Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eisssaaakeli, enää 7,5 kg niin painan 90 kg

Vierailija
03.12.2022 |

😱😱😱

Kilot tulee kyllä ihan helkkarin helposti. Ei tarvitse kuin hetki ottaa vähän rennommin, ettei jaksakaan vahtia joka suupalaa ja herkutella vesilasillisella siinä kun muu perhe mättää pizzaa ja karkkia viikonloppuina, niin tässä tulos.

Mun on elettävä tosi askeettisesti, jos meinaan ettei paino nousisi. Painon laskusta lienee turha enää oikein haaveillakaan...

T. Keski-ikäinen, 9 h/pv istumatyötä tekevä nainen

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee läski! Häpeä! Laihduttaminen on helpointa maailmassa, tarvitsee vain olla tekemättä jotain. Ja rahaakin säästyy.

Vierailija
2/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino jo yli 100kg ja en syö herkkuja tms. Syön niin vähän ku mahdollista terveellistä ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla paino jo yli 100kg ja en syö herkkuja tms. Syön niin vähän ku mahdollista terveellistä ruokaa.

Se nyt vaan on niin ettei tavaraa synny tyhjästä. Jos keho ei saa ylimääräistä energiaa niin se ei varastoidu rasvaksi.

Vierailija
4/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tästä nyt apua, koska teen myös osittain ruumiillista työtä, mutta voin kertoa, miten mä oon laihtunut huomaamattani: syömällä eineksiä. Meillä on pitkään jatkunut keittiöremontti ja syömme tosi paljon eineksiä. En siis suosittele sinulle, että vaihdat ruokavaliosi eineksiin, vaan avainsanana tässä taitaa olla annoskoko: se on eineksissä maltillinen.

Ala syödä pieneltä lautaselta. Mieti se annos sopivaksi, kun otat ruokaa, äläkä ota lisää. Tee jääkaapiin vaikka kaalisalaattia, jos sellainen maistuu, ja syö sitä ruuan lisäksi. Kokeile tätä, voi olla apua. Älä ajattelekaan, että juot vain vettä, kun muut syövät pitsaa, vaan ota sitä pitsaa, mutta rajoitetusti.

Jos maha kestää, herkuttele sokerittomalla limsalla.

Vierailija
5/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap!

Vierailija
6/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuohon enää kuin 0,5 kiloa. Apua!!

Vierailija
7/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole helppoa. Yritän pudottaa painoa, ei meinaa mitään tapahtua ja j todella hitaasti tippuu. Eilen esim. harrastin liikuntaa 1200 kcal edestä, söin 1200 kaloria. Eli peruskulutus 1700 tuli miinusta. Ei mitään vaikutusta. Kuukauden kun tätä jatkan niin ehkä puoli kiloa tippuu.

Tähän ei kenenkään miehen tarvitse tulla kertomaan kuinka paino tippuu kunhan vain jättää herkut pois ja itse on siten laihtunut 25 kg. Keski-ikäisellä naisella ei mene näin. Herkkuja en syö.

Vierailija
8/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni kuvittelee syövänsä terveellisesti mutta ei tee niin, niin minäkin tein. Oli aika silmiä aukaiseva kokemus kun ymmärtää mistä se terveellinen ruoka koostuu. 

Vierailija
9/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni kuvittelee syövänsä terveellisesti mutta ei tee niin, niin minäkin tein. Oli aika silmiä aukaiseva kokemus kun ymmärtää mistä se terveellinen ruoka koostuu. 

Mä taas sanoisin, että terveellinen ruokavalio ei automaattisesti tarkoita sitä, että paino pysyy kurissa, tai epäterveellinen ruokavalio lihomista.

Vierailija
10/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikasyömiset näkyy vaa'alla viiveellä, itse joudun turvautumaan 'sääntöihin' talven ajan jotta jotenkuten selviäisin lihomatta.

Vierailija
11/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on motivaatiota saada itsensä kuntoon.Varsinkin Jouluna,jolloin herkuja työnetään kaikialla. Vaatii laihdutaminen paljon.Ihan ruoka rytmillä.Kellotat ruoka aikasi että pysyt rytmissä esim. 8-12- 14- 15- 19. syöt. et välissä lapaa suuhusi mitään ja tauko on välillä kello 19.00- aamun 8. Laihdut. Ihan koti ruualla. Kuin hyvää tekee hyötylikunta.Kävelyn pystyy kaiken painoset.Terveyskeskus saat tietoa ravinto nevojalta ilmasiksiYksin et pysty homaan,joku vaihe repsahdat ja palaat siihen samaan mikä aiheutti ylipainos,se ei tapahtunut 1 vuodessa,joten ymmärrä ei laihtuminenkaa 1 vuodessa jos olet raskaasti ylipainoinen?. Semppiä.

Vierailija
12/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin ettei tavaraa synny tyhjästä. Jos keho ei saa ylimääräistä energiaa niin se ei varastoidu rasvaksi.

Se vaan on niin että se 100 kg säilyy vaikka ei ylensyökään. Keho pitää kiinni saavutetuista kiloista. Jokaisen keho on erilainen ja eri-ikäisenäkin erilainen.

Se että on 100 kg ei tarkoita sitä että jatkuvasti ylensyö herkkuja. Paino on voinut tulla jossain esim. vaikeassa elämäntilanteessa tai sairaudessa ja siitä voi olla vaikea päästä eroon vaikka söisi kuinka terveellisesti ja kuluttaisi enemmän kuin syö. Itse ainakin olen kituuttanut ja dieetannut vaikka kuinka pitkään mutta hidasta on painon putoaminen. Kesäkuusta lähtien on vain 6 kiloa tippunut.

Vierailija
13/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko tästä nyt apua, koska teen myös osittain ruumiillista työtä, mutta voin kertoa, miten mä oon laihtunut huomaamattani: syömällä eineksiä. Meillä on pitkään jatkunut keittiöremontti ja syömme tosi paljon eineksiä. En siis suosittele sinulle, että vaihdat ruokavaliosi eineksiin, vaan avainsanana tässä taitaa olla annoskoko: se on eineksissä maltillinen.

Ala syödä pieneltä lautaselta. Mieti se annos sopivaksi, kun otat ruokaa, äläkä ota lisää. Tee jääkaapiin vaikka kaalisalaattia, jos sellainen maistuu, ja syö sitä ruuan lisäksi. Kokeile tätä, voi olla apua. Älä ajattelekaan, että juot vain vettä, kun muut syövät pitsaa, vaan ota sitä pitsaa, mutta rajoitetusti.

Nyt en oo ihan varma, että pelaako kirjoittaja tässä 4D-shakkia ja haluaa lihottaa kaikki kanssasiskot tahallaan.

Vierailija
14/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en oo ihan varma, että pelaako kirjoittaja tässä 4D-shakkia ja haluaa lihottaa kaikki kanssasiskot tahallaan.

Eli et itse suosittelisi pienempiä annoskokoja? Mitä suosittelisit?

Vierailija
15/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole helppoa. Yritän pudottaa painoa, ei meinaa mitään tapahtua ja j todella hitaasti tippuu. Eilen esim. harrastin liikuntaa 1200 kcal edestä, söin 1200 kaloria. Eli peruskulutus 1700 tuli miinusta. Ei mitään vaikutusta. Kuukauden kun tätä jatkan niin ehkä puoli kiloa tippuu.

Tähän ei kenenkään miehen tarvitse tulla kertomaan kuinka paino tippuu kunhan vain jättää herkut pois ja itse on siten laihtunut 25 kg. Keski-ikäisellä naisella ei mene näin. Herkkuja en syö.

Mä olen 40+ nainen ja pudotin 50 kiloa vuodessa pätkäpaastoilemalla. Olet vain saamaton.

Vierailija
16/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh. Mulla on tuohon melkein 40 kiloa.

Vierailija
17/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 40+ nainen ja pudotin 50 kiloa vuodessa pätkäpaastoilemalla. Olet vain saamaton.

Mä olen 40+ nainen ja olin pätkäpaastolla n. 1,5 vuotta. Sinä aikana paino tuli alas ehkä kilon.

Vierailija
18/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut nuudeleilla..Joka ilta viikon verran syön vaan sen päivälliseksi ja aamulla pari siivua leipää kahvin kanssa. Siististi kilot karissut. Kokeile !

Vierailija
19/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just.

Mä olen 35v nainen ja painan tuon 50 kiloa.

Olet vain saamaton.

Vierailija
20/35 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annosk

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et itse suosittelisi pienempiä annoskokoja? Mitä suosittelisit?

Mä syön kerran päivässä. Annoskoot ja kalorit on se ja sama. Eineksillä myrkytät itsesi ja saat aivan liikaa sokeria. Ja sokerittomatkin limsat ovat sekä myrkkyä että nostavat insuliinitasoa, mikä edesauttaa lihomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan