Kirsi Piha vetäytyy pormestarikisasta
Syytä ei vielä kerrottu.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/65cd9a0e-4044-429c-add9-4f206d002…
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kielsivät Pihan osallistumisen. Ei ollut soveliasta että heidän mediatoimistonsa perustaja ja suurin omistaja kilpailee Sinnemäen kanssa pormestarin virasta. He, siis sekä vihreät että Piha, näkivät myös uhkana sen että kolme naispuolista vihervassariehdokasta syövät toinen toistensa äänet ja voiton korjaa vaihtoehto.
Tämä uutinen ei nyt sada persujen laariin, mutta on silti parempi että kokoomuksen ehdokas edustaa puolueen arvoja. Mahdollisuudet tulla valituksi on hyvät, koska vihreiden kannatus mataa yksinumeroisissa luvuissa.
Tuon tuoreen gallupin mukaan vihreät ei ole yksinumeroisissa luvuissa
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/3882583
Onneksi luopui, pihan suvaitsevaisuus ei vaan ole tätä päivää vuoden 2021 helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin kokoomuksesta on yksikään nainen noussut mihinkään johtopaikalle?
Liehuva liekinvarsi oli johtopaikoilla ja presidenttiehdokkaana, ei tosin puheenjohtajana.
Eikö tämä ollut 90-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Riitta Uosukainen.
Ei kyllä heitä montaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
If you can't stand the heat...
...get out of the kitchen.
Niinköhän Anni Sinnemäestä tulee Helsingin seuraava pormestari, kun kykypuolue sekoilee oman ehdokkaansa kanssa.
Eeeeeeeeiiiiiiiiii!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liehuva liekinvarsi oli johtopaikoilla ja presidenttiehdokkaana, ei tosin puheenjohtajana.
Siitä on ihmisikä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi uskonut, että vaaleissa taidan antaa ääneni persuille Helsingissä. Aiemmin olen äänestänyt joko vihreitä, kokoomusta tai demareita.
Nyt on kuitenkin niin nopeasti tapahtunut Helsingissä epämieluisaa kehitystä normaalin veronmaksajan näkökulmasta, että jotain muutosta täytyy tulla.
Olen valmis antamaan tällä kertaa näytön paikan Halla-aholle.
Kun nyt päätinkin olla äänestämättä RKP.tä (ajatus Biaudet'stä pormestarina havahdutti), voi persut olla vaihtoehto...
Kauheaa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi uskonut, että vaaleissa taidan antaa ääneni persuille Helsingissä. Aiemmin olen äänestänyt joko vihreitä, kokoomusta tai demareita.
Nyt on kuitenkin niin nopeasti tapahtunut Helsingissä epämieluisaa kehitystä normaalin veronmaksajan näkökulmasta, että jotain muutosta täytyy tulla.
Samat ajatukset myös täällä. Ennen äänestänyt vihreitä mutta feminismi ym. sekoilu pilasi puolueen totaalisesti.
Eli ääni Halla-aholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mukava tietää mistä tässä on kyse. Miksei voi sanoa suoraan, vaan heitellään tuollaisia ihmeellisiä arvoituksia ilmoille...
Painostettu hiljaiseksi, tollo!
Eiköhän se todellinen syy ole nuo gallup-luvut ja sen tajuaminen ettei se pormestarinpesti ihan niin helposti ole irtoamassa. Pihaahan ei voisi vähempää kiinnostaa mikään tavallisen valtuutetun homma, hänhän vakaasti kieltäytyi sanomasta että toimisi valtuustossa vaikkei pormestariksi pääsisikään, minkä voi rauhassa tulkita niin ettei olisi sitä aikonut tehdä. Lisäksi noottia varmasti tuli puolueen sisältä tuosta Kalevan kanssa julkisesti rähinöimisestä ja häntä vastaan kampanjoimisesta, vaikka oli ehdokassopimuksen allekirjoittanut missä nimenomaan sitoutui siihen että ei mitään tuollaista tekisi. Ehdokas joka ei ole hommaansa sitoutunut eikä kunnioita edes puolueen sisäisiä sopimuksia on aika vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu persujen / äärioik. kanssa on jakamassa Kokoomusta kahtia?
Näin itse tulkitsin tuon Pihan ilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Pihahan totesi vastikään ettei kenenkään pitäisi äänestää kuntavaaleissa toista kokoomuslaista Atte Kalevaa. Kokoomuksen ehdokassäännöissä kielletty haukkua toista Kokoomuksen vaaliehdokasta julkisesti....mutta eihän Kiusa-Kirsi itselleen mitään mahtanut.
Aika törkeetä haukkua Atte Kalevaa, sisukasta kaveria joka kuuntelee kaupunkilaisia ja ajattelee omilla aivoilla yli puoluekurin.
Hel vetin hyvä. Su vakkitätiä emme todellakaan nyt tarvitse. Kokoomus on aivan Pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Persut ei ole ratkaisu mihinkään.
Heidän filosofiansa ydin on kuitenkin viha, se ei ole pidemmän päälle kenenkään etu, ei edes vihaajien itsensä.
Äänestäisin miuluiten vihreitä, mutta se vimma, millä Helsinkiä muutetaan joka paikasta, ei ole enää tervettä. Seillä on monia hyviä poliitikkoja ja ihmisiä, mutta en jaksa sitä, että ahha, tässäpä on kaupunginosa, pidetty , toimiva, no jaa, kyllä se on laitettava uusiksi, ei kun puskutraktoria esiin. Sinnemäkeä olen aina vierastanut vaikka vuosia vihrietä äänestin. Omahyväinen, itsekritiikitön hemmoteltu ihminen, joka avioitui autoalan pomon kanssa. Joka siis tiennaut kaikella, mikä on vihreitä arvoja vastaan. Miten rakastutaan omien arvojen vastaiseen ihmiseen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä puoluetta fiksu akateeminen nainen voi äänestää? Kokoomus alkaa tuntua äijäpuolueelta.
Perussuomalaisia
Luulen, että Piha luuli, että hän on sen verran tähti, että voi vähän sanella. Totuus oli toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis antamaan tällä kertaa näytön paikan Halla-aholle.Samat ajatukset myös täällä. Ennen äänestänyt vihreitä mutta feminismi ym. sekoilu pilasi puolueen totaalisesti.
Eli ääni Halla-aholle.
Itse äänestin viimeksi Laura Kolbea eikä ole tarvinnut katua. Olisikin kaikki noin fiksuja valtuutetut! Nyt äänestän Kepun ehdokasta Eeva Kärkkäistä joka on niin fiksu ja sydämellinen kokenut nuoruudesta huolimatta paljon. Olen myös KD: tä äänestänyt joskus. Persut noussut yhdeksi vaihtoehdoksi mutta olen ehdokkaani valinnut ja tiedän että on vilpitön ja fiksu. Niitä kaivataan Helsingin valtuustossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman päivän aikana kaksi kokoomuslaista jotka luopui leikistä: Piha siis jätti yllättäen tämän pormestariehdokkuuden ja Hanna Cullichsen kunnallisvaaliehdokkuuden vai mikä se bloggaajakokki nyt olikaan nimeltään. Arvoista kyse. Mitähän on meneillään..?
Ja molemmat viittaavat kuluneen viikon tapahtumiin. Mitä siis on tapahtunut? Onko joku somekohu käynnissä, tietääkö joku?
Eiköhän tämä ole sitä, kun Kokoomuksen vihersiivelle meni tunteisiin se, että Atte Kaleva vastustaa kommunismia ja Pihakin ihan avoimesti kehoitti ihmisiä olemaan äänestämättä oman puolueensa ehdokasta. Toki uhreina tässä ovat nämä sinivihreät fe makot jotka niin mielensä pahoittivat ja joiden ei pitäisi olla velvoitettuja noudattamaan allekirjoittamiaan sopimuksia mm. siitä että oman puolueen sisäisiä ristiriitoja ei ratkota julkisesti somessa ja oman puolueen ehdokkaita vastaan ei kampanjoida. Shokeeraavaa, todellakin.
Jep jep, varsinkin kun tällainen julkituulettelu antaa kuvan erittäin heikosta ja epävakaasta puolueesta. Jussin kaltaista otetta omistaan ei ole kenelläkään muulla puoluejohtajalla, ei kenelläkään.
Täältäkin ääni persuille!
Vierailija kirjoitti:
Miten aattelit että äärioikeisto parantaa Helsingin oloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis antamaan tällä kertaa näytön paikan Halla-aholle.Samat ajatukset myös täällä. Ennen äänestänyt vihreitä mutta feminismi ym. sekoilu pilasi puolueen totaalisesti.
Eli ääni Halla-aholle.
Kukaan vihrietä koskaan äänestänyt ei äänestä persuja oikeasti koskaan. Trolli. Kokoomusta taas on aina äänestänyt joukko urpoja, jotka on halunneet samastua eliittiin, vaikka he eivät olisi koskaan saaneet esim koulutustaan, mikäli Kokoomus olisi ollut vallassa aina, sillä he ovat esim vastustaneet ilmaista yliopsitokooulutusta ihan avoimesti yms.
...get out of the kitchen.
Niinköhän Anni Sinnemäestä tulee Helsingin seuraava pormestari, kun kykypuolue sekoilee oman ehdokkaansa kanssa.