Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään

Vierailija
02.03.2021 |

Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.

Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.

Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.

Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.

Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.

Kommentit (427)

Vierailija
21/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän asennoissa ne on nainu? Onkohan se antanu myös anaalia?

Vierailija
22/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tunnustamaan, ennenkuin on päättänyt erota. Mieheni piti vieraita naisia 10 vuotta selkäni takana, kunnes itse kertoi niistä naisista, suutuspäissään ja minua loukatakseen. Hän on ex nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttivätköhän kondomia vai onko ap sun lapsistasi mahdollisesti tulossa sisar/velipuolia?

Vierailija
24/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin jonkun yksityisetsivän perään, suosittelen samaa, jos sinulla siihen mahdollisuus. Eipähän tarvitsisi miettiä asiaa. Lähtisin vielä johonkin reissuun ja antaisin miehen temmeltää..

Vierailija
25/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pitkä liitto? Minkä ikäiset lapset? Avioliiton plussat ja miinukset? Miehen plussat ja miinukset?

Huolestuttavinta on ehkä se että noinkin pian jäi kiinni tuosta pussailusta ja vielä sun ystävän kanssa. Varmaan oli alkoholilla osuutta asiaan mut just se kertoo että mihin kaikkeen mies on valmis humalassa, jopa kähmimään vaimon sydänystävää. Jos on ollut jossain kuppilassa silloin kun olet ollut poissa kotoa niin tilaisuus tekee varkaan varsinkin jos vieras nainen on ollut sopivasti ja helposti tarjolla. Rakkauden kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. Miestä varmaan hävettää asia ihan hirveästi eikä uskalla kertoa kun pelkää eroa / sun suuttumista / seurauksia. Tiedän kaiken tämän sillä petin vaimoani useamman kerran. Kunnes sitten jotenkin sisäistin, että jännitystä ei minun tarvitse enää hakea, eikä todistella itselleni sitä että saan yhä naisen mukaani jos haluan. Mutta tämä edellytti kolmen vuoden terapiaa ja kipupisteiden näkemistä.

Vaimolle olen ikikiitollinen, että kykeni antamaan anteeksi.

Muutokseen on mahdollisuus mutta miehen on itse nähtävä ongelman ydin ja haettava siihen ratkaisua.

Korostan: rakkaudesta ei ole kyse näissä yhden yön jutuissa. Miehet hakee jännitystä, vaihtelua, todistelee miehuuttaan ja sit välillä vaan tilaisuus tekee varkaan, jos ei ole valppaana ja sisäistänyt ettei petä missään tilanteessa.

Vierailija
26/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävät pettää jatkossakin. Muutokseen voi olla juu häviävän pieni mahdollisuus mutta sen varaan en ainakaan itse laskisi. Ap:n miehen muutoshalusta kertoo se että uutenabuotena jo sähelsi toisen akan kanssa. Vieläpä vaimon kaverin! Vtu mitä paskaa sanon minä. Kaikenlaisia ukkoja naiset sietääkin. Mies vaihtoon vaan ja mieluummin kertarykäsy kuin ikuinen kitinä.

Vierailija
27/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosta! Petä sitä mun kanssa! Mulla on TODELLA iso vehje!

Joo, ja sitten ap:n mies kirjoittaa täällä, kuinka lomilta palattuaan vaimo ei myönnä pettämistä, vaikka selvästi on saanut xl-vehjettä, oma kun on xs-kokoa.

Vierailija
28/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttivätköhän kondomia vai onko ap sun lapsistasi mahdollisesti tulossa sisar/velipuolia?

Nehän on jo. Ukolla on ennestään lapsi. Tän siitä saa kun käytetyn ottaa.

Vierailija
29/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap havainnut muita merkkejä pettämisestä?

Jatkossa jos olet poissa kotoa niin soita videopuhelu aina just ennen nukkumaan menoa. Näin saat tietää missä mies on, ja mikä on hänen mahdollinen humalan aste ja muu käytös & meininki. Mitkään hyvän yön viestit ei tätä kerro, ne voi naputella vaikka toisen naisen sängystä. Ja jos ei halua vastata videopuheluun niin sekin kertoo paljon.

Vierailija
30/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä tunnustaako vai ei? Jos luulet tai tiedät toisen pettäneen, niin mikset eroaisi? Toinen vaihtoehto, että hyväksyt asian ja annat olla. 

Vierailija
31/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseta salaa se puhelimen paikannustoiminto, että jakaa koko ajan sijaintiaan sulle.

Ja muutenkin kannattaa stalkata puhelinta. Tässä kohtaa tarkoitus pyhittää keinot. Helpoiten asia onnistuu kun viattomassa käänteessä pyydät puhelinta mieheltä hetkeksi lainaan, esim autossa kun mies ajaa ja joutuu katsomaan eteenpäin. Ja sit lisäät salaa nopeasti oman sormenjälkesi niihin sormenjälki-tietoihin.

Sit sopivassa kohdassa pengot koko puhelimen. Minä sain selville mm sen että mies käy huorissa ja hänellä on peliriippuvuus.

Vierailija
32/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko tosissasi, että miehesi olisi niin typerä, että jättäisi päällimmäisenä näkyvissä olevan paidan löydettäväksesi, jos hänellä olisi ollut toinen nainen siellä? Jos sillä olisi toinen nainen, niin kai hän nyt yrittäisi sentään jäljet siivota ja hävittää?

Mä luulen että mies ei ole hoksannutkaan että sen vaatepinon joukkoon on tullut yksi musta vaate lisää. Ei hän myöskään sillä tavalla osaa edes erottaa onko joku villatakki mun vai ei, ei hän muista mun vaatteita niin tarkkaan. Petivaatteet oli vaihdettu ja muutakin pientä siivoiltu mutta se vaatekasa oli paikoillaan.

Ap

Just joo ai et nainen unohtais kalliin neuletakin.

Vierailija
33/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin perään yksityisetsivän. 

Vierailija
34/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi pettänyt ja selvää on ettei tunnusta. Itse jättäisin tivaamiset nyt sikseen koska ne eivät selvästikään johda mihinkään. Itse näkisin kaksi vaihtoehtoa jos omalle kohdalleni osuisi sama asetelma: 1) joko lähtisin niine hyvineni tai 2) jos olisi rahaa ja halu nähdä pettäjän jäävän konkreettisesti kiinni niin lähtisin itse reissuun ja palkkaisin yksityisetsivän. Todennäköisesti lähtisin vain kävelemään, mitä todisteita tuohon nyt tuon enempää tarvii?

Vierailija
35/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän erilainen miesvihaprovo tällä kertaa, 2/5

Vierailija
36/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pitkä liitto? Minkä ikäiset lapset? Avioliiton plussat ja miinukset? Miehen plussat ja miinukset?

Huolestuttavinta on ehkä se että noinkin pian jäi kiinni tuosta pussailusta ja vielä sun ystävän kanssa. Varmaan oli alkoholilla osuutta asiaan mut just se kertoo että mihin kaikkeen mies on valmis humalassa, jopa kähmimään vaimon sydänystävää. Jos on ollut jossain kuppilassa silloin kun olet ollut poissa kotoa niin tilaisuus tekee varkaan varsinkin jos vieras nainen on ollut sopivasti ja helposti tarjolla. Rakkauden kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. Miestä varmaan hävettää asia ihan hirveästi eikä uskalla kertoa kun pelkää eroa / sun suuttumista / seurauksia. Tiedän kaiken tämän sillä petin vaimoani useamman kerran. Kunnes sitten jotenkin sisäistin, että jännitystä ei minun tarvitse enää hakea, eikä todistella itselleni sitä että saan yhä naisen mukaani jos haluan. Mutta tämä edellytti kolmen vuoden terapiaa ja kipupisteiden näkemistä.

Vaimolle olen ikikiitollinen, että kykeni antamaan anteeksi.

Muutokseen on mahdollisuus mutta miehen on itse nähtävä ongelman ydin ja haettava siihen ratkaisua.

Korostan: rakkaudesta ei ole kyse näissä yhden yön jutuissa. Miehet hakee jännitystä, vaihtelua, todistelee miehuuttaan ja sit välillä vaan tilaisuus tekee varkaan, jos ei ole valppaana ja sisäistänyt ettei petä missään tilanteessa.

Eli miehet on lapsia tai itseään tuntemattomia imbesillejä? Älä nyt hyvä mies mustaa meidän kaikkien mainetta. Kyllä kysymys on joko täysin muiden tunteista piittaamattomasta, mielenterveysongelmien takia kaikkien kanssa naivien ja siltikin piittaamattomasta tyypistä. Hyi hitto että hävettää olla mies! 

Vierailija
37/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseta salaa se puhelimen paikannustoiminto, että jakaa koko ajan sijaintiaan sulle.

Ja muutenkin kannattaa stalkata puhelinta. Tässä kohtaa tarkoitus pyhittää keinot. Helpoiten asia onnistuu kun viattomassa käänteessä pyydät puhelinta mieheltä hetkeksi lainaan, esim autossa kun mies ajaa ja joutuu katsomaan eteenpäin. Ja sit lisäät salaa nopeasti oman sormenjälkesi niihin sormenjälki-tietoihin.

Sit sopivassa kohdassa pengot koko puhelimen. Minä sain selville mm sen että mies käy huorissa ja hänellä on peliriippuvuus.

Laitonta ja digitaalista väkivaltaa.

Sopiiko miestenkin stalkata naisia samalla tavalla? 

Vierailija
38/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua. Mies jäänyt kiinni valehtelusta ja jatkuvasta flirttailusta. Vuosien aikana kerran soitin työreissulle perään hotelliin. Ei vastannut. Laitoin viestiä. Ei vastannut. Tätä n. tunti. Vihdoin vastasi, kysyin missä olit kun ei vastausta. Vastasi: paskalla. Tunnin? kysyin. Meni hiljaiseksi ja selitteli jotain maha sekaisin ym.

Todellusuudessa hotellin yökerhossa jonku muijan kanssa. Kuulin myös äänestä, että oli juonut.

Järkyttävintä oli, että miehen työkaveri kertoi tuon olevan totta, ei kestänyt enään jatkuvaa valehtelua ja kaveruutta mieheni kanssa. On siis todellakin olemassa näitä liirum laarum sanaseppoja aviomiehiä, jotka viettävät kaksoiselämää kotioven ulkopuolella/sisöpuolella ilman mitään tarvetta tunnustaa tai keskustella aikuismaisesti.

Vierailija
39/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko tosissasi, että miehesi olisi niin typerä, että jättäisi päällimmäisenä näkyvissä olevan paidan löydettäväksesi, jos hänellä olisi ollut toinen nainen siellä? Jos sillä olisi toinen nainen, niin kai hän nyt yrittäisi sentään jäljet siivota ja hävittää?

Mä luulen että mies ei ole hoksannutkaan että sen vaatepinon joukkoon on tullut yksi musta vaate lisää. Ei hän myöskään sillä tavalla osaa edes erottaa onko joku villatakki mun vai ei, ei hän muista mun vaatteita niin tarkkaan. Petivaatteet oli vaihdettu ja muutakin pientä siivoiltu mutta se vaatekasa oli paikoillaan.

Ap

Just joo ai et nainen unohtais kalliin neuletakin.

Ihan ohiksena että mä olen krapuloissani / dagen efter laskuhumalassa unohtanut jopa kengät jonkun tyypin luo. Heräsin, halusin vaan lähteä pois siitä kämpästä, en löytänyt eteisestä kenkiäni niin enpä jaksanut jäädä penkomaan vaan kesäaamuna kävelin veks. Jos on hirveä darra ja morkkis sitä haluu vaan lähteä äkkiä pois ja omiin oloihinsa.

Vierailija
40/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehellesi aikaa keksiä uskottava selitys.