Onko seksipartnereiden määrällä väliä
Onko sinulle väliä sillä, että monenko kanssa kumppanisi on harrastanut seksiä menneisyydessään. (Olettaen luonnollisesti, ettei tästä ole jäänyt mitään pysyvää, kuten parantumattomia sairauksia). Ja katsotko tarpeelliseksi kysyä asiasta.
Entä oletko itse kohdannut muita ihmisiä, joille tämä on oikeasti kynnyskysymys, esim on vaatinut kertomaan seksipartnereittesi määrän ja esim jättänyt sinut vain sen takia, että olet harrastanut seksiä hänen mielestään liian monen kanssa.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä JOS ihminen on älykäs (looginen äly, tunneäly, empatiakyky, sosiaalinen äly, keskustelutaito) ja ulkonäöltään miellyttävä.
Sinä sen sanoit: älykäs ihminen ei paneskele ympäriinsä.
Olin edellisen parisuhteeni jälkeen yli seitsemän vuotta sinkkuna ennen kuin tapasin miehen, josta tuli puolisoni. Oikeastiko minun olisi pitänyt elää ne vuodet myös ilman seksiä?
Tai ne vuodet, jotka olin sinkkuna ennen sitä edellistä parisuhdettani?
En ihan oikeasti näe mitään syytä, miksi aikuisen ihmisen pitäisi elää ilman seksiä vain siksi, ettei kohtaa ihmistä, jonka kanssa haluaisi enemmänkin.
Ja niille, jotka kyselevät "tietääkö puolisosi": nimenomaan puolisoni on todennut jo suhteemme alkuaikoina, että myös parisuhteessa molemmilla on oikeus yksityisyyteen. Olemme sitoutuneet toisiimme ja molemmat ilmaisseet halumme olla seksuaalisesti toisillemme ainoat kumppanit. Minulle se riittää ja mitä ilmeisimmin puolisollenikin.
Sellainen äiti näyttämässä halpaaq naisen mallia. Säälittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä JOS ihminen on älykäs (looginen äly, tunneäly, empatiakyky, sosiaalinen äly, keskustelutaito) ja ulkonäöltään miellyttävä.
Olin edellisen parisuhteeni jälkeen yli seitsemän vuotta sinkkuna ennen kuin tapasin miehen, josta tuli puolisoni. Oikeastiko minun olisi pitänyt elää ne vuodet myös ilman seksiä?
En ihan oikeasti näe mitään syytä, miksi aikuisen ihmisen pitäisi elää ilman seksiä vain siksi, ettei kohtaa ihmistä, jonka kanssa haluaisi enemmänkin.
Ja niille, jotka kyselevät "tietääkö puolisosi": nimenomaan puolisoni on todennut jo suhteemme alkuaikoina, että myös parisuhteessa molemmilla on oikeus yksityisyyteen. Olemme sitoutuneet toisiimme ja molemmat ilmaisseet halumme olla seksuaalisesti toisillemme ainoat kumppanit. Minulle se riittää ja mitä ilmeisimmin puolisollenikin.
Niin, oli kyse älykkyydestä. Alapään vietävissä oleva ihminen tai yksinäisyyttään satunnaisilla panoilla täyttävä ei ole kovin älykäs. Kyse on luonteen heikkoudesta. Heikko ihminen ei ikinä voi olla älykäs. Heikko ihminen ei koskaan voi olla täysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on tullut testattua sekä jakorasiat, että useita neitsyitä, niin kyllä seksi neitsyen kanssa on aivan erityisen hyvää. Aika kauan sai etsiä vaimoainesta, mutta lopulta löytyi neitsyt ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa.
Nythän sinulla on sitten kumppanin vaihtamisen paikka, koska eihän se vaimosi enää ole neitsyt. Varsinkin kun ainoat vaihtoehdot ovat ilmeisesti neitsyt tai "jakorasia", eli onkos se vaimo nyt sitten muuttynut jakorasiaksi kun ei ole enää neitsyt?
Miltähän muuten niistä neitsyistä joita olet "testannut" on tuntunut? Heille se seksi tuskin on ollut erityisen hyvää. Vaikka ethän sinä siitä välitä, siitä, että seksikumppani on ihan oikea, tunteva ihminen. Kaltaisesi miehet ovat tunnettu traumojen aiheuttaja naisten keskuudessa, saalistatte kokemattomia tyttöjä koska haluatte päästä viemään neitsyyden, keräätte niitä kuin sulkia hattuun. Ja sitten kun olette ottaneet huvinne uhrista, heitätte tämän syrjään kuin käytetyn esineen, toisten kaltaistenne miesten "käytettynä" naisena halveksittavaksi. Tälläistako kohtelua toivoisit tyttärellesi?
Kasvatan tyttärestämme vaimoni kanssa yhtä kunniallisen kuin äitinsäkin on.
Tytärtäsi ei auta kunniallinen kasvatus, jos hän rakastuu johonkin kaltaiseesi,j joka ottaa haluamansa ja hylkää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, oli kyse älykkyydestä. Alapään vietävissä oleva ihminen tai yksinäisyyttään satunnaisilla panoilla täyttävä ei ole kovin älykäs. Kyse on luonteen heikkoudesta. Heikko ihminen ei ikinä voi olla älykäs. Heikko ihminen ei koskaan voi olla täysi.
Sinulle sopisi puoliso, joka ei kaipaisi ollenkaan seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Kivat kaksoisstandardit tässä ketjussa: mies saa paljon alapeukkuja, kun kertoo, että ei halua monen miehen kanssa ollutta naista. Jos nainen taas sanoo, että ei halua monen naisen kanssa ollutta miestä (ja ilmaisee asian vielä varsin alatyylisin sanankääntein kuten tässä ketjussa on nähty), niin hänelle sataa pelkkiä yläpeukkuja. Hieno palsta tämä Av. 🙄
M32
Jos ei palsta miellytä, ei ole pakko täällä notkua. Tie on vapaa, voi mennä. Tervemenoa.
Olen harrastanut paljonkin seksiä eri ihmisten kanssa, mutten ole koskaan ymmärtänyt tuota "pitää hauskaa" käsitettä seksin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän seuraavaa laskukaavaa:
(Naisen ikä / 2) - 7
Tuosta kos menee yli seksikumppanien määrä, niin ei jatkoon.
Onpa ihanan insinöörimäinen laskutapa, ja täysin toimimaton. Ei ne kumppanit kerry tasaisesti pitkin ikää, vaan useimmiten nuoruudessa tulee hyvin lyhyen ajan sisään sellainen menokausi, kun etsitään sopivaa kumppania, aletaan seurustella ja erotaan tiuhaan tahtiin, vaikkei edes olisi lainkaan irtosuhteita lukumäärää kerryttämässä. Tuolla laskukaavalla olisin kelvannut sulle vielä parikymppisenä, ja uudelleen vasta päälle nelikymppisenä. Parhaat vuoteni olisin siis ollut kelpaamaton. No onneksi tämä on mulle irrelevantti ja hypoteettinen laskelma. Sinuna olisin huolissani omasta puolestasi. Jollei oikein hyvä mäihä käy, voit jäädä lehdelle soittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Kerran kevytkenkäinen, aina kevytkenkäinen...”
Eli jos naisella on historiaa lukuisista seksikumppaneista, eli siis loikkinut kukasta kukkaan, en usko että tällainen nainen malttaa keskittyä yhteen mieheen parisuhteessakaan.
Kertoisitko sinä, että miten otat asian puheeksi potentiaalisen parisuhdekumppanin kanssa ja miten he ovat kysymykseesi yleensä reagoineet?
Tyypillisesti viinipullon ensin avaamalla... :-)
Sitten olen lähtenyt kertomaan omasta historiastani, ihan yleisellä tasolla.
Sitten ohjaan keskustelun muka puolihuolimattomasti entisiin seikkailuihin, tietty siten etten omassa tarinassani leimaudu miksikään seksihurjastelijaksi.
Esitän asiat siten että asialla ei ole varsinaisesti ainakaan minulle merkitystä, mutta hyvä puida tämä rehellisesti molemmin puolin nyt, niin ei tarvitse aiheeseen koskaan enää palata.Tyypillisesti, kun on itse ainakin näennäisen ”rehellinen”, myös toinen on.
Ja koska väitän viattomasti että ”menneet on menneitä”, ja ettei minulle ole mitään merkitystä sillä montako naisella on ollut, ne on tavanneet kertoa taustansa rehellisesti, koska se on ollut se riskittömin vaihtoehto heille.
(lue: Ei kannata valehdella alakanttiin, koska se voi paljastua myöhemmin, ja toisaalta miksi peitellä totuutta koska se ei näytä häiritsevän, oli millainen tahansa)Lause "Hyvä puida.. niin ei tarvitse aiheeseen koskaan enää palata" olisi itselleni sen suuruusluokan hälytysmerkki, että kiinnostukseni miestä kohtaan loppuisi siihen.
Tuskin olisi mikään hälytysmerkki...
Asiahan esitetään siten, että MOLEMMAT saa tietää toistensa menneisyyden, jotta asiaan ei tarvitse KUMMANKAAN koskaan enää palata.Eli lyödään ”kortit pöytään” jo heti alussa, ihan reilusti.
Mikäli nainen ei halua paljastaa asioita menneisyydestään, se kertoo jo ihan tarpeeksi:
a) Kumppaneita on ollut hävettävän paljon
b) Nainen yrittää pimittää tämän tiedon—> ei jatkoon
Ja semmoinen, joka jankkaa tuollaista asiaa - ei jatkoon
Miksi täällä taas jankutetaan naisten neitsyydestä. Eikö se vielä ollutkaan kaikilla tiedossa, että immenkalvon voi palauttaa pienellä operaatiolla? Mies voi kuvitella saaneensa neitsyen, vaikka nainen olisi jyystänyt aiemmin tuhansia kertoja muiden miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes ymmärrä, mitä selitin.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän seuraavaa laskukaavaa:
(Naisen ikä / 2) - 7
Tuosta kos menee yli seksikumppanien määrä, niin ei jatkoon.
Et taida olla järin fiksu jätkä. Täyttäisin kaavasi tänään, kun olen 32, mutta en olisi täyttänyt sitä 23-vuotiaana. Yhtäkään kumppania ei ole noiden vuosien välissä tullut lisää, kun se viimeisin oli se pidettävä.
Ajattelitko, että olen muutenkin jotenkin parantunut vuosien varrella? Voin kertoa, etten ole.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aihetta sivuten. Kun tietyn uskontokunnan edustaja räjäyttää itsensä ja muutaman muun tuonpuoleiseen, niin häntä marttyyrina odottaa paratiisissa 72 neitsyttä. En ymmärrä, itse haluaisin että minua odottaisi paratiisissa 12 kokenutta kurtisaania, kun kerran siellä on tarkoitus ikuisuus olla.
Logiikkasi vähän pettää. Jos on ikuisuus aikaa, kaiken ehtii oppimaan;On yhdentekevää, mitä osaa ennestään.
Ei ole väliä. Toivoisin kuitenkin että jotain kokemusta löytyy. Toisaalta riippuu täysin tyypistä osaako ottaa toisen huomioon eikä niinkään seksipartnerien määrällä.
Itselläni on kymmenen. Mielestäni hyvä kun on kokemusta. Ei kiinnosta enää "hurvitella" koska tietää jo mitä seksi olisi muiden kanssa. Lisäksi olen oppinut miehistä paljon ja osaan ottaa huomioon mieheni hyvin. Ei ole alustakaan asti arkuutta kertoa omia toiveita eikä toteuttaa toisen toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on tullut testattua sekä jakorasiat, että useita neitsyitä, niin kyllä seksi neitsyen kanssa on aivan erityisen hyvää. Aika kauan sai etsiä vaimoainesta, mutta lopulta löytyi neitsyt ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa.
Nythän sinulla on sitten kumppanin vaihtamisen paikka, koska eihän se vaimosi enää ole neitsyt. Varsinkin kun ainoat vaihtoehdot ovat ilmeisesti neitsyt tai "jakorasia", eli onkos se vaimo nyt sitten muuttynut jakorasiaksi kun ei ole enää neitsyt?
Miltähän muuten niistä neitsyistä joita olet "testannut" on tuntunut? Heille se seksi tuskin on ollut erityisen hyvää. Vaikka ethän sinä siitä välitä, siitä, että seksikumppani on ihan oikea, tunteva ihminen. Kaltaisesi miehet ovat tunnettu traumojen aiheuttaja naisten keskuudessa, saalistatte kokemattomia tyttöjä koska haluatte päästä viemään neitsyyden, keräätte niitä kuin sulkia hattuun. Ja sitten kun olette ottaneet huvinne uhrista, heitätte tämän syrjään kuin käytetyn esineen, toisten kaltaistenne miesten "käytettynä" naisena halveksittavaksi. Tälläistako kohtelua toivoisit tyttärellesi?
Kasvatan tyttärestämme vaimoni kanssa yhtä kunniallisen kuin äitinsäkin on.
Tytärtäsi ei auta kunniallinen kasvatus, jos hän rakastuu johonkin kaltaiseesi,j joka ottaa haluamansa ja hylkää sitten.
Tyttäret kuuluvat valitsevan isänsä kaltaisia miehiä. Valmistaudu pahimpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes ymmärrä, mitä selitin.
No, kysyn näin:
Uskotko oikeasti, että ihminen, joka pärjää vuosia ilman seksiä, haluaisi sitä sinun kanssasi? Seksittömyys kertoo heikosta libidosta, fakta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä taas jankutetaan naisten neitsyydestä. Eikö se vielä ollutkaan kaikilla tiedossa, että immenkalvon voi palauttaa pienellä operaatiolla? Mies voi kuvitella saaneensa neitsyen, vaikka nainen olisi jyystänyt aiemmin tuhansia kertoja muiden miesten kanssa.
Minusta näissä on edelleen hupaisinta se, että palstamiehelle olisi kauhistus, että minulla on ollut yhteensä muutamia kymmeniä seksikumppaneita. Heistä merkittävä osa yhden yön juttuja eli seksiä, jossa on käytetty kumia eikä ole irroteltu millään tavalla, kunhan on tyydytetty itsemme ja toisemme ja haettu hetki hellyyttä.
Sen sijaan heille olisi ok tietää, että minulla on ollut yksi aviomies. Kuitenkin juuri hänen kanssaan seksiä oli moninkertainen määrä, jopa nelinumeroinen luku, ja se oli kaikkea muuta kuin yhden yön jutut, koska siihen liittyi tunteita, kokeilua, leikkiä, mahdollisuus tehdä ihan mitä tahansa ilman pelkoa raskaudesta tai taudeista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät myöskään vuoda verta ensimmäisessä yhdynnässä, joten kuvitelma siitä, että kokeneisuuden voi verenvuodon puutteesta todistaa on väärä sekin, tämä nyt vain tuli mieleen koska nämä tännekin kirjoittelevat miehet ovat juuri niitä, jotka takuulla myös vaativat sitä kokematonta kumppania esittämään todisteita siitä ettei ole vielä seksikokemuksia. Ja mitä hellempi mies ja mitä enemmän nainen on aidosti halukas seksiin ja kiihottunut, sitä paremmat mahdollisuudet on sille, että mitään ei repeä eikä tule myöskään verta. Mutta näillä neitsyiden saalistajilla tästä tuskin on kokemusta, koska heidän seksikumppaninsa ovat nuoria tyttöjä joita he manipuloivat seksiin. Aikuinen, jo aidosti seksiä haluava ja hyvän itsetunnon omaava neitsyt heitä varmasti karttaa.
Ikis vastaisi, että määrällä ei ole, mutta iällä on...