Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
181/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaikilla on rahaa mutta ei näin komiaa mahaa.

Vierailija
182/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Salitreeni alkaa purra, hoikka mutta on sopivasti lihasta ja naisellisuutta :)

Vierailija
184/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei se täydellinen ole, mutta kaunis ainakin niille jotka katsoo rakkaudellisin silmin ;)

Vierailija
185/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ei se täydellinen ole, mutta kaunis ainakin niille jotka katsoo rakkaudellisin silmin ;)

Minä voisin katsoa vartaloasi jos laittaisit kuvan😍😍

Vierailija
186/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä koska se toimii vielä niin kuin pitää tai ainakin melkein.

Vierailija
187/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Tykkään siitä kokonaisuutena, lihaksikas mutta silti naisellinen. Tykkään eniten rinnoistani. En inhoa mitään kohtaa ulkonäössäni joten inhokkia en osaa nimetä. Pituus nyt ehkä oli nuorempana kova pala, olisin halunnut olla lyhyempi.

Miten kukaan haluaisi olla lyhyempi :o ? 

Siten varmaan, että pienikokoisuutta pidetään naisellisempana kuin pituutta varsinkaan jos sitä on paljon yli keskipituuden. Juuri testosteroni kun siihen pituuskasvuun liittyy ja se pituus taas esimerkiksi syöpien todennäköisyyteen ja tuki- ja liikuntaelinten sairauksiin. :o

En minä vaan pidä. Koko ikäni olen valehdellut pituuteni yläkanttiin koska olin hieman kateellinen luokkamme 177cm tytölle. Valheesta tuli lopulta totuus ja se lukee lääkäreiden papereissakin. En arvosta mitään ominaisuutta jonka liitän fyysiseen heikkouteen ja kyvyttömyyteen.

Eri

Hupaisaa, niin me ollaan erilaisia ajatuksiltame. Minä taas yritin pituusmittauksissa lyhentää itseäni ja pyöristin pituuden alaspäin, mikä on jäänyt papereihinkin. 

Vierailija
188/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää mulle kelpaa. Ja ehkä joillekin muillekin. Mutta ei kaikille. Sitäkö tässä nyt pitäisi sitten stressata?

Tärkeintä on, että pystyy katsomaan peiliin itkemättä tai oksentamatta, ja se, ettei jätä ulkonäkönsä takia asioita tekemättä (uiminen, treffailu jne.)

Ohis, minä kyllä jätän asioita tekemättä ulkonäköni vuoksi, esim juuri nuo mainitsemasi seikat. Parempi jättää tekemättä kuin tehdä ja kokea sitä häpeää. Tai no, treffit nyt ei ole pelkästä omasta valinnasta kiinni.

Vierailija
189/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se edelleen vaikka ikääkin alkaa jo olla. Vaimo kehuu lähes päivittäin ja sanoo, että varsinkin kun tulen suihkusta pelkkä pyyhe lanteilla, niin pimpsukka alkaa kostua ja lähes ainahan se johtaa seksiin. Myös sinkkuaikoina sain valtavasti kehuja miehekkään lihaksikkaasta kropasta. Täytyy sanoa, että myös vaimoni vartalo on ihan täys 10. On pari lastakin jo tehnyt, mutta silti on edelleen todella kaunis ja seksikäs vartalo.

Vierailija
190/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kehua itseä mutta voin hyvillä mielin sanoa että on, ja sen eteen on tehty töitä :D Olen hieman lihaksikas mutta hyvin naiselliset muodot omaava 157 cm nainen, tykkään pyöreästä pepustani ja hyvän kokoisista rinnoistani. Kasvot on lisäksi myös kauniit :) Ja olen juuri päässyt sinkkumarkkinoille, I'm ready!

Vierailija
191/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Olen hoikka ja esim. jalat on pitkät ja kauniit. Mutta rinnat on tosi pienet ja maha helposti pömpöttävä. Ja muutenkin kroppa on jotenkin kulmikas, hartiat ja lantio on aika leveät ja lantioluut, solisluut ym. näkyy selvästi, vaikka lantiossa on kyllä vähän ylimääräistäkin. Kokonaisuutena varmaan aika tavallinen aikuisen naisen vartalo, jossa raskauksien jäljet hieman näkyy.

Vierailija
192/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa ulkonäköä on tullut kyllä murehdittua paljon vaikkei siinä mitään suurempaa vikaa olekaan. Syynä se että kasvoin erittäin ulkonäkökeskeisten ja siitä paljon puhuvien ihmisten ympäröimänä. Myöhemmin elämässä olen huomannut että kaikille se ulkonäkö ei ole mikään puheenaihe ja jatkuvan arvostelun kohde ja pikku hiljaa on alkanut miettimään asiaa väheemmän. Toki aiempien kokemusten vuoksi en esimerkiksi sietäisi itseäni jos pääsisin lihomaan ja ahdistaa kyllä, koska kunto on päässyt rapistumaan nyt korona aikana ja kroppa on pehmeämpi vaikka ei painoa enempää kuin ennen. Koti jumppa ei tosiaan korvaa salilla käyntiä. Olen 160/54 ja ihan ok mittasuhteet. Sääret sais olla pidemmät ja käsivarret hoikemmat. Rinnat on pienet mutta peppu hyvä. Mies ei ole koskaan moittinut mitään kropassani, tuntuu olevan tosi tyytyväinen.

Vierailija
193/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Olen tehnyt sen eteen myös töitä. Olen pitkä, hoikka ja urheilullinen. Minulla on kehuttu olevan Victorias Secret-jalat, kiitos pituuden ja 4x viikossa tapahtuvan juoksutreenin. Ja olen myös ilma-akrobaatti jota treenaan normaalioloissa (korona toki sulkenut sirkusstudion) n. 10 tuntia viikossa sitä joten todella hyvä lihaskunto löytyy, kroppa on kiinteä kuin mikä! 

Vierailija
194/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan ole niin hyvännäköinen kuin haluaisin, mutta en voi sille nyt mitään, joten olen oppinut elämään sen kanssa. Olen ollut pitkään niin sairas, etten voi harrastaa liikuntaa, ja sen takia ylipainoa on ainakin 15 kg.

Pahinta on että mun hiukset on harventuneet ja maha on kasvanut, mikä on oikeastaan ainut elämää hankaloittavat asia, kumartuessa ahdistaa ja maha on välillä tiellä, sekä on vaikea löytää mukavia housuja.

Myös rinnat ja peppu on kasvaneet, mutta niistä ei ole tullut ahdistusta, kun mun mielestä kuitenkin mulla saa olla naisellisia muotoja. Olen muuten aika äijämäinen luonteelta, mutta aina ollut tiimalasivartaloinen ja ylpeä siitä. Onneksi mies, lapset, ystävät ja perhe tykkää musta tämmöisenä kuin olen. Ja mies tykkää isoista pepuista 😂

Vierailija
195/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä hyväkroppaisia naisia (ja jokunen kuumottavan kuuloinen mieskroppakin) vaikka yleiskäsitys av-mammasta on ihan päinvastainen. Itsellänikin on hyvä kroppa ja teen sen eteen paljon töitä salilla. Aina voisi listata heikkoja puolia (niitä toki on myös) mutta kiva miettiä positiivisen kautta välillä! Olen timmi, pyöreä peppu, litteä vatsa ja tykkään myös pienistä kiinteistä rinnoistani, sporttinen yleisolemus. Ryhti muuten tekee ihan tosi paljon, mulle on jopa muutama mies tullut joskus kehumaan hyvää ryhtiä :D. 

Vierailija
196/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, joskus 10v sitten. 20kg painavampana, en ole tyytyväinen. Yritän kuitenkin pitää silti huolta kropastani, sillä se vaikuttaa mielialaankin. Pitkään aikaan ei ole siihen ollut voimia, olen keskittynyt muuhun. Nyt alkaa olla taas, tuskin pääsen noihin mittoihin enää kuitenkaan.

Vierailija
197/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei.

Olen melko pitkä, 170 cm. Mulla on nätti kapea vyötärö (65cm) ja lantio 98cm. Mutta lantiota hieman leveämmät hartiat ja pienet ja litteät tissit pilaavat kokonaisuuden. Pukeutumisella yritän peittää korjata. Sääristä pidän, mutta paksut reidet ja löllö peppu surettaa.

Yritän olla kuitenkin body positive, onhan tää mun temppeli.

Vierailija
198/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä ok, mutta suonikohjuja ja polvitaipeissa ja pakaroissa raskausarpia, peppu päässyt rupsahtamaan selluliittikasaksi joka roikkuu.. Vatsa on litteä ja rinnat ok, voisivat olla terhakammat mutta ihan tyytyväinen olen. Urheilulla voisi korjata paljon mutta isot rumat jalat ja ne suonikohjut ja kalpea iho silti jää.. Kasvot on tosi kauniit ja hiukset pitkät, sirot korvat ja kivat kädet, pitkät hoikat sormet. Mutta en kyllä shortseissa tai bikineissä voi ikinä missään näyttäytyä kun lantiosta alaspäin ei itseäni miellytä :(

N30

Vierailija
199/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vatsa on turhan iso. Olen mies, 49v.

Vaimollani 48v on upea vartalo.

Tiimalasi, 170cm n. 75kg, C- kokoiset pystyt rinnat.

Vierailija
200/984 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On :) tiimalasin mallinen, takapuoli on iso mutta luonnostaan napakka (ei saa otetta vaikka yrittäisi), kauniit rinnat, iho vähän perinteistä suomalaista tummempi, kaunis selän linja. Hyvin naisellinen mutta tasapainoinen, urheiluharrastus parantaa entisestään. Vähän lihottuakin rasva menee pääasiassa rintoihin, peppuun ja reisiin, mikä näyttää ainakin itselle tosi hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme