Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko seksipartnereiden määrällä väliä

Vierailija
24.02.2021 |

Onko sinulle väliä sillä, että monenko kanssa kumppanisi on harrastanut seksiä menneisyydessään. (Olettaen luonnollisesti, ettei tästä ole jäänyt mitään pysyvää, kuten parantumattomia sairauksia). Ja katsotko tarpeelliseksi kysyä asiasta.

Entä oletko itse kohdannut muita ihmisiä, joille tämä on oikeasti kynnyskysymys, esim on vaatinut kertomaan seksipartnereittesi määrän ja esim jättänyt sinut vain sen takia, että olet harrastanut seksiä hänen mielestään liian monen kanssa.

Kommentit (242)

Vierailija
81/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysele. En kerro.  Menneisyys on takana.

Harkitsen jatkoa sen mukaan miten toinen puhuu ja toimii.  

Tautiriskin aistiessani, runsaasti kumppaneita ja monotoninen suorittava seksityyli ... ei jatkoon.

Vierailija
82/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ääripäät tässä(kään) asiassa ei ehkä ole niitä parhaita vaihtoehtoja. Vähän alle kolmekymppisenä tapailin kahtakin seksin suhteen täysin kokematonta ikäistäni miestä (en tosin yhtä aikaa...), ja kyllähän molemmilta paljastui muitakin ongelmia. Toinen oli tietokoneellaan asuva estoinen erakko, jolle isi ja äiti oli tärkeimmät ihmissuhteet. Toinen taas oli omasta mielestään luomakunnan kruunu, jolle kelpasi vain "kermojen kerma". (Tämän lainauksen hän itse möläytti tukevassa nousuhumalassa.) Ja nyt, kun mulla on ikää vähän päälle 40, olisikin todennäköisesti jo aika harvinaista löytää ikäiseni neitsytmies, jolla ei olisi jotain häikkää.

Toinen äärilaita on sitten ne reppanamiehet, jotka tarvitsevat itsetuntonsa pönkittämiseen satojen naisten kaatamista ja sillä retostelemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan ettei järvi soutamalla kulu. Mutta seksin osalta voi käydä niin, että järvi soutamalla saastuu. Eli siis tarttuu herpes tai syöpää aiheuttava hpv joiden kanssa sitten joutuu elämään lopun elämäänsä.

Mitä laajempi seksikumppaneiden määrä sitä todennäköisemmin on taudin jo saanut.

Siksipä myös pojille pitää määrätä pakolliseksi hpv-rokote, nehän ne sitä virusta levittävät.

Vierailija
84/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kerran kevytkenkäinen, aina kevytkenkäinen...”

Eli jos naisella on historiaa lukuisista seksikumppaneista, eli siis loikkinut kukasta kukkaan, en usko että tällainen nainen malttaa keskittyä yhteen mieheen parisuhteessakaan.

Vierailija
85/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä merkitystä.

Tiedäthän, että on niitä joiden kanssa pidetään huvia ja hauskaa esim. pikkujouluissa ja sitten on sitä parempaa avioliittomateriaalia.

Ei ihminen muutu. Jos harrastaa seksiä periaatteessa milloin ja missä vaan kenen kanssa vaan niin sehän on jo elämäntapa, eikä se muutu avioliitossakaan.

Minä tiedän, koska olen itse sellainen.

Väitän muuta. Vietin ennen avioliittoa melkoisen vauhdikasta elämää ja pidin hauskaa. Seksipartnereiden määrä oli melkoinen. Tuleva aviomieheni ei siihen edes silmiään räpäyttänyt, totesi vain että hyvä että olet harjoitellut. Oltiin naimissa uskollisina toisillemme 20v. Avioliitto päättyi eroon muista syistä, ja sen jälkeen hiljalleen olen alkanut taas viettää ”vapaata” elämää. Että ei se aina niin mene.

Vierailija
86/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos naisella on historiaa lukuisista seksikumppaneista, eli siis loikkinut kukasta kukkaan, en usko että tällainen nainen malttaa keskittyä yhteen mieheen parisuhteessakaan.

Kertoisitko sinä, että miten otat asian puheeksi potentiaalisen parisuhdekumppanin kanssa ja miten he ovat kysymykseesi yleensä reagoineet?

Vierailija
87/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon neitsyt, ja jos olisin kiinnostunut alottaa seurustelun, nii vaatisin, et nainen olis myös neitsyt. Ainiin! :D Melkein unohin, että mies ei saa vaatii tuota, koska mies ei saa naiselta kysyy hänen seksikumppanien määrää. Ei tosin haittaa, tykkään olla yksin enkä tarvii naista mihinkää.

Vierailija
88/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle kävi niin etten päässyt deittailukuvioihin tarpeeksi nuorena mukaan, ja nyt olen outo kokematon friikki, joka on jo torjuttu useasti sen takia. Pitäisi osata kaikki ja olla heti itsevarma, eikä jännittää niin kuin mä. Enää en yritä tavata miehiä kun ei siitä mitään tule ja on saanut vain haukkuja ja torjuntaa osakseen. Mutta olishan se kiva jos miehet päättäisivät jo että pitääkö olla kokenut vai kokematon. Osaa kun haukutaan kevytkenkäiseksi, ja mun kaltaisia taas tylsiksi ja oudoiksi.

Sillä, että olet huono deittailija ei ole mitään suoraa korrelaatiota seksikumppaneiden määrän kanssa. Iso osa irtoseksistä löytyy baarista, ei treffipalstalta.

Jos on huono deittailija/treffailija, niin ainoa tapa kehittyä on käydä niillä treffeillä. Ongelma taitaa olla siinä, että et vain pidä torjutuksi tulemisesta tai pakeista. Näin miehenä voin sanoa, että ensimmäisten kymmenien pakkien jälkeen ne 24:t pakit ei enää tunnu juuri ollenkaan niin pahalta. Älä ota toisen kiintymistä sinuun itsestäänselvyytenä, vaan yritä olla rennosti oma itsesi. Voin lohdutukseksi kertoa, että treffailussakin kehittyy paljon, ja eritoten treffikumppanin valinnassa. Jos haluat minimoida töykeän käytöksen, niin ei kannata mennä treffeille sen adoniksen kanssa, joka odottaa, että sulla on haarat auki vartin jälkeen, kun se viinilasi on juotu alas.

Vierailija
89/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan ettei järvi soutamalla kulu. Mutta seksin osalta voi käydä niin, että järvi soutamalla saastuu. Eli siis tarttuu herpes tai syöpää aiheuttava hpv joiden kanssa sitten joutuu elämään lopun elämäänsä.

Mitä laajempi seksikumppaneiden määrä sitä todennäköisemmin on taudin jo saanut.

Ootko turvaseksistä koskaan kuullut?

Mulla on ollut yli 100 seksikumppania elämäni aikana, eikä ikinä ainuttakaan sukupuolitautia. Niitä on vuosien varrella testailtu lukuisat kerrat, ihan varmuuden vuoksi. Ei ole edes sitä HPV:tä.

Vierailija
90/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos määrä on suuri. Olisi vähän noloa kävellä miehen kanssa kaupungilla tietäen, että hän on ollut läheisissä väleissä joka kolmannen vastaantulevan naisen kanssa...

Vierailija
91/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut yli 100 seksikumppania elämäni aikana, eikä ikinä ainuttakaan sukupuolitautia. Niitä on vuosien varrella testailtu lukuisat kerrat, ihan varmuuden vuoksi. Ei ole edes sitä HPV:tä.

Itselläni yli 50 ja sama juttu.

Onko nämä ihmiset samoja jotka tekevät tulevista kumppaneista listoja.

En ole ikinä yhtäkään listaa tehnyt, kemia ja rakkaus riittää. Mielestäni ihmeellistä kontrollointia.

Vierailija
92/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on ollut yli 300 eri miehen kanssa sängyssä ja itse olen ollut yli 200 eri naisen kanssa.

Kokemusta pitää olla.

Vierailija
93/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko sinä, että miten otat asian puheeksi potentiaalisen parisuhdekumppanin kanssa ja miten he ovat kysymykseesi yleensä reagoineet?

Onhan sitä potentiaalisen seurustelukumppanin kanssa ihan luonteva puhua taustasta. Esim. onko seurustellut, onko asunut yhdessä ja kuinka pitkiä suhteet ovat olleet. Lähtökohtaisesti oletan, että ihmiset ovat uskollisia monogaamisessa parisuhteessa olleessaan.

Jos taas on ollut pidemmän aikaa sinkku, voi olla ihan ok puhua oliko sinkkuuden aikana mitään (lyhyempiä) suhteita.

Vierailija
94/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisesti viinipullon ensin avaamalla... :-)

Sitten olen lähtenyt kertomaan omasta historiastani, ihan yleisellä tasolla.

Sitten ohjaan keskustelun muka puolihuolimattomasti entisiin seikkailuihin, tietty siten etten omassa tarinassani leimaudu miksikään seksihurjastelijaksi.

Esitän asiat siten että asialla ei ole varsinaisesti ainakaan minulle merkitystä, mutta hyvä puida tämä rehellisesti molemmin puolin nyt, niin ei tarvitse aiheeseen koskaan enää palata.

Tyypillisesti, kun on itse ainakin näennäisen ”rehellinen”, myös toinen on.

Ja koska väitän viattomasti että ”menneet on menneitä”, ja ettei minulle ole mitään merkitystä sillä montako naisella on ollut, ne on tavanneet kertoa taustansa rehellisesti, koska se on ollut se riskittömin vaihtoehto heille.

(lue: Ei kannata valehdella alakanttiin, koska se voi paljastua myöhemmin, ja toisaalta miksi peitellä totuutta koska se ei näytä häiritsevän, oli millainen tahansa)

Vierailija
95/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä yhtäkään listaa tehnyt, kemia ja rakkaus riittää. Mielestäni ihmeellistä kontrollointia.

Huhhuh! Aika ”kiertopalkintoja” olette... :-/

Voitte varautua siihen että vakikumppanin löytyminen voi olla aika työn takana tuollaisella historialla.

Vierailija
96/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä potentiaalisen seurustelukumppanin kanssa ihan luonteva puhua taustasta. Esim. onko seurustellut, onko asunut yhdessä ja kuinka pitkiä suhteet ovat olleet. Lähtökohtaisesti oletan, että ihmiset ovat uskollisia monogaamisessa parisuhteessa olleessaan.

Jos taas on ollut pidemmän aikaa sinkku, voi olla ihan ok puhua oliko sinkkuuden aikana mitään (lyhyempiä) suhteita.

Mutta eihän tuo kerro yhtään mitään seksikumppaneiden määrästä.

Itselleni riittää tieto, että puolisollani on ollut ennen minua yksi avioliitto. Jos olisi ollut enemmän avo- tai avioliittoja, en olisi pystynyt uskomaan, että hän on minuun yhtään sen vakavammin sitoutunut kuin niihin muihin, joiden kanssa on muuttanut avo- tai avioliittoon. Hänen nuoruuden seurustelukumppaneistaan saati seksikumppaneistaan ei ole mitään käsitystä eikä ole tullut mieleenkään edes kysellä.

Eikä vastaavasti hän ole kysynyt minulta mitään. Hän tietää minun olleen kerran naimisissa, ei koskaan muussa liitossa ja että avioeroni ja hänen tapaamisensa väliin mahtuu paljon sinkkuvuosia.

Vierailija
97/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on ollut yli 300 eri miehen kanssa sängyssä ja itse olen ollut yli 200 eri naisen kanssa.

Kokemusta pitää olla.

Ja samanlaiseksi aiot kasvattaa tyttäresikin?

Vierailija
98/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisesti viinipullon ensin avaamalla... :-)

Sitten olen lähtenyt kertomaan omasta historiastani, ihan yleisellä tasolla.

Sitten ohjaan keskustelun muka puolihuolimattomasti entisiin seikkailuihin, tietty siten etten omassa tarinassani leimaudu miksikään seksihurjastelijaksi.

Esitän asiat siten että asialla ei ole varsinaisesti ainakaan minulle merkitystä, mutta hyvä puida tämä rehellisesti molemmin puolin nyt, niin ei tarvitse aiheeseen koskaan enää palata.

Tyypillisesti, kun on itse ainakin näennäisen ”rehellinen”, myös toinen on.

Ja koska väitän viattomasti että ”menneet on menneitä”, ja ettei minulle ole mitään merkitystä sillä montako naisella on ollut, ne on tavanneet kertoa taustansa rehellisesti, koska se on ollut se riskittömin vaihtoehto heille.

(lue: Ei kannata valehdella alakanttiin, koska se voi paljastua myöhemmin, ja toisaalta miksi peitellä totuutta koska se ei näytä häiritsevän, oli millainen tahansa)

Lause "Hyvä puida.. niin ei tarvitse aiheeseen koskaan enää palata" olisi itselleni sen suuruusluokan hälytysmerkki, että kiinnostukseni miestä kohtaan loppuisi siihen.

Vierailija
99/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh! Aika ”kiertopalkintoja” olette... :-/

Voitte varautua siihen että vakikumppanin löytyminen voi olla aika työn takana tuollaisella historialla.

LOL. Nimenomaan, vakiokumppani kehrää kokemusta, ja seksuaalinen itsetunto tapissa lapamatojenkin puolisto kyllä kiinnittää askeleeseen aivan erilailla huomiota.

Mutta se ei tarkoita, että itse sitä tekisi kun on yksi ja ainoa tarvittava kotona. ;)

Vierailija
100/242 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮