Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään

Vierailija
02.03.2021 |

Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.

Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.

Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.

Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.

Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.

Kommentit (427)

Vierailija
61/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, kuulostat ihan minun ex-vaimolta. Hän kun oli reissussa niin lähes joka kerta meille oli ilmestynyt jonkun "toisen naisen" tavaroita. Oli shampoota, pesuharjaa, kondomeja, liukkaria yms... Ihme kamaa joita en ollut koskaan nähnytkään. Tuolla tenttaamisella ja riidankylvämisellä saat vain miehen lähtemään. Mutta ehkä sitä haetkin?

Ap:n juttu kuulostaa ihan samanlaiselta. Talosta löytyy ylimääräinen neuletakki -> mies on pettänyt vieraan naisen kanssa. Samalla logiikalla jos pihaan sattuu kuolemaan kettu -> mies on eläinten murha-raiskaaja.

Ap ei halua ymmärtää että kaikkiin asioihin ei ole vastauksia sillä miehelläkään eikä se jauhamalla siitä parane.

No taivaastako se villatakki on niiden makkariin pudonnut sinä aikana kun nainen ollut muualla? Taidat olla pettäjämies joka kuvittelee että naisia voi vaan sumuttaa sanomalla että asiaan ei ole selitystä.

Asiaan on varmasti selitys, mutta sitä selitystä ei ole miehellä. Maailmassa tapahtuu paljonkin asioita jotka eivät Ap:n eivätkä Ap:n miehen hallittavissa. Joko sen asian hyväksyy tai sitten saa niitä itkupotkuraivareita lopun ikänsä.

Olisko sun asenne sama jos teidän kotiin ilmestyisi toisen miehen huppari sillä aikaa kun sä olet töissä ja vaimo ”yksin” kotona?

Vierailija
62/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, kuulostat ihan minun ex-vaimolta. Hän kun oli reissussa niin lähes joka kerta meille oli ilmestynyt jonkun "toisen naisen" tavaroita. Oli shampoota, pesuharjaa, kondomeja, liukkaria yms... Ihme kamaa joita en ollut koskaan nähnytkään. Tuolla tenttaamisella ja riidankylvämisellä saat vain miehen lähtemään. Mutta ehkä sitä haetkin?

Ap:n juttu kuulostaa ihan samanlaiselta. Talosta löytyy ylimääräinen neuletakki -> mies on pettänyt vieraan naisen kanssa. Samalla logiikalla jos pihaan sattuu kuolemaan kettu -> mies on eläinten murha-raiskaaja.

Ap ei halua ymmärtää että kaikkiin asioihin ei ole vastauksia sillä miehelläkään eikä se jauhamalla siitä parane.

No taivaastako se villatakki on niiden makkariin pudonnut sinä aikana kun nainen ollut muualla? Taidat olla pettäjämies joka kuvittelee että naisia voi vaan sumuttaa sanomalla että asiaan ei ole selitystä.

Asiaan on varmasti selitys, mutta sitä selitystä ei ole miehellä. Maailmassa tapahtuu paljonkin asioita jotka eivät Ap:n eivätkä Ap:n miehen hallittavissa. Joko sen asian hyväksyy tai sitten saa niitä itkupotkuraivareita lopun ikänsä.

Olisko sun asenne sama jos teidän kotiin ilmestyisi toisen miehen huppari sillä aikaa kun sä olet töissä ja vaimo ”yksin” kotona?

Joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päätät että elätkö miehen kanssa, joka ei tunnusta vai lopetatko suhteen. Ei ole mitään järkeä vatkata asiaa vuositolkulla. Ja miten tilanne muuttuisi, jos hän tunnustaisi? Asiahan sinällään on ihan selvä.

Vierailija
64/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko tosissasi, että miehesi olisi niin typerä, että jättäisi päällimmäisenä näkyvissä olevan paidan löydettäväksesi, jos hänellä olisi ollut toinen nainen siellä? Jos sillä olisi toinen nainen, niin kai hän nyt yrittäisi sentään jäljet siivota ja hävittää?

Mä luulen että mies ei ole hoksannutkaan että sen vaatepinon joukkoon on tullut yksi musta vaate lisää. Ei hän myöskään sillä tavalla osaa edes erottaa onko joku villatakki mun vai ei, ei hän muista mun vaatteita niin tarkkaan. Petivaatteet oli vaihdettu ja muutakin pientä siivoiltu mutta se vaatekasa oli paikoillaan.

Ap

Just joo ai et nainen unohtais kalliin neuletakin.

Se nainen on tarkoituksella jättänyt takkinsa sinne, että vaimo löytäisi sen ja saisi tietää. Niin minä tekisin jos olisin toinen nainen. Se on paljon parempi todiste suhteesta kuin joku puhelu, sellaiset on miehen sina helpompi kiistää. Erikokoista ja erityylistä vastetta, kuin mitä vaimo käyttää, on vähän hankalampi muuttaa miksikään muuksi kuin vedenpitäväksi todisteeksi.

Vierailija
65/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko eri vuodevaatteet kotiin tullessasi?

Oli. Ja muutenkin oli pienesti siivoiltu, mitä ihmettelin koska mies ei normisti siivoa.

Ap

Miksi sä sitten jatkat? Joko unohdat tai haet eroa.

Ei lisättävää. Jos mies onkin pettänyt, se ei sitä selvästikään meinaa tunnustaa. Nyt päätät, mitä teet asian kanssa. Joko annat asian olla ja jatkat elämääsi tai laitat lusikat jakoon. Jatkamalla nykyisellä tahdilla parisuhde voi jatkua ehkä jonkun vuoden, mutta ei siinä ole enää kenelläkään kivaa.

Vierailija
66/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse miehen tunnustusta yhtään mihinkään. Sen kun jätät vaan. Tuo neuletakkikin saattoi olla tahalteen jätetty makuuhuoneeseen että mies jäisi pettämisestä kiinni. Ehkä se toinen nainen ei tiennyt ensin että miehesi on varattu, mutta sitten kun selvisi halusi jättää sinulle vihjeen. 

Vierailija
67/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehet vaan tunnusta, näin se on. Miehen logiikka menee niin, että jos ei kerro, voi leikkiä ettei mitään ole tapahtunut. Ja nainen on vaan yltiö-mustasukkainen ja vähän pimee kun kuvittelee kaikenlaista. Tällä tavalla mies myös murtaa naisen itseluottamusta. Lopulta nainen ei kykene uskomaan omia havaintojaan ja mies sumuttaa naista mennen tullen. Ja kuvittelee että hänellä on siihen täysi oikeus. Lopulta nainen joutuu terapiaan, saa apua ja todellisuus alkaa hahmottua pala palalta. Ja tulee ero.

Kun taas jos mies kertoisi heti, niin tulisi toki aviokriisi mutta siitä voisi päästä yli ja suhteella olisi vielä toivoa. Mutta mies ajattelee että siitä seuraa avioero. Kertomatta jättäminen on tapa pitkittää sitä eron tulemista ja samalla elää mukavasti avioliitossa, kun vaimo ei jaksa kuitenkaan mököttää kaiken aikaa vaikka riitaa onkin aika ajoin. Mutta riitaan tarvitaan kaksi ja siten nainen on osasyyllinen. Kun ero tulee niin mies ei näe enää sitä omaa pettämistään syynä, vaan näkee että vaimosta tuli niin hankala ja itsekäs että haluaa eron. Näin mies välttyy sikamies-maineelta, ja ei kun uutta matoa koukkuun vaan.

Hyvin vedetty, paitsi että kyllähän se naisen mielessä pysyy ja tarina kulkee myöskin eteenpäin, että kaikki lähti siitä kun mies petti. Miten miehet voikaan olla niin tyhmiä, että ne tosissaan luulee, ettei tällaiset asiat tule ilmi jos eivät ole jo valmiiksi ilmiselviä. Kaikista naurettavinta on juurikin tuo että kielletään ja kielletään, kun idioottikin näkee, että toinen valehtelee ja todisteet puhuvat puolestaan. Kyllä mua saa pettää, mutta jos mulle tulee edes pieni fiilis siitä, että mulle valehdellaan, se on siinä ja sillä selvä.

Vierailija
68/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa kuva siitä takista sille tytölle ja kysyä onko hänen. Jos tulee kieltävä vastaus, asia on sillä selvä.

Vierailija
69/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kerran pyykkikaapista vieraat pitsialkkarit kokoa xs, jotka ei olleet "kenenkään". Olin ollut vauvan kanssa viikonlopun vanhempieni luona käymässä ja seuraavan kerran pyykkiä pestessäni tein tämän löydön. Mies ei tunnustanut koskaan. Jätin lopulta hänet, syitä oli muitakin.

Vierailija
70/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miehes on pakko tunnustaa, jos tiedät jo, että pettää?

Vierailija
71/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teillä on ollut vähän sellainen dynamiikka, että mies tekee lopulliset päätökset? Sinä ehkä ohjaat, toivot, jopa käsket tai uhkaat, mutta lopulta odotat mieheltä lupaa ja hyväksyntää..?

Mietin tätä siksi, että odotat nyt toiselta ihmiseltä asiaan ratkaisua ja homman etenemistä. Vaikka sä jo tiedät miltä susta tuntuu ja sulla on ne ihan omat tunteet ja oma elämä irrallaan miehestä.

Suosittelisin että unohdat nyt noi riidat ja tenttaamisen, on miehen käsissä kertooko se koskaan vai ei. Parempi että ihan itse omassa rauhassa päätät onko teidän parempi erota pettämisen takia ja kuka muuttaa kotoa pois, vai annatko asian olla ja ette enää siitä puhu.

Itse lähtisin kyllä pois. Ehkä joskus kun aikaa on kulunut, exä voisi jopa myöntää että tuli petettyä, mutta onko sillä myöntämisellä tai kieltämisellä lopulta niin väliä. Tärkeempää on minkä kanssa sä voit tai et voi elää.

Moni jää myös yhteen, vaikka toinen pettää. Jotkut ei edes ota asiaa koskaan puheeksi, ne antaa olla ja ajattelee että ei se maailmaa kaada. Jokaisen pitää löytää se itselleen sopiva ratkaisu.

Ite en kyllä voisi hyväksyä tollasta "emmää vaa tiiä" asennetta. Joku järkevä selitys asialle ois oltava, tai minä lähtisin muksujen kanssa mummolaan ja etsisin vuokrakämpän. Edes pettäminen ei ois mulle niin paha kuin toi myöntämättömyys.

Vierailija
72/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä katkaiset välit ystävään mutta siedät edelleen petollista miestä? Haluaisit uskoa ettei se pettänyt koska eroaminen on raskasta ja sotkuista, tulotkin putoavat...eikö niin? Naiselle niin tyypillistä.

Vierailija
73/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen miehes on pakko tunnustaa, jos tiedät jo, että pettää?

Eikä sillä ole edes väliä, mikä on totuus tai selviääkö se ikinä. Jos luottamus on mennyt niin suhde on loppu. Ero on armollisin ratkaisu molemmille.

Vierailija
74/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi 2 pusua sun kaverille ja piti tätä kädestä kiinni...no eikö tuo nyt jo kerro, minkä tyyppisestä miehestä kyse ihan ilman villatakkiepisodia.

Lähde vaan, ei ole eka kertaa kun pettää ja ei ole ainakaan viimeinen. Sitten vaan kadut kunnet lähtenyt villatakkijutun jälkeen, hetken kärsinyt ja lähtenyt sitten kohti parempaa.

Vierailija
75/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettävät pettää jatkossakin. Muutokseen voi olla juu häviävän pieni mahdollisuus mutta sen varaan en ainakaan itse laskisi. Ap:n miehen muutoshalusta kertoo se että uutenabuotena jo sähelsi toisen akan kanssa. Vieläpä vaimon kaverin! Vtu mitä paskaa sanon minä. Kaikenlaisia ukkoja naiset sietääkin. Mies vaihtoon vaan ja mieluummin kertarykäsy kuin ikuinen kitinä.

Ei välttämättä. Itse petin ensimmäisessä suhteessa, kun en oikeasti rakastanut. Seuraavaa rakastin todella paljon, ja olin hyvin emotionaalisesti kytkeytynyt, joten ei tullut pettäminen mieleenkään.

Sama täällä. Silloin kun mies oikeasti rakastuu, niin ei pettämistä tarvitse pelätä. Se onkin sitten eri asia että mistä näkee, että mies on rakastunut aidosti..

Vierailija
76/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole jo ex-mies?Sano miehelle se on nyt moro.

Vierailija
77/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettävät pettää jatkossakin. Muutokseen voi olla juu häviävän pieni mahdollisuus mutta sen varaan en ainakaan itse laskisi. Ap:n miehen muutoshalusta kertoo se että uutenabuotena jo sähelsi toisen akan kanssa. Vieläpä vaimon kaverin! Vtu mitä paskaa sanon minä. Kaikenlaisia ukkoja naiset sietääkin. Mies vaihtoon vaan ja mieluummin kertarykäsy kuin ikuinen kitinä.

Ei välttämättä. Itse petin ensimmäisessä suhteessa, kun en oikeasti rakastanut. Seuraavaa rakastin todella paljon, ja olin hyvin emotionaalisesti kytkeytynyt, joten ei tullut pettäminen mieleenkään.

Sama täällä. Silloin kun mies oikeasti rakastuu, niin ei pettämistä tarvitse pelätä. Se onkin sitten eri asia että mistä näkee, että mies on rakastunut aidosti..

Naiset pettävät helpommin kuin miehet.

Vierailija
78/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä pistit välit poikki ystävään joka pussaili miehesi kanssa, mutta miehen kanssa olet edelleen yhdessä? Mikä logiikka tuossa on?

Heivaa se äijä, pitää sinua ihan pilkkanaan. Ei se villatakki tyhjästä ole ilmestynyt.

Vierailija
79/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Tämä on hyvä! Siis miehet eivät pysty emotionaaliseen kytkeytymiseen. Päivän paras juttu! Oletan että olet mies.

Olen mies kylläkin. Ja miten niin ei pysty? Juurihan sanoin, että jos olen rakastunut niin olen emotionaalisesti kytkeytynyt häneen, joten sillon ei pettäminen tule kyseeseen. Kevyemmässä suhteessa ei tuntunut missään.

Vierailija
80/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään aikaa uskottaville selityksille.

Totuutta kehiin, jos äijällä mitään selkärankaa tekosistaan. Jos on varaa pettää, on varaa tunnustaa. Teinijätkät juoksee karkuun, aikuinen kestää seuraukset tekemisistään, koska aikuinen tietää mitä tekee.