Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
141/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt mikään missikroppa oo, mutta kelpaa mulle, ja miehelle eritoten. Pitkät raajat, muodokas takamus ja kannan itseni ihan hyvin, muutamista ylikiloista huolimatta. Kroppa toistaiseksi toimii ihan ok, joten se on mulle tärkeintä tässä vaiheessa elämää. 

N42

Vierailija
142/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod! Viisi lasta, 10 vuotta imetystä🙄, peppua on, mahaa on, rintaa on.

177cm, 80kg. Pitkät sääret, pitkät kädet, pitkät sormet, pitkä kaula, harteikas. Pitkät luonnonkiharat ja -punaiset hiukset ja pisamia, vaalea iho.

Aina, kun näen itseni peilistä, sanon: -Kyllä on ruma nainen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan samanlainen kuin Ainola siinä Kalevala maalauksessa jossa se pakenee väinämöistä

Eli tyypillinen suomalaisen nuoren naisen vartalo. Panisin kyllä.

Vierailija
144/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tai siis ehkä oli kaksfemmana. 

Olin tosi hoikka noin 47kiloinen, mutta tiimalasivartaloinen. Erittäin kapea uuma, rinnat ja peba kuitenkin. Mittasin kerran, mutta en enää muista 86-68-86 tai 90-60-90 en enää muista...

Nyt 25 vuotta myöhemmin olen edelleen tiimalasi, mutta vähän turpeampi sellainen :D

Vierailija
145/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan samanlainen kuin Ainola siinä Kalevala maalauksessa jossa se pakenee väinämöistä

Eli tyypillinen suomalaisen nuoren naisen vartalo. Panisin kyllä.

Sivusta: Sinulta ei kysytty mitään. Opi käyttäytymään ennen kuin lähdet leikkimään Setä 55 -geimejä alentuneella tatsilla. 

Vierailija
146/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök kirjoitti:

No ei tod! Viisi lasta, 10 vuotta imetystä🙄, peppua on, mahaa on, rintaa on.

177cm, 80kg. Pitkät sääret, pitkät kädet, pitkät sormet, pitkä kaula, harteikas. Pitkät luonnonkiharat ja -punaiset hiukset ja pisamia, vaalea iho.

Aina, kun näen itseni peilistä, sanon: -Kyllä on ruma nainen!!

No ei tää kuulosta kyllä yhtään kauhealta. :D Luulet vaan!

Vierailija
147/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Maha niin valtava niin kuin ois raskaana viime hetkillä. Mutta lasta ei siellä ole, vain valtavasti läskiä.

Vierailija
148/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mielestäni. Olen toki aika lyhyt ja vähän päärynävartaloinen, eli leveä lantio ja pienet tissit. Rinnat mielestäni kivat enkä isompia toivo, pylly on pyöreä ja lantio leveä mutta reidet ja sääret kivan timmit. En ole ylipainoinen mutta en mitenkään erityisen joillakaan vaan aika tavallinen. En ole koskaan oikeastaan ajatellut vartalonani mitenkään erityisen negatiivisesti eli ihan hyvä on.

Vierailija
149/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen paljon tyytyväisempi kroppaani kuin miesmäiseen naamaani, mutta mieluummin ottaisin nätin naaman. 

aja partas

Vierailija
150/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

166cm/53kg. Olen aina urheillut paljon joten kroppa on kiinteä ja lihaksikas, rasvaprosentti 19%. Rinnat kokoa 70E ja näyttävät samalta kuin lukiossa.

N40

Vierailija
151/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään omasta vartalosta ja ei ole ainakaan miehet valittanut. Hoikka, tiimalasi. Vyötärö 59 cm ja mulla on lapsiakin tehtynä. Rinnat on 60H, eikä ne roiku. Eihän ne tilavuudeltaan ole kuitenkaan mitkään jättimäiset, mutta vartaloon suhteutettuna isot. Muutenkin olen siro, jalka on 36, kädet myös pienet. Kasvot myös, olen aika babyface, vaikka ikää 38. Suuret silmät, pieni nenä. Enkä juurikaan urheile, sen verran että kunnossa pysyy. Tottakai on myös niitä virheitä vartalossa, muutama haalea raskausarpi jne. Mutta ei ne mua haittaa.

Kuulostaa mun unelmavartalolta!

Minkälainen lantio ja peppu sulla on, entä hartiat?

Olet varmaan aika lyhyt? Minkä pituinen?

Hartia-lantiolinja kulkee samassa. Lantio on n. 88cm. Eli ei myöskään ihan kapeat hartiat. Oon 163cm, eli en nyt varsinaisesti lyhyt kuitenkaan. Mutta tosiaan vaan hyvin siro ja kapea. Kuitenkin peppu kivan muotoinen, eli liian laiha en ole.

Vierailija
152/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mitat 172cm/65kg.

Ja koska siis olen mies, hyväkuntoisuudella ja muulla ei ole väliä ellei ole pituutta ja raameja. Kuten turn on-ketjustakin käy ilmi, koko ratkaisee.

Vierailija
153/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

172/62 kg, 92-71-92 Olen tyytyväinen itse. Hitot piittaan mitä muut ajattelee.

Vierailija
154/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Mitat 172cm/65kg.

Ja koska siis olen mies, hyväkuntoisuudella ja muulla ei ole väliä ellei ole pituutta ja raameja. Kuten turn on-ketjustakin käy ilmi, koko ratkaisee.

Juurikin näin.

Naisilla on monia suosittuja vartalotyyppejä. Pitkä/lyhyt, siro/kurvikas, jne.

Miehillä vain yksi. Pitkä, leveät hartiat, pieni peppu. Kaikki naiset pitävät tästä miestyypistä. Ainoat erot ovat siinä millainen rasvaprosentti tälle miehelle halutaan.

Vierailija
155/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Nuorena ja treenattuna oli tosi hyvännäköinen kaikkien nykypäivän standardien mukaan. Nyt kohta 40v on yhä kaunis vaikka vähemmän täydellisenä ja muhkuraisena. Mutta asenne korjaa pikkuviat!

Olen yhä onnellinen upeasta ja terveestä vartalosta. Parasta on vielä 2 lapsen pitkän imetyksen jälkeen terhakat ja nätit rinnat, kapea vyötärö ja takapuoli. Ilokseni olen pysynyt normaalipainossa, 172cm/64kg, joka auttaa jo paljon.

Vierailija
156/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, synnynnäisesti sopusuhtainen. Treeniä kyllä kaipaisi.

Vierailija
157/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kehostani! Olen siitä kehujakin saanut, muttei mua kumppaneiden (saati muiden, yäk) kehut oikeastaan kiinnosta. Ennen koronaa keho oli vielä parempi, koska silloin pyöräilin päivittäin työmatkat ja välillä käytiin lounastunnilla työporukalla jumpassa, nyt kun teen etätöitä kotona, tulee lähdettyä liikkumaan vain välillä.

Parasta on litteä vatsa. Vaikkei mulla vatsalihakset näy (koska syön just tasan mitä tahdon eikä ole syytä pitää rasvaprosenttia alhaisena) niin ikinä ei ole vatsa tiellä ja lantio erottuu - tää laajentaa pukeutumismahdollisuuksiakin aivan sikana. Oon isoreisinen ja -perseinen, eikä se ole pelkkää lihasta suinkaan, mut tykkään siitäkin!

Leukalinjani on kanssa kiva, mutta se vaihtelee päivänmittaan niin paljon riippuen aamuturvotuksesta, koska olen syönyt, juonut jne.

Käsivarsiin on kanssi kuluneen vuoden aikana tullut vähän enemmän pehmytkudosta, kuin on aiemmin ollut, mutta enköhän mä kesään mennessä ole sinut sen kanssa ja pue mitkä paidat haluan.

164/53

Vierailija
158/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, lyhyt ja paksu ja tissitkin roikkuu. Silti viihdyn kropassani paremmin kuin nuorena. Silloin vartaloni oli tosi nätti, mutta jotenkin itse näin siinä vaan vikoja.

Vierailija
159/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kroppaa on usein kehuttu hyväksi, sekä miehet että naiset. En oikeastaan ymmärrä miksi. En osaa mainita mitään osaa kropastani, mikä näyttäisi erityisen hyvältä. Ei siis mitään, minkä luulisi kiinnittävän kenenkään huomiota. Olen keskimittainen, ei kovin pitkät tai sorjat sääret, en muodokas, vähän harteikas., vatsa kyllä timmi.....Tästä huolimatta, tai juuri siksi, olen aina ollut tyytyväinen kroppaani, vaikka muuten epävarma itsestäni olenkin. Hoikka kyllä olen, mutta riittääkö se sitten?

Vierailija
160/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kyllä siitä on muutama pitänyt tarpeeksi että olen kelvannut suhteeseen 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän