Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään

Vierailija
02.03.2021 |

Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.

Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.

Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.

Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.

Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.

Kommentit (427)

Vierailija
141/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla läheisriippuvainen tai vähän tyhmä jos tuollaiseen suhteeseen jää. Hieman itsekunnioitusta naiset. Kahden väliin ei kolmatta mahdu jos suhde hyvä..miksi ihmeessä joku jää tuollaista katsomaan ja tekee itsensä naurunalaiseksi?

Vierailija
142/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta pyhä liitto joka on islamin mukaan solmittu siitä ei erota.

Islamissa on todella helppo tehdä avioero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko entisellä parhaalla ystävälläsi sellaiset hiukset kuin mitä irtohiukset neuleessa?

Jos on niin kysy asiaa entiseltä kaveriltasi kävikö teillä tuolloin

Vierailija
144/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on Drag ja villatakki oli hänen, hius hänen peruukistaan. Tarkasta, onko sovitellut sinun vaatteitasi ja käyttänyt meikkejäsi.

Vierailija
145/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää on että mies on pettänyt ja selvää on myös ettei aio sitä tunnustaa. Sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa: jäät joko suhteeseen ja hyväksyt että mies ei suostu asiaa selvittämään ja ottaa suhteeseen jäämisen hyväksyntänä jatkaa samalla linjalla eli saa pettää kunhan ei jää rysän päältä kiinni eikä ikinä tunnusta mitään. Tai sitten jätät miehen.

Vierailija
146/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti tai ei, et selkeästi luota häneen. En itse jaksaisi roikkua tuollaisessa suhteessa. Henkisesti hyvin kuluttavaa.

Paras kosto on elää onnellisena ilman häntä.

Vierailija
147/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi 1/5

Vierailija
148/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset anna vaan olla? Jos villatakkia ei olisi löytynyt niin et tietäisi asiasta mitään ja eläisitte sopuisasti kuten ennenkin. Ihmetyttää naisten tarve tonkia paskakasaa kun eteenpäin menemällä kaikki toimisi paremmin t mies

Minua ihmetyttää miesten tarve luoda niitä paskakasoja. Mikä pakko on pettää?

149/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset anna vaan olla? Jos villatakkia ei olisi löytynyt niin et tietäisi asiasta mitään ja eläisitte sopuisasti kuten ennenkin. Ihmetyttää naisten tarve tonkia paskakasaa kun eteenpäin menemällä kaikki toimisi paremmin t mies

Toimisi paremmin? Kenen kannalta?

Todellinen miehen näkökulma tuo kaikki on hyvin kunhan arki toimii, ilmeisesti aivan sama ovatko osapuolet rehellisiä, saati onnellisia...

Vierailija
150/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sil ruskeat silmät? Ihan selvä juttu sitten.

Vierailija
151/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se possusika

Vierailija
152/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset miehen suullisen tunnustuksen? Miksi? Mitä se muuttaa mitä se sanoo? Totuus on tullut ilmi tai vaikka ei oliskaan niin et voi häneen luottaa. Miksi ihmeessä olet vielä suhteessa?

Vierailija
153/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin puolisosi hakisin eroa.

Ei näytä hakevan, vaan haluaa kuoria kermoja..

Vierailija
154/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhvi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimisi paremmin? Kenen kannalta?

Todellinen miehen näkökulma tuo kaikki on hyvin kunhan arki toimii, ilmeisesti aivan sama ovatko osapuolet rehellisiä, saati onnellisia...

Molempien kannalta.

Ahdistaa varmasti miestäkin tuollainen kuulustelu jostain ihme villapaidasta.

Vierailija
155/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää miesten tarve luoda niitä paskakasoja. Mikä pakko on pettää?

No syitähän on vaikka millä mitalla, ohessa muutama:

a) oman naisen seksuaalinen haluttomuus

b) vaihtelu virkistää

c) jännityksen hakeminen

d) tilaisuus teki varkaan

...

Jatkanko listaa?

Vierailija
156/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjän omatunto ei ole kehittynyt, jäänyt lapsen tasolle. Syy mm. lapsuudessa ja geeneissä.

Terapia vaikeaa, jos liittyy esim. narsismin kirjoa.

Parempi jättää, jos ei halua menettää terveyttään. Lapset ja sinä kärsitte loppuelämän valehtelusta ym. ellei mies valmis terapiaan, eikä välttämättä sittenkään muutu koska ei resursseja kehittyä.

Päinvastoin.

Pettäjän omatunto on niin kehittynyt, ettei se pienistä kolkuttele.

Vierailija
157/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodista löytyy villapaita, jonka omistajasta kukaan ei tiedä mitään. Ja tällä perusteella syytät miestäsi pettämisestä. Tällä on olemassa ihan lääketieteellinen termi: seinähullu.

Vierailija
158/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XL...XL... Tuleva av-mamma käynyt kylässä. Jos olisi ollut 5XL niin asia olisi ollut varma eikä miehellä mitään selittämistä. Paha haju lähtee juurikin siitä läskistä.

Vierailija
159/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se villatakki itsekseen teidän asuntoon ole tullut. Mies ei tunnusta. Ei keksi järkevää selitystä (valhetta). Miksi sinä katsot, kun mies suutelee toista naista ja pitää kädestä kiinni? Joko hyväksyt miehesi juoksemisen toisissa naisissa ja laitat silmät kiinni ja vedät kaiken muun hyödyn (esim. taloudellisesti) miehestä tai sitten eroat.

Luuletko, että jos mies tunnustaa, niin pettäminen loppuu?

Vierailija
160/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako kuntoon. Muuten ihan jees vauvafiilaatua. Ei tällä kuuhun mennä kuitenkaan. Siksi

2/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi