Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Olisi, mutta sitten tapahtui elämä. Tiimalasimallinen, sopusuhtainen, vatsalihasten reunat vähän erottuu, sopivasti reittä.
Mutta raskaus kasvatti vatsan valtavaksi, joten vatsan iho on arpinen. En tiedä riittikö raskaus vai aiheuttiko sen sektio, mutta alavatsalla on nahkamakkara.
Lisäksi rintasyöpä, jonka jäljiltä pitkä arpi selässä ja rinta näyttää siltä, kuin nänni olisi leikattu pois. Nänni siis myös puuttuu.
"Kärsin" ennen esikoistani muka kaikenmaailman pienistä rinnoista ja jenkkakahvoista jne. Simsalabim, kun lapsi syntyi, suhtautuminen omaan kroppaan muuttui täysin. Minulle täydellinen kroppa ja kai tuon miehenkin mielestä kun sitä jaksaa kehua.
On. Juuri mulle sopiva, kolmelle lapselle elämän antanut. Se näkyy, ja saa näkyäkin! Hyväksyn itseni, vaikken olekaan median mukaisen kuvan luoma 'täydellisyys'.
Ei todellakaan ole. Olen sitä tyypillistä maatalon emäntä -tyyppiä eli olen lyhyt ja persjalkainen, hoikkanakin roteva. Iso rintakehä mutta pienet, ruman muotoiset ja kaukana toisistaan olevat rinnat, neliön mallinen lantio jossa on kummalliset kuopat lantioluiden alla (ns. violin hips). Nämä ovat kaikki rakenteellisia juttuja, eikä minusta tule kaunista, siroa ja pitkäraajaista balettitanssijaa vaikka tekisin mitä.
Kadehdin aivan suunnattomasti kaikkia tässä ketjussa joilla on hyvä vartalo.
Klassinen tiimalasi. Löytyy hartiat, d-kupit, kapea vyötärö ja lanteet.
Rinnat vois olla kauniimman malliset ja selluliittia vähemmän, mutta olen oikein tyytyväinen näinkin. Kun 48-vuotiaana saa kropastaan kehuja, niin eiköhän silloin ole pakkokin olla?
Hyvännäköisyys on suhteellista ja riippuu kysyjästä ja kulttuurista. Ensin minun pitäisi tietää, millainen on hyvännäköinen vartalo sinun mielestäsi?
Oh god no. Vatsa on iso säkki. Jos sitä ei olisi,näyttäisin vain vähän plösöltä.
En pidä ulkonäössäni muusta kuin naamasta.
Olen kehopositiivinen ja hei... pirun ylpee siitä!
Miehekäs niska, pieni kiinteä persus, leveä rintakehä ja hartiat. Pullottaakin mukavasti.
En osaa sanoa. Ennen pidin kehostani tosi paljon ja olin hyvin itsevarma. Olen vähän lyhyen puoleinen ja olisin toivonut kyllä vähän isompia rintoja, mutta muuten jees. Olen sellainen siro ja sopusuhtainen. Kroppaani on kehuttu niin naisten kuin miestenkin toimesta vuosien varrella. Mieheni sen sijaan jankkaa, että minun pitäisi käydä salilla ja vitsillä tökkii raskaudesta jäänyttä pientä pömppistä ym jatkuvasti. Sellaistakin on joskus heittänyt, että oli suhteen alussa ollut vähän pettynyt, kun hän oli luullut että harrastan paljon liikuntaa ja paljastuikin, etten ole erityisen liikunnallinen. Se on ajan kuluessa syönyt itseluottamustani ja enää en pidä kropastani kovinkaan paljoa.
Kuulemani mukaan moni tykkää muodoistani ja kyllähän mä ihan kivasti tienaan kun postailen instaan kuviani.
Terkuin Kim Kardashian
Mun mielestä mulla on ihan kiva kroppa, oon normipainon keskivaiheilla ja paino on jakautunut tiimalasin mallisesti. Lisäksi on pitkät raajat. Käynyt ihan hyvä tuuri tässä asiassa
Ei. Olen lyhyt, laiskanpulskea, karvainen sekä huonoihoinen riippurinnoilla varustettuna
Ei ole, olen kauttaaltaan vastenmielinen.
Xepra kirjoitti:
On, koska se on mun. Jos minä en sitä arvosta, niin kuka sitten?
Pienenä pidin itsestäni. Kukaan muu ei, ja kyllä itsekin opin sitten realiteetit itsestäni.
Ärsyttää nämä kaikki joilla on pyöreä ja kiinteä takapuoli, pyöreät ja kiinteät rinnat (myös isot), kapea vyötärö, tuuheat hiukset, isot silmät, ei selluliittiä, yksi haalea raskausarpi eikä ryppyjä vaikka ikää on 60 ja lapsia 5.
Vatsaa on kertynyt vähän liikaa (82 g), pituuttakin saisi olla enemmän (173 cm) ja karvoitusta vähemmän paitsi päässä, jossa saisi olla enemmän . Naisille en enää kelpaa, mutta elellään yksikseen., eikä valitella. Onneksi olen ihan terve. M63
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan naisilla alle 70 cm vyötärö... juu näinhän se tottakai on kun täällä niin lukee 😂
70-senttinen vyötärö ei todellakaan ole mitenkään pieni.
Ihan jees,vähän vois skarpata treenin kanssa.
174/62kg