Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista olet joskus tehnyt seksiin liittyen mitä et koskaan kehtaa kertoa kenellekkään..

Vierailija
25.02.2021 |

Aloitan, eli mitä sellaista olet tehnyt mitä et ole kehdannut koskaan kertoa esim puolisolle.

Olen harrastanut nuorena seksiä kahden serkkuni kanssa, ja he ovat sisaruksia. Ja olen harrastanut 16 vuotiaana seksiä toisen 16 vuotiaan ja yhden 55 vuotiaan miehien kanssa.

M45

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja nymfomaani. Nyt onneksi olen ollut jo pitkässä tyydyttävässä parisuhteessa 9 vuotta, mutta nuorempana tein vaikka mitä.

Olen iskenyt miehiä ja naisia ja jopa pareja mitä ihmeellisimmissä paikoissa mm. junassa. Harrastin kimppaseksiä kämppiksen ja baarista isketyn miehen kanssa. Ottanut seksikuvia ja lähettänyt niitä miehille. Masturboinut chatroulettessa näyttäen koko vartaloni. Lähettänyt videoita joissa masturboin ja saan koko ylävartaloa kramppaavan orgasmin.

Höpö höpö

Vierailija
122/138 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tarvetta mielenterveys palveluille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva nainen ja kävin seksiklubilla yksin salaa. Mieheni oli monesti puhunut näistä, en tiedä miten tosissaan. Että menisimme kahden tuollaiseen. Olin työmatkalla, ihan Suomessa. Olin kävellyt aiemmin klubin ohitse, kävin katsomassa sen nettisivuja ja minua alkoi kiinnostaa ja kiihottaa. Klubilla imin ensin vierasta kullia kopissa olevan aukon kautta. Runkaten ja imien sain spermat rinnoilleni. Paikan baaritiskillä suutelin miestä ja annoin kätensä mennä pikkareideni sisään. Tiskillä oli kondomeja, annoin siitä yhden miehelle, nousin jakkaralta, nojasin baaritiskiin ja riisuin pikkuhousuni. Mies pani minua siinä muiden katsellessa ja sohvalla kaksi miestä runkkasi samalla. Mies laukesi, minä en ehtinyt tulla, vaikka kiihotti. Jätin miehen riisumaan kondomiaan ja häivyin. Hotellilla hieroin itselleni orgasmin. Mies soitteli illemmalla ja kyseli päivän kuulumisia. Sanoin käyneeni kävelyllä. 

Älä puhu omiasi 

Vierailija
124/138 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut kahden shemalen kanssa. Panin yhtä ja toinen pani minua samaan aikaan. 

Vierailija
125/138 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin parhaan kaverini todella lihavaa äitiä. Olin tuolloin 19v. Itseasiassa useamman kerran, kun kerran aloitin

Arvaan, että naisen nimi oli Marjo.

Vierailija
126/138 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut kahden shemalen kanssa. Panin yhtä ja toinen pani minua samaan aikaan. 

Tuntuiko hyvältä?

Vierailija
127/138 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni oli pettänyt miestään ja tuli minun luokse itkien. Lähdin selvittämään asiaa. Lupasin hänen miehelleen tehdä ihan mitä vain, jos hän antaa anteeksi. Hän käski minun riisuutua, kosketteli minua, pani takaapäin ja antoi lopuksi remmiä pakaroille. Kuvasi kaiken videolle. Lisäksi käski minun seksin aikana voihkia nautinnosta ja huutaa, "rakastan sinua", "rakastan munaasi", "olet ihana, anna kovempaa",...

En kerro tästä ainakaan miehelleni. Ja jos kertoisin, niin kaipa hän saisi videopätkiä, missä huudan nauttivani vieraan miehen munasta.

Vierailija
128/138 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Sodoma-konsernin Hamasin Sanomien pervopalsta nimenomaan ON mielenterveyspalvelu!

Parempaan ei ole enää varaa, sillä ne Viisi Vi***a lahjoittivat rahan "elvytysvälineenä" italialaisten ikkunaremontteihin ja epsanjalaisten nelipäiväisen työviikon kokeiluun! 

Olisihan sitä nelipäiväistä työviikkoa niillä samoilla rahoilla voitu kokeilla Suomessakin ja moni kaipaisi ikkunaremonttia täälläkin, mutta näiden rahojen niistäminen mielenterveyspalveluista vain näkyy niin selkeästi tällä paskasivustolla!

Vierailija
129/138 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni oli pettänyt miestään ja tuli minun luokse itkien. Lähdin selvittämään asiaa. Lupasin hänen miehelleen tehdä ihan mitä vain, jos hän antaa anteeksi. Hän käski minun riisuutua, kosketteli minua, pani takaapäin ja antoi lopuksi remmiä pakaroille. Kuvasi kaiken videolle. Lisäksi käski minun seksin aikana voihkia nautinnosta ja huutaa, "rakastan sinua", "rakastan munaasi", "olet ihana, anna kovempaa",...

En kerro tästä ainakaan miehelleni. Ja jos kertoisin, niin kaipa hän saisi videopätkiä, missä huudan nauttivani vieraan miehen munasta.

Joillakin on liikaa joutilasta aikaa keksiä tällaisia satuja. 

Vierailija
130/138 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin talvella lasta pulkassa. 

Vierailija
131/138 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Sodoma-konsernin Hamasin Sanomien pervopalsta nimenomaan ON mielenterveyspalvelu!

Parempaan ei ole enää varaa, sillä ne Viisi Vi***a lahjoittivat rahan "elvytysvälineenä" italialaisten ikkunaremontteihin ja epsanjalaisten nelipäiväisen työviikon kokeiluun! 

Olisihan sitä nelipäiväistä työviikkoa niillä samoilla rahoilla voitu kokeilla Suomessakin ja moni kaipaisi ikkunaremonttia täälläkin, mutta näiden rahojen niistäminen mielenterveyspalveluista vain näkyy niin selkeästi tällä paskasivustolla!

Mitähän säkin oot vetäny.

Käteen, joo, mutta vetääkö pelkkä viina tollaset harhat kuvaruutuun.

Vierailija
132/138 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on työmatkalla useamman päivän, joten minulla on koko talo vain omassa käytössäni. Olen 45-vuotias nainen ja etsin nuoria, kuumia kumpppaneita pitämään minulle seuraa ja pitämään hauskaa, kun hän on poissa. Katso kuvani ja yhteystietoni täältä:  https://www.shrtlnk.com/stream95651

Vierailija
133/138 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 19 v kännissä annoin jonkun 60 v miehen tyydyttää itseäni jollain laitteella

Vierailija
134/138 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin 13 vuotiaana kaverini imeä kaluani, kun halusi nähdä sperman lentävän. Häntä kiehtoi kullini, joka oli kuulemma isompi, kuin isällään. Ei sitten runkaten meinannut irrota millään toisen katsoessa. 

Kysyi sitte saako yrittää imemällä. Vuotta nuorempi vaalea poika imi posket lommollaan karvatonta kaluani. En ole kertonut tästä kenellekään. 

Vierailija
135/138 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kaveri korjas mun autoa mutta ei halunnu rahaa, otin siltä sitten suihin. Olin 25v sillon.

N38

Vierailija
136/138 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kertoa vaimolle, mutta en kehtaa.

Kuinka runkkasin katsellessa siskon tissejä.

Kuinka tahallani annoin äidin nähdä kun runkkaan.

Vierailija
137/138 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä nussin baarista löytynyttä thai transuu, kova kyyti ja lopuksi hoiteli loppuun suulla ja käsin, spremaa lensi ympäri sohvaa ja hänen naamaansa.. olin niin hyvät kyydit et mällin määrä oli hurja..  tästä n.30v, polte jäi mut kokemusta ei sen jälkeen ole ollut

Vierailija
138/138 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

enksitjuuriniiitään tai niinyhtäänmitenkään ihmeellistä:

..vaihiukansyntiä? 

onko ok..