputulos on tuo. Jos taas olet valmis säännöllisesti osoittamaan miehellesi etä haluat häntä fyysisesti ja mielelläsi tyydytät välillä vaikka vaan hänet, niin todennäköisesti hänenkin käytöksensä muuttuu ja alatte molemmat saamaan jotain.

Tiedän että feministit tarttuvat tähän ja kiljuvat että "mitenniin naisen pitää tehdä ekaksi jotain miksei mies", mutta syy on selitetty tuossa ylhäällä. Seksi on tärkeää parisuhteen säilymiselle, ja se on erityisen tärkeää miehille. Samoin se että nainen osoittaa miehelle haluavansa tätä. Kaikki muu hyvä seuraa tätä. Näin se vaan menee. Olen ihan muutaman täysin vastaavan tapauksen seurannut läheltä, ja ne suhteet joissa nainen lopettaa sen periaatteesta pihtaamisen ja seksillä kiristämisen, ja jossa molemmat hyväksyy että välillä nautinnon voi tuottaa pikasesti vaan toisellekin, niin niillä on mahdollisuus. Ne suhteet missä kumpikin pitää jääräpäisesti kiinni "oikeuksista" kaatuvat aina.

Käsi ylös kaikki miehet, jotka olette tuottaneet nautinnon pikaisesti vain kumppanille. Itse en ole tällaiseen törmännyt livenä enkä kuullut kenenkään muunkaan törmänneen. Vain toisinpäin, aina vain toisinpäin.

Omassa parisuhteessa olin alussa kovin miellyttämishaluinen: painoin omat tarpeeni sivuun ja tyydytin miehen tarpeita, koska rakastin ja halusin tuottaa hänelle nautintoa ja hyvää mieltä. Virhe. Älkää tytöt ikinä lähtekö tälle tielle, koska hyvin nopeasti tästä tulee uusi normaali: mies oletusarvoisesti tuikkaisee ja ravistaa, koska miksi nähdä vaivaa, eihän ennenkään ole tarvinnut.

Tasapuolista ja nautinnollista seksiä ei nainen saa, ellei aktiivisiesti sitä edellytä, näin se vaan on, vaikka palstamiehet mitä satuilisivat.

Minä tunnustan että mies joskus hoitaa minut käsin pikaisesti jos haluaa päästä keskittymään takaisin pelaamiseen tai jääkiekkoon. Kun himo iskee ja niiden aikana menee kiehnäämään niin kyllä hoidetaan hyvin ja reippaasti 😝

Vierailija
379/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin pysytään huonossa suhteessa, haluttomuuden korjaaminen saman kumppanin kanssa on paljon vaikeampaa kuin uuden.

Se koko historia on siellä taustalla, kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Toinen ei pääse fiilikseen, kun käytetään niitä sanoja jolla seksiä on yritetty puoliväkisin pakottaa.

Toinen suuttuu, kun seksiä ei ole pariin päivään, koska kokee samalla tavalla ettai häntä haluta, vaikka nyt onkin oikeasti päänsärkyä.

Minulla lause "ota edes vähän suihin" aiheuttaa välittömän fyysisen kuivumisen ja henkisesti voin mennä täysin haluttomaksi moneksi päiväksi. Samoin muutamat muut termit aiheuttavat seksiin kiinnostuksen lopahtamista. Tämä johtuu aiemmasta parisuhteesta, vaikka olen asiat käsitellyt ja nykyään harrastan seksiä innolla, niin silti näin vaan tapahtuu.

Toisaalta on asioita jotka saavat halut heräämään vaikka missä.

Ihmisen on kuitenkin vaikea muuttaa esimerkiksi sitä miten seksiä ehdottaa tai siitä kieltäytyy ja sitten kun se aiheuttaa toiselle todella paljon pahoja muistoja, puolin ja toisin, niin asiaa on vaikea korjata. Sitten kun löytää uuden kumppanin jolla näitä maneereja ei ole, niin yllättäen seksi taas maistuu.

Vierailija
380/822 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa elättää naista, joka ei ole edes kiinnostunut seksistä?

Mitäh?? Elättää naista? :D Missä 1800-luvulla oikeen elät :DD