Avioero seksin takia
Onkohan tämä kuinka yleinen eron syy? En näe nyt enää omaa tilannettani kauemmaksi, koska seksi on aiheena meidän avioliitossa aivan kriisiytynyt aihe ja asia. Omat haluni ovat hiipuneet, tai lopahtaneet täysin seksiin aviomieheni kanssa.
Mieheni käytös on ollut vuosien mittaan todella huonoa, hän on ollut agressiivinen, arvaamaton, huutanut, heitellyt tavaroita, haukkunut minua ja syyllistänyt kovin ottein seksin vähyydestä. On huutanut rakkauden puuttumista, haukkunut minua kylmäksi akaksi, pihtariksi, raivoissaan huutanut miten tekisi mieli pyöritellä minua tukasta ympäri lattiaa ja panna vaikka väkisin. En voi käsittää tätä suhtautumistapaa asiaan! Ikäänkuin se seksi olisi jokin parisuhteen ulkopuolinen suoritus, joka saapuu täydellisenä paikalle huonon käytöksen jälkeen.
Taustatietona olemme kouluttautuneita, töissäkäyviä perheellisiä ihmisiä, meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Ei tällaisessa yhtälössä myöskään mitään spontaania seksiä harrasteta milloin huvittaa, mutta tämäkin on tietenkin minun ällöttävän pihtarin vika. Mies saattaa istua koko illan sohvalla katsoen omia elokuviaan ja sitten kun minä puuhailen omiani ja valmistaudun nukkumaan, mies nousee mielenosoituksellisesti sohvalta ylös ja räiskii ohitseni "Ei sitten rouvaa seksi oman miehen kanssa taida pätkääkään kiinnostaa". Hän ei ole tehnyt itse elettäkään sohvalla istuessaan mihinkään seksiin viittaavaan, vaan hän odottaa että minä olisin älynnyt hänen ajatuksensa ja mennyt viettelemään siitä elokuvasta pois. Kun menen halaamaan häntä ja alan varovaisesti ehdottamaan jotakin, hän sysää minut kauemman ja alkaa haukkumaan että "Et sinä kuitenkaan halua!" Saattaa mököttää ja tiuskia ja äyskiä tämmöisenkin tilanteen jälkeen lopun päivää tai iltaa.
Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi oikein tehdä? Mies haluaa näköjään aivan täysin alistaa ja rikkoa tämän avioliiton tällä seksiasialla ja omalla huonolla käytöksellään. Olen tosiaan alkanut muuttua jo hiukan kylmemmäksi, etäisemmäksi ja varovaiseksi, sillä tämän asian tiimoilta nykyisin meillä räjähtelee lähes jokatoinen päivä tai vähintään viikottain. Aina jos miehen suu on mutrulla tai käytös huonoa, syy on seksi.
Eihän tämä yksinkertaisesti voi enää jatkua näin, jotain on tehtävä. Olen aivan rikki.
Kommentit (822)
Eiköhän teidän ongelmat ole jo jossain ihan muualla...
Kuulostaa että ongelma on miehen huono käytös ja aggressiivisuus, ei seksi tai sen puute. Voisitteko mennä pariterapiaan, tai sinä yksin purkamaan asioita ammattilaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Se ottaa miehen egoon, ettet halua häntä.
Me olemme samankaltaisessa tilanteessa. Mies ei tosin ole noin huonokäytöksinen, mutta hänkään ei ole kohdellut minua hyvin ja tämän takia omat haluni ovat kuihtuneet. Meilläkin on lapsi, joka tietysti hankaloittaa spontaania seksiä. Väsymystäkin on.
Miehet eivät ymmärrä, että me naiset olemme emotionaalisempia. Meille ei riitä, että keppi on pystyssä ja sitten vaan tuuttastaan. Huoh.
Onneksi teitä naisiakin on erilaisia. Mä en jaksaisi mitään ihmeellisiä tuntien lämmittelyitä dinnereineen ja halailuineen. Meillä sovitaan "kalenterista", koska homma hoidetaan, ilman mitään kummallisia lämmittelyitä. Isot O:oot hoidetaan molemmille ja alles klar. Halailut ja muut on toinen asia sitten, päivittäistä hommaa ja kumpikaan ei siihen liitä seksiä mitenkään.
Miten usein teillä sitä seksiä on ylipäätään? Tuollainen käytös ei ole hyvä eikä normaali. Siitä teidän pitäisi ensin puhua. Mutta tokihan säännöllinen seksikin pitäisi saada toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että ongelma on miehen huono käytös ja aggressiivisuus, ei seksi tai sen puute. Voisitteko mennä pariterapiaan, tai sinä yksin purkamaan asioita ammattilaiselle?
Voin kokemuksesta sanoa, että seksin puuten ja turhautuminen aiheuttaa miehessä agressiivisuutta ym. Aikamoinen noidankehä, ei seksiä -> agressiivisuutta -> vielä vähemmän seksiä -> lisää agressiivisuutta. Siihen miksi seksi on jäänyt teillä alunperin taustalle en osaa vastata.
Aivan sairas mies. Miksi se roikkuu suhteessa tuollaisen naisen kanssa. Itse en katselisi tuollaista pihtaria
Itse olet pilannut avioliittosi pihtaamalla
Ap nyy on sianjättöaika. Tuollaisen mallin parisuhteesta haluat lapsillesi? Että tuo on normaalia?
On myös hyviä ja kunnollisia ja lempeitä miehiä. Vaihda sellaiseen. En katsoisi päivääkään tuollaista miestä kuin sinulla. Miksi sinä katsot?
Lapset kyllä aistii ja näkee ja kuulee riitelyn. Tuolla menolla lapset kun muuttavat kotoa, eivät tule koskaan käymään eivätkä ole väleissä. Haluatko elää loppuelämän ilman lapsiasi?
Ja joo tiedän mistä puhun. Isäni oli samanlainen. Tosin vielä väkivaltaisempi ja se kohdistui lapsiin. Yhtä kaikki, äiti valitsi jatkaa kus*pää-isän kanssa ja pitää kulissit pystyssä, samalla altisti lapset perhehelvetille ja väkivallalle.
Nyt en ole missään väleissä vanhempiini. Eivät saa tavata ainoita lapsenlapsiaan. Näin käy jos ei ymmärrä pelastaa lapsia paskasta liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän teidän ongelmat ole jo jossain ihan muualla...
Ongelmat on siinä että ap ei ole valinnut itselleen sellaista miestä jota oikeasti haluaisi.
Valitsi turvamiehen ja lapset hänen kanssaan.
Vaikka lähiön työtön seksikäs repa olisi ollut se seksin puolelta kiinnostavampi ratkaisu.
Naisille seksi ei ole koskaan merkinnyt kaikkea. Se on hyvin pieni osa kotileikkiä. Miehille seksi on tärkeintä ja tämähän on tiedetty jo 1800-luvulla. Silloin toki luultiin että kaikki naiset ovat ihan täysin haluttomia paitsi prostituoidut.
Teillä on liian vähän seksiä!
Kuka tahansa tulee kiukkuiseksi jos seksi on aina kortilla.
Lapsia käytetään usein tekosyynä, ettei voida ryhtyä seksiä harrastamaan. kyllä aikuinen ihminen keksii keinot ja ajan seksille, vaikka perheessä olisi lapsiakin.
Mies haluaa erota että pääsee vihdoinkin toteuttamaan seksuaalisuuttaan. Yrittää auttaa sinua jättämään hänet huonolla käytöksellä. Jätä hänet nyt vaan että pääsee nauttimaan seksistä. Se on elämässä yksi tärkein juttu monille ihmisille ja etenkin miehille. Teet hänet surulliseksi ja vihaiseksi samaan aikaan.
Petit hänet.
Tämä pitäisi kouluissa terveystiedon tunneilla opettaa pojille että miettii tarkasti kannattaako lähteä parisuhteeseen, kun naisilla ne halut tahtoo lopahtaa ja eivät hyväksy maksullisia tai rakastajia.
Kaksoiselämä ei myöskään ole mikään houkutteleva tapa elää avioliitossa.
Miehen käytös on suoraa seurausta pihtauksesta. Oletko todellakin yllättynyt kun mies ei seksiä saa, niin hermot alkaa olla kireällä ja tiuskii sinulle? Päästä mies vieraisiin hakemaan seksiä, niin molemmat saatte olla tyytyväisiä.
Teidän elämä ei tosiaan ole seksi vaan huonosti käyttäytyvä mies. Tuollaisen seurassa vähätkin halut lähtee kokonaan. Jos mies ei suostu terapiaan, niin teille ero on hyvä vaihtoehto, kun kotielämä on painajaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kokemuksesta sanoa, että seksin puuten ja turhautuminen aiheuttaa miehessä agressiivisuutta ym. Aikamoinen noidankehä, ei seksiä -> agressiivisuutta -> vielä vähemmän seksiä -> lisää agressiivisuutta. Siihen miksi seksi on jäänyt teillä alunperin taustalle en osaa vastata.
Yksikään tapailemani mies ei ole ollut aggressiivinen seksin vähyyden takia. Ei tuo ole normaalia ja teidän pitää oikeasti lopettaa siitä puhuminen tavalla, ihan kuin se olisi normaalia tai hyväksyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme samankaltaisessa tilanteessa. Mies ei tosin ole noin huonokäytöksinen, mutta hänkään ei ole kohdellut minua hyvin ja tämän takia omat haluni ovat kuihtuneet. Meilläkin on lapsi, joka tietysti hankaloittaa spontaania seksiä. Väsymystäkin on.
Miehet eivät ymmärrä, että me naiset olemme emotionaalisempia. Meille ei riitä, että keppi on pystyssä ja sitten vaan tuuttastaan. Huoh.
Onneksi teitä naisiakin on erilaisia. Mä en jaksaisi mitään ihmeellisiä tuntien lämmittelyitä dinnereineen ja halailuineen. Meillä sovitaan "kalenterista", koska homma hoidetaan, ilman mitään kummallisia lämmittelyitä. Isot O:oot hoidetaan molemmille ja alles klar. Halailut ja muut on toinen asia sitten, päivittäistä hommaa ja kumpikaan ei siihen liitä seksiä mitenkään.
Kuulostaa hyvältä. Mun mies kun ottaa kaikki läheisyyden osoitukset niin että seksiä luvassa. Eipä olla sitten paljoa halailtu tai nukuttu lusikassa kun heti toinen on kovalla munalla tökkimässä. Et josko kuitenki irtois... ja kun ei irtoakaan niin sitten mökötetään ja huokaillaan kovaan ääneen.
Ollaan puhuttu tästä ja miehen mielipide on että mitä se nyt muka haittaa ja eihän sitä tiedä jos vaikka joskus innostuisin. Jokainen tsäänssi ku on mahdollisuus.
Ei auta vaikka sanon että haluaisin vain läheisyyttä. Pelkkä läheisyys saattaisi jopa herättää enemmän haluja mutta sitä ei taida saada. Nykyään seksiä kerran viikossa.
Kannattaa erota jos ei kiinnosta yhtään lisätä sitä seksiä parisuhteessa.
Tuhlaat miehesi aikaa ja elämää myös.
Tuon takia maailmalla on maailman vanhin ammatti edelleen suosittu ja sitten ne salaiset sivusuhteet.
Jos parisuhteessa rakkauselämä seksin kanssa toimisi, niin harvemmin olisi näitä draamoja. Naisilla ne halut vaan parisuhteessa hormonien takia jotenkin katoaa, etenkin lasten tulon myötä. Ei sille voi mitään oikein.
Parempi olisi antaa miehen tuhlata kerran viikossa tonni maksullisiin, niin olisi hyväntuulinen ja mukava isä sekä aviomies.
Minä olen jättänyt sinänsä minulle rakkaat miesystäväni paljon pienemmistä ongelmista kuin miten suhdettanne kuvaat.
Minulla on oma koulutus, oma ura, omat rahat niin en varmasti kotonani katsele mitä tahansa käytöstä.
Nyt olen oppinut sen, etten ikinä ota miestä saman katon alle niin ei sitten tarvitse myöskään alkaa piiaksi. Vähintään se kun minulle tapahtuu aina suhteessa, hiljalleen.
Toki en itse ole seksiä pihdannut mutta tuollaiseen "mieheen" ei kukaan normaali nainen koskisi 5 metrin kepilläkään.
Mies selvästi haluaa erota mutta ei halua olla se joka jättää, koska teillä on lapsia. Haluaa olla jätetty, uhri... "Kyllähän isi oisi jäänyt mutta kun äiti halusi eron..." Ja sama sukulaisilleen. Sitten hyvällä omallatunnolla uusi nainen.
Naiset, älkää olko tyhmiä!