Työkaveri katselee aina peppuani takaapäin. Ei tiedä että olen huomannut sen. Ällöttää, miten mainita asiasta?
Olen melko varma, että hän on ihastunut minuun ja aina kun tulemme samaan aikaan kahviautomaatilta takaisin työpisteelle niin hän kävelee AINA takanani, avaa oven minulle ja kävelee perässä. Tiedän, että katselee takapuoltani. Miten mainitsen asiasta hänelle? Ällöä kun miettii että työkaveri haaveilee työaikana jotain kaksimielistä.
Kommentit (155)
On siis normaali mies. Jos peppu on tyrkyllä, niin normaali mies tsekkaa sen.
Mitä se haittaa? Ei kai se peppu katsomisesta kulu?
Hmmmmm.... kirjoitti:
Olis outoa jos katsois peppua edestä päin.
Paitsi jos katsoo etupeppua.
Katseleminen ei ole laitonta. Tahallinen perheen heiluttelukaan ei ole, joten nautit varmaan tilanteesta.
No anna sitä peppua sille pari kertaa, niin se kyllästyy ja lopettaa.
Tai mee naimisiin sen kanssa, niin vähän ajan päästä se ei edes vilkaise sinuun päin.
Tai odota 10-15 vuotta, niin ketään ei enää sun peppusi kiinnosta.
Taidat olla sitten hyväperseinen kinkku. Ai että kyl mäkin katselisin ja siinä ei ole mitään laitonta etkä sä mahda sille mitään :)
Naiset tarkoituksella pukeutuu tiukkoihin housuihin ja lyhyisiin paitoin siksi kun haluavat esitellä persettä ja miesten katseita. Samalla tavalla naisetkin tapittaa silmä kovana sporttisen miehen persettä ja myös etumusta, olen kiinnittänyt naisten katseisiin huomiota niihin paikkoihin silmät tapittaa.
Taidat vaan kuvitella vähän liikoja itsestäsi?
Onko sinulla silmät selässäsi, vai mistä tiedät hänen katselevan parempaa puoltasi?
Katso häntä suoraan silmiin ja päästä samalla kitkerä kananmunanhajuinen pieru.
Rikosilmoitus ei tule menemään tuollaisessa tapauksessa läpi. Ensinnäkään, tapausta ei pystytä edes todistamaan, jos sitä ei ole nähnyt muut kuin te kaksi. Sana sanaa vastaan jutut yleensä kaatuvat jo heti alkuunsa. Toiseksi, pelkkä katselu taitaa olla tekona lain mukaan niin vähäistä, että vaikka sen voisi todistaakin, niin se ei taida silti johtaa mihinkään. Ei ole taidettu tuomita ketään pelkän katselun vuoksi. Niissä tuomituissa tapauksissa on aina ollut mukana myös jotain muuta, kuten koskettelua, asiattomia kommentteja tai viestittelyä jne.
Ei silti, että seksuaalista häirintää tulisi sietää edes katseluna.
Minun työkaverini katselee hanuriani aina edestä.
Seksuaalista häirintää #metoo kehiin.
Miksi pidät pakarat korostetusti esiintuovia housuja ja lyhyttä paitaa? Vai onko ne sitä työpaikan herra oikeaa varten? Ja muut ei saisi katsoa.
Nyt on tuhannen taalan paikka tuhota yhden ihmisen työura. Go girl!!
Itse olen ratkonut kaikki lähentelyt sillä että kerran: älä tee noin tai ilmoitan sinusta.
Sitten on saanut olla rauhassa. Toistaiseksi riittänyt.
Kyllä kaunista pientä peppua katselee mielellään ja myöhemmin tumputan vielä työpisteelläni salaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ratkonut kaikki lähentelyt sillä että kerran: älä tee noin tai ilmoitan sinusta.
Sitten on saanut olla rauhassa. Toistaiseksi riittänyt.
Ap:n tapauksessa kukaan ei ole lähennellyt ketään.
Miten haluaisit, että hän tekisi sieltä juoma-automaatilta lähdettäessä? Kiilaisi eteesi ja antaisi oven paukahtaa sinua päin ?
Antaisi sinun mennä edellä ja kävelisi itse takaperin työpisteelle, jotta katse ei vahingossa osuisi sinuun takanasi kävellessä?
Olis outoa jos katsois peppua edestä päin.