Miksi niin harva korjaa kengät ilmastointiteipillä? Sillä saa monta kuukautta lisää elinikää kengille.
Näin säästyy rahaa. Itsellä on nyt yhdet kengät joista irtosi pohja sieltä eestä, pistin ilmastointiteipillä takaisin kiinni, ja hyvin ovat toimineet.
Kommentit (13)
Varmaan monikaan ei halua näyttää köyhyyttään ulospäin, niin kuin siinä nyt olisi mitään hävettävää.
Harmittaako sinua, ettet osaa korjata, saati valmistaa mitään? Ymmärrän, harmittaisi se minuakin.
Ei kaikilla ole varaa ostaa kallista ilmastoteippiä. Monet köyhät nuoretkin kulkee risafarkuissa vaikka reiät saisi kätevästi tuolla peitettyä.
Se jeesusteippi on kalliinpaa kuin kengät kirppikseltä.
Vain tyhmät ihmiset tekee niin. Jokainen NORMAALI ihminen ostaa aina uudet, kun edelliset on rikki.
Kyllä mun kumpparit on korjattu ilmatointiteipillä. Tuossa on kyllä se huonopuoli että teipit joutuu vaihtamaan aika usein. Olisikohan joku elastisempi teippi jossain?
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmät ihmiset tekee niin. Jokainen NORMAALI ihminen ostaa aina uudet, kun edelliset on rikki.
Laadukkaat kengät omistava ihminen todennäköisesti korjauttaa ne suutarilla jos se on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun kumpparit on korjattu ilmatointiteipillä. Tuossa on kyllä se huonopuoli että teipit joutuu vaihtamaan aika usein. Olisikohan joku elastisempi teippi jossain?
Itse olen käyttänyt höyrynsulkuteippiä (sitkoflex tai vastaava) just koska se on joustavampaa ja säänkestävämpää. Mutta joutuu sitäkin välillä uusimaan.
Joo, korot pysyy hyvin teipillä ja eikun hääjuhliin.
Vaikka olenkin köyhä, niin en mä rikkinäisiä kenkiä teippaa kasaan. Ne menee roskiin.
No jos pysyy niin hyvä niin.
Itse en korjaisi kenkiä teipillä, kun ei se kauaa pidä vaikka olis mikä teippi. Kumisaappaisiin laittaisin paikan ja muita kenkiä voi joskus korjata esim kumiliimalla. Harvemmin kyllä ovat korjattavissa.
A piece of tape holds together U.S. Republican presidential candidate Jeb Bush's shoe during a campaign town hall meeting in Nashua, New Hampshire
https://www.telegraph.co.uk/multimedia/archive/03570/potd-shoes_3570071…