Alusvaatteiden vilautus?
Valitsetteko naiset koskaan tarkoituksella tai vahingossa alusvaatteet vilautuksen toivossa, tai pelossa? Toisinaan tuntuu, että esim. myyjät asiakkaita palvellessaan tai hyllyjä täyttäessään tulee vilauttaneeksi pikkareita tarkoituksella tai vahingossa. Vahingon ymmärtää jos on jotakin liukasta materiaalia olevat pikkarit ja kumartuessa vyötäröltä vilahtaa, tai on kireät housut jalassa että pitsit kuultaa läpi 😉
Kommentit (73)
Käytän usein tuon tyylisiä housuja, kun ne on mukavat päällä. Ja usein on myös päällyshousut vähän matalat tai jotkut verkkarit ja noi alkkarit saattaa sieltä vilahtaa, lähinnä tuo teksti, kun on leveä tuo ylänauha. En pidä sitä mitenkään seksikkäänä(ja tuskin miehetkään) mutta se on mun tyyli. Ja tarkoituksella en sitä vilauttele. Paitsi kotona, kun oon löysissä kollareissa. :D Niitä pitsijuttuja sitten pidän jos on miesseuraa.
https://www.prisma.fi/fi/prisma/reebok-naisten-alushousut-tai-2-kpl-u4f…
Vierailija kirjoitti:
itse tykkään vähän paljastella ja jotenkin kiihottavaa, kun teidän miesten katselevan. Rohkein alusvaate-esiintymiseni oli joskus työreissulla hotellissa. Suihkun viemäri oli vähän tukossa ja käytyäni pesulla puin pääälle vain jotkut stringit ja rintsikat. Soitin respaan ja kohta huoltomies koputteli. Selitin että olin vähän kiireessä ja juuri valmistautumassa illalliselle. "kiinnostuneena" seurailin alusvaatteisillani siinä ovensuussa, kun mies romplasi suihkun kaivoa. Enemmän oli kiinnostunut minusta kuin hommastaan ja aika kauan siinä meni.
Aivan mahtava ja rohkea idea. Minä myös vähän kiihotunkin itseni esittelystä ja miesten vilkuiluista. Tästä postauksesta innostuneena perjantain kunniaksi ajattelin yrittää olla yhtä rohkea ja röyhkeästi kopioida tämän flashin. Meille on kohta tulossa (ennen klo 9), mieheni tuttu ja ihan turvallinen remppamies laittelemaan jotain paneelia takkahuoneeseemme. Ollut jotain tekemässä meillä ennenkin, joten tuttuja ollaan.
Pikkustringit jalassa ja läpikuultavat rintsikat päällä tässä odottelen ovikellon soittoa, on muka kiire :) Mies meni töihin just.
pöhkörva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse tykkään vähän paljastella ja jotenkin kiihottavaa, kun teidän miesten katselevan. Rohkein alusvaate-esiintymiseni oli joskus työreissulla hotellissa. Suihkun viemäri oli vähän tukossa ja käytyäni pesulla puin pääälle vain jotkut stringit ja rintsikat. Soitin respaan ja kohta huoltomies koputteli. Selitin että olin vähän kiireessä ja juuri valmistautumassa illalliselle. "kiinnostuneena" seurailin alusvaatteisillani siinä ovensuussa, kun mies romplasi suihkun kaivoa. Enemmän oli kiinnostunut minusta kuin hommastaan ja aika kauan siinä meni.
Aivan mahtava ja rohkea idea. Minä myös vähän kiihotunkin itseni esittelystä ja miesten vilkuiluista. Tästä postauksesta innostuneena perjantain kunniaksi ajattelin yrittää olla yhtä rohkea ja röyhkeästi kopioida tämän flashin. Meille on kohta tulossa (ennen klo 9), mieheni tuttu ja ihan turvallinen remppamies laittelemaan jotain paneelia takkahuoneeseemme. Ollut jotain tekemässä meillä ennenkin, joten tuttuja ollaan.
Pikkustringit jalassa ja läpikuultavat rintsikat päällä tässä odottelen ovikellon soittoa, on muka kiire :) Mies meni töihin just.
pöhkörva
Tuo toimii jos kaikki tietää kuvion. Jos mun kaverin vaimo tulis mulle availee puolalasti niin en kyl ymmärtäis ja ei kaverikaan tykkäis et rouva esittelee kavereille
Remppamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pöhkörva
Jos menisit jonnekin puhumaan tosta pahasta olostasi. Katso kun se oma olosi ei parane sillä että sä koitat kontrolloidan ympäröivää maailmaa. Itse kun päästät irti niin mieli paranee.
No minkälaisia tuntemuksia remontointi miehen kohtaaminen aiheutti? Pitikö vaihtaa vielä vaatteita toistamiseen?
Pakko tunnustaa että kerran syyllistyin ja ihan kiusallani.
Olimme mieheni kanssa vierailulla yhden tuttumme luona. Mieheni ja tuttava pariskunta meni käymään jossain, oli kuuma päivä joten jäin vaan loikoilemaan.
Vaatetuksen oli aika niukka, tiesin sen aika hyvin.
Talon poika, vajaa parikymppinen alkoi sii pyörimään ja juttelemaan.
Kehui mua että olen hyvän näköinen leidi.
Ja tietäähän sen mitä se tekee naiselle.
Ensin hieman levitin jalkoja, ja poika istui jalkojeni puolelle nurmikolle.
Tiesin että hän näkee sieltä hameen alle kun käännän pikkuisen jalkojani erilleen.
Tunsin poltteen ja aloin valumaan, tärisytti mutta annoin täyden näkymän.
Sanoin ääni väristen että mun on pakko käydä saunalla.
Laitoin saunalla vettä pesumaljaan ja kumarruin
Ja tunsin kädet lanteillani.
Sanoin että tästä ei sitten puhuta kellekään ja jää meidän väliseksi.
Hame nousi selän päälle ja pikkuhousut laskeutui polviin ja putosi siitä jalkoihin josta potkin ne pois. Laitoin silmät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olimme mieheni kanssa vierailulla yhden tuttumme luona. Mieheni ja tuttava pariskunta meni käymään jossain, oli kuuma päivä joten jäin vaan loikoilemaan.
Tiesin että hän näkee sieltä hameen alle kun käännän pikkuisen jalkojani erilleen.
Hame nousi selän päälle ja pikkuhousut laskeutui polviin ja putosi siitä jalkoihin josta potkin ne pois. Laitoin silmät kiinni.
OIIJJOOIII!!! Nyt kyllä kerrot jatkonkin..et voi jättää meitä tähän tilaan.
Hmm.. Niin mitäkö tapahtui.
Sen voin sanoa että olin hermontunut siinä peppu paljaana tyrkyllä.
Sormet kosketti ja sai sellaista aikaan etten koskaan ollut kokenut. Pyllistin enemmän että kaikki näkyi.. Pyysin anna.
Sormi meni sisään ja mua tutkittiin,olin saamassa orkkua kun pyysin että laita se sinne.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Niin mitäkö tapahtui.
Sen voin sanoa että olin hermontunut siinä peppu paljaana tyrkyllä.
Sormet kosketti ja sai sellaista aikaan etten koskaan ollut kokenut. Pyllistin enemmän että kaikki näkyi.. Pyysin anna.
Sormi meni sisään ja mua tutkittiin,olin saamassa orkkua kun pyysin että laita se sinne.
Kerro lisää please!!
Vierailija kirjoitti:
Unelmani kävi kerran toteen kun olin porukoiden kanssa kesällä mökillä. Vanhempieni tuttavapariskunta tuli sinne kyläilemään. Yhtenä päivänä jostain syystä muut lähti käymään asioilla mutta tämän pariskunnan nainen ei halunnut lähteä mukaan. Hän oli kaunis ja oikein vetävä aikuinen nainen kaikin puolin. Myönnettäköön, että olin häntä joskus ajatellut runkkaillessani. Nyt olisi tilaisuuteni tutustua häneen paremmin kun jäimme kahden. Keräsin rohkeuteni ja menin ulos juttelemaan. Huomasin että hänen vaatetuksensa ei paljoa peittänyt hänen sulojaan. Istahdin muina miehinä nurmikolle hänen etupuolelleen..jos vaikka sattuisi näkemään hameen alle. Siinä jutellessa tämä unelmoimani aikuinen nainen levitteli jalkojaan joko tarkoituksella tai vahingossa. Sivusilmällä koetin katsella ettei hän huomaisi vilkuiluani. Ja huh..näin pitsiset läpikuultavat pikkuhousut. Nuori poika ei enempää tarvinnut. Muna alkoi paisumaan välittömästi ja oli hetkessä täydessä seisokissa. Koetin asetella shortsejani niin ettei se näkyisi. Huomasin kyllä että hän vilkuili sitä ja näytti että hänellä olisi posket alkanut punoittamaan. Hetken päästä hän jotenkin oudolla äänellä kähisi, että hänen pitää käydä saunalla. Lähdin hänen peräänsä ja ihailin keinuvia lanteita..ja kulli oli räjähtämäisillään. Saunalla nainen kumartui pesuvadin puoleen ja minuun iski joku alkukantainen miehen vaisto kun näin tuon naisen pyllistävän minuun päin. Otin lantiosta molemmilla käsillä kiinni..nainen ynähti jotain..hän sanoi että tästä ei sitten puhuta..tämä jää pelkästään meidän kahden väliseksi..no sehän passasi mulle. Nostin hameen pepun päälle ja riisuin pitsipöksyt polviin..se ei naiselle riittänyt vaan hän riuhtoi ne kokonaan pois. Nainen levitti jalkojaan että näkisin paremmin. Laskeuduin polvilleni..en ollut oikeaa naisen pillua koskaan nähnyt. Voi kuinka kaunis tuo naisen pillu oli. Ihanasti niinkuin vaaleanpunaiset ruusun terälehdet olisivat avautumassa. Ja sieltä välistä valui jotain kirkasta nestettä. Tämä nainen taisi olla tosi halukkaana. Kokeilin vähän sormella ja se oli ihan älyttömän liukas. Työntelin sormea edestakaisin ja näin ja tunsin kun pillu ja pyllynreikä supisteli työntöjen tahtiin. Nainen vaikeroi..ilmeisesti alkoi orgasmi lähestyä.
Mökkipoika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hame nousi selän päälle ja pikkuhousut laskeutui polviin ja putosi siitä jalkoihin josta potkin ne pois. Laitoin silmät kiinni.Unelmani kävi kerran toteen kun olin porukoiden kanssa kesällä mökillä. Vanhempieni tuttavapariskunta tuli sinne kyläilemään. Yhtenä päivänä jostain syystä muut lähti käymään asioilla mutta tämän pariskunnan nainen ei halunnut lähteä mukaan. Hän oli kaunis ja oikein vetävä aikuinen nainen kaikin puolin. Myönnettäköön, että olin häntä joskus ajatellut runkkaillessani. Nyt olisi tilaisuuteni tutustua häneen paremmin kun jäimme kahden. Keräsin rohkeuteni ja menin ulos juttelemaan. Huomasin että hänen vaatetuksensa ei paljoa peittänyt hänen sulojaan. Istahdin muina miehinä nurmikolle hänen etupuolelleen..jos vaikka sattuisi näkemään hameen alle. Siinä jutellessa tämä unelmoimani aikuinen nainen levitteli jalkojaan joko tarkoituksella tai vahingossa. Sivusilmällä koetin katsella ettei hän huomaisi vilkuiluani. Ja huh..näin pitsiset läpikuultavat pikkuhousut. Nuori poika ei enempää tarvinnut. Muna alkoi paisumaan välittömästi ja oli hetkessä täydessä seisokissa. Koetin asetella shortsejani niin ettei se näkyisi. Huomasin kyllä että hän vilkuili sitä ja näytti että hänellä olisi posket alkanut punoittamaan. Hetken päästä hän jotenkin oudolla äänellä kähisi, että hänen pitää käydä saunalla. Lähdin hänen peräänsä ja ihailin keinuvia lanteita..ja kulli oli räjähtämäisillään. Saunalla nainen kumartui pesuvadin puoleen ja minuun iski joku alkukantainen miehen vaisto kun näin tuon naisen pyllistävän minuun päin. Otin lantiosta molemmilla käsillä kiinni..nainen ynähti jotain..hän sanoi että tästä ei sitten puhuta..tämä jää pelkästään meidän kahden väliseksi..no sehän passasi mulle. Nostin hameen pepun päälle ja riisuin pitsipöksyt polviin..se ei naiselle riittänyt vaan hän riuhtoi ne kokonaan pois. Nainen levitti jalkojaan että näkisin paremmin. Laskeuduin polvilleni..en ollut oikeaa naisen pillua koskaan nähnyt. Voi kuinka kaunis tuo naisen pillu oli. Ihanasti niinkuin vaaleanpunaiset ruusun terälehdet olisivat avautumassa. Ja sieltä välistä valui jotain kirkasta nestettä. Tämä nainen taisi olla tosi halukkaana. Kokeilin vähän sormella ja se oli ihan älyttömän liukas. Työntelin sormea edestakaisin ja näin ja tunsin kun pillu ja pyllynreikä supisteli työntöjen tahtiin. Nainen vaikeroi..ilmeisesti alkoi orgasmi lähestyä.
Mökkipoika
Jaaritusta
Mutta juuri noin siinä kävi.
Ei sillä mikään iso ollut, mutta spermaa sitäkin enemmän.
Useamman kerran olimme, ja viimeinen kerta oli jo useamman asennon nainti.
Hanki sitten uudempi osoite.