Kirsi Piha vetäytyy pormestarikisasta
Syytä ei vielä kerrottu.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/65cd9a0e-4044-429c-add9-4f206d002…
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei kestä Kokoomuksen toksista maskuliinisuutta, jossa haukutaan naispääministeriä , vit tui llen neidittelyn sijaan korostetusti rouvitellaan. Kokoomus ollut aina miesten puolue, jossa kiiltokuvanaisia parantamassa julkikuvaa.
Voi jeesus teitä vellihousuisia mielensäpahittajia. Keitetyssä makaroonissakin on enemmän sisäistä integritettiä kuin näissä märisijöissä. Ei sovi nykyajan nuoret naiset päättäviin pöytiin, ja sanon tämän ihan keski-ikäisenä naisihmisenä. Siinä vaiheessa kun joka jumalan poliittisesta ristiriidasta rupeaa äm mäkuoro itkemään nais vihasta ja toksi sesta maskuliinisuudesta ja siitä miten nyt taas on pahamieli, niin kotiin kasvamaan tuollaiset pitäisi lähettää. Keskenkasvuista ja narsistista uli naa. Kasvakaa nyt v*ttu aikuiseksi.
Kamalaa kielenkäyttöä "keski-ikäiseltä naisihmiseltä". Väität, ettei ole "nykyajan nuorista naisista" päättäviin pöytiin. Pihakin 53.. Jos oikeasti olet nainen ja olet yhtään seurannut miten on kirjoitettu "huulipunahalliruksesta" "tytötelty" ja ties mitä niin häpeä,jos et näe siinä naisia alentavaa käytöstä.
Terveisin: Keski-ikäinen nainen
Hänen veljensä Jouko Piho ottaa paikan ehdokkaana.
Miksi Hanna G ja Kirsi P eivät menisi Vihreisiin. Siinä on puolue, joka todellakin ajaa liberaaleja arvoja, vain ja ainoastaan Ma mu t ensin, aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi uskonut, että vaaleissa taidan antaa ääneni persuille Helsingissä. Aiemmin olen äänestänyt joko vihreitä, kokoomusta tai demareita.
Nyt on kuitenkin niin nopeasti tapahtunut Helsingissä epämieluisaa kehitystä normaalin veronmaksajan näkökulmasta, että jotain muutosta täytyy tulla.
Olen valmis antamaan tällä kertaa näytön paikan Halla-aholle.Persut ei ole ratkaisu mihinkään.
Heidän filosofiansa ydin on kuitenkin viha, se ei ole pidemmän päälle kenenkään etu, ei edes vihaajien itsensä.
Äänestäisin miuluiten vihreitä, mutta se vimma, millä Helsinkiä muutetaan joka paikasta, ei ole enää tervettä. Seillä on monia hyviä poliitikkoja ja ihmisiä, mutta en jaksa sitä, että ahha, tässäpä on kaupunginosa, pidetty , toimiva, no jaa, kyllä se on laitettava uusiksi, ei kun puskutraktoria esiin. Sinnemäkeä olen aina vierastanut vaikka vuosia vihrietä äänestin. Omahyväinen, itsekritiikitön hemmoteltu ihminen, joka avioitui autoalan pomon kanssa. Joka siis tiennaut kaikella, mikä on vihreitä arvoja vastaan. Miten rakastutaan omien arvojen vastaiseen ihmiseen?
"Heidän filosofiansa ydin on kuitenkin viha, se ei ole pidemmän päälle kenenkään etu, ei edes vihaajien itsensä."
Millä tavalla heidän filosofiansa ydin on viha? Olen itse kyllä havainnut vihreissä huomattavasti enemmän vihaa kuin persuissa.
Aidostiko et ymmärrä?
Vihaa on ihmisten erotteleminen sukupuolen ja etnisen taustan mukaan ja se on persuilun ydin. Niin siis valehtelemisen ja kikkailun lisäksi.
Vihreät pyrkivät jopa kaupungin uusimisella hyvään, sillä kyllä tiiviisti asuminen ja julkinen liikenne on yhteinen hyvä, sen tajuat sinäkin myöhemmin kun viitsit uskoa ilmastonmuutokseen yms kriiseihin. Enempää en jaksa aivopestyn kanssa jankutta. En äänestä enää vihreitä koska pilaavat muutaman mulle rakkaan paikan, vaikka sen perusfilosofian allekirjoitankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihahan totesi vastikään ettei kenenkään pitäisi äänestää kuntavaaleissa toista kokoomuslaista Atte Kalevaa. Kokoomuksen ehdokassäännöissä kielletty haukkua toista Kokoomuksen vaaliehdokasta julkisesti....mutta eihän Kiusa-Kirsi itselleen mitään mahtanut.
Aika törkeetä haukkua Atte Kalevaa, sisukasta kaveria joka kuuntelee kaupunkilaisia ja ajattelee omilla aivoilla yli puoluekurin.
Pullamössöpiha versus Kaleva...kannattaa miettiä mitä Kaleva on kokenut terroristien sieppattua hänet, räpätäti elää monikulttuurisessa harhassaan.
Niin, mitähän se Kaleva on kokenut. Tunki itsensä väenvängällä so tivaan maahan, vaikka Suomen viranomaiset yritti kaikin tavoin estää, ei tämä v atipää kuunnellut, vaan paineli sinne siitä huolimatta. Sitten oltiinkin jo apua Suomen viranomaisilta kinuamassa, kun tuhmat terroristisedät ei tykänneetkään siitä, että Kaleva päätti olla tyhmänrohkea ja tunki nokkansa heidän reviirilleen.
Tuo on muuten erittäin hyvä analyysi, 148.
En ole osannut sanoa noin, mutta olen aistinut sen eltaantuneisuuden vihreissä mikä oli myös kommunisteissa.
Tästä jää se kuva, ettei naisiin voi luottaa!
Itse en ajattele näin.
Vapaavuori on upea, osaava, älykäs. Vapaavuori saisi leikiten toisen kauden, jos haluaisi.
Pihan poistumisesta Vapaavuorta voi syyttää vain tietämätön ja kateellinen demari, joka on jo toista vuotta pelännyt hallituksen kaatumista.
Piha tuli ehdokkaaksi lyhyellä aikataululla ja oltuaan poissa päivän politiikasta jo suhtkoht pitkään. Ehkä ei enää muistanut, mitä se on, sen ikäviä varjopuolia ja puuduttavuutta. Kunnioitan hänen päätöstään jättää kisa tässä vaiheessa, jos tuntui siltä, ettei päätös ollut oikea. Kokoomus pystyy vielä vallan hyvin valitsemaan uuden ehdokkaan, kun kampanjointikaan ei ole vielä alkanut. Uudeksi ehdokkaaksi valitullakin on riittävästi aikaa oman kampanjointinsa valmisteluun ja toteutukseen.
Muuten kuntavaalit ovat yhtä tylsät kuin ennenkin. Viime kerralla Helsingissä tosin oli suorastaan mukaansa tempaava kisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi uskonut, että vaaleissa taidan antaa ääneni persuille Helsingissä. Aiemmin olen äänestänyt joko vihreitä, kokoomusta tai demareita.
Nyt on kuitenkin niin nopeasti tapahtunut Helsingissä epämieluisaa kehitystä normaalin veronmaksajan näkökulmasta, että jotain muutosta täytyy tulla.
Olen valmis antamaan tällä kertaa näytön paikan Halla-aholle.Samat ajatukset myös täällä. Ennen äänestänyt vihreitä mutta feminismi ym. sekoilu pilasi puolueen totaalisesti.
Eli ääni Halla-aholle.Kukaan vihrietä koskaan äänestänyt ei äänestä persuja oikeasti koskaan. Trolli. Kokoomusta taas on aina äänestänyt joukko urpoja, jotka on halunneet samastua eliittiin, vaikka he eivät olisi koskaan saaneet esim koulutustaan, mikäli Kokoomus olisi ollut vallassa aina, sillä he ovat esim vastustaneet ilmaista yliopsitokooulutusta ihan avoimesti yms.
Se on melkein huvittavaa, miten punaviheriäistöllä ei ole enää mitään muuta asetta kuin valehtelu ja nimittely - muuten takki on tyhjä. Ainoa millä voi enää toivoa voivansa alentaa persujen kannatusta on solvaaminen kun muuta ei anonyymipalstalla voi tehdä. Kyllä meitä entisiä vihreiden äänestäjiä on persuissa monta - suurin osa niitä jotka ovat ymmärtäneet että vihreät ovat vain suuri vedätys. Vihreät eivät ole ympäristöpuolue, eivätkä ole sitä olleet vuosikymmeniin. Siinä vaiheessa kun luontoarvoista välittävä tämän tajuaa sitä tuntee itsensä todella petetyksi. siihen päälle vielä vihreiden muu suomalaisvihamielinen politiikka, niin eipä ole ollut vaikeaa vaihtaa persuihin. Jonkin aikaa tuo vihervasemmistolainen valehtelun ja mustamaalaamisen kulttuuri tehosi itseenikin, mutta ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten erittäin hyvä analyysi, 148.
En ole osannut sanoa noin, mutta olen aistinut sen eltaantuneisuuden vihreissä mikä oli myös kommunisteissa.
Ihminen, joka jaksaa jankuttaa kommunisteista, kun yrittä puhua demareista tai vasemmistoliitosta, paljastaa tyhmyytensä ja yleissivistyksensä syvät aukot ja sen, että nielee persujen säälittäväm propagandan.
ghfhfh kirjoitti:
Miksi Hanna G ja Kirsi P eivät menisi Vihreisiin. Siinä on puolue, joka todellakin ajaa liberaaleja arvoja, vain ja ainoastaan Ma mu t ensin, aamen.
Mitä ihmettä Kaleva ja Rydman tekee Kokoomuksessa? miksi he eivät mene persuihin, kun kerran omaavat tismalleen sama r a sistiset arvot, eli rajat kiinni ja kaikki eri väriset saunan taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihahan totesi vastikään ettei kenenkään pitäisi äänestää kuntavaaleissa toista kokoomuslaista Atte Kalevaa. Kokoomuksen ehdokassäännöissä kielletty haukkua toista Kokoomuksen vaaliehdokasta julkisesti....mutta eihän Kiusa-Kirsi itselleen mitään mahtanut.
Aika törkeetä haukkua Atte Kalevaa, sisukasta kaveria joka kuuntelee kaupunkilaisia ja ajattelee omilla aivoilla yli puoluekurin.
Pullamössöpiha versus Kaleva...kannattaa miettiä mitä Kaleva on kokenut terroristien sieppattua hänet, räpätäti elää monikulttuurisessa harhassaan.
Niin, mitähän se Kaleva on kokenut. Tunki itsensä väenvängällä so tivaan maahan, vaikka Suomen viranomaiset yritti kaikin tavoin estää, ei tämä v atipää kuunnellut, vaan paineli sinne siitä huolimatta. Sitten oltiinkin jo apua Suomen viranomaisilta kinuamassa, kun tuhmat terroristisedät ei tykänneetkään siitä, että Kaleva päätti olla tyhmänrohkea ja tunki nokkansa heidän reviirilleen.
Tyhmänrohkeaa kyllä. Ei kuitenkaan ollut turisti vaan ji ha dis min tutkija.
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis antamaan tällä kertaa näytön paikan Halla-aholle.
Halla-aho haluaa tulla valituksi eri paikalle kuin Helsingin pormestariksi.
Mä en käsitä, mitä väärää on siinä, kun Atte Kaleva sanoi, ettei halua kommunisteja Helsinkiin päättämään asioista?
Hanna G ei itsekään tiedä mistä puhuu, mutta tajusi itsekin, ettei kestä tulevaa häviötä. Siksi humblebrag-selitys "omat arvoni ovat huono-osaisista välittäminen ja tasa-arvo, siksi en voi hyväksyä viime päivien ulostuloja" Mitä ulostuloja?
Suurin osa ihmisistä ei seuraa politiikkaa, joten he eivät kehtaa kysyä "mitä ulostuloja" jotta eivät vaikuttaisi typeriltä. Näin Hanna saa hyvän takaportin peruuntua ehdokkuudesta ja kaikki ajattelevat vielä että hän on niin hyväsydäminen ihminen. Ovelaa!
Vierailija kirjoitti:
Hyvät mahdollisuudet pormestariksi. Jouko edustaakin nykyisen Kokoomuksen terävintä kärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät mahdollisuudet pormestariksi. Jouko edustaakin nykyisen Kokoomuksen terävintä kärkeä.
Jouko Piholla on selkeitä visioita Helsingin tulevaisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis antamaan tällä kertaa näytön paikan Halla-aholle.Persut ei ole ratkaisu mihinkään.
Heidän filosofiansa ydin on kuitenkin viha, se ei ole pidemmän päälle kenenkään etu, ei edes vihaajien itsensä.
Äänestäisin miuluiten vihreitä, mutta se vimma, millä Helsinkiä muutetaan joka paikasta, ei ole enää tervettä. Seillä on monia hyviä poliitikkoja ja ihmisiä, mutta en jaksa sitä, että ahha, tässäpä on kaupunginosa, pidetty , toimiva, no jaa, kyllä se on laitettava uusiksi, ei kun puskutraktoria esiin. Sinnemäkeä olen aina vierastanut vaikka vuosia vihrietä äänestin. Omahyväinen, itsekritiikitön hemmoteltu ihminen, joka avioitui autoalan pomon kanssa. Joka siis tiennaut kaikella, mikä on vihreitä arvoja vastaan. Miten rakastutaan omien arvojen vastaiseen ihmiseen?
"Heidän filosofiansa ydin on kuitenkin viha, se ei ole pidemmän päälle kenenkään etu, ei edes vihaajien itsensä."
Millä tavalla heidän filosofiansa ydin on viha? Olen itse kyllä havainnut vihreissä huomattavasti enemmän vihaa kuin persuissa.
Se on vihreä uskonkappale jota pitää toistella vähän samaan tapaan kuin mus limit sanovat "Allah on suuri". Ei sillä tarvitse olla mitään tekemistä totuuden kanssa, riittää että uskovaiset siihen uskovat. Persut paha, vihreät hyvä - siinäpä se ideologian ydin. "Me ollaan hyviksiä, siksi voidaan tehdä mitä tahansa!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouko Piholla on selkeitä visioita Helsingin tulevaisuudelle.
Profetioita löytyy myös!
Sinulla siis alkaa hiljalleen tulla valoja päälle vihreiden suhteen. Mitäpä jos vielä vähän yrittäisit avata niitä silmiäsi, ja luopuisit noista arroganteista ja puusilmäisistä mielipiteistäsi jotka on sinulle ylhäältä annettu, ja käyttäisit vähän sitä omaakin aivokapasiteettiasi tässä. "Persut edustaa vihaa" on sellainen samanlainen uskonkappale kuin "tutkimattomia ovat Herran tiet" tai "puolue tietää parhaiten", ja ihan yhtä hyödyllinen.