Joko olet tilannut Kelalta ilmaisen muistitikun?
Kun tilaat tietosi Kelan tietojärjestelmistä (GDPR), voi valita toimitustavaksi salatun muistitikun! Täysin ilmaiseksi! Kannattaa hyödyntää tämä etu, koska jokaisella on oikeus tietää mitä tietoja meistä kerätään ja kenelle niitä luovutetaan.
Lähde: https://www.kela.fi/tietosuoja#oikeus-saada-tutustua-henkilotietoihin-j…
Kommentit (13)
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mitä mä sillä? 😅
No lataan sille tikulle vaikka alastonkuvia ja annat tikun sille kelle haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä? 😅
Kuka haluaa alastonkuvani?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä? 😅
En harrasta moista.
Miten iso kapasiteetiltaan se muistitikku on? Datakeskusten takia muistitikkujen hinnat ovat jo syöksähtäneet pilviin. Sama on edessä sähkön ja veden hinnassakin, kunhan ne valmistuvat. Muistipiirien valmistajat suosivat datakeskuksia eivätkä kuluttajalaitteita, niinpä nyt ensimmäiseksi tämä ahneus näkyy muistitikkujen hinnannousuna ja valikoiman köyhtymisenä. Esim. SD ja MicroSD muistikorttejakaan ei tahdo löytää enää mistään ja hinnat ovat järjettömän kalliita.
Mulla on laatikossa puolenkymmentä erikokoista muistitikkua, ehkä yhtä niistä tarvitsen harvakseltaan. Eli ei ole tarvetta kelatikuille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä? 😅
En harrasta moista.
Kyse oli esimerkistä. Ehkä voit ottaa sille varmuuskopioita tai tehdä vaikka boottitikun, jotta saat tietsikan korjattua jos ja kun se menee kuitenkin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miten iso kapasiteetiltaan se muistitikku on? Datakeskusten takia muistitikkujen hinnat ovat jo syöksähtäneet pilviin. Sama on edessä sähkön ja veden hinnassakin, kunhan ne valmistuvat. Muistipiirien valmistajat suosivat datakeskuksia eivätkä kuluttajalaitteita, niinpä nyt ensimmäiseksi tämä ahneus näkyy muistitikkujen hinnannousuna ja valikoiman köyhtymisenä. Esim. SD ja MicroSD muistikorttejakaan ei tahdo löytää enää mistään ja hinnat ovat järjettömän kalliita.
Älytöntä on se, että nää tekemättömätkin muistipiirit on varattu laitteistolle joka tullaan (ehkä) asentamaan datakeskuksiin joita ei ole edes rakennettu vielä.
Kryptohulluuden ollessa pahimmillaan esim. nvidia yritti varmistaa että kuluttajillekin jää kohtuuhintaisia näyttökortteja ostettavaksi. Nyt vika on vaan muistivalmistajissa joita ei moinen kiinnosta, eikä nvidiakaan voi pulalle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä? 😅
En harrasta moista.
Kyse oli esimerkistä. Ehkä voit ottaa sille varmuuskopioita tai tehdä vaikka boottitikun, jotta saat tietsikan korjattua jos ja kun se menee kuitenkin sekaisin.
En käytä tietokonetta 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä? 😅
Kuka haluaa alastonkuvani?
Ja tämä kysymys erottaa toimeliaan OF-tähden pitkäaikaistyöttömästä, jonka mielestä mistään ei saa töitä.
Tilaanpa tänään. Kaikki kannattaa ottaa mitä jaetaan.
Mitä mä sillä? 😅