Mitä sellaista olet joskus tehnyt seksiin liittyen mitä et koskaan kehtaa kertoa kenellekkään..
Aloitan, eli mitä sellaista olet tehnyt mitä et ole kehdannut koskaan kertoa esim puolisolle.
Olen harrastanut nuorena seksiä kahden serkkuni kanssa, ja he ovat sisaruksia. Ja olen harrastanut 16 vuotiaana seksiä toisen 16 vuotiaan ja yhden 55 vuotiaan miehien kanssa.
M45
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
En kerro mistään kokemuksistani muille. Eihän ne kuulu kenellekään.
niuho
Oon antanut kolmen reilusti vanhemman miehen panna maksusta. En toki yhtä aikaa. Ne niin halusi ja ilmaiseksi en niille antaisi. Toki niiden pitää olla ok miehiä. On jokunen sellainenkin halunnu ketkä ei saa edes sillä rahalla. Ja sopivat saa toki ihan ilmaiseksi siihen ei rahaa saa sotkea.
Tätä emme ole voineet tosiaankaan kenellekään kertoa. Nuorella, hoikalla, kuvankauniilla vaimollani oli nimittäin avioliittomme alussa suhde sugar daddyyn, niin kuin heitä nykyisin kutsutaan. Oli siinä mukana annos sokeria, en sitä kiellä, ja sitä käytimme myös hyväksi. Mutta ei se ollut syynä tähän. Haimme eroottista seikkailua, ja minä olin siinä mukana täysin rinnoin. Viaton paratiisillinen seksi, jota ohjaisi kuin Jumalan kädellä ja yksinoikeudella nelikymppinen aikuinen mies, jolla oli ollut paljon naisia - se siinä kiihotti. Riisuutua sydän pamppaillen ilkosilleen hänen luonaan. Me turvallisuussyistä tapasimme häntä pariskuntana. Alistua, haluta alistua tarkasteltavaksi, niin vaimo kaikessa kukkeudessaan kuin minäkin kalu jo valmiiksi jöpönä. Totta kai tähän liittyy arvostus ja kunnioitus isäntäämme kohtaan. Meillä oli henkeviä keskusteluja esimerkiksi kirjallisuudesta. Niitä käytiin lopuksi kahvin, jäätelön ja konjakin kera. Minä kuuntelin, vaimo kuunteli ja isäntämme puhui matalalla, rauhallisella äänellä. Enhän minä kyennyt puhumaan. Mielessä myllersivät voimakkaat intiimit kuvat. Vaimo pelkissä sukkanauhaliiveissä, sukkanauhat irrallaan heilahdelle. Tiesimme sen miellyttävän isännän hienostunutta, arvostavaa silmää, kehystävän naisen luonnnollista kauneutta, kiharakarvaista raikasta tussua. Pyyhkeen putoaminen isännän lanteilta. Aikuisen miehen vartalo, kalu ujostelematta esillä. Tieto siitä että vaimo sen hyväksyy ja minä saan katsella ja kuunnella, ovelta. Ja että minunkin vuoroni olisi, kotona. Kun kahvit ja konjakit on nautittu ja isäntä soittanut meille taksin.
Itseäni huomattavasti nuorempi naispuolinen seksikumppani on fistannut minua pyllyyn.
M41
Minulla ei ole salaisuuksia, että voin kertoa, mutta yhdestä kokemuksesta en mielelläni puhu, koska minut raiskattiin. En tehnyt rikosilmoitusta. Toivon, että h*lvetintuli ei ole sille äijälle tarpeeksi kuuma.
Olen ottanut teininä itseltäni suihin 😳
😈 Yksityiset bileet alkavat NYT...
Uskallatko tulla kurkkaamaan, mitä täällä tapahtuu? - https://www.shrtlnk.com/stream95651
Annoin seinänaapurissa asuvalle reippaasti vanhemmalle miehelle. Kerran kun se pääsi ns.pukille koputteli sen jälkeen usein alkuillasta mun ovea tai joskus jopa yöllä. En ikinä antanut sille mun numeroa, se tuli mun ovelle kokeilemaan onnea. Sillä oli usein kalu valmiiksi kivikovana housuissa ja yritti sitä peitellä ettei muut naapurit näe vierailujen syytä. Joskus minäkin vilahdin hänen puolelleen pelkässä saunatakissa. Kiimaisinta oli kun heräsin yöllä kesken seksiunen, koputtelin seinää, josko yökyöpeli naapuri kuulisi ja hetken päästä hän oli ovella. Oli kuullut mun koputuksen ja ymmärtänyt yskän. Hyvä että päästiin sänkyyn asti, käytiin niin kuumana. En oo tästä suhteesta kertonut kellekkään.