Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään

Vierailija
02.03.2021 |

Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.

Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.

Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.

Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.

Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.

Kommentit (427)

Vierailija
81/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

79: siis kevyemmissä suhteissa saa pettää? Ketähän todellisuudessa petät, itseäsi?

Vierailija
82/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän tunnusta välttämättä koskaan. On tiettyjä

narsismiin taipuvaisia luonteita jotka pitää kiinni valheestaan loppuun saakka, koska alkavat matkan varrella itsekin uskoa siihen.

Tämä, turha miettiä edes miten saisi tunnustamaan. Omanikin on tuota mallia, olen nähnyt kuvia hänestä toisten naisten kanssa, lukenut melkoiset viestittelyt ja siitä huolimatta mies väittää että mitään näitäkään ei ole tapahtunut, minä olen vainoharhailen hullu.. Ei lähinnä pysty myöntämään itselleen olevansa h u oraava valehtelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

narsismiin taipuvaisia luonteita jotka pitää kiinni valheestaan loppuun saakka, koska alkavat matkan varrella itsekin uskoa siihen.

Tämä, turha miettiä edes miten saisi tunnustamaan. Omanikin on tuota mallia, olen nähnyt kuvia hänestä toisten naisten kanssa, lukenut melkoiset viestittelyt ja siitä huolimatta mies väittää että mitään näitäkään ei ole tapahtunut, minä olen vainoharhailen hullu.. Ei lähinnä pysty myöntämään itselleen olevansa h u oraava valehtelija.

Mitä tunnustusta enää tarvitset jos olet omin silmin nähnyt?

Vierailija
84/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et pysty myöntämään itsellesi, että roikut pettävässä miehessä etkä pysty lähtemään.

Vierailija
85/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään aikaa uskottaville selityksille.

Totuutta kehiin, jos äijällä mitään selkärankaa tekosistaan. Jos on varaa pettää, on varaa tunnustaa. Teinijätkät juoksee karkuun, aikuinen kestää seuraukset tekemisistään, koska aikuinen tietää mitä tekee.

Ihmettelen kyllä jälleen kerran mistä näitä toheloita löytyy jotka jäävät näin nolosti kiinni.

Vierailija
86/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kehtais tunnustaa jos olisin jotain valasta nussinut.

Vierailija
87/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko tosissasi, että miehesi olisi niin typerä, että jättäisi päällimmäisenä näkyvissä olevan paidan löydettäväksesi, jos hänellä olisi ollut toinen nainen siellä? Jos sillä olisi toinen nainen, niin kai hän nyt yrittäisi sentään jäljet siivota ja hävittää?

Mä luulen että mies ei ole hoksannutkaan että sen vaatepinon joukkoon on tullut yksi musta vaate lisää. Ei hän myöskään sillä tavalla osaa edes erottaa onko joku villatakki mun vai ei, ei hän muista mun vaatteita niin tarkkaan. Petivaatteet oli vaihdettu ja muutakin pientä siivoiltu mutta se vaatekasa oli paikoillaan.

Ap

Just joo ai et nainen unohtais kalliin neuletakin.

Se nainen on tarkoituksella jättänyt takkinsa sinne, että vaimo löytäisi sen ja saisi tietää. Niin minä tekisin jos olisin toinen nainen. Se on paljon parempi todiste suhteesta kuin joku puhelu, sellaiset on miehen sina helpompi kiistää. Erikokoista ja erityylistä vastetta, kuin mitä vaimo käyttää, on vähän hankalampi muuttaa miksikään muuksi kuin vedenpitäväksi todisteeksi.

Epäilen samaa.

Motiivia en kyllä ymmärrä, kertoisitko?

Vierailija
88/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaus. Pettää ja ota ero.

Vierailija
89/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin näennäisesti olla (niin vaikeaa kuin se olisikin), mutta pitäisin silmällä ja kuuntelisin herkällä korvalla. Kun miehellä ote herpaantuu niin saat todistusaineistoa. Tsemppiä ikävään tilanteeseen!

Vierailija
90/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko eri vuodevaatteet kotiin tullessasi?

Kunnon pettäjä laittaa puhtaat vieraalle ja siitä pyykkiin ja takaisin kaappiin ennen kuin vaimo palaa ja entiset paikoilleen.

Juuri näin. Tai mieluummin käy naisen luona eikä raahaa sitä omaan kotiinsa.

Vierailija
91/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon pettäjä laittaa puhtaat vieraalle ja siitä pyykkiin ja takaisin kaappiin ennen kuin vaimo palaa ja entiset paikoilleen.

Ei koskaan hoitoja omaan kotiin...

Ei koskaan!

Aina jää vieraasta ihmisestä jälkiä.

Vierailija
92/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sinä olet enää suhteessa? 

Vierailija
93/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin näennäisesti olla (niin vaikeaa kuin se olisikin), mutta pitäisin silmällä ja kuuntelisin herkällä korvalla. Kun miehellä ote herpaantuu niin saat todistusaineistoa. Tsemppiä ikävään tilanteeseen!

Jos mies ei ole ihan täysi tohelo, on nyt tuon vaate-episodin johdosta oppinut peittelemään jälkensä.

Vierailija
94/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää aina

Vierailija
95/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää aina

Sellaisia pikku veijareita me miehet olemme... 😊

Vierailija
96/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Älä tunnusta!

Vierailija
97/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina naisen luo tai hotelliin, forenomille tms...

Vierailija
98/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista juupas eipäs väittelyä voi jatkaa. Kuitenkin se luottamus on mennyt . Mitään lopullista ja järkevää selitystä et varmaankaan tule asioille saamaan. Tai jotain lopullista sysäystä joka muuttaa kaiken.

Vierailija
99/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua huttua. Mies jäänyt kiinni valehtelusta ja jatkuvasta flirttailusta. Vuosien aikana kerran soitin työreissulle perään hotelliin. Ei vastannut. Laitoin viestiä. Ei vastannut. Tätä n. tunti. Vihdoin vastasi, kysyin missä olit kun ei vastausta. Vastasi: paskalla. Tunnin? kysyin. Meni hiljaiseksi ja selitteli jotain maha sekaisin ym.

Todellusuudessa hotellin yökerhossa jonku muijan kanssa. Kuulin myös äänestä, että oli juonut.

Järkyttävintä oli, että miehen työkaveri kertoi tuon olevan totta, ei kestänyt enään jatkuvaa valehtelua ja kaveruutta mieheni kanssa. On siis todellakin olemassa näitä liirum laarum sanaseppoja aviomiehiä, jotka viettävät kaksoiselämää kotioven ulkopuolella/sisöpuolella ilman mitään tarvetta tunnustaa tai keskustella aikuismaisesti.

Höpöhöpö. Ei työkaverit kavalla kollegoitaan niiden vaimoille.

Niin vaan yksinkertaisesti ei tehdä.

Vierailija
100/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vinkkinä, älä uhkaa erolla ei auta mitään. Älä luule että hän välttämättä edes katuu. Koska ei näytä tunnustavankaan.

Hän on tiennyt että on mahdollisuus Erolle tai ei ole niin peloissaan menettämisestäsi jos on itse lähtenyt sille tielle ja kun lähtee epärehellisyyden tielle niin luuletko että häntä kiinnostaa.. paskaakaan.

Oo vaan normaali ja keskity mihin sä itse haluat. Haluatko olla ihmisen kans joka valehtelee eikä myönnä tekemäänsä väärää? Tai halu saada asioita korjattua? Mieti: Minkä takia ei myönnä? Eikö häntä kiinnosta