Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko seksipartnereiden määrällä väliä

Vierailija
24.02.2021 |

Onko sinulle väliä sillä, että monenko kanssa kumppanisi on harrastanut seksiä menneisyydessään. (Olettaen luonnollisesti, ettei tästä ole jäänyt mitään pysyvää, kuten parantumattomia sairauksia). Ja katsotko tarpeelliseksi kysyä asiasta.

Entä oletko itse kohdannut muita ihmisiä, joille tämä on oikeasti kynnyskysymys, esim on vaatinut kertomaan seksipartnereittesi määrän ja esim jättänyt sinut vain sen takia, että olet harrastanut seksiä hänen mielestään liian monen kanssa.

Kommentit (242)

Vierailija
221/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset olette nyt autuaan eksyksissä tämän aiheen parissa...

Täällä on:

a) Miehiä jotka paheksuu naisen suurta partnerien määrää

b) Miehiä jotka kehuskelee että heillä on ollut paljon partnereita

Kategorian ’a’ ja ’b’ miehethän EIVÄT OLE samoja henkilöitä!

Mies joka on hyppinyt kukasta kukkaan, sallii tämän yleensä myös naiselle.

Ja mies joka on elänyt säädyllisesti, odottaa tätä melko luonnollisesti myös naiseltaan.

Eli mies hakee ja hyväksyy yhtäläistä historiaa ja arvomaailmaa.

Vierailija
222/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis mies määrittäää... mies haluaa tätä, mies haluaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs miehiä ne muut miehen tutut siellä kirkon penkissä ovat?!

Vierailija
224/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä lailla naiset määrittää.

Naiset jotka täällä meuhkaa ettei se miehelle kuulu, ovat niitä joilla on ollut kymmeniä tai satoja kumppaneita...

Ne muutamat harvat naiset täällä, joilla on ollut vain muutamia, pääsääntöisesti sanovat ettei heille mikään kukasta kukkaan hyppivä mies kelpaa.

Eli myös naiset odottavat jokseenkin samanlaista historiaa mieheltä, mikä itselläkin on.

Vierailija
225/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä lailla naiset määrittää.

Naiset jotka täällä meuhkaa ettei se miehelle kuulu, ovat niitä joilla on ollut kymmeniä tai satoja kumppaneita...

Ne muutamat harvat naiset täällä, joilla on ollut vain muutamia, pääsääntöisesti sanovat ettei heille mikään kukasta kukkaan hyppivä mies kelpaa.

Eli myös naiset odottavat jokseenkin samanlaista historiaa mieheltä, mikä itselläkin on.

Sama havainto mulla.

Toinen havaintoni tässä ketjussa on se, että lumputtelevia naisia tuntuu olevan 10x määrä siveisiin verrattuna, ainakin tässä ketjussa siis.

Vierailija
226/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, naiset "meuhkaa" kun miehet puhuvat asiaa. Ja naiset ovat myös "epäsiveitä" lumputtelevia...

Jos minä haluan seksiä, olen siis lumpppu, kuntaas "miehellä on miehen luonnolliset tarpeet". Näinkö?

Minä siis olen se lumpusteleva nainen, jolla ollut enemmän seksikumppaneita kuin miehelläni...mutta en "lumpustele" enää kun tapasin oman puoliskoni, ja sitä nyt jatkunut 40 vuotta. Siin minä jonka miehet täällä tuominnut "kevytkenkäinen, on aina kevytkenkäinen" - lumppu lopun ikäänsä. Just.

Vierailija
227/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä koe olleeni lumppu nuorenakaan..vaikka miehiä olikin, onneksi! Kun löyty se paras ei tarvii enää muita!

Vierailija
228/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, naiset "meuhkaa" kun miehet puhuvat asiaa. Ja naiset ovat myös "epäsiveitä" lumputtelevia...

Jos minä haluan seksiä, olen siis lumpppu, kuntaas "miehellä on miehen luonnolliset tarpeet". Näinkö?

Minä siis olen se lumpusteleva nainen, jolla ollut enemmän seksikumppaneita kuin miehelläni...mutta en "lumpustele" enää kun tapasin oman puoliskoni, ja sitä nyt jatkunut 40 vuotta. Siin minä jonka miehet täällä tuominnut "kevytkenkäinen, on aina kevytkenkäinen" - lumppu lopun ikäänsä. Just.

Kerro nyt ensin montako seksikumppania sinulla on ollut, osaan vasta sen jälkeen määritellä oletko lumppu vai et.

Vierailija
229/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt ensin montako seksikumppania sinulla on ollut, osaan vasta sen jälkeen määritellä oletko lumppu vai et.

No et sinä määritä minua, et vaikka olis ollu vain yksi mies tai sata.

Olen nainen ja haluan yhä seksiä, ja saan onneksi päivittäin. Olen myös ei vanha mutta keski-iän kai sitten ylittänyt, mutta so what. Mies haluaa minua jatkuvasti, ja minä häntä. Ei meitä , miestäkään kukaan määritä minnekään. Mies muuten nuorempi kuin minä, voi olla siitä johtuvaa tuo vähempi seksikumppaneiden määräkin, toki, muttei kaikkea.

Vierailija
230/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle tulisi ero joskus ja löytyisi vielä uusi kumppanikin, ei olisi historialla väliä. Ja voisin omasta puolestani sopia melko vapaistakin säännöistä suhteessa, en ole mustasukkaista sorttia. Joten ihan sama montako ollut tai montako on tulossa ja olen siis 40+ vuotias mies jolla on tähän mennessä tämä yksi seksikumppani jonka kanssa olen naimisissa.

Älkää yleistäkö ajatusmaailmaanne muihin.

Vierailija
231/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja haluan yhä seksiä, ja saan onneksi päivittäin. Olen myös ei vanha mutta keski-iän kai sitten ylittänyt, mutta so what. Mies haluaa minua jatkuvasti, ja minä häntä. Ei meitä , miestäkään kukaan määritä minnekään. Mies muuten nuorempi kuin minä, voi olla siitä johtuvaa tuo vähempi seksikumppaneiden määräkin, toki, muttei kaikkea.

???

No miksi sitten kyselet täällä jos et kerran halua vastauksia?

Vierailija
232/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

En ole halunnut/ kysynyt mitään vastauksia.

Vierailija
233/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

En ole halunnut/ kysynyt mitään vastauksia.

No älä sitten kylvä kysymysmerkkejä teksteihisi...

Vierailija
234/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitten häiritsisi, jos aviopuolison luku olisi alle 3. Sitä pelkäisi, että jossain vaiheessa elämää toinen alkaisi pohtimaan, onko jäänyt jotain kokematta. Toinen häiritsevä olisi sitten se, jos puolisolla olisi ollut joku ns. tavoiteluku, oli se sitten 10, 100 tai 1000. Minun ajatusmaailmaani ei istu se, että seksipartnerit on vain jotain hyödynnettäviä välietappeja tavoitteeseen.

Noin muuten ei ole väliä.

Vierailija
235/242 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. En halua, että joka toinen vastaantulija virnuilee jotain epäselvää kiertopalkinnosta.

Vierailija
236/242 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on ollut yli 300 eri miehen kanssa sängyssä ja itse olen ollut yli 200 eri naisen kanssa.

Kokemusta pitää olla.

Ja samanlaiseksi aiot kasvattaa tyttäresikin?

Ylpeä isukki korkkaa samppanjan, kun tyttärellä tulee 200 miestä täyteen.

MILLAISIA asioita te oikein tivaatte tyttäriltänne? 😬 Sairasta!🤮

Vierailija
237/242 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään tapailukumppani ei todellakaan ole oikeutettu tietämään toisen elämästä niinkin intiimejä asioita kuin seksikumppanien määrä. Ne ovat yksityisiä asioita, ihan yhtä yksityisiä kuin ne salaiset fantasiat.

Ja se, että on joskus ollut paljon seksisuhteita, ei tarkoita sitä että niitä olisi jatkossakin. Enemmän se menee toisinpäin: se kokematon jää mietiskelemään, että mitä menee sivu suun kun asettuu aloilleen jonkun kanssa. Ehkä pettää, ehkä ei, mutta voi hyvinkin todennäköisesti jättää sitten kun ruoho alkaa näyttää vihreämmältä muualla. Näin puhuu kokematon nainen, jota todellakin kutkuttaisi tietää mitä muilla miehillä on tarjottavaa.

Ihmeellinen kehäpäätelmä...

Kuin väittäisit että runsas jäätelönmyynti johtaa auringonpaisteeseen, kun se on oikeasti toisinpäin.

Tiedän kyllä oikein hyvin, että 100% uskollisia naisia ei ole olemassakaan, kaikki te petätte, ennemmin tai myöhemmin, enemmän tai vähemmän.

Tuon partnereiden määrän kyselyn tarkoituksena on pelkästään selvittää, missä mittakaavassa nyt tapailtu nainen tätä harrastaa (lue: onko oletettavaa että lumputtelu alkaa heti, ja tapahtuu monta kertaa kuukaudessa)

Mikäli edellisiä partnereita on säädyllinen määrä, voi odottaa että melko kiltisti nainen elää jatkossakin

Anteeksi, mutta kuulostat viestiesi perusteella kyllä erittäin kypsymättömältä ihmiseltä, jopa luonnehäiriöiseltä. En soisi yhdenkään naisen päätyvän kanssasi suhteeseen, ihan selvästi paranoidi, sairaalloisen mustasukkainen alistaja (kyttäilisit vain kaiken aikaa, milloin lumputtelu” alkaa, kunnkaikki naiset kerran pettää ennemmin tai myöhemmin... 🥶)

Vierailija
238/242 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän seuraavaa laskukaavaa:

(Naisen ikä / 2) - 7

Tuosta kos menee yli seksikumppanien määrä, niin ei jatkoon.

Päteekö tuo laskukaava itseesikin, vai onko sinulla jokin erioikeus paneskella ympäriinsä?

Vierailija
239/242 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on tullut testattua sekä jakorasiat, että useita neitsyitä, niin kyllä seksi neitsyen kanssa on aivan erityisen hyvää. Aika kauan sai etsiä vaimoainesta, mutta lopulta löytyi neitsyt ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa.

Että ihan montakin neitsyttä olet ”pilannut” sitä oikeaa etsiessäsi, ja sillä vielä kehuskelet?

Mikä kaksinaismoralistinen lumpustelija sinäkin mieheksi, en edes sylkäisisi tuommoista päin. Pthyi!

Vierailija
240/242 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa voisi muuten kysyä:

Moniko teistä on valehdellut panemienne miesten lukumäärän alakanttiin, kun asiasta on tullut puhetta uuden potentiaalisen kumppanin kanssa?

Ihan vaan kiinnostaisi tietää, kun kerran pidätte lumputtelua ihan normaalina, että oletteko olleet reilusti tätä mieltä myös vakikumppaneillenne?

Jälleen kerran: yksikään mies ei ole koskaan kysynyt.

Ei minultakaan. Jotenkin ihan absurdi ajatus, että tämmöistä joku alkaisi tivata. Olis kyllä semmoinen turn off, että kiinnostus ja sitä tietä deittailu loppuisi siihen, ei kai tuollaista kukaan muu utele kuin huonoitsetuntoine, sairaalloisen mustasukkainen ihminen.