Onko seksipartnereiden määrällä väliä
Onko sinulle väliä sillä, että monenko kanssa kumppanisi on harrastanut seksiä menneisyydessään. (Olettaen luonnollisesti, ettei tästä ole jäänyt mitään pysyvää, kuten parantumattomia sairauksia). Ja katsotko tarpeelliseksi kysyä asiasta.
Entä oletko itse kohdannut muita ihmisiä, joille tämä on oikeasti kynnyskysymys, esim on vaatinut kertomaan seksipartnereittesi määrän ja esim jättänyt sinut vain sen takia, että olet harrastanut seksiä hänen mielestään liian monen kanssa.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on ollut yli 300 eri miehen kanssa sängyssä ja itse olen ollut yli 200 eri naisen kanssa.
Kokemusta pitää olla.Ja samanlaiseksi aiot kasvattaa tyttäresikin?
Ylpeä isukki korkkaa samppanjan, kun tyttärellä tulee 200 miestä täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Kerran kevytkenkäinen, aina kevytkenkäinen...”
Eli jos naisella on historiaa lukuisista seksikumppaneista, eli siis loikkinut kukasta kukkaan, en usko että tällainen nainen malttaa keskittyä yhteen mieheen parisuhteessakaan.
Kertoisitko sinä, että miten otat asian puheeksi potentiaalisen parisuhdekumppanin kanssa ja miten he ovat kysymykseesi yleensä reagoineet?
Tyypillisesti viinipullon ensin avaamalla... :-)
Sitten olen lähtenyt kertomaan omasta historiastani, ihan yleisellä tasolla.
Sitten ohjaan keskustelun muka puolihuolimattomasti entisiin seikkailuihin, tietty siten etten omassa tarinassani leimaudu miksikään seksihurjastelijaksi.
Esitän asiat siten että asialla ei ole varsinaisesti ainakaan minulle merkitystä, mutta hyvä puida tämä rehellisesti molemmin puolin nyt, niin ei tarvitse aiheeseen koskaan enää palata.Tyypillisesti, kun on itse ainakin näennäisen ”rehellinen”, myös toinen on.
Ja koska väitän viattomasti että ”menneet on menneitä”, ja ettei minulle ole mitään merkitystä sillä montako naisella on ollut, ne on tavanneet kertoa taustansa rehellisesti, koska se on ollut se riskittömin vaihtoehto heille.
(lue: Ei kannata valehdella alakanttiin, koska se voi paljastua myöhemmin, ja toisaalta miksi peitellä totuutta koska se ei näytä häiritsevän, oli millainen tahansa)Lause "Hyvä puida.. niin ei tarvitse aiheeseen koskaan enää palata" olisi itselleni sen suuruusluokan hälytysmerkki, että kiinnostukseni miestä kohtaan loppuisi siihen.
Sehän tarkoittaa suomeksi sanoen, että mies ottaa aiheen joka kerta esiin riidan aikana ja joskus muulloinkin.
Ei, vaan se tarkoittaa sitä, että asia käsitellään TÄSSÄ JA NYT!!!
...ja kun asia on käsitelty, siihen ei palata.
Mies siis joko hyväksyy partnereiden määrän, tai mikäli ei hyväksy, tapailu ei jatku!
—> Ei parisuhdetta —> Ei riitoja
As simple as that
Tässä kohtaa voisi muuten kysyä:
Moniko teistä on valehdellut panemienne miesten lukumäärän alakanttiin, kun asiasta on tullut puhetta uuden potentiaalisen kumppanin kanssa?
Ihan vaan kiinnostaisi tietää, kun kerran pidätte lumputtelua ihan normaalina, että oletteko olleet reilusti tätä mieltä myös vakikumppaneillenne?
Vierailija kirjoitti:
On sillä merkitystä.
Tiedäthän, että on niitä joiden kanssa pidetään huvia ja hauskaa esim. pikkujouluissa ja sitten on sitä parempaa avioliittomateriaalia.
Ei ihminen muutu. Jos harrastaa seksiä periaatteessa milloin ja missä vaan kenen kanssa vaan niin sehän on jo elämäntapa, eikä se muutu avioliitossakaan.
Minä tiedän, koska olen itse sellainen.
Parempaa avioliittomateeriaalia? Voi että raivostuisin jos mulle joku sanois että olen jompaa kumpaa. Tuollainen ihmisten lajittelu ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kohtaa voisi muuten kysyä:
Moniko teistä on valehdellut panemienne miesten lukumäärän alakanttiin, kun asiasta on tullut puhetta uuden potentiaalisen kumppanin kanssa?
Ihan vaan kiinnostaisi tietää, kun kerran pidätte lumputtelua ihan normaalina, että oletteko olleet reilusti tätä mieltä myös vakikumppaneillenne?
Isommaksi paremminkin valehdellut, kun kokemattomuus hävettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella joo, miehellä ei.
Miksi?
Koska mies ihmisenä oppii kokemuksistaan ja kehittyy paremmaksi.
Nainen taas tavarana ainoastaan kuluu ja sen arvo laskee käytön mukaan.
Eli kokenut kuski on hyvä asia, mutta loppuun ajettu auto ei. Paras yhdistelmä on kokenut kuski ja uusi auto.
Sinä et ainakaan ole kokemuksistasi kehittynyt yhtäön paremmaksi mieheksi, vaan entistä ilkeämmäksi ja naisia esineellistävämmäksi.
Yksikään nainen ei halua olla miehelle esine. Ihan riippumatta siitä, verrataanko johonkin uuteen luksusautoon vai vanhaan ja kuluneeseen autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Kerran kevytkenkäinen, aina kevytkenkäinen...”
Eli jos naisella on historiaa lukuisista seksikumppaneista, eli siis loikkinut kukasta kukkaan, en usko että tällainen nainen malttaa keskittyä yhteen mieheen parisuhteessakaan.
Kertoisitko sinä, että miten otat asian puheeksi potentiaalisen parisuhdekumppanin kanssa ja miten he ovat kysymykseesi yleensä reagoineet?
Tyypillisesti viinipullon ensin avaamalla... :-)
Sitten olen lähtenyt kertomaan omasta historiastani, ihan yleisellä tasolla.
Sitten ohjaan keskustelun muka puolihuolimattomasti entisiin seikkailuihin, tietty siten etten omassa tarinassani leimaudu miksikään seksihurjastelijaksi.
Esitän asiat siten että asialla ei ole varsinaisesti ainakaan minulle merkitystä, mutta hyvä puida tämä rehellisesti molemmin puolin nyt, niin ei tarvitse aiheeseen koskaan enää palata.Tyypillisesti, kun on itse ainakin näennäisen ”rehellinen”, myös toinen on.
Ja koska väitän viattomasti että ”menneet on menneitä”, ja ettei minulle ole mitään merkitystä sillä montako naisella on ollut, ne on tavanneet kertoa taustansa rehellisesti, koska se on ollut se riskittömin vaihtoehto heille.
(lue: Ei kannata valehdella alakanttiin, koska se voi paljastua myöhemmin, ja toisaalta miksi peitellä totuutta koska se ei näytä häiritsevän, oli millainen tahansa)Lause "Hyvä puida.. niin ei tarvitse aiheeseen koskaan enää palata" olisi itselleni sen suuruusluokan hälytysmerkki, että kiinnostukseni miestä kohtaan loppuisi siihen.
Tuskin olisi mikään hälytysmerkki...
Asiahan esitetään siten, että MOLEMMAT saa tietää toistensa menneisyyden, jotta asiaan ei tarvitse KUMMANKAAN koskaan enää palata.Eli lyödään ”kortit pöytään” jo heti alussa, ihan reilusti.
Mikäli nainen ei halua paljastaa asioita menneisyydestään, se kertoo jo ihan tarpeeksi:
a) Kumppaneita on ollut hävettävän paljon
b) Nainen yrittää pimittää tämän tiedon—> ei jatkoon
Noin se nimenomaan minunkin näkökulmastani toimii. Mies haluaa puida yksityiselämään kuuluvia asioita => ei jatkoon. Toistan jälleen kerran, että sen paremmin nykyinen puolisoni kuin kukaan muukaan ei ole koskaan minulta asiasta kysynyt ja olisin kyllä ollut suuresti hämmästynyt, jos olisi kysytty. Ja jos haluat tietää, mitä olisin vastannut, niin vastaukseni olisi ollut "riittävästi". Minä en avaudu siitä, mitä ajattelen itsetyydytyksen aikana tai millaista pokea katson omissa oloissani tai monista muistakaan asioista, jotka katson yksityisiksi, ja yhtä lailla puolisoni pitää itsestäänselvänä, että parisuhteessakin on molemmilla oikeus yksityisyyteen.
Selvyyden vuoksi: siis en avaudu siitäkään, mitä ajattelen itsetyydytyksen aikana jne. Eli kuten aiemmat seksikumppanit niin myös monet muut asiat ovat yksityisiä.
Ja kommentissasi siis kauhistutti nimenomaan tarve puida menneisyyttä (tai jos sitä ei puida nyt niin siihen pitää palata).
Itsetyydytysfantasiat on oma lukunsa, ne on fiktiivisiä, ne eivät siis kiinnosta.
Edellisten hoitojen lkm on taas FAKTAA, mikä kertoo ihmisen arvomaailmasta hyvin paljon, ja ENNUSTAA tulevaa käytöstä, siksi se kiinnostaa, ja tapailukumppanilla on oikeus tästä tietää.
Mikään tapailukumppani ei todellakaan ole oikeutettu tietämään toisen elämästä niinkin intiimejä asioita kuin seksikumppanien määrä. Ne ovat yksityisiä asioita, ihan yhtä yksityisiä kuin ne salaiset fantasiat.
Ja se, että on joskus ollut paljon seksisuhteita, ei tarkoita sitä että niitä olisi jatkossakin. Enemmän se menee toisinpäin: se kokematon jää mietiskelemään, että mitä menee sivu suun kun asettuu aloilleen jonkun kanssa. Ehkä pettää, ehkä ei, mutta voi hyvinkin todennäköisesti jättää sitten kun ruoho alkaa näyttää vihreämmältä muualla. Näin puhuu kokematon nainen, jota todellakin kutkuttaisi tietää mitä muilla miehillä on tarjottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan ettei järvi soutamalla kulu. Mutta seksin osalta voi käydä niin, että järvi soutamalla saastuu. Eli siis tarttuu herpes tai syöpää aiheuttava hpv joiden kanssa sitten joutuu elämään lopun elämäänsä.
Mitä laajempi seksikumppaneiden määrä sitä todennäköisemmin on taudin jo saanut.
Ootko turvaseksistä koskaan kuullut?
Mulla on ollut yli 100 seksikumppania elämäni aikana, eikä ikinä ainuttakaan sukupuolitautia. Niitä on vuosien varrella testailtu lukuisat kerrat, ihan varmuuden vuoksi. Ei ole edes sitä HPV:tä.Itselläni yli 50 ja sama juttu.
Onko nämä ihmiset samoja jotka tekevät tulevista kumppaneista listoja.
En ole ikinä yhtäkään listaa tehnyt, kemia ja rakkaus riittää. Mielestäni ihmeellistä kontrollointia.
Huhhuh! Aika ”kiertopalkintoja” olette... :-/
Voitte varautua siihen että vakikumppanin löytyminen voi olla aika työn takana tuollaisella historialla.Miksi se olisi hankalaa? Suurin osa ihmisistä ei kysele kumppanien määrää, suurinta osaa ei kiinnosta. Vakikumppani löytyy varmasti, ja aina voi valehdella jos joku kysyy. Et voi luottaa siihenkään, ettei se sun ”vaimomatsku”, joka odotti puoli vuotta ennen sänkyyn menoa sun kanssa olisi kaikkia menneitä kumppaneita pannut ekoilla treffeillä. Et vaan voi tietää, koska ei tuommoisia kerrota tai kysellä, ja jos kysellään, voi valehdella.
Terveisin nainen, jolla on ihan oikeasti ollut kaksi miestä. Jos treffikumppani kysyisi, sanoisin ettei se lukumäärä kuulu hänelle yhtään, tai sitten valehtelisin niitä olevan yli 60, jotta saan karsittua joukosta sellaiset joille kokemattomuus merkkaa liikaa.
Eli mielestäsi kestävän parisuhteen voi rakentaa valheen päälle???
Tyypillinen palsta-mamma taas...
No rakennatko sinä kokonaisen ihmissuhteen sen tiedon päälle, että paljonko kumppaneita on ollut? Minä en ainakaan, parisuhde rakentuu ihan muista asioista. Eri asia jos valehtelee jälkeläisistä tai vankilatuomioista, niistä asioista on kumppaniehdokkaalla oikeus tietää koska nuo asiat kertoo ihmisestä enemmän, kuin se panokavereiden määrä.
Ei ole normaalia olla noin mustasukkainen asioista, joita toinen on tehnyt ennen kuin on sinut edes tavannut. Ja jos perustat suhteen sille tiedolle paljonko kumppaneita on ollut, niin sori vaan, et tiedä rakkaudesta tai parisuhteista yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mikään tapailukumppani ei todellakaan ole oikeutettu tietämään toisen elämästä niinkin intiimejä asioita kuin seksikumppanien määrä. Ne ovat yksityisiä asioita, ihan yhtä yksityisiä kuin ne salaiset fantasiat.
Ja se, että on joskus ollut paljon seksisuhteita, ei tarkoita sitä että niitä olisi jatkossakin. Enemmän se menee toisinpäin: se kokematon jää mietiskelemään, että mitä menee sivu suun kun asettuu aloilleen jonkun kanssa. Ehkä pettää, ehkä ei, mutta voi hyvinkin todennäköisesti jättää sitten kun ruoho alkaa näyttää vihreämmältä muualla. Näin puhuu kokematon nainen, jota todellakin kutkuttaisi tietää mitä muilla miehillä on tarjottavaa.
Ihmeellinen kehäpäätelmä...
Kuin väittäisit että runsas jäätelönmyynti johtaa auringonpaisteeseen, kun se on oikeasti toisinpäin.
Tiedän kyllä oikein hyvin, että 100% uskollisia naisia ei ole olemassakaan, kaikki te petätte, ennemmin tai myöhemmin, enemmän tai vähemmän.
Tuon partnereiden määrän kyselyn tarkoituksena on pelkästään selvittää, missä mittakaavassa nyt tapailtu nainen tätä harrastaa (lue: onko oletettavaa että lumputtelu alkaa heti, ja tapahtuu monta kertaa kuukaudessa)
Mikäli edellisiä partnereita on säädyllinen määrä, voi odottaa että melko kiltisti nainen elää jatkossakin
on väliä välillä on väliä koska musta tuntuu..
naisten seksiturismista tunnetun Gambian yössä - ”Jotkut tulevat tänne vain naimaan ja lentävät kotiin”
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201803022200784091
Sillä on mulle ainoastaan väliä jos potentiaalisella naisystävällä olis niitä aiempia kumppaneita ollu jokin aivan älytön määrä.
Esimerkiksi jos ois ollu vaikka 70 miestä ennen mua, ja nainen asian mulle kertoisi, niin kyllä mä varmaan siinä kohtaa toteaisin että ehkä tässä lienee parasta lähteä eri suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan ettei järvi soutamalla kulu. Mutta seksin osalta voi käydä niin, että järvi soutamalla saastuu. Eli siis tarttuu herpes tai syöpää aiheuttava hpv joiden kanssa sitten joutuu elämään lopun elämäänsä.
Mitä laajempi seksikumppaneiden määrä sitä todennäköisemmin on taudin jo saanut.
Mulla on ollut yli 100 seksikumppania elämäni aikana, eikä ikinä ainuttakaan sukupuolitautia. Niitä on vuosien varrella testailtu lukuisat kerrat, ihan varmuuden vuoksi. Ei ole edes sitä HPV:tä.Itselläni yli 50 ja sama juttu.
En ole ikinä yhtäkään listaa tehnyt, kemia ja rakkaus riittää. Mielestäni ihmeellistä kontrollointia.
Voitte varautua siihen että vakikumppanin löytyminen voi olla aika työn takana tuollaisella historialla.Miksi se olisi hankalaa? Suurin osa ihmisistä ei kysele kumppanien määrää, suurinta osaa ei kiinnosta. Vakikumppani löytyy varmasti, ja aina voi valehdella jos joku kysyy. Et voi luottaa siihenkään, ettei se sun ”vaimomatsku”, joka odotti puoli vuotta ennen sänkyyn menoa sun kanssa olisi kaikkia menneitä kumppaneita pannut ekoilla treffeillä. Et vaan voi tietää, koska ei tuommoisia kerrota tai kysellä, ja jos kysellään, voi valehdella.
Terveisin nainen, jolla on ihan oikeasti ollut kaksi miestä. Jos treffikumppani kysyisi, sanoisin ettei se lukumäärä kuulu hänelle yhtään, tai sitten valehtelisin niitä olevan yli 60, jotta saan karsittua joukosta sellaiset joille kokemattomuus merkkaa liikaa.
No rakennatko sinä kokonaisen ihmissuhteen sen tiedon päälle, että paljonko kumppaneita on ollut? Minä en ainakaan, parisuhde rakentuu ihan muista asioista. Eri asia jos valehtelee jälkeläisistä tai vankilatuomioista, niistä asioista on kumppaniehdokkaalla oikeus tietää koska nuo asiat kertoo ihmisestä enemmän, kuin se panokavereiden määrä.
Ei ole normaalia olla noin mustasukkainen asioista, joita toinen on tehnyt ennen kuin on sinut edes tavannut. Ja jos perustat suhteen sille tiedolle paljonko kumppaneita on ollut, niin sori vaan, et tiedä rakkaudesta tai parisuhteista yhtään mitään.
No en PELKÄSTÄÄN tämän tiedon päälle, mutta kyllä se on yksi keskeisimmistä ja vahvasti painotettu kriteeri mulla.
Eli jos noita panokavereita on säädytön määrä, se on show-stopper, vaikka naisessa olisi hyvinkin paljon hyviä puolia.
Jos taas määrä on säädyllinen, olen valmis sietämään pieniä epätäydellisyyksiä ulkonäössä ja luonteessa.
Naiselle paras luku on 10-15. Riittävästi partnereita, jotta tietää mitä kaikkea miehen kanssa voi tehdä sängyssä. Ja toisaalta ei mikään jakorasia.
Onhan sillä. Kumpaankin suuntaan.
0 on liian vähän ja ehkä 200 liian paljon. Tuossa välillä sitten on ihan normaalia ja seksikumppaneiden määrästä kitisevät vain sellaiset konservatiiviset, 50-luvulle jumiutuneet jeesustelija. Seksi on siistiä ja sitä kannattaa harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on mulle ainoastaan väliä jos potentiaalisella naisystävällä olis niitä aiempia kumppaneita ollu jokin aivan älytön määrä.
Esimerkiksi jos ois ollu vaikka 70 miestä ennen mua, ja nainen asian mulle kertoisi, niin kyllä mä varmaan siinä kohtaa toteaisin että ehkä tässä lienee parasta lähteä eri suuntiin.
No täällä on jo parikin tällaista ilmoittautunut (toisella yli 50, toisella yli 100...)
Ja pitävät tätä ihan normaalina! :-o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se, että on joskus ollut paljon seksisuhteita, ei tarkoita sitä että niitä olisi jatkossakin. Enemmän se menee toisinpäin: se kokematon jää mietiskelemään, että mitä menee sivu suun kun asettuu aloilleen jonkun kanssa. Ehkä pettää, ehkä ei, mutta voi hyvinkin todennäköisesti jättää sitten kun ruoho alkaa näyttää vihreämmältä muualla. Näin puhuu kokematon nainen, jota todellakin kutkuttaisi tietää mitä muilla miehillä on tarjottavaa.Ihmeellinen kehäpäätelmä...
Kuin väittäisit että runsas jäätelönmyynti johtaa auringonpaisteeseen, kun se on oikeasti toisinpäin.Tiedän kyllä oikein hyvin, että 100% uskollisia naisia ei ole olemassakaan, kaikki te petätte, ennemmin tai myöhemmin, enemmän tai vähemmän.
Tuon partnereiden määrän kyselyn tarkoituksena on pelkästään selvittää, missä mittakaavassa nyt tapailtu nainen tätä harrastaa (lue: onko oletettavaa että lumputtelu alkaa heti, ja tapahtuu monta kertaa kuukaudessa)
Mikäli edellisiä partnereita on säädyllinen määrä, voi odottaa että melko kiltisti nainen elää jatkossakin
Ei voi odottaa säädyllistä elämää jatkossakaan. Juurihan sanoit, että kaikki naiset ”lumputtelee” ja pettää! Kannattaisi varmaan pysyä erossa naisista. Ylipäätään, vaikka kuinka olisit suhteessa, niin et omista yhtään ketään.
Ja kyllä, kokemattomuus tekee uteliaaksi. Siitähän sinä et tykkää, kun elättelet haaveita puhtoisesta omistusnaisesta!
Itse käytän seuraavaa laskukaavaa:
(Naisen ikä / 2) - 7
Tuosta kos menee yli seksikumppanien määrä, niin ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en PELKÄSTÄÄN tämän tiedon päälle, mutta kyllä se on yksi keskeisimmistä ja vahvasti painotettu kriteeri mulla.
Eli jos noita panokavereita on säädytön määrä, se on show-stopper, vaikka naisessa olisi hyvinkin paljon hyviä puolia.
Jos taas määrä on säädyllinen, olen valmis sietämään pieniä epätäydellisyyksiä ulkonäössä ja luonteessa.
Toivottavasti et ikinä löydä ketään. Tai saat sellaisen, joka on ennen myynyt itseään ja on valehdellut sulle olevansa ”säädyllinen”. Sitähän sinä et koskaan voi varmuudella tietää, millaisen saat, valehdella voi aina ja kaikesta.
Sehän tarkoittaa suomeksi sanoen, että mies ottaa aiheen joka kerta esiin riidan aikana ja joskus muulloinkin.