Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista olet joskus tehnyt seksiin liittyen mitä et koskaan kehtaa kertoa kenellekkään..

Vierailija
25.02.2021 |

Aloitan, eli mitä sellaista olet tehnyt mitä et ole kehdannut koskaan kertoa esim puolisolle.

Olen harrastanut nuorena seksiä kahden serkkuni kanssa, ja he ovat sisaruksia. Ja olen harrastanut 16 vuotiaana seksiä toisen 16 vuotiaan ja yhden 55 vuotiaan miehien kanssa.

M45

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olessani 19v naisen alku -80 luvulla päätin laitaa seksilehteen seuranhakuilmoituksen. Hiukan pervo kun olen niin hain kolmea iso kyrpäistä miestä max 25v panemaan minua ryhmässä. Sain monia vastauksi ja valitsin 3 porukan joka kertoi että omaavat kokomusta. Sovimme vanhempieni mökille lauantaiksi treffit kun vanhempani olivat ruskaretkellä lapissa. Ajaessani autolla mökille aamupäivällä suorastaan valuin kiimalientä pillustani kun tiesin mitä on tulossa. Aloin pukeutumaan seksikkäästi korsettiin ja siihen verkkosukat sukkanauhoihin kiinnitettynä, nahkamini, 10cm korkoavokkaat ja valkoinen paitapusero. Näytin melko seksi pommilta kun katsoin peilistä. Eikä aikaakaan kun kuulin auton tulevan pihaan. Menin terassille vastaan ja voi mikä positiivinen yllätys 3 oikeen mahtavan näköistä urosta tervehti ja kysyi ollaanko oikeassa paikassa. Eikä aikaakaan kun olimme sisällä ja naukailimme lonkeroa ja esitelimme itsemme. Nuoret miehet söivät minua aivan kiimoissaan katseella ja alkoivat riisumaan itseään. Eikä aikaakaan kun suutelin kiihkeästi mikaa, karin puristellessa persettäni. Matti sanoi et sidotaan se sänkyyn, eikä aikaakaan kun minut vietiin makuuhuoneeseen ja paita pusero revittiin päältäni. Kari sanoi että sidotaan muija sänkyyn ja pannaan sitten. Minua alkoi pelottamaan että minut sidotaan ja koitin estellä mutta ei aikaakaan kun makasin sängyllä matin haettua autosta köydet. Siinä sitten makasi X asenossa mahalla avuttomana ja kolmikko lähti ulos tupakalle. mika sanoi lähtiessä kohta lumppu saat elämäsi kyydit. Hetken kuluttua kolme alastonta iso kullista miestä tuli makkariin ja laittoi ison tyynyn lantioni alle. matti tuli eteeni ja lykkäsi ison kullinsa suuhuni samalla tunsin kun remmi iskeytyi pylylleni en saanut kun ulistua. Sain remmiä kulli suussani.Piiskaus loppui ja sitten tunsin kun joku alkoi tunkeutua peppuuni. Samassa matti laukesi perääni urahdellen. Köydet irroitettiin ja sen jälkeen sain joka reikään yhtä aikaa. Tätä jatkui koko iltapäivä, aina kun joku laukesi tuli uutta munaa joka reikään. olin nukahtanut ja jossain vaiheessa ja kun heräsin olin yksin piiskattuna ja puhki naituna mökillä. Elämäni kyydit sain sillä kertaa. PS: En ole kertonut tästä koskaan kellekään.

Vierailija
42/93 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten työmatkalla miespuolisen, tosi läheisen työkaverini kanssa. Oltiin baarissa ja pöytään tuli paikallinen todella kuuma mies. Työkaverini huomasi millainen vaikutus miehellä oli muhun ja alkoi vähitellen vihjailla että ehkä mun pitäisi harrastaa seksiä sen paikallisen kanssa. Olisin halunnutkin, mutta olin naimisissa eikä ajatus pettämisestä tuntunut hyvältä. Paikallinenkin vähän lämmitteli siinä mua ja olin ihan älyttömässä kiimassa.

Menin baarin vessaan ja sormetin siellä itselleni nopean orgasmin, mutta se ei poistanut vielä tarpeeksi panetusta. En tiedä käykö muilla niin, mutta joskus vain tulee sellainen olo että on saatava sisälle jotain, ja jostain syystä sormet ei siinä kohtaa kelpaa, tuntuu liian "tutulta".

Mukana ei ollut mitään hiusharjaa tai muuta mitä olisin voinut käyttää ja lähdin takaisin baarin puolelle siinä panetuksessani. Kiusoittelu jatkui edelleen ja vähän ajan päästä oli taas pakko käydä vessassa. Sama kävi vielä kolmannen kerran, ja silloin epätoivo saada jotain "vierasta" sisälle kasvoi niin kovaksi, että otin korkokenkäni, putsasin sen koron desinfiointipyyhkeillä joita oli käsilaukussa ja työnsin koron sisääni. Laukesin tosi rajusti ja tosi nopeasti.

Sen jälkeen kiima laantui ja menin takaisin baarin puolelle ja sanoin työkaverille että lähden hotellille.

Mitään pettämistä ei tapahtunut mutta se, että olin niin kiimassa vieraaseen mieheen ja kiimassani niin epätoivoinen, että lopulta työnsin korkokenkäni sisääni on niin nolo tarina että en ole kehdannut kertoa sitä kenellekään tutulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19v. ja inttilomalla.  Tapasin baarin terassilla n.50v pariskunnan. Lähdin viikonlopuksi heidän mökille. Paneskelin vaimon kanssa ja mies pani välillä minua.

Vierailija
44/93 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena teininä 14-15vuotiaana piti kokeilla kaikeinlaista seksiin liittyvää. Kerran runkkasin ja sain idean kokeilla imuria ja hyvässä seisokissa oleva mulkkuni mahtui juuri sopivasti imurin putkeen ja se tuntui taivaalliselta, kun liikuttelin putkea edestakaisin. Seuraavaksi piti kokeilla miltä kunnon imu tuntuun ja laitoin imurin päälle. Se vasta tuntui huipulta, kun laukesin samantien ja spermat imaistiin pölypussiin. Olin tyydyttynyt ja imuri takaisin siivouskaappiin.

Viikon tai kahden kuluttua alkoi mädäntyneen kalan haju leijua eteisessä ja pikkuhiljaa haju levittyi koko kerrostalohuoneistoomme. Hajunlähdettä etsimme pitkään, kun se oli levinnyt tasaisesti joka puolelle. Porraskäytäväänkin hajua tuli kun aukaisi huoneiston ovemme. Jossain vaiheessa isäni paikallisti hajun siivouskomeroon ja pölypussiin. Pussi vaihdettiin ja haju katosi. Emme koskaan keskustelleet hajun aiheuttajasta, mutta tiesin kenen vika se oli. 

Vierailija
45/93 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin keltaisessa ruusussa. Katselin vain en uskaltanut osallistua. Jännitti. Ehkä nyt harmittaa.

Vierailija
46/93 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumppuna kirjoitti:

Olessani 19v naisen alku -80 luvulla päätin laitaa seksilehteen seuranhakuilmoituksen. Hiukan pervo kun olen niin hain kolmea iso kyrpäistä miestä max 25v panemaan minua ryhmässä. Sain monia vastauksi ja valitsin 3 porukan joka kertoi että omaavat kokomusta. Sovimme vanhempieni mökille lauantaiksi treffit kun vanhempani olivat ruskaretkellä lapissa. Ajaessani autolla mökille aamupäivällä suorastaan valuin kiimalientä pillustani kun tiesin mitä on tulossa. Aloin pukeutumaan seksikkäästi korsettiin ja siihen verkkosukat sukkanauhoihin kiinnitettynä, nahkamini, 10cm korkoavokkaat ja valkoinen paitapusero. Näytin melko seksi pommilta kun katsoin peilistä. Eikä aikaakaan kun kuulin auton tulevan pihaan. Menin terassille vastaan ja voi mikä positiivinen yllätys 3 oikeen mahtavan näköistä urosta tervehti ja kysyi ollaanko oikeassa paikassa. Eikä aikaakaan kun olimme sisällä ja naukailimme lonkeroa ja esitelimme itsemme. Nuoret miehet söivät minua aivan kiimoissaan katseella ja alkoivat riisumaan itseään. Eikä aikaakaan kun suutelin kiihkeästi mikaa, karin puristellessa persettäni. Matti sanoi et sidotaan se sänkyyn, eikä aikaakaan kun minut vietiin makuuhuoneeseen ja paita pusero revittiin päältäni. Kari sanoi että sidotaan muija sänkyyn ja pannaan sitten. Minua alkoi pelottamaan että minut sidotaan ja koitin estellä mutta ei aikaakaan kun makasin sängyllä matin haettua autosta köydet. Siinä sitten makasi X asenossa mahalla avuttomana ja kolmikko lähti ulos tupakalle. mika sanoi lähtiessä kohta lumppu saat elämäsi kyydit. Hetken kuluttua kolme alastonta iso kullista miestä tuli makkariin ja laittoi ison tyynyn lantioni alle. matti tuli eteeni ja lykkäsi ison kullinsa suuhuni samalla tunsin kun remmi iskeytyi pylylleni en saanut kun ulistua. Sain remmiä kulli suussani.Piiskaus loppui ja sitten tunsin kun joku alkoi tunkeutua peppuuni. Samassa matti laukesi perääni urahdellen. Köydet irroitettiin ja sen jälkeen sain joka reikään yhtä aikaa. Tätä jatkui koko iltapäivä, aina kun joku laukesi tuli uutta munaa joka reikään. olin nukahtanut ja jossain vaiheessa ja kun heräsin olin yksin piiskattuna ja puhki naituna mökillä. Elämäni kyydit sain sillä kertaa. PS: En ole kertonut tästä koskaan kellekään.

kissa. piste.

Vierailija
47/93 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te näitä juttuja oikein keksitte. Paljon parempi mielikuvitus kuin minulla.

.

Tänään klo 20:20 oikeat miehet vievät naisensa sänkyyn pariksi tunniksi ja pitävät hyvänä.

Tuhkamunat liimautuvat TV:n ääreen.

.

Kirjoittakaa lisää ja sitten n a i m a a n.

Vierailija
48/93 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytynyt panemassa 21 vuotta nuorempaa urheilullista naista. Vaikka hän pyysi sitä pariin kertaan.

Vierailija
49/93 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin naisten WC:n kopissa. Ei sinne siihen aikaan kukaan olisi tullut, mutta nuorena poikana kutkutti olla väärällä puolella.

M34

Vierailija
50/93 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä parivuotta sitten olin yksin ravintolassa ja mieheni kotona . Yksi mies piiritti minua koko illan , sanoin hänelle että olen naimisissa ja en aijo pettää miestäni . Sitten hän alkoi tarjoamaan rahaa , suihinotosta 50 euroa ja nainnista 100 euroa kortsun kanssa . Kieltäydyin näistä tarjouksista . Mies sanoi sitten jos saan naida ilman kumia niin saat 300 euroa , olin jo siinävaiheessa jo jonkin verran humalass ja mietin tarjousta sillä olin silloin työtön . Mies oli hyvinpukeutunut ja vakuuti olevansa ihan terve ja kun hänen vaimonsa ei anna niin täytyy yrittää iskeä bainti seuraa . Suostuin sitten hänen ehdotukseen ja hän sanoi mennään hotelliin . Huoneeseen päästyämme hän alkoi heti riisua minua sekä itseään , kun olimme kumpikin alasti katsoin hänen seisovaa kullia ja se olikin näky se oli aivan järkyttävän iso . Mies kaatoi minut sänkyyn ja alkoi nuolemaan heti pilluani ja olikin siinä hyvä , kiihotuin , nuo,emisen jälkeen hän tuli päälleni ja pyysi ohjaamaan kullins sisääni , eihän see meinannut mahtua mutta pikkuhiljaa hän sai sen pohjaan asti , hän nai ehkä viisi minuuttia ja tuli sisälleni . Naimisen ei loppunut siihen vaan levättyämme vähän aikaa hän sanoi minulle , ota kulli suuhusi ja minä tein niin , pikkuhiljaa kalu alkoi seisomaan ja eihän se enään suuhuni mahtunut vaan nuolin terskaa ja runkkasin . Hän käänsi minut selälleen ja työnsi kalunsa suoraan pilluun niin syvälle kun sai , sattui hirveästi ja voihkin ja sanoinkin siitä mutta Mies vain nussi ja nyt siitä ei meinannut tulla loppua ollenkaan , pääsin minä kyllä mukaankin siinä sillä sain orgasminkin . Kun Mies pääsi loppuun nousi ylös ja antoi ne kolmesata ja sanoi , kiitos huomasin pillusta kyllä teki hyvään . Minä puin ja lähdin . Olin kotona vasta noin neljältä yöllä pillu kipeänä . Onneksi mieheni nukkui , kävin vain alapesulla ja menin wänkyyn ja nukahin heti . Joskus päivällä heräsin ja muistin mitä oli tapahtunut , säikähin todella kun olin antanut sen miehen naida paljaalla ja minä en käytä ehkäisyä . Siinä makasin ja laskin viimeisten kuukautisten lopusta tähänpäivään ja sain yksitoista päivää , siis on mahdollista että voisin tulla raskaaksi sille miehelle josta en tiedä mitään en edes etunimeä . No onneksi en tullut raskaaksi eikä saanut tautejakaan . Tästä en ole kertonut miehelleni mitään enkä kerro ja rahat laitoin piiloon .

Vierailija
51/93 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut rahasta pyllyäni , olen siis mies bi henkinen . Suostun tässä viikko sitten kolmen miehen tarjoukseen , he tarjosivat 500 euroa että he saavat naida minua viikonlopun . Suostuin kun ravintolassa oltiin perjantaina niin sitä lähdettiin yhden niistä miehistä kotiin . Sinne päästyämme he sanoivat mene tyhjentämään itsesi ja menin vessaan , siellä oli tyhjennys vehkeet sekä liukkaria , tyhjensin kunnolla ja laitoin pyllyyni liukkaria . Kun menin takaisin niin Miehet olivat alasti sekä ruokailivat seisovia kalujaan , heti oli kun menin miesten tykö kulli suussa ja takana toinen työntämässä kalua pyllyyni ja siitä alkoi naimisen jokainen vuorollaan nussi minua ja päästi spermansa sisään . Miehet naivat minua sinä iltana kahdesti ja heti seuraavana aamuna jokaisen piti saada . Päivällä naimisen jatkui nyt Miehet keksivät että kaikkien pitää saada samaan aikaan nussia minua ja niin tekivätkin minun piti ottaa kaksi kullia pyllyyni ja yksi suuhun . Kyllähän se sattui kun mo,emmat työnsivät kalunsa pyllyyni mutta en voinut sanoa mitään kun yksi miehistä nussi minua suuhun . Kyllähän he saivat naitua loppuun asti , nielin suuhun laueneen spermat ja nämä jotka naivat pyllyyni lankesivat vuoronperää pyllyyni . Sain vielä illalla kaikilta ja vielä sunnuntaina he naivat minua kahdesti ennekuin olivat tyytyväisiä , sain sen luvatun viissatasen ja lähdin pylly kipeänä kotiini .

Vierailija
52/93 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsiskelin eräästä baarista miesystävääni joka oli viikko ennen kadonnut kuin maa olisi niellyt. Syy: aika paha pahoinpitely. En löytänyt häntä mistään mutta baarissa oli pari jotain hänen puolituttujaan joista toinen ehkä lääkäriopiskelija ja toinen yritti päästä oikeustieteelliseen. En tiedä yhtään kuinka hyvin miesystäväni tunsivat nämä tyypit. Paikka on ollut tunnettu huumeistaan. En muista tarjosivatko nämä tyypit minulle juoman vai ostin itse itsellen kuten tavallisesti teen. Juomaan oli kuitenkin päätynyt jotain ja menin ihan sekaisin. En tiedä missä olen ollut mutta minulla on muistikuva kuinka molemmat ovat peräjälkeen päälläni. En tiedä miten pääsin kotiin. Kaiken lisäksi tämä oli sen jälkeen kun minulle oli juuri tehty vammaisabortti. Ihan kauhulla ajattelen. Vasta viime aikoina kerroin tämä tälle miesystävälleni jonka kanssa tiemme kyllä erosivat silloin muinoin. Tästä on vuosikymmeniä jo. Miksi minun kuuluu kokea häpeää - tämähän oli rankka raiskaus?

Vierailija
53/93 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaista,  oon harrastanut seksiä muiden kuin oman mieheni kanssa eli pettänyt.  Ystäväni ja mieheni luulevat etten ole harrastanut seksiä kuin vain hänen kanssaan eli mitään näihin muihin seksikokemuksiin liittyvää en voi kertoa kenellekään.  Ja elämäni olisi parempaa jos näitä kokemuksia ei edes olisi 

Vierailija
54/93 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yksi vanhempi mies on maksanut mulle tonnin suihinotosta. Että oon harrastanut kolmen kimppaa työkaverien (mies ja nainen) kanssa. Ja pannut yhden työkaverin kanssa niin että kaks muuta on sen nähnyt. Tosin oon nähnyt nekin panemassa. Oon ollu myös kimpassa kahden miehen kanssa. Ja parien. Yks vanhempi mies maksaa mulle seksistä. Oon pannut kahden 19v nuoren miehen kanssa ku ollet ihan homona vanhempaan naiseen. Yks mies on mut laittanut käsistä kiinni sänkyyn. Oon pannut töissä työkaveria ja vanhaa työkaveria sen työpaikalla. Mitäs muuta.  Kaikenlaista. Inhottavaa on se että olen naimisissa, pitkässä liitossa ja kaikki tutut sukulaiset ja mies luulee että oon kiltti tyttö enkä ikinä tekisi tuollaista. Ja olinkin yli 15 vuotta sellainen etten ois Ees ikinä harkinnut tuollaista ja se tuntu niin kaukaiselta. Mutta ei kai kukaan pettäisi jos puoliso ja liitto ois sellainen ku pitää mutta on siellä niinku vankina niin pakko on keksiä jotain että pysyy järjissään.

Vierailija
55/93 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin yhden pojan panna mua koulussa jo kuudennella luokalla. Olin kyllä itsekin hommassa täysillä mukana, silti olimme kyllä aivan keskenkasvuisia kersoja. En ole koskaan kertonut kellekään, että oikeasti nautin niistä nopeista panoista jalat auki pojan alla jossain aivan random paikoissa. Lapsille kerroin vain, että äiti aloitti liian aikaisin, että älkää te tehkö samoin. Miehelle en uskaltanut kertoa koskaan mitään, koska hän on paras kaveri tuon eksäni kanssa.

Vierailija
56/93 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisen, epäsäännöllisesti kauniin Shemalen luona harrastamassa mahtavaa seksiä. Kerran jopa antanut Shemalen panna minua. Joku siinä kiihottaa, kaunis nainen jolla seisoo valtava k.rpä, josta valuu touhutippoja. Välillä panen ilman kumia, kunhan en laukea sisälle. Ei kuulemma tykkää spermasta perseen sisällä. Shemalen kanssa seksi on hyvin avointa saa tehdä mitä vain, taivasrajana seksin suhteen.

En ole kertonut kenellekkään näistä Shemalen seksi käynneistä. Vaimo välillä ihmettelee, kun tulen töistä hymyssäsuin.q

M43

Vierailija
57/93 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn säännöllisen, epäsäännöllisesti kauniin Shemalen luona harrastamassa mahtavaa seksiä. Kerran jopa antanut Shemalen panna minua. Joku siinä kiihottaa, kaunis nainen jolla seisoo valtava k.rpä, josta valuu touhutippoja. Välillä panen ilman kumia, kunhan en laukea sisälle. Ei kuulemma tykkää spermasta perseen sisällä. Shemalen kanssa seksi on hyvin avointa saa tehdä mitä vain, taivasrajana seksin suhteen.

En ole kertonut kenellekkään näistä Shemalen seksi käynneistä. Vaimo välillä ihmettelee, kun tulen töistä hymyssäsuin.q

M43

Muakin kiihottais ajatus päästä shemalen kanssa petiin. Ois niin kiihottavaa ku tissit ja kikkeli samassa paketissa. Harmi ku ne etsii aina vain miehiä. Ainakin ne ketkä ois edes jotenkin lähimaastossa.

Vierailija
58/93 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo joi tapahtumaaikaan paljon kerralla ja se minua kismitti. Oltiin matkoilla ja illalla pubissa vaimo oli melko paljon humalassa, eikä sitä hänestä huomannut. Vanhempi herra oli selkeästi kiinnostunut pikkurouvasta ja teki lähempää tuttavuutta, sitten huomasin et olen rouvan mies ja pyysi anteeksi, vastasin ettei se mitään, voitte rauhassa vähän käpälöidä, ei haittaa, päätin kostaa vaimolle känninsä. He olivat toisissaan kiinni ja ehdotin huoneeseen menoa ja mies kysyi paljonko, sanoin jonkin summan. Mies löi manit käteen ja menivät huoneeseen. Istuskelin ja odottelin aulassa tunnin verran ja menin huoneeseen, mies oli lähtenyt vaimo nukkui sängyssä alasti ja pantuna, ajattelin siitä sai. Aamulla hän kyseli mitä oli tapahtunut, en kertonut muuta kuin oli ollut kiihkeä yö ja hänellä oli jotain muistikuvia jostain oudosta ja ettei kaikki ollut ihan ok, huomautin viinaksista ja sen määrästä. Iltapäivällä krapulan haihduttua hänellä oli morkkis ja epätietoisen tietoinen olo, ettei yö ollut ihan normikännäämistä, muttei saa kiinni siitä ja sanoi minun tietävän, mutta en kertonut. Myöhemmin hän vähensi juomistaan ja nykyisin ei juo lainkaan, olen miettinyt voisinko kertoa yöstä, ehkä ei kannata, kun on kulunut vuosia.

Vierailija
59/93 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Olisi kivaa joskus päästä kimppa naimaan kahta shemalea yhtäaikaa. Sama myös jos saisi shemalen ja naisen samaa orgiaan. 

Vierailija
60/93 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin suihin toiselta mieheltä. 

Oli ihan helvetin kiihottavaa hommaa mutta enhän siitä voi kertoa missään. 😬 Olin jo naimisissa silloin.

Mies46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme