Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään

Vierailija
02.03.2021 |

Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.

Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.

Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.

Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.

Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.

Kommentit (427)

Vierailija
41/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseta salaa se puhelimen paikannustoiminto, että jakaa koko ajan sijaintiaan sulle.

Ja muutenkin kannattaa stalkata puhelinta. Tässä kohtaa tarkoitus pyhittää keinot. Helpoiten asia onnistuu kun viattomassa käänteessä pyydät puhelinta mieheltä hetkeksi lainaan, esim autossa kun mies ajaa ja joutuu katsomaan eteenpäin. Ja sit lisäät salaa nopeasti oman sormenjälkesi niihin sormenjälki-tietoihin.

Sit sopivassa kohdassa pengot koko puhelimen. Minä sain selville mm sen että mies käy huorissa ja hänellä on peliriippuvuus.

Laitonta ja digitaalista väkivaltaa.

Sopiiko miestenkin stalkata naisia samalla tavalla? 

Tässä haetaan jotain uutta ennakkoratkaisua aiemmin laittomalle toiminnalle. Ei jatkoon.

Vierailija
42/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet vaan tunnusta, näin se on. Miehen logiikka menee niin, että jos ei kerro, voi leikkiä ettei mitään ole tapahtunut. Ja nainen on vaan yltiö-mustasukkainen ja vähän pimee kun kuvittelee kaikenlaista. Tällä tavalla mies myös murtaa naisen itseluottamusta. Lopulta nainen ei kykene uskomaan omia havaintojaan ja mies sumuttaa naista mennen tullen. Ja kuvittelee että hänellä on siihen täysi oikeus. Lopulta nainen joutuu terapiaan, saa apua ja todellisuus alkaa hahmottua pala palalta. Ja tulee ero.

Kun taas jos mies kertoisi heti, niin tulisi toki aviokriisi mutta siitä voisi päästä yli ja suhteella olisi vielä toivoa. Mutta mies ajattelee että siitä seuraa avioero. Kertomatta jättäminen on tapa pitkittää sitä eron tulemista ja samalla elää mukavasti avioliitossa, kun vaimo ei jaksa kuitenkaan mököttää kaiken aikaa vaikka riitaa onkin aika ajoin. Mutta riitaan tarvitaan kaksi ja siten nainen on osasyyllinen. Kun ero tulee niin mies ei näe enää sitä omaa pettämistään syynä, vaan näkee että vaimosta tuli niin hankala ja itsekäs että haluaa eron. Näin mies välttyy sikamies-maineelta, ja ei kun uutta matoa koukkuun vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vähän erilainen miesvihaprovo tällä kertaa, 2/5

Taitavasti myös fatshaming saatu mukaan (koko XL ja pahanhajuinen).

Vierailija
44/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

42: just tämä. Sitten tulee se kuvio, että mies kieltäytyy seksistä, nainen ei saa mitään oikeaa selitystä tälle. Kuluu aikaa ja mies lähtee, koska nainen ei anna! Vastuu omista pettämisistä ym. delegoidaan naiselle näin näppärästi. Sairasta on, todella, miehen maailma.

Vierailija
45/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistakamera tai vastaava piiloon asuntoon, kun lähdet johonkin reissuun. Tai vanha kännykkä jättää miehen autoon, minkä saa paikannettua. Eihän se laitonta ole, että kännykkä hävinnyt ja haluat sen paikantaa. Ja hups, se onkin miehen autoon jäänyt. Itse ainakin haluaisin todisteet pettämisestä, siinä ois ukon ihan turha selitellä mitään. Taidan tosin viihtyä sinkkuna, sen verran usko koetuksella miesten kanssa, kun jatkuvasti varatut vonkaa. Jopa rahaa vastaan.

Vierailija
46/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron: hän ei tunnusta ikinä. Uusiakin vastaavia tulee mutta jos et yllätä itse teossa niin KOSKAAN ei myönnä.

Mun mieheni petti mua vuosia, koko ajan oli pieniä merkkejä muttei jäänyt kunnolla kiinni. No kerran sit sanoin meneväni viikonlopuksi vanhemmilleni mutta päätinkin palata jo la-iltana. Päätin myös etten sano miehelle mitään. Tulin kotiin, ei ketään kotona. Ei tullut mies yöksi kotiin. Aamupäivällä sit ovi kävi ja kuului miehen ääni ja naisen kikatusta ja ”ähinää” eteisestä. Odottelin ja sit kävelin eteiseen, siellä mies suuteli vierasta akkaa. Oli kuulkaa hyvät ilmeet kummallakin. Akka livahti pois paikalta ja mies aloitti sellaiset selitykset ettei tosikaan, yritti väittää mustan valkoiseksi. Lopputulos oli että hain avioeroa viiden päivän kuluttua.

Nyt olen ollut jo vuosia naimisissa miehen kanssa joka on huomattavasti luotettavampi. Ex-miehellä ei mene kovin hyvin.

Se on se karma mikä näille pettäjille ja muille sankareille antaa takaisin aina lopulta. 

Vierailija
47/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että nainen on tahalleen jättänyt neuletakin, jotta saisit merkin tapahtuneesta.

Tosiaan kuten täällä jo kommentoitukin niin ilmiselvää, että mies ei myönnä ennen kuin on jäänyt housut nilkoissa kiinni ja silloinkin todennäköisesti on vaan kompastunut muna pystyssä.

Paras ja säälittävin valhe minkä exäni minulle syötti oli kun oli saanut typykältään lahjaksi marketista ostetun miesten halpistuoksun ja unohti piilottaa sen minulta. Väitti sitten ostaneensa sen wc:n ilmanraikastimeksi.

Silloin tajusin, että nyt minua viilataan linssiin, mutten heti saanut miestä kiinni.

Vierailija
48/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kuulostat ihan minun ex-vaimolta. Hän kun oli reissussa niin lähes joka kerta meille oli ilmestynyt jonkun "toisen naisen" tavaroita. Oli shampoota, pesuharjaa, kondomeja, liukkaria yms... Ihme kamaa joita en ollut koskaan nähnytkään. Tuolla tenttaamisella ja riidankylvämisellä saat vain miehen lähtemään. Mutta ehkä sitä haetkin?

Ap:n juttu kuulostaa ihan samanlaiselta. Talosta löytyy ylimääräinen neuletakki -> mies on pettänyt vieraan naisen kanssa. Samalla logiikalla jos pihaan sattuu kuolemaan kettu -> mies on eläinten murha-raiskaaja.

Ap ei halua ymmärtää että kaikkiin asioihin ei ole vastauksia sillä miehelläkään eikä se jauhamalla siitä parane.

Vierailija
49/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt seuraat tilannetta rauhassa. Lopeta seksi. Jos mies näyttää tähän tyytyväiseltä, vieras tai nettipor.... kyseessä. Nykyaikana ei mikään ongelma saada rysän/akan/por.../ jonkun muun päältä kiinni! Aivot käyttöön, todisteet, todistaja mukaan.

Vierailija
50/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseta salaa se puhelimen paikannustoiminto, että jakaa koko ajan sijaintiaan sulle.

Ja muutenkin kannattaa stalkata puhelinta. Tässä kohtaa tarkoitus pyhittää keinot. Helpoiten asia onnistuu kun viattomassa käänteessä pyydät puhelinta mieheltä hetkeksi lainaan, esim autossa kun mies ajaa ja joutuu katsomaan eteenpäin. Ja sit lisäät salaa nopeasti oman sormenjälkesi niihin sormenjälki-tietoihin.

Sit sopivassa kohdassa pengot koko puhelimen. Minä sain selville mm sen että mies käy huorissa ja hänellä on peliriippuvuus.

Hullua porukkaa, ei muuta voi todeta. Jos suhteessa noin ahdistavaa olla niin parempi jatkaa molempien eri teitä, eikä stalkata. Miten sun elämää helpotti se, että kyttäsit miehesi puhelinta? Ilmeisesti olet suhteessa edelleen kun et puhu exästä? Ihmissuhteet on vapaaehtoisia, joihin toista ei voi pakottaa kun toista ei omista. Toki munatonta mieheltä/naiselta olla olematta rehellinen jos vieraat kiinnostaa mutta suhteeseen jääminen, jossa toisen elämää rajoitetaan ja kytätään on sairasta.

Vierailija
51/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettävät pettää jatkossakin. Muutokseen voi olla juu häviävän pieni mahdollisuus mutta sen varaan en ainakaan itse laskisi. Ap:n miehen muutoshalusta kertoo se että uutenabuotena jo sähelsi toisen akan kanssa. Vieläpä vaimon kaverin! Vtu mitä paskaa sanon minä. Kaikenlaisia ukkoja naiset sietääkin. Mies vaihtoon vaan ja mieluummin kertarykäsy kuin ikuinen kitinä.

Ei välttämättä. Itse petin ensimmäisessä suhteessa, kun en oikeasti rakastanut. Seuraavaa rakastin todella paljon, ja olin hyvin emotionaalisesti kytkeytynyt, joten ei tullut pettäminen mieleenkään.

Vierailija
52/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että nainen on tahalleen jättänyt neuletakin, jotta saisit merkin tapahtuneesta.

Tosiaan kuten täällä jo kommentoitukin niin ilmiselvää, että mies ei myönnä ennen kuin on jäänyt housut nilkoissa kiinni ja silloinkin todennäköisesti on vaan kompastunut muna pystyssä.

Paras ja säälittävin valhe minkä exäni minulle syötti oli kun oli saanut typykältään lahjaksi marketista ostetun miesten halpistuoksun ja unohti piilottaa sen minulta. Väitti sitten ostaneensa sen wc:n ilmanraikastimeksi.

Silloin tajusin, että nyt minua viilataan linssiin, mutten heti saanut miestä kiinni.

No tämä. Mun ex-poikaystävä jäi kiinni, kun hoito oli jättänyt korviksensa yöpöydälleni. Tuskin oli jäänyt sattumalta.

Vierailija
53/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, kuulostat ihan minun ex-vaimolta. Hän kun oli reissussa niin lähes joka kerta meille oli ilmestynyt jonkun "toisen naisen" tavaroita. Oli shampoota, pesuharjaa, kondomeja, liukkaria yms... Ihme kamaa joita en ollut koskaan nähnytkään. Tuolla tenttaamisella ja riidankylvämisellä saat vain miehen lähtemään. Mutta ehkä sitä haetkin?

Ap:n juttu kuulostaa ihan samanlaiselta. Talosta löytyy ylimääräinen neuletakki -> mies on pettänyt vieraan naisen kanssa. Samalla logiikalla jos pihaan sattuu kuolemaan kettu -> mies on eläinten murha-raiskaaja.

Ap ei halua ymmärtää että kaikkiin asioihin ei ole vastauksia sillä miehelläkään eikä se jauhamalla siitä parane.

No taivaastako se villatakki on niiden makkariin pudonnut sinä aikana kun nainen ollut muualla? Taidat olla pettäjämies joka kuvittelee että naisia voi vaan sumuttaa sanomalla että asiaan ei ole selitystä.

Vierailija
54/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin puolisosi hakisin eroa.

Vierailija
55/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tunnustaa eron jälkeen kun sillä ei ole mitään menetettävää enää. Nainen on takin unohtanut epähuomiossa eikä mies ole sitä huomannut. Usko vain omiin silmiin ja päättelyysi. Mitään miehen tumnustusta ei tarvita kun asia on selvä. Tuskin myöskään pettäminen on ainoa kerta.

Vierailija
56/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No taivaastako se villatakki on niiden makkariin pudonnut sinä aikana kun nainen ollut muualla? Taidat olla pettäjämies joka kuvittelee että naisia voi vaan sumuttaa sanomalla että asiaan ei ole selitystä.

Asiaan on varmasti selitys, mutta sitä selitystä ei ole miehellä. Maailmassa tapahtuu paljonkin asioita jotka eivät Ap:n eivätkä Ap:n miehen hallittavissa. Joko sen asian hyväksyy tai sitten saa niitä itkupotkuraivareita lopun ikänsä.

Vierailija
57/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron: hän ei tunnusta ikinä. Uusiakin vastaavia tulee mutta jos et yllätä itse teossa niin KOSKAAN ei myönnä.

Vain tyhmä myöntää tuossakaan kohtaa. Aina kannattaa tyynesti vaan kiistää ja katsoa kumman pokka kestää.

Vierailija
58/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehet vaan tunnusta, näin se on. Miehen logiikka menee niin, että jos ei kerro, voi leikkiä ettei mitään ole tapahtunut. Ja nainen on vaan yltiö-mustasukkainen ja vähän pimee kun kuvittelee kaikenlaista. Tällä tavalla mies myös murtaa naisen itseluottamusta. Lopulta nainen ei kykene uskomaan omia havaintojaan ja mies sumuttaa naista mennen tullen. Ja kuvittelee että hänellä on siihen täysi oikeus. Lopulta nainen joutuu terapiaan, saa apua ja todellisuus alkaa hahmottua pala palalta. Ja tulee ero.

Kun taas jos mies kertoisi heti, niin tulisi toki aviokriisi mutta siitä voisi päästä yli ja suhteella olisi vielä toivoa. Mutta mies ajattelee että siitä seuraa avioero. Kertomatta jättäminen on tapa pitkittää sitä eron tulemista ja samalla elää mukavasti avioliitossa, kun vaimo ei jaksa kuitenkaan mököttää kaiken aikaa vaikka riitaa onkin aika ajoin. Mutta riitaan tarvitaan kaksi ja siten nainen on osasyyllinen. Kun ero tulee niin mies ei näe enää sitä omaa pettämistään syynä, vaan näkee että vaimosta tuli niin hankala ja itsekäs että haluaa eron. Näin mies välttyy sikamies-maineelta, ja ei kun uutta matoa koukkuun vaan.

Tämä on totta. Itselleni kävi juuri näin. Monta vuotta katselin sitä petturi miestä, kun en kumminkaan ollut ihan varma asiasta että onko sillä muita naisia, ja lapset olivat pieniä, joten oli helppo sulkea silmänsäkkin tietyiltä asioilta. Erottiin sitten myöhemmin muista syistä, mutta minulle selvisi yhteisen tutun kautta että, mies oli käynyt vieraissa vuosia.

Vierailija
59/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko eri vuodevaatteet kotiin tullessasi?

Kunnon pettäjä laittaa puhtaat vieraalle ja siitä pyykkiin ja takaisin kaappiin ennen kuin vaimo palaa ja entiset paikoilleen.

Vierailija
60/427 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettävät pettää jatkossakin. Muutokseen voi olla juu häviävän pieni mahdollisuus mutta sen varaan en ainakaan itse laskisi. Ap:n miehen muutoshalusta kertoo se että uutenabuotena jo sähelsi toisen akan kanssa. Vieläpä vaimon kaverin! Vtu mitä paskaa sanon minä. Kaikenlaisia ukkoja naiset sietääkin. Mies vaihtoon vaan ja mieluummin kertarykäsy kuin ikuinen kitinä.

Ei välttämättä. Itse petin ensimmäisessä suhteessa, kun en oikeasti rakastanut. Seuraavaa rakastin todella paljon, ja olin hyvin emotionaalisesti kytkeytynyt, joten ei tullut pettäminen mieleenkään.

😂 Tämä on hyvä! Siis miehet eivät pysty emotionaaliseen kytkeytymiseen. Päivän paras juttu! Oletan että olet mies.