Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään
Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.
Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.
Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.
Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.
Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.
Kommentit (427)
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää aina
Jos ei tunnusta ni ei halua korjata asioita. Ei oo sillon mahdollisuus että ei tekis jatkossa jos kieltää nykyisetkin pettämiset.
Hänen pitäisi tehdä töitä jos haluaa luottamuksen kuntoon tai osoittaa tai näyttää on pahoillaan. Miksi annat tällaiselle idiootille mahdollisuuden edes enää?
Vierailija kirjoitti:
Mulla entinen mies oli sellanen, että vaikka ihan verekseltä jäi valehtelusta kiinni niin silti vaan intti ihan paniikissa ”en valehdellut, en ole tehnyt mitään väärää”. Tollanen sitten toistui vuosien aikana monta kertaa, niin kyllä mun lopulta piti viheltää peli poikki. Ihan turhaa ylimääräistä stressiä elämään ja toisen arvomaailma vaan on niin eri kuin oma.
Ja olen todennut, että maailmassa on miehiä, joilla ei oo mitään syytä käyttäytyä epäluotettavasti tai aiheuttaa koko ajan jtn turhaa draamaa ja sellanen ihana mies mulla nyt on.
Täällä sama kokemus. Kielsi ja ei ollut tehnyt mitään. Toi jatkuvaa stressiä enemmän kun päätin jatkaa hänen kanssaan ja toisti temppujaan myöhemmin. Vihelsin sitten pelin myös poikki kun neljä vuotta halusin uskoa muuttuisi ja antaa mahdollisuuden ihmiselle joka vaan piti minua ilmeisesti varalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän tunnusta välttämättä koskaan. On tiettyjä
narsismiin taipuvaisia luonteita jotka pitää kiinni valheestaan loppuun saakka, koska alkavat matkan varrella itsekin uskoa siihen.Tämä, turha miettiä edes miten saisi tunnustamaan. Omanikin on tuota mallia, olen nähnyt kuvia hänestä toisten naisten kanssa, lukenut melkoiset viestittelyt ja siitä huolimatta mies väittää että mitään näitäkään ei ole tapahtunut, minä olen vainoharhailen hullu.. Ei lähinnä pysty myöntämään itselleen olevansa h u oraava valehtelija.
Sinä et pysty myöntämään itsellesi, että roikut pettävässä miehessä etkä pysty lähtemään.
Väärin. Jatkamme yhdessä rahan takia ja minä otin samat vapaudet. Ei sovi kaikille.
Olin viikon lasten kanssa reissussa. Kotiin tullessa huomio kiinnittyi siihen, että pyykkikorissa oli kahdet likaiset vuodevaatteet ja sängyssä puhtaat. Erikoista siksi, että kymmeneen vuoteen ei mies ollut ikinä vaihtanut petivaatteita. Tiskipöydällä muki, jossa huulipunaa. Nämä nyt ei mitenkään yllättänyt, koska vahva epäilys oli ollut jo pitkään. Otin paketista kondomin, vähän sylkeä sisälle ja rullasin auki. Nakkasin sen puoliksi sängyn alle ja odotin. Mies tuli kotiin, ei katsonut silmiin ja kulki luimistellen. Pysyin passissa makkarin lähistöllä ja hiippailin perästä, kun mies kävi vilkaisemassa siellä. Näki kumin ja syöksyi sullomaan sitä taskuunsa. Siinä kohtaa avasin ääneni, että mikä helvetti tuo on. Tilanne pääsi yllättämään ja sain tunnustuksen siitä, miten nai kaverinsa vaimoa meillä aina, kun tilaisuus tulee. No, sen olinkin arvannut jo. Sitä en vain ollut tiennyt, että touhu oli jatkunut koko avioliittomme ajan eikä kuulemma aikonut lopettaa. Harmitti rikkoa perhe lapsiltamme, mutta en pystynyt asiasta tietoisena jäädä kulissiliittoon ja mies ei ollut ikinä viihtynyt oman perheen kanssa, vaan melkein kaikki vapaa aika meni tämän kaverinsa luona. Nyt sitten tapellaan siitä, ettei ole tavannut lapsiaan puoleen vuoteen, ei vastaa näille edes puheluihin.
Sanot että hän on tartuttanut sinuun sukupuolitaudin joka menee ohi vain antibiootilla. Katso hänelle valmiiksi sukupuolitautipoliklinikan puhelinnumero.
Eli sen lisäksi, että mies pettää, hän on myös valehtelija. Mielestäni tässä ei ole enää mitään selvitettävää. Jos olisi ollut hetkellinen hairahdus, niin mies olisi tunnustanut, pyytelisi anteeksi ja katuisi tekoaan.
Klassikko. Kuin suoraan pettäjän käsikirjasta. Onkohan sellainen olemassa, kun kaava on sama maailmanlaajuisesti?
Eihän ne pettämistä tunnusta.
Samaa sarjaa on toiselle naiselle vikistyt: vaimo ei ymmärrä, ei ole seksiä, olemme eroamassa, vaimo on kamala - ja ne toista naista kehuvat kommentit ja ainutlaatuisen rakkauden ylistys. ”En ole koskaan tuntenut näin.”
Ja aina löytyy naisia, jotka nielee kaiken kakistelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän tunnusta välttämättä koskaan. On tiettyjä
narsismiin taipuvaisia luonteita jotka pitää kiinni valheestaan loppuun saakka, koska alkavat matkan varrella itsekin uskoa siihen.Tämä, turha miettiä edes miten saisi tunnustamaan. Omanikin on tuota mallia, olen nähnyt kuvia hänestä toisten naisten kanssa, lukenut melkoiset viestittelyt ja siitä huolimatta mies väittää että mitään näitäkään ei ole tapahtunut, minä olen vainoharhailen hullu.. Ei lähinnä pysty myöntämään itselleen olevansa h u oraava valehtelija.
Sinä et pysty myöntämään itsellesi, että roikut pettävässä miehessä etkä pysty lähtemään.
Väärin. Jatkamme yhdessä rahan takia ja minä otin samat vapaudet. Ei sovi kaikille.
No mutta eihän sitten ole mitään ongelmaa. Olette molemmat mainitsemiasi h u o r**via valehtelijoita. Ei ole syytä toista syytellä.
Vierailija kirjoitti:
Olin viikon lasten kanssa reissussa. Kotiin tullessa huomio kiinnittyi siihen, että pyykkikorissa oli kahdet likaiset vuodevaatteet ja sängyssä puhtaat. Erikoista siksi, että kymmeneen vuoteen ei mies ollut ikinä vaihtanut petivaatteita. Tiskipöydällä muki, jossa huulipunaa. Nämä nyt ei mitenkään yllättänyt, koska vahva epäilys oli ollut jo pitkään. Otin paketista kondomin, vähän sylkeä sisälle ja rullasin auki. Nakkasin sen puoliksi sängyn alle ja odotin. Mies tuli kotiin, ei katsonut silmiin ja kulki luimistellen. Pysyin passissa makkarin lähistöllä ja hiippailin perästä, kun mies kävi vilkaisemassa siellä. Näki kumin ja syöksyi sullomaan sitä taskuunsa. Siinä kohtaa avasin ääneni, että mikä helvetti tuo on. Tilanne pääsi yllättämään ja sain tunnustuksen siitä, miten nai kaverinsa vaimoa meillä aina, kun tilaisuus tulee. No, sen olinkin arvannut jo. Sitä en vain ollut tiennyt, että touhu oli jatkunut koko avioliittomme ajan eikä kuulemma aikonut lopettaa. Harmitti rikkoa perhe lapsiltamme, mutta en pystynyt asiasta tietoisena jäädä kulissiliittoon ja mies ei ollut ikinä viihtynyt oman perheen kanssa, vaan melkein kaikki vapaa aika meni tämän kaverinsa luona. Nyt sitten tapellaan siitä, ettei ole tavannut lapsiaan puoleen vuoteen, ei vastaa näille edes puheluihin.
Höpöhöpö. Jotain rotia nyt näihin satuihin! :D
Ei tule tunnustamaan, joten siihen prässäämiseen on turha käyttää energiaa. Tietty puolisotyyppi, joka ei koskaan itse tee mitään väärää, vaan karseimmallakin tavalla mokattuaan saa käännettyä asian niin päin, että itse asiassa hän on se uhri tässä ja sinun tulisi pyytää häneltä anteeksi. Ja vaikuttaa itsekin aidosti uskovan mustan olevan valkoista. Toiset ovat vain tuppisuita mutta toiset taitavia manipuloimaan, pidä siis jalat maassa ja kiinni omanarvontunnostasi.
Eron jälkeen luvassa on todennäköisesti lisää manipulointia, olethan sinä hullu akka joka keksii valheita, vainoharhainen, epäreilu ja todennäköisesti itse pettänyt. Pidä silti pääsi. Nyt sattuu ja operaatio on rankka, mutta se on sen arvoista kun elät onnellista elämää joko yksin tai aidosti luotettavan ja reilun kumppanin kanssa.
Tsemppiä!
Nainen on jättänyt villatakin tahallaan, ettämies jäisi kiinni. Heillä on varmaan jo pidempään ollut suhde
Vierailija kirjoitti:
Klassikko. Kuin suoraan pettäjän käsikirjasta. Onkohan sellainen olemassa, kun kaava on sama maailmanlaajuisesti?
Samaa sarjaa on toiselle naiselle vikistyt: vaimo ei ymmärrä, ei ole seksiä, olemme eroamassa, vaimo on kamala - ja ne toista naista kehuvat kommentit ja ainutlaatuisen rakkauden ylistys. ”En ole koskaan tuntenut näin.”
Ei siihen mitään käsikirjaa tarvita...
Tietotaito kulkee isältä pojalle.
Oma isäukko aikanaan neuvoi että mitään ei kannata koskaan tunnustaa, mikäli ei nyt ihan housut kintussa kiinni jää.
Ja saman viisauden siirrän omille pojilleni, jahka ne kasvaa siihen ikään että alkaa tytöt kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on jättänyt villatakin tahallaan, että mies jäisi kiinni.
Aivan varmasti, mutta edelleen kysyn että miksi?
Mikä on motiivi? Saako nainen jotain sadistista nautintoa tästä?
Mulle tuli ekaksi mieleen tällainen käytännön asia että jos se villatakki oikeasti haisi todella pahalta niin miltähän mahtoi kärytä XL-naisen alakerta. Muhii tulehdus ja tauti ja ukkosi takuulla veti paljaalla niin ehkä sait jonkun taudinkin jo riesaksesi!
Mitä väliä, vaikkei tunnusta? Ethän sinä hänen kanssaan enää ole.
Vai oletko muka? Miksi olisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen mitään käsikirjaa tarvita...
Tietotaito kulkee isältä pojalle.
Oma isäukko aikanaan neuvoi että mitään ei kannata koskaan tunnustaa, mikäli ei nyt ihan housut kintussa kiinni jää.
Ja saman viisauden siirrän omille pojilleni, jahka ne kasvaa siihen ikään että alkaa tytöt kiinnostaa.
Juuri näin.
Lähes kaiken pystyy selittämään parhain päin, mitään ei häviä vaikka yrittää.
Vaihtoehtoisia ”totuuksia” eri tilanteisiin kannattaa harjoitella etukäteen, ettei jäädy ja rupea änkyttämään sitten kun on ns. tilanne päällä.
siinä taas nähdään, nainen lähtee kotoa ja jättää kassit miehelle täyteen oma vika olisi imaissut edes kassit tyhjiksi niin ei olisi intoa pettää
Mulla entinen mies oli sellanen, että vaikka ihan verekseltä jäi valehtelusta kiinni niin silti vaan intti ihan paniikissa ”en valehdellut, en ole tehnyt mitään väärää”. Tollanen sitten toistui vuosien aikana monta kertaa, niin kyllä mun lopulta piti viheltää peli poikki. Ihan turhaa ylimääräistä stressiä elämään ja toisen arvomaailma vaan on niin eri kuin oma.
Ja olen todennut, että maailmassa on miehiä, joilla ei oo mitään syytä käyttäytyä epäluotettavasti tai aiheuttaa koko ajan jtn turhaa draamaa ja sellanen ihana mies mulla nyt on.