Alusvaatteiden vilautus?
Valitsetteko naiset koskaan tarkoituksella tai vahingossa alusvaatteet vilautuksen toivossa, tai pelossa? Toisinaan tuntuu, että esim. myyjät asiakkaita palvellessaan tai hyllyjä täyttäessään tulee vilauttaneeksi pikkareita tarkoituksella tai vahingossa. Vahingon ymmärtää jos on jotakin liukasta materiaalia olevat pikkarit ja kumartuessa vyötäröltä vilahtaa, tai on kireät housut jalassa että pitsit kuultaa läpi 😉
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun Hyvinkäällä. Ja se mikrohame oli sellainen koulutyttömäinen skottiruudullinen vekkihame. Ostin sitten sellaisen omalle kullallekin, mutta vaikutelma ei ollut ihan sama, vaikka hyvä olikin.
Pysytäänpä totuudessa- unohdit mainita, että ostit ex-kullallesi koulutyttömäisen vekkihameen.
Tänään. Ihan kauppamatkalla ja joku iäkkäämpi herrasmies vaivihkaa käveli takaani ja antoi kädenselkämyksen hinkuttaa tarjolla olevaan peppuuni. Kyykistelin tahallani jotain kurkkupurkkeja ja tiesin, että pikkareiden yläosan naruviritys näkyy vyötäröltä siinä asennossa. Setä meni ohitse ja olisi voinut halutessaan väistää. :)
Exhibvaimo
Vierailija kirjoitti:
Tänään. Ihan kauppamatkalla ja joku iäkkäämpi herrasmies vaivihkaa käveli takaani ja antoi kädenselkämyksen hinkuttaa tarjolla olevaan peppuuni. Kyykistelin tahallani jotain kurkkupurkkeja ja tiesin, että pikkareiden yläosan naruviritys näkyy vyötäröltä siinä asennossa. Setä meni ohitse ja olisi voinut halutessaan väistää. :)
Exhibvaimo
Wau! Kevättä rinnassa - tai sit sä vaan olet noin rohkea muutenki! 👍
Nuorempana tuli vuosia myytyä huonekaluja. Näitä vilauttelevia naisia näkyi välillä ihan kiitettävästi. Muistan eräänkin nuorenparin. Tytöllä oli aika lyhyt hame ja kauniit sääret. Myymälässä oli sohvakalustojen välissä sohvapöydät ja monesti jotain esitellessä istuttiin alas, minä pöydän toiselle puolen ja asiakkaat toiselle. Siinä myymälää kiertäessä jossain kohtaa huomasin, että tyttö istui aina suoraan vastapäätä ja levitti haaroja niin, että marimekkoraitaiset pikkarit näkyi. Voi olla, että olin tarkoituksella jo huomaamatta katsellut sääriä. Kun nostin sen jälkeen katsetta huomasin kuinka puna oli noussut tytön kasvoille. Leikittiin sitten jonkun aikaa tätä leikkiä. Katselin aika julkeasti, tyttö tykkäsi eikä kundi huomannut mitään. Alkoi kyllä itseänikin panettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Exhibvaimo
Ja tahalliset vilautukset ovat ihan parhaita. Jotenkin positiivista erotiikkaa tuollainen, sulla on exhibitvaimo tosi hieno tilanne kun uskallat itsekin tosta nauttia. Liian vähän tuollasta avointa ja julkeaa flirttiä.
Tänään Espoon gigantissa, mieheni farkut jalassa ja pikkustringit. Vyötärö alhaalla ja kyykistelin hyllyvälikössä, muuutaman hymyn sain ja kiva tunne kun taakseni jäi pari körilästä "tutkimaan" reitittimiä :)
Ihanaa ja turvallista tuhmaa
Vierailija kirjoitti:
Exhibvaimo
Vau 👍 tätä juuri tarkoitin..ja pikkarit oli vahingossa näyttävää mallia 😉
Vierailija kirjoitti:
Tänään Espoon gigantissa, mieheni farkut jalassa ja pikkustringit. Vyötärö alhaalla ja kyykistelin hyllyvälikössä, muuutaman hymyn sain ja kiva tunne kun taakseni jäi pari körilästä "tutkimaan" reitittimiä :)
Ihanaa ja turvallista tuhmaa
Kivaa flirttiä sulla! Olispa Tampereen seudullakin joku sun kaltainen... :)
Ja tosiaan, paikan valinta tekee hommasta turvallista sekä tuhmaa.
Monde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exhibvaimo
Vau 👍 tätä juuri tarkoitin..ja pikkarit oli vahingossa näyttävää mallia 😉
Itselläni vahinko sattuu harvemmin
itse tykkään vähän paljastella ja jotenkin kiihottavaa, kun teidän miesten katselevan. Rohkein alusvaate-esiintymiseni oli joskus työreissulla hotellissa. Suihkun viemäri oli vähän tukossa ja käytyäni pesulla puin pääälle vain jotkut stringit ja rintsikat. Soitin respaan ja kohta huoltomies koputteli. Selitin että olin vähän kiireessä ja juuri valmistautumassa illalliselle. "kiinnostuneena" seurailin alusvaatteisillani siinä ovensuussa, kun mies romplasi suihkun kaivoa. Enemmän oli kiinnostunut minusta kuin hommastaan ja aika kauan siinä meni.
Vierailija kirjoitti:
itse tykkään vähän paljastella ja jotenkin kiihottavaa, kun teidän miesten katselevan. Rohkein alusvaate-esiintymiseni oli joskus työreissulla hotellissa. Suihkun viemäri oli vähän tukossa ja käytyäni pesulla puin pääälle vain jotkut stringit ja rintsikat. Soitin respaan ja kohta huoltomies koputteli. Selitin että olin vähän kiireessä ja juuri valmistautumassa illalliselle. "kiinnostuneena" seurailin alusvaatteisillani siinä ovensuussa, kun mies romplasi suihkun kaivoa. Enemmän oli kiinnostunut minusta kuin hommastaan ja aika kauan siinä meni.
Aika hienoa ja ihan hiton rohkeaa. Miettii vaan, että mistä sä tiesit että millanen huoltomies sieltä saapasteli...?
Meinaan vaan et jos se olis ollut joku ällö tai oikeasti vaarallinen. Mut toki jos mies kuin mies toimii... Ihan harlekiinijuttuja toi ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa vaihtaa alaa ja alkaa hotellin huoltomieheksi
Nyt siellä on tilaa tehdä huoltommia, jos työhaluja on
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että joskus tarkoituksella. Kesällä eräällä tosi tyylikkäällä daamilla n. 30, oli mikrohame ja korkkarit. Prismassa pakastealtaan luona katsahti ympärilleen ja kun näki vain minut m45, kumartui ottamaan jäätelön ihan pohjalta. Oli laittanut pitsistringit sievän peppuvaon peittämään. Vaikka eihän sellainen narustringi mitään peitä vaan korostaa.
Sain ihanan hymyn kaupan päälle ja minä iskin silmää ymmärrykseksi. Valitettavasti minulla oli seuralainen muualla Prisman käytävillä, muutenhan olisin alkanut jutella hänen kanssaan.
olusitko kehunut näkyä cai sitä että vaimolla näkyis pylly eikä stringit!
Tuollanen puolihuolimaton vilauttelu on ihan parasta!
Ensin sitä nauttii siitä hetkestä, siitä julkeudesta ja mahdollisesta hymystä, jos kemiat kohtaa. Ja molemmat tietää pelin hengen.
Mut jälkikäteen miettii että mitä kaikkea siitä olisi voinut kehkeytyä... Tosi piristävää!
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että joskus tarkoituksella. Kesällä eräällä tosi tyylikkäällä daamilla n. 30, oli mikrohame ja korkkarit. Prismassa pakastealtaan luona katsahti ympärilleen ja kun näki vain minut m45, kumartui ottamaan jäätelön ihan pohjalta. Oli laittanut pitsistringit sievän peppuvaon peittämään. Vaikka eihän sellainen narustringi mitään peitä vaan korostaa.
Sain ihanan hymyn kaupan päälle ja minä iskin silmää ymmärrykseksi. Valitettavasti minulla oli seuralainen muualla Prisman käytävillä, muutenhan olisin alkanut jutella hänen kanssaan.
Valitettavasti? Miksi ihmeessä on valitettavaa että sinulla on jo joku? Siksi että jos on ns. Parempaa tarjollla niin se toinen on vain tiellä? Niin miesmäistä ajattelua. Omastaan ei voi ikinä olla ylpeä ja onnellinen kun aina haaveilee siitä paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain ihanan hymyn kaupan päälle ja minä iskin silmää ymmärrykseksi. Valitettavasti minulla oli seuralainen muualla Prisman käytävillä, muutenhan olisin alkanut jutella hänen kanssaan.Valitettavasti? Miksi ihmeessä on valitettavaa että sinulla on jo joku? Siksi että jos on ns. Parempaa tarjollla niin se toinen on vain tiellä? Niin miesmäistä ajattelua. Omastaan ei voi ikinä olla ylpeä ja onnellinen kun aina haaveilee siitä paremmasta.
Sä oot tylsä
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun Hyvinkäällä. Ja se mikrohame oli sellainen koulutyttömäinen skottiruudullinen vekkihame. Ostin sitten sellaisen omalle kullallekin, mutta vaikutelma ei ollut ihan sama, vaikka hyvä olikin.
Eli halusit "oman kullankin" näyttävän kaupan misulta ja jouduit raukka parka vielä pettymään. Ehkä tosiaan kannattaa siis vaihtaa vähän parempaan niin on jotain nautintoakin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain ihanan hymyn kaupan päälle ja minä iskin silmää ymmärrykseksi. Valitettavasti minulla oli seuralainen muualla Prisman käytävillä, muutenhan olisin alkanut jutella hänen kanssaan.Valitettavasti? Miksi ihmeessä on valitettavaa että sinulla on jo joku? Siksi että jos on ns. Parempaa tarjollla niin se toinen on vain tiellä? Niin miesmäistä ajattelua. Omastaan ei voi ikinä olla ylpeä ja onnellinen kun aina haaveilee siitä paremmasta.
Minun mieheni on juuri tuollainen. Kerran kaupassa olessamme ei saanut silmiä irti eräästä neitokaisesta jolla nahkahousut täydellisen takapuolen päällä. Kiva siinä seistä miehen vieressä kun kuola valuu ja silmiä ei saa irti. Pian minullekkin haluttiin nahka housut. Tyhmä minä hankin ja ei kelvannut kun ei ollut samaa vaikutusta. Myös eräällä tutulla oli aina letit. Minunkin pitäisi joskus laittaa, taas kerran ei miellyttänytkään. No tuo mies on kohta ex. Miksi ihmeessä olla jonkun kanssa jos kokoajan haaveilee muista ja minä en kelpaa koskaan.