Onko seksipartnereiden määrällä väliä
Onko sinulle väliä sillä, että monenko kanssa kumppanisi on harrastanut seksiä menneisyydessään. (Olettaen luonnollisesti, ettei tästä ole jäänyt mitään pysyvää, kuten parantumattomia sairauksia). Ja katsotko tarpeelliseksi kysyä asiasta.
Entä oletko itse kohdannut muita ihmisiä, joille tämä on oikeasti kynnyskysymys, esim on vaatinut kertomaan seksipartnereittesi määrän ja esim jättänyt sinut vain sen takia, että olet harrastanut seksiä hänen mielestään liian monen kanssa.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ikinä löydä ketään. Tai saat sellaisen, joka on ennen myynyt itseään ja on valehdellut sulle olevansa ”säädyllinen”. Sitähän sinä et koskaan voi varmuudella tietää, millaisen saat, valehdella voi aina ja kaikesta.
Tai jospa toivotaan että löydän naisen joka jakaa kanssani saman arvomaailman.
Mitään valehtelijaa tai lumputtelijaa en halua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tapailukumppani ei todellakaan ole oikeutettu tietämään toisen elämästä niinkin intiimejä asioita kuin seksikumppanien määrä. Ne ovat yksityisiä asioita, ihan yhtä yksityisiä kuin ne salaiset fantasiat.
Ja se, että on joskus ollut paljon seksisuhteita, ei tarkoita sitä että niitä olisi jatkossakin. Enemmän se menee toisinpäin: se kokematon jää mietiskelemään, että mitä menee sivu suun kun asettuu aloilleen jonkun kanssa. Ehkä pettää, ehkä ei, mutta voi hyvinkin todennäköisesti jättää sitten kun ruoho alkaa näyttää vihreämmältä muualla. Näin puhuu kokematon nainen, jota todellakin kutkuttaisi tietää mitä muilla miehillä on tarjottavaa.Ihmeellinen kehäpäätelmä...
Kuin väittäisit että runsas jäätelönmyynti johtaa auringonpaisteeseen, kun se on oikeasti toisinpäin.Tiedän kyllä oikein hyvin, että 100% uskollisia naisia ei ole olemassakaan, kaikki te petätte, ennemmin tai myöhemmin, enemmän tai vähemmän.
Tuon partnereiden määrän kyselyn tarkoituksena on pelkästään selvittää, missä mittakaavassa nyt tapailtu nainen tätä harrastaa (lue: onko oletettavaa että lumputtelu alkaa heti, ja tapahtuu monta kertaa kuukaudessa)
Mikäli edellisiä partnereita on säädyllinen määrä, voi odottaa että melko kiltisti nainen elää jatkossakin
Ei voi odottaa säädyllistä elämää jatkossakaan. Juurihan sanoit, että kaikki naiset ”lumputtelee” ja pettää! Kannattaisi varmaan pysyä erossa naisista. Ylipäätään, vaikka kuinka olisit suhteessa, niin et omista yhtään ketään.
Ja kyllä, kokemattomuus tekee uteliaaksi. Siitähän sinä et tykkää, kun elättelet haaveita puhtoisesta omistusnaisesta!
Tiedän... Siksi kirjoitinkin ’melko kiltisti’ enkä ’säädyllisesti’.
Jos olen naisen kanssa suhteessa, ”omistan” hänet kyllä siinä mielessä että en salli tavaran jakamista muille!
Ja olen luonnollisesti itsekin uskollinen, reilu peli, molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ikinä löydä ketään. Tai saat sellaisen, joka on ennen myynyt itseään ja on valehdellut sulle olevansa ”säädyllinen”. Sitähän sinä et koskaan voi varmuudella tietää, millaisen saat, valehdella voi aina ja kaikesta.
Tai jospa toivotaan että löydän naisen joka jakaa kanssani saman arvomaailman.
Mitään valehtelijaa tai lumputtelijaa en halua!
En minä ainakaan toivo! Toivon että saat sen pahimman lumputtelijan, ja vielä niin että kaikki muut tietää paitsi sinä itse :D koska sen olet ansainnut, et yhtään mitään muuta. Voin vain kuvitella, miten surkeaa seuraa olet, kun naisen kokeneisuus aiheuttaa sinussa noin valtavaa epävarmuutta!
T. Kokematon nainen, joka ei suostuisi parisuhteeseen kaltaisesi miehen kanssa, jolle tärkein asia minussa on kokemuksen puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on mulle ainoastaan väliä jos potentiaalisella naisystävällä olis niitä aiempia kumppaneita ollu jokin aivan älytön määrä.
Esimerkiksi jos ois ollu vaikka 70 miestä ennen mua, ja nainen asian mulle kertoisi, niin kyllä mä varmaan siinä kohtaa toteaisin että ehkä tässä lienee parasta lähteä eri suuntiin.
No täällä on jo parikin tällaista ilmoittautunut (toisella yli 50, toisella yli 100...)
Ja pitävät tätä ihan normaalina! :-o
Niin, no. Ei mulla nyt sinänsä ole mitään tarvetta alkaa kauhistelemaan jonkun suurta kumppanien määrää. Tai tuomita sitä epänormaaliksi
Kukin eläköön tätä ainoaa elämäänsä kuten parhaaksi näkee. Minulla on vaan jokin sisäinen rajoite että en tällaisen ihmisen kanssa voisi itse alkaa parisuhdetta rakentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä on väliä?
On sillä sellaiselle jolle seksi on luottamuksen ja yhteenkuuluvuuden ilmentymä.
Ei sellaista yhteyttä vaan saa sellaisen kanssa joka on paneskellut ihmisiä ympärinsä.
Onneksi olen itse pitkässä suhteessa samoin tuntevan ihmisen kanssa.
Minusta määrä ei kerro välttämättä mitään (paitsi jos on täysin kokematon) enkä ole sitä ikinä keneltäkään kysynyt. Ihmisellä voi olla hyvin erilaisia kausia ja arvot ja ajatukset muuttuvat elämän varrella. Se onko pettänyt parisuhteessa, on olennaisempaa. Iän myötä on oppinut, että joillakin on hyvin joustava käsitys uskollisuudesta. Minä taas en hyväksy pettämistä missään tilanteessa.
Minulla oli nuoruudessa villimpi kausi, jolloin olin hukassa itseni ja kaiken kanssa. En silloin yhden yön -juttuja harrastanut, mutta suhdeviritelmiä oli useita toisensa jälkeen. Sitten löytyikin parisuhde, jossa kasvettiin yhdessä aikuiseksi. Suhteessa ei paljon seksiä ollut, koska mies ei ollut siitä kiinnostunut. Eron jälkeen seuraavat vuodet olin selibaatissa, en enää kaivannut seksiä. Seuraava suhde johti avioliittoon, jossa heräsin siihen, että seksi parisuhteessa on mukava asia. Tällä hetkellä olen sinkku ja elän selibaatissa. Minulle seksi kuuluu nykyisin pelkästään parisuhteeseen enkä enää tyytyisi seksittömään suhteeseen.
Ajattelen että kaikilla on historiansa joka koostuu monista eri asioista. Voin kuvitella joitakin asioita joiden takia en alkaisi jonkun kanssa parisuhteeseen mutta kumppanien määrä ei ole sellainen lähtökohtaisesti. En usko että määrä itsessään olisi koskaan ongelma vaan todennäköisemmin kyseessä olisi se tapa jolla asiasta puhutaan jos siitä tulisi kynnyskysymys. Ylipäätään olen tullut siihen tulokseen että jos lähden toisen kanssa parisuhteeseen minun täytyy samalla hyväksyä se että toisella ihmisellä on historiansa ja että se historia voi vaikuttaa minunkin elämääni jossain määrin. Nykyisen suhteen myötä esimerkiksi elämääni on tullut ihmisiä joiden kanssa en olisi tekemisissä monista syistä elleivät he olisi kumppanilleni tärkeitä ihmisiä. En ole asiasta kovinkaan innoissani mutta nämä ihmiset ovat olleet tärkeä osa kumppanini elämää kauan ennen minua ja en koe että asia vaikuttaisi parisuhteeseen siinä määrin että asialle pitäisi tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on mulle ainoastaan väliä jos potentiaalisella naisystävällä olis niitä aiempia kumppaneita ollu jokin aivan älytön määrä.
Esimerkiksi jos ois ollu vaikka 70 miestä ennen mua, ja nainen asian mulle kertoisi, niin kyllä mä varmaan siinä kohtaa toteaisin että ehkä tässä lienee parasta lähteä eri suuntiin.
Toivottavasti sulla itselläsi on myös reilusti alle 70 hoitoa takana, jos toiselle tuollaisia rajoja asetat?
En ole kiinnostunut alkamaan asettamaan rajoja kenellekään, enkä koe että minulla olisi sellaiseen mitään oikeutta.
Se on vain minun henkilökohtainen ominaisuus tai luonteenpiirre, että tuollainen määrä aiempia kumppaneita on minulle liian iso turn off että mitään suhdetta olisi tällaisen naisen kanssa mahdollista rakentamaan.
Itselläni on ollut 12 seksikumppania. Olen 35.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kohtaa voisi muuten kysyä:
Moniko teistä on valehdellut panemienne miesten lukumäärän alakanttiin, kun asiasta on tullut puhetta uuden potentiaalisen kumppanin kanssa?
Ihan vaan kiinnostaisi tietää, kun kerran pidätte lumputtelua ihan normaalina, että oletteko olleet reilusti tätä mieltä myös vakikumppaneillenne?
Jälleen kerran: yksikään mies ei ole koskaan kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ollut 12 seksikumppania. Olen 35.
Mikäli olisit nainen, tuo menisi jo lumputtelun puolelle (kts. laskukaava edelliseltä sivulta)
:)
...mutta meille miehille laskukaava on hiukan sallivampi
Kun on tullut testattua sekä jakorasiat, että useita neitsyitä, niin kyllä seksi neitsyen kanssa on aivan erityisen hyvää. Aika kauan sai etsiä vaimoainesta, mutta lopulta löytyi neitsyt ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän seuraavaa laskukaavaa:
(Naisen ikä / 2) - 7
Tuosta kos menee yli seksikumppanien määrä, niin ei jatkoon.
Ylittyi noin 60:lla. Voi voi kum harmittaa etten pääsisi kanssasi jatkoon.
Ai niin, minullahan on jo puoliso, joten ei olisi tarpeenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Tässä kohtaa voisi muuten kysyä:
Moniko teistä on valehdellut panemienne miesten lukumäärän alakanttiin, kun asiasta on tullut puhetta uuden potentiaalisen kumppanin kanssa?
Ihan vaan kiinnostaisi tietää, kun kerran pidätte lumputtelua ihan normaalina, että oletteko olleet reilusti tätä mieltä myös vakikumppaneillenne?
Minulla luku on yksi. Nyt en tiedä, mitä minun pitää tuon luvun suhteen menetellä. Sinähän et usko, että puhun totta, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kun on tullut testattua sekä jakorasiat, että useita neitsyitä, niin kyllä seksi neitsyen kanssa on aivan erityisen hyvää. Aika kauan sai etsiä vaimoainesta, mutta lopulta löytyi neitsyt ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa.
Niin varmaan. Koska se lukee nyt täällä niin sen täytyy olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet siis jakomuna. Tietääkö vaimosi sinun lukumäärän vai valehtelitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi ruokkia trollia.
Vierailija kirjoitti:
Nythän sinulla on sitten kumppanin vaihtamisen paikka, koska eihän se vaimosi enää ole neitsyt. Varsinkin kun ainoat vaihtoehdot ovat ilmeisesti neitsyt tai "jakorasia", eli onkos se vaimo nyt sitten muuttynut jakorasiaksi kun ei ole enää neitsyt?
Miltähän muuten niistä neitsyistä joita olet "testannut" on tuntunut? Heille se seksi tuskin on ollut erityisen hyvää. Vaikka ethän sinä siitä välitä, siitä, että seksikumppani on ihan oikea, tunteva ihminen. Kaltaisesi miehet ovat tunnettu traumojen aiheuttaja naisten keskuudessa, saalistatte kokemattomia tyttöjä koska haluatte päästä viemään neitsyyden, keräätte niitä kuin sulkia hattuun. Ja sitten kun olette ottaneet huvinne uhrista, heitätte tämän syrjään kuin käytetyn esineen, toisten kaltaistenne miesten "käytettynä" naisena halveksittavaksi. Tälläistako kohtelua toivoisit tyttärellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihan höpöukko. Vähän kun ärsyttää, niin jutut menee ihan naurettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo taida olla pelkkä trolli, ikävä kyllä. Jos siis olen oikeassa henkilöllisyydestä, kirjoitustyylin ja aiheen perusteella taidan tietää tämän tyypin. Nuori tyttö vaimoksi löytyi köyhän maan avioliittovälityksestä, eli suhteen onnellisuus voi vaimon näkökulmasta olla vähän niin ja näin.
Toivottavasti sulla itselläsi on myös reilusti alle 70 hoitoa takana, jos toiselle tuollaisia rajoja asetat?