Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään

Vierailija
02.03.2021 |

Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.

Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.

Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.

Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.

Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.

Kommentit (427)

Vierailija
121/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XL-kokoisen kanssa pettämistä ei lasketa, ei ole mitään tunnustettavaa.

Vierailija
122/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaverinainen sai kenkää, mutta mies ei? Outo logiikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka miettii miksi se neuletakki haisi ja miltä! Hieltä, spermalta vai kenties oksennukselta? 😆

Vierailija
124/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miejesi on pettäjä vaikka voissa paistaisi !

Se on vähän kuin tuomioistuimessa : syyllinen vai syytön.

Tässä tapauksessa: syyllinen.

Heitä hyvästit !

Vierailija
125/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 veto naiselta jättää villatakki vaatepinoon: tiesi, että nainen bongaa sen mutta mies ei. Myös selkeämpi merkki kuin ponnari tai kajaali lojumaan jätettynä, niiden voisi huithapeli emäntä ajatella olevan omiaan. Tekisin itse samoin jos jostain syystä harhautuisin varatun miehen luokse yökylään - tai siis tietenkin miehen, joka on aivan juuri näillä näppäimillä ehdottoman varmasti eroamassa vaimostaan. 

(Ja ei - en tietoisesti ryhtyisi suhteeseen varatun miehen kanssa. Itsellenikin on tehty "petin mutten koskaan tunnusta" -temppu, yhteisiltä kavereilta kuulin asiasta. En toivoisi sitä tuskaa kenellekkään, aplle tsemppiä. Jos siihen joku jostain syystä kuitenkin päätyy, niin paras teko on varmistaa itse vaimon tietävän asiasta myös, vaikka mies kuinka lupaisi kertoneensa tai väittäisi eronneensa.) 

Vierailija
126/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei tuo ukko tule myöntämään. - Ja, kun sinä siinä tuolilla vieraan takin näit, se on todistus. - Nää on ikäviä juttuja, mutta sinun pitäisi nyt ryhtyä toimenpiteisiin. Onhan tietysti mahdollisuus, että jatkat lasten takia.

Vierailija
127/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sun ystävä xl-kokoa?

Vierailija
128/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko tosissasi, että miehesi olisi niin typerä, että jättäisi päällimmäisenä näkyvissä olevan paidan löydettäväksesi, jos hänellä olisi ollut toinen nainen siellä? Jos sillä olisi toinen nainen, niin kai hän nyt yrittäisi sentään jäljet siivota ja hävittää?

Mä luulen että mies ei ole hoksannutkaan että sen vaatepinon joukkoon on tullut yksi musta vaate lisää. Ei hän myöskään sillä tavalla osaa edes erottaa onko joku villatakki mun vai ei, ei hän muista mun vaatteita niin tarkkaan. Petivaatteet oli vaihdettu ja muutakin pientä siivoiltu mutta se vaatekasa oli paikoillaan.

Ap

Just joo ai et nainen unohtais kalliin neuletakin.

Eiköhän se ole tarkoituksella jätetty merkiksi

Vierailija
129/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva villatakki on armollisempi vihje kuin mitä minä jätin varatun miehen kotiin. Jätin käytetyn pikkuhousunsuojan sekä S kokoiset stringit hänen vaimonsa aamutakin taskuun. Ilmeisesti ne oli sieltä seuraavalla viikolla löytyneet...

Vierailija
130/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli laittanut huoralle viestiä ja kysynyt hintaa. Kielsi kaiken vaikka olin nähnyt viestin. Ei kuulemma ollut hänen, oli kaverin viesti. Hänen puhelimessa. Että kyllä näitä on jotka ei myönnä ikinä. Ja oikeastaan se on pahempaa kuin teko itsessään.

Vierailija
131/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseva villatakki on armollisempi vihje kuin mitä minä jätin varatun miehen kotiin. Jätin käytetyn pikkuhousunsuojan sekä S kokoiset stringit hänen vaimonsa aamutakin taskuun. Ilmeisesti ne oli sieltä seuraavalla viikolla löytyneet...

Höpöhöpö. Olet lainannut tämän stoorin eräästä toisesta ketjusta... ;-)

Vierailija
132/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5/5 veto naiselta jättää villatakki vaatepinoon: tiesi, että nainen bongaa sen mutta mies ei. Myös selkeämpi merkki kuin ponnari tai kajaali lojumaan jätettynä, niiden voisi huithapeli emäntä ajatella olevan omiaan. Tekisin itse samoin jos jostain syystä harhautuisin varatun miehen luokse yökylään - tai siis tietenkin miehen, joka on aivan juuri näillä näppäimillä ehdottoman varmasti eroamassa vaimostaan. 

(Ja ei - en tietoisesti ryhtyisi suhteeseen varatun miehen kanssa. Itsellenikin on tehty "petin mutten koskaan tunnusta" -temppu, yhteisiltä kavereilta kuulin asiasta. En toivoisi sitä tuskaa kenellekkään, aplle tsemppiä. Jos siihen joku jostain syystä kuitenkin päätyy, niin paras teko on varmistaa itse vaimon tietävän asiasta myös, vaikka mies kuinka lupaisi kertoneensa tai väittäisi eronneensa.) 

Se on veikeä homma miten te naiset aina ”harhaudutte” vieraisiin, ihan vahingossa ja viattomasti...

Ja mies kun tekee saman tempun, se on aina harkittu, törkeä temppu!

Kahdet standardit, jälleen kerran :-|

Vierailija
133/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sitten osaa ukolles sanoa että nyt on viho viimeinen tilaisuus selvittää asia tai alkaa vuoro viikko isäksi opettelu. Sitten voi ihan rauhassa omassa kämpässään viskoa xl villatakit minne sattuu. Et kai oikeasti aio jäädä ton kanssa suhteeseen?

Voithan myös sanoa että tästä lähtien tämä ei ole muuta kuin kumppanuus liitto niin kauan kunnes lapset on omillaan kotoota.

Ja sinulla tulee olemaan muuta miesseuraa, ukkos kanssa ei tietenkään mitään seksuaalista, suhtaudut siihen kun kaveriin.

Vierailija
134/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta villatakki mistäs tiet oliko naisen ? Jospa oli miehen ja jos viellä pähkäilään kuvitellan: Jospa miehesi tykää miehistä?Jospa miehellä oli vain vieraita ja jonkun pariskunnan naisen takki jäi.Jos olet tiuka pipoinen ei kertonut,kutsu vanhat koulu kamut kylään! Tossa muutama  näin henkilön,joka ollut ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa visiin 15v.? Henkilö  kertoi mies on eronut vihdoin.Onnitelin. Katin kukkua. Voi tietysti sivilivihkiminen erota.Saavat tahoilla paremat tuet. Mutta pyhä liitto joka on islamin mukaan solmittu siitä ei erota.Vaikka Suomi ei liitoa tunusta. Uskonto suvut on lähtö maa heidät liitäneet ja ikinä ei erota.Vain kuolema heidät erotaa!Että on tyhmä henkilö.Rakkaus on sokea oli kuka tahansa,mistä tahansa kun nainen uskoo kaiken. 

Vierailija
135/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjän omatunto ei ole kehittynyt, jäänyt lapsen tasolle. Syy mm. lapsuudessa ja geeneissä.

Terapia vaikeaa, jos liittyy esim. narsismin kirjoa.

Parempi jättää, jos ei halua menettää terveyttään. Lapset ja sinä kärsitte loppuelämän valehtelusta ym. ellei mies valmis terapiaan, eikä välttämättä sittenkään muutu koska ei resursseja kehittyä.

Vierailija
136/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
137/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä tunnistaako vai et, mutta sinä olet edenyt elemmäsi enemmän. 

Vierailija
138/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli laittanut huoralle viestiä ja kysynyt hintaa. Kielsi kaiken vaikka olin nähnyt viestin. Ei kuulemma ollut hänen, oli kaverin viesti. Hänen puhelimessa. Että kyllä näitä on jotka ei myönnä ikinä. Ja oikeastaan se on pahempaa kuin teko itsessään.

Sun mies? Eikö tässä pitäisi lukea ex-mies?

Vierailija
139/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin sukuloimassa ja ihmettelin kotiin palatessa, kun mies oli vaihtanut vuodevaatteet. Löytyi myös pesuhuoneesta vieras shampoopullo. Silloin mies kertoi, että hänen kirjanpitäjänsä (on yrittäjä) kävi tekemässä verojuttuja. Yllättäen tämä kirjanpitäjä oli yksi Irma, entinen tyttöystävä. Ex tunnusti viimein, että Irma oli ollut yötä, mutta oli vain nukuttu. Siis se muija oli nukkunut minun paikallani. Eikä varmasti pelkästään nukuttu!

Minusta tuo oli sen suuruinen loukkaus, että pakkasin kamani ja muutin pois. Eikä ole ollut ikävä takaisin.

Vierailija
140/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei vastapuoli aina kerro olevansa varattu.