Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Vierailija kirjoitti:
"Kärsin" ennen esikoistani muka kaikenmaailman pienistä rinnoista ja jenkkakahvoista jne. Simsalabim, kun lapsi syntyi, suhtautuminen omaan kroppaan muuttui täysin. Minulle täydellinen kroppa ja kai tuon miehenkin mielestä kun sitä jaksaa kehua.
Minulle kävi päinvastoin eli ennen lapsia pidin itseäni kammottavan rumana ja peittelin vartaloani. Peppua yritin piilotella pitkillä paidoilla ja hoikkaa vyötäröä pidin liian kurvikkaana, joten käytin aina löysiä vaatteita.
Lasten syntymän jälkeen olen vasta tajunnut, miten hyvä vartalo minulla oli. Oikeasti aivan upea. Nyt se on muisto vain ja harmittaa, etten osannut arvostaa sitä ja katsoa itseäni realistisemmin, että olisin osannut paremmin nauttia jo nuorempana omasta naisellisuudestani.
En oikein ole tyytyväinen vartaloosi. En ole ylipainoinen, mutta sellainen nuoruuden hoikkuus on hävinnyt, iho paikoitellen roikkuu, on selluliittia ja raskausarpia. Vartalon mittasuhteista on tullut kulmikkaampia, koska olen paljon lihaksikkaampi kuin ennen lapsia.
Ei ole enää, ikä tehnyt tehtävänsä ja korona lisännyt neljä kiloa. Jäätelö ja suklaa maistuu taas:)
On käsittääkseni. Nelikymppisenä sopusuhtainen, pitkähkö, mielestäni kauniit raajat ja muodot.
Nuorena kommentoin jollekin ohimennen, että olen tyytyväinen, kunhan pohkeita saisin treenattua. Ilmeisesti kuulija otti sen ulkomuotoni kauneutena, koska vaikutti vähän järkyttyneeltä, tyyliin "Epäreilua, sullapa pienet ongelmat". En ollut erityisesti kehunut hoikkaa kroppaani. Oma suhtautuminen vaikuttaa paljon, olisihan toinenkin voinut löytää myönteisiä puolia itsestään.
Kyllä tää mulle kelpaa. Ja ehkä joillekin muillekin. Mutta ei kaikille. Sitäkö tässä nyt pitäisi sitten stressata?
Olen tyytyväinen omaani. Kehossa kaikki toimii ainakin toistaiseksi (ikää 50+) ihan hyvin. Mieheni suorastaan palvoo kehoani, olen onnentyttö.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää mulle kelpaa. Ja ehkä joillekin muillekin. Mutta ei kaikille. Sitäkö tässä nyt pitäisi sitten stressata?
Tärkeintä on, että pystyy katsomaan peiliin itkemättä tai oksentamatta, ja se, ettei jätä ulkonäkönsä takia asioita tekemättä (uiminen, treffailu jne.)
Mulla on ihan samanlainen kuin Ainola siinä Kalevala maalauksessa jossa se pakenee väinämöistä
Olen niin kaunis, että minua vihaavat kaikki. Täydellisempää saa hakea. Perustelluista syistä en ole hakeutunut missikisoihin ja muihin kauneusjuttuihin. Nimittäin minun jälkeeni mikään ei näytä enää kauniilta. Kehukaa minua <3
Pidän eniten länkisääristäni, pulleasta vatsastani, kaljapullon mallisista hartioistani ja kaljuistani. Ei puutu mitään! T: Mies +40
Piän vartalostani (163cm/56kg/30v). Olen vuosia liikkunut säännöllisesti ja tehnyt paljon voimaharjoittelua, mutta nyt muutamaan kuukauteen en ole asuinpaikkani koronatilanteen vuoksi päässyt kunnolla treenaamaan salille ja liikunta jämähtänyt kaupassa käyntiin liittyvään kävelyyn. Kiloja ei ole tullut lisää, mutta kroppani on pehmentynyt ja muuttunut muodokkaammaksi. Jostain oudosta syystä rintani kasvoivat vasta kolmeakymppiä lähestyessä - koko nuoren aikuisiän oli A-kuppi mutta nykyään pysyvä C mikä ei latistu esim kuukautiskierron takia. Piän vartalostani ja kaikki teini-iän ja parinkympin alun kriisit ovat takana päin.
Omasta mielestäni olen kaunisvartaloinen. 40 v, pitkä ja hoikka, pitkät jalat. Kapea vyötärö ja nätti lantio. Rinnat kauniit, ei roiku. Vielä.
Muilta en kehuja ole kuullut, hmm.. koskaan.
10 kirjoitti:
Olen niin kaunis, että minua vihaavat kaikki. Täydellisempää saa hakea. Perustelluista syistä en ole hakeutunut missikisoihin ja muihin kauneusjuttuihin. Nimittäin minun jälkeeni mikään ei näytä enää kauniilta. Kehukaa minua <3
Minäkin :) Kateuden määrä on ihan kamala.
Olen tyytyväinen vartalooni. Ikää jo 40v. Sen saa pidettyä kunnossa, kun syö suht terveellisesti. Ja liikkuu.
Olen kaunis. Pitkäkaulainen, kurvikas. Vuosikymmenien tanssiharrastus näkyy ryhdissä.
Mä olen vähän emäntämallinen: lyhyehköt jalat, vahvat reidet ja paksut pohkeet. Muotoja on jonkin verran, mutta voisin tietysti olla sutjakampi eli vähän hoikempi. Tissiä ja peppua löytyy.
Varmaan osa miehistä tykkää tällaisestakin kropasta, ainakin omalle miehelle olen kelvannut. Näin nelikymppisenä ei ole mikään pakko olla joku nälkäkurki, eikä toki nuorempanakaan....
Kyllä, siksi oveni takana on tunkua. Jehoville tarjoan kahvit ja jahit ennein kuin rueamme keskustelemaan herrasta.
Tottahan toki. Kauneus on katsojan silmässä, ja olen aivan tolkuttoman likinäköinen.
Ei ole. Tuskin kenenkään mielestä mun vartalo on kaunis.