Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusta vahvasta intuitiosta?

Vierailija
28.05.2020 |

Onko teillä kokemuksia vahvasta intuitiosta? Jos on niin millaisia? Onko osoittautunut oikeiksi. Itselläni on muutamia, olen aavistanut täysin oikein, mutta välillä on mennyt kyllä aivan toisinkin, kuin mitä ennakkoaavistus on. Yksi on vahva tunne, että saan vielä poikalapsen, ja edelleen on, vaikka iän ja muiden asioiden puolesta on jo äärimmäisen epätodennäköistä ja se jäi toteutumatta. Lähinnä olen aavistanut/ennakoinut oikein mm. toisten raskauksia tai elämänmuutoksia.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta on vaatinut opettelua erottaa toisistaan intuitio, tunne ja halu. Ennen kuin näiden eron opin, niin sain väärää informaatiota.

Vierailija
2/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Aina se on osoittautunut oikeaksi, mutta sitä oikeaa tunnetta ei voi pakottaa vaikka kuinka toivoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottaa intuitio, tunne ja halu. Onkohan tuo ajatus poikalapsesta ollut sitten minulla halua eikä intuitiota(?) Olin aivan varma asiasta nimittäin.

Vierailija
4/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Aina se on osoittautunut oikeaksi, mutta sitä oikeaa tunnetta ei voi pakottaa vaikka kuinka toivoisi.

Intuitio ei ole tunne. Intuitio on tieto.

Vierailija
5/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erottaa intuitio, tunne ja halu. Onkohan tuo ajatus poikalapsesta ollut sitten minulla halua eikä intuitiota(?) Olin aivan varma asiasta nimittäin.

Se on voinut olla vahva toive. Minullekin on tapahtunut niin, että olen erehtynyt luulemaan sitä intuitioksi. Intuitio toimii parhaiten silloin, kun asia on itselle samantekevä.

Vierailija
6/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen näkemys

Vierailija
7/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ostamassa asuntoa: kumpi on intuitio vai tunne, mitä tehdä

Vierailija
8/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ostamassa asuntoa: kumpi on intuitio vai tunne, mitä tehdä

Tunne on tunne, miltä tuntuu. Tuntuu hyvältä tai pahalta, yksinkertaisimmillaan siis.

Intuitio ei tunnu miltään. Tunne on neutraali. Sisäinen tieto tulee sekunnissa, ilman että osaa sanoa, miksi on sitä mieltä kuin on.

Tiettyjen jaottelun mukaan ihmiset on jaoteltavissa kolmeen ryhmään, miten tekevät päätöksiä. Yhdet tekevät intuitiolla, toiset tunteella ja kolmannet järkipäättelyllä.

Vierailija
9/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani se on toiminut parhaimpana tapana tehdä päätöksiä elämässäni. Niissä on aina ollut järkeä ja seuraukset ovat olleet paremmat kuin jos antaisin liian analysoinnin johtaa harhaan. Senkin siis olen oppinut, että liika miettiminen voi kääntyä itseään vastaan

Vierailija
10/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta on vaatinut opettelua erottaa toisistaan intuitio, tunne ja halu. Ennen kuin näiden eron opin, niin sain väärää informaatiota.

Siis ootko oppinu myös sen mikä on ajatuksen luoma tunne harha eikä puhdas tunne joka tulee ilman ajatustakin?

Vierailija
11/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin asia/päätös voi tuntua intuitiivisestikin ja järjellisestikin hyvältä ratkaisulta ja osoittautua myöhemmin vääräksi...koska myöhemmin ajattelee toisin

.eri aika, eri tilanne

Vierailija
12/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saattanut tulla intuitio ihmisestä. Tavallaan varoitus. Ja aina se on pitänyt paikkansa. Tosin sellaisissa tilanteissa intuitio on pohjautunut tietoon. Nonverbaaliseen viestintään, ristiriitaan sanojen ja vivahteiden välillä jne. Olen kehittynyt koko ajan taitavammaksi lukemaan ihmisiä, valitettavasti huonojen kokemusten kautta.

Vierailija
13/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ootko oppinu myös sen mikä on ajatuksen luoma tunne harha eikä puhdas tunne joka tulee ilman ajatustakin?

Minä teen päätökset intuitiolla. Tunne on vieraampi juttu, eli ehkä olen väärä ihminen vastaamaan.

Mutta tärkeää on tyhjentää ajatukset ensin, jos tietoisesti etsii päätöksentekoa. Meditoimalla sitä voi harjoittaa. Eli pää tyhjäksi, ja sitten kysyy itseltään sitä, mitä haluaa tietää. Kannattaa toistaa useaan kertaan.

Toisaalta on hyvä muistaa, että toistuvat ajatukset luovat uskomuksia, jotka vaikuttavat tunteeseen. Onkin hyvä kysymys, miten nämä alitajuiset uskomukset voidaan ohittaa.

Vierailija
14/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On saattanut tulla intuitio ihmisestä. Tavallaan varoitus. Ja aina se on pitänyt paikkansa. Tosin sellaisissa tilanteissa intuitio on pohjautunut tietoon. Nonverbaaliseen viestintään, ristiriitaan sanojen ja vivahteiden välillä jne. Olen kehittynyt koko ajan taitavammaksi lukemaan ihmisiä, valitettavasti huonojen kokemusten kautta.

Mitä sa tarkotat näillä vivahteilla? Ja millain ne ilmenee suhteessa muihin ihmisiin?

Vierailija
15/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elämässä usein aavistanut, että jotain ikävää on tapahtumassa, tai on tullut aavistus siitä, että esim. vaikea tai raskas jakso elämässä on tulossa. Nää aavistukset on pitäneet paikkansa. Ja usein tulee intuitio ihmisestä, että esim. hymyn takana halveksii tai on muuten jollakin tapaa epäluotettava tai pahantahtoinen.

Vierailija
16/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin hampaan paikkauksen yhteydessä (sitä ennen) intuitio, eikä sattunut yhtään.

N 28

Vierailija
17/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen päätökset intuitiolla. Tunne on vieraampi juttu, eli ehkä olen väärä ihminen vastaamaan.

Mutta tärkeää on tyhjentää ajatukset ensin, jos tietoisesti etsii päätöksentekoa. Meditoimalla sitä voi harjoittaa. Eli pää tyhjäksi, ja sitten kysyy itseltään sitä, mitä haluaa tietää. Kannattaa toistaa useaan kertaan.

Toisaalta on hyvä muistaa, että toistuvat ajatukset luovat uskomuksia, jotka vaikuttavat tunteeseen. Onkin hyvä kysymys, miten nämä alitajuiset uskomukset voidaan ohittaa.

Mut eikös tuokin ole ajatus että pitää pää tyhjentää ja sitten pinnistää se vastaus mitä jos se vastaus onkin ajatuksen luoma harha eikä intuitio? Eikös intuitiossa ole niin että ei etsi tietoisesti?

Vierailija
18/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisiä voi lukea väärin, valitettavasti

Vierailija
19/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio on aina ollut oikeassa, aina.

Sitten toisinaan on ollut impulsseja, pelkoja, haluja ja ties mitä minkä voi tavallaan äkkiseltään sekoittaa intuitioon ja niissä arviointi saattaa mennä pieleenkin. Aito, vahva intuitio ei ole pettänyt koskaan.

Vierailija
20/84 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viinanhimolla mitään tekemistä intuition kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi