Mitä sellaista olet joskus tehnyt seksiin liittyen mitä et koskaan kehtaa kertoa kenellekkään..
Aloitan, eli mitä sellaista olet tehnyt mitä et ole kehdannut koskaan kertoa esim puolisolle.
Olen harrastanut nuorena seksiä kahden serkkuni kanssa, ja he ovat sisaruksia. Ja olen harrastanut 16 vuotiaana seksiä toisen 16 vuotiaan ja yhden 55 vuotiaan miehien kanssa.
M45
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Tapasin baarissa aiemmin tuntemattoman miehen ja menimme invavessaan. Hän sormetti minua vessanpöntön päällä ja minä runkkasin häntä. Mies ei edes ehtinyt tulla ennen kuin baarin henkilökunta koputteli, että baari sulkeutuu.
Ei lainkaan tapaistani ja väitän aina tarvitsevani tunneyhteyden.
Saitko sinä sormetuksesta?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan voi kertoa vaimolle, tai kenellekään muulle, että äiti vei mun poikuuden 35 vuotta sitten.
M 52
Minulle sen vei tätini, eli isäni sisko. Olin 16 vuotiaana heillä heinänteon aikaan apuna. Hän oli silloin 44 vuotias.
En oo kehdannut kertoa kellekään, mutta joskus teini tyttönä mulla oli hormonit ihan sekaisin ja silloin etsin miehiä pakonomaisesti seksiin. Se oli niin hullua että vajaan vuoden aikana mua nussi lähes sata eri miestä ja sekään tuntunut riittävän. Joskus oli viiden miehen porukoita kenelle annoin. Se oli vain pelkkää panoa. Sain nautinnon siitä että olin pelkkänä "mälli ämpärinä" ja leluna. Sitten sain erilaisia lääkkeitä ja meno rauhoittui melkein normaaliksi.. oli melko hurja vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva nainen ja kävin seksiklubilla yksin salaa. Mieheni oli monesti puhunut näistä, en tiedä miten tosissaan. Että menisimme kahden tuollaiseen. Olin työmatkalla, ihan Suomessa. Olin kävellyt aiemmin klubin ohitse, kävin katsomassa sen nettisivuja ja minua alkoi kiinnostaa ja kiihottaa. Klubilla imin ensin vierasta kullia kopissa olevan aukon kautta. Runkaten ja imien sain spermat rinnoilleni. Paikan baaritiskillä suutelin miestä ja annoin kätensä mennä pikkareideni sisään. Tiskillä oli kondomeja, annoin siitä yhden miehelle, nousin jakkaralta, nojasin baaritiskiin ja riisuin pikkuhousuni. Mies pani minua siinä muiden katsellessa ja sohvalla kaksi miestä runkkasi samalla. Mies laukesi, minä en ehtinyt tulla, vaikka kiihotti. Jätin miehen riisumaan kondomiaan ja häivyin. Hotellilla hieroin itselleni orgasmin. Mies soitteli illemmalla ja kyseli päivän kuulumisia. Sanoin käyneeni kävelyllä.
Sanotko vielä minkä seksiklubin ohitse kävelit ja kuvaile vähän paikkaa, niin uskottavuus kohenee. Jotain mitä ei voi katsoa netistä.
Vierailija kirjoitti:
En oo kehdannut kertoa kellekään, mutta joskus teini tyttönä mulla oli hormonit ihan sekaisin ja silloin etsin miehiä pakonomaisesti seksiin. Se oli niin hullua että vajaan vuoden aikana mua nussi lähes sata eri miestä ja sekään tuntunut riittävän. Joskus oli viiden miehen porukoita kenelle annoin. Se oli vain pelkkää panoa. Sain nautinnon siitä että olin pelkkänä "mälli ämpärinä" ja leluna. Sitten sain erilaisia lääkkeitä ja meno rauhoittui melkein normaaliksi.. oli melko hurja vuosi.
Onko miten kauan aikaa tuosta? Miten ehkäisy tommosessa?
Aion tavata kuuman shemalen ylihuomenna. Katsottuna sopiva. M55 aviossa 'heterona' tähän asti. Muuten miehet ja kalut ei kiinnosta. Luultavasti menen hautaan tämän tiedon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miten kauan aikaa tuosta? Miten ehkäisy tommosessa?
No mä olin ehkä silloin 17-18v. Ja nyt oon 39v.
En niin tarkkaan muista, mutta luulen että mä en kortsua ainakaan vaatinut kun itselle oli just tärkeintä että saisin mahdollisimman paljon spermaa ja se tuntui hyvältä. Eli jotkut miehet mahtoi käyttää kyllä. Mulla oli pillerit..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin baarissa aiemmin tuntemattoman miehen ja menimme invavessaan. Hän sormetti minua vessanpöntön päällä ja minä runkkasin häntä. Mies ei edes ehtinyt tulla ennen kuin baarin henkilökunta koputteli, että baari sulkeutuu.
Ei lainkaan tapaistani ja väitän aina tarvitsevani tunneyhteyden.
Te yleiseen vessaan menevät nssijat olette oksettavia.
Joskus teinivuosina jäin isosiskolle runkkaamisesta kiinni ja hän pyysi että voisinko näyttää alusta loppuun mun sooloseksisession. Vaihtariksi sain sovittua että hän näyttää oman orgasminsa, tosin hän sormetti pikkarit jalassa, mutta sain nähdä kuitenkin miltä naisen orgasmi näyttää. Oli omalla kiertoutuneella tavallaan todella kiihottava hetki.
Tähän ei koskaan palattu, ei puhuttu. Mutta varmasti molemmille ikimuistoinen teinikokemus.
Vierailija kirjoitti:
Aion tavata kuuman shemalen ylihuomenna. Katsottuna sopiva. M55 aviossa 'heterona' tähän asti. Muuten miehet ja kalut ei kiinnosta. Luultavasti menen hautaan tämän tiedon kanssa.
Done. Haluatko kysyä jotain.
Nuollut miehen pyllyä hänen sitä pyytämättä.
Fistannut miehen pyllyyn.
Harrastanut useamman kerran seksiä työpaikalla yli 20 vuotta vanhemman miespuolisen työkaverin kanssa ilman mitään ehkäisyä. Meni vähän lujaa nuorena ja hirvittää näin vanhana.
Noin 10 vuotiaana näin, kun veljeni pani naapurin rouvaa meidän perhejuhlien aikana.
Nuorena poikana jäin ex-anopille kiinni hänen korkkariin runkkaamisesta. Hänellä oli seksikkäät jalat joita ihailin aina ja korkkarit olivat upeat joita hän käytti.
Kerran silloisen tyttöystävän luona ollessa tyttöystävä lähti käymään kaupassa ja jäin odottamaan yksin. Ajattelin että nyt tuli tilaisuus runkata anopin kenkään, joten menin hänen kenkäkaapille ja etsin seksikkäät korkkarit joihin tungin kovan kaluni. Kuitenkin ovi kolahti, joten luulin että tyttöystävä tuli hakemaan jotain. Laitoin korkkarit kolisten kaappiin ja tuli kalu kovana pullottaen eteiseen, mutta vastassa oli anoppi. Hän vain tuijotti minua ja etumusta. Topakkana naisena kysyi että mitä helvettiä olin tekemässä, mihin en vastannut kuin en mitään. Hän tivasi että miksi kuuli kolinaa jota en myöntänyt. Menin sitten nolona tyttöystävän huoneeseen kunnes anoppi tuli huoneeseen kädessään korkkarit joihin olin runkannut. Hän sitten totesi tiennensä minun fetissi ja sanoi että näytä mitä tein sekä sanoi ettei kerro kenellekään. Uhkasi myös tehdä itse ellen tee sitä.
Hieman vastaanhangoitellen työnsin munani korkkariin ja hinkkasin hieman. Tällöin anoppi otti kiinni kengästä ja runkkasi minua vauhdilla joka johti että ammuin lastin korkkariin. Hän vain poistui hymyillen.
Toivoin että tämä olisi toistunut ja anoppi piti sanansa ettei kertonut. Enkä itsekään kertonut silloiselle tyttöystävälle.