Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
161/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tykkään, että on. Joku muu voisi olla erimieltä, mutta mitäpä se mua liikuttaa. Parasta varmaan hoikkuus, pyöreä peppu, kauniit rinnat, pitkät sääret. Huonointa vähän liian leveät hartiat. N52

Vierailija
162/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan samanlainen kuin Ainola siinä Kalevala maalauksessa jossa se pakenee väinämöistä

Eli tyypillinen suomalaisen nuoren naisen vartalo. Panisin kyllä.

Sivusta: Sinulta ei kysytty mitään. Opi käyttäytymään ennen kuin lähdet leikkimään Setä 55 -geimejä alentuneella tatsilla. 

Kiitos vaan! Olen taas rikkaampi. Oli näet pikku veto työkaverin kanssa,että varmaan joku tiukkapipo pian kommentoi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan samanlainen kuin Ainola siinä Kalevala maalauksessa jossa se pakenee väinämöistä

Sivusta: Sinulta ei kysytty mitään. Opi käyttäytymään ennen kuin lähdet leikkimään Setä 55 -geimejä alentuneella tatsilla. 

Vierailija
164/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök kirjoitti:

No ei tod! Viisi lasta, 10 vuotta imetystä🙄, peppua on, mahaa on, rintaa on.

177cm, 80kg. Pitkät sääret, pitkät kädet, pitkät sormet, pitkä kaula, harteikas. Pitkät luonnonkiharat ja -punaiset hiukset ja pisamia, vaalea iho.

Aina, kun näen itseni peilistä, sanon: -Kyllä on ruma nainen!!

Ei saa itseäänkään haukkua. Kuulostat kauniilta!

Vierailija
165/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö mieheltä vai naiselta. Onko itselläsi hyvän näköinen vartalo entä kasvot

Vierailija
166/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vartaloni taas ei ole oikeastaan mistään kohdasta hyvännäköinen.

Vierailija
167/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen leveäharteinen ja kapealanteinen lyhyt nainen, jolla on lyhyt selkä, pienet rinnat ja pitkät jalat. Ennen näytin hoikkana mukiinmenevältä, mutta nyt olen raskauden jäljiltä ylipainoinen ja maharöllykkä on varmaan tullut jäädäkseen. Ylimääräistä rasvaa on monessakin paikassa.

Vierailija
168/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen erittäin suuri pulleroinen.

Haluaisin aloittaa karnivore-dieetin.

Vierailija
169/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa olla täysin tyytyväinen, vaikka tiedostan, että pahemminkin voisi olla - ja kyllä,  tajuan myös, että on tyhmää sanoa että ei-kauneusihanteita vastaava vartalo olisi "huono". No, muille on helpompi olla armollinen kuin itselle. 

Olen lyhyt (vaikeuttaa monia käytännön asioita, kun tikkailtakaan ei ylety esim. ripustamaan verhoja). Parisuhdemarkkinoilla tämä on kuitenkin ollut aina selkeä plussa, monet miehet tykkää pienistä naisista. 

Olen normaalipainoinen (olisko painoindeksi 22 pintaan), mulla on suht hyvät mittasuhteet. Rinnat oli ennen isot, kärsivät TODELLA pahasti raskauksista ja imetyksistä joten ne on korjattu ja ovat nyt normaalit/isohkot ja ihan hyvän näköiset.  Liikun paljon ja se näkyy. Toisaalta raskaudet ja imetykset ovat  jättäneet jälkiä, osassa kroppaa on löysää nahkaa. Ei onneksi hirveästi, mutta en ole urheilullisuudesta huolimatta kiinteä, sisäreidet ja alavatsa on ryppyiset, ja pepussakin iho on löystynyt, samoin käsivarsissa. Vatsassa on sektioarpi.  Mulla on kaunis dekoltee ja erottuvat solisluut. 

Naama on nätti, mutta sekin pahenemaan päin :D

Hävettää, että olen näinkin "syvällisesti" pohtinut asiaa. 

Vierailija
170/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että.

Pidän siitä, että olen yleisesti pienikokoinen ja melko siro. Olen melko lihaksikas ja olen siihen hyvin tyytyväinen. Kehonkoostumukseni on päärynä, joten kaikki ylimääränen valuu jalkoihin ja aiheuttaa siellä päänvaivaa. Onneksi hyvät jalkalihakset pelastaa aika paljon.

Rinnat on niin pienet, että A-kuppikin saattaa olla liian iso. Kokoon olen kyllä tyytyväinen, mutta toivoisin, että ne olisivat muuten nätimmän muotoiset.

En pidä erityisemmin kasvojeni ja ylipäätään pääni muodosta, mutta olen tällähetkellä suht tyytyväinen hiuksiini, jotka ovat (viimein) pitkät, kiharat ja luonnostaan monisävyisen vaaleat.

Vierailija
171/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Mitat 172cm/65kg.

Ja koska siis olen mies, hyväkuntoisuudella ja muulla ei ole väliä ellei ole pituutta ja raameja. Kuten turn on-ketjustakin käy ilmi, koko ratkaisee.

Ei se koko ole kaikille se juttu. Itse pidän siroista ja vähän lyhyemmistä miehistä. 170 on just sopiva, kun on itte 157.

Vierailija
172/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pisaramalli katsotaan hyväksi niin sitten on!?

Vierailija
173/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan! Olen taas rikkaampi. Oli näet pikku veto työkaverin kanssa,että varmaan joku tiukkapipo pian kommentoi....

Sinulla ei ollut vetoa.  Yleinen elämän/ihmisten kanssaolemisen tips:  Jos olet kiinnostunut naisesta, niin älä sorru negatiiviseen/latistavaan virvelöintiin, jota neuvotaan PUA-tyyppisissa naisvihapaikoissa. Selvennys, jos kommentoijan kroppaa verrataan ko. Kalevalan maalaukseen, se on kaunis hoikka kroppa ja sellainen ei ole tyypillinen nuoren naisen kroppa jollaisia löytyy joka iikalta ja jolla latistit nätisti itseään kuvaavan neitosen kuvauksen ns massa/joukkokuvaukseksi. Tämä on tietyntyyppisillä naisvihaisilla ja sekstistillä miehillä ihan taktiikka - saada kohde tuntemaan, ettei hän ole kummempaa, mitätöidään ja arvostellaan, jottei nainen vain luulisi mitään ja saisi itsevarmuutta ja näin mies saa panoalustan ja varmuutta itselleen. Ei onnea. Joten jatkossa, älä ilkeile ja yritä pelejäsi, vaan mieti miten olla hyvää eikä paskaa.  

Vierailija
174/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu te ootte perseestä. Ja tiedätte sen. Kaikki.

Vierailija
175/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ole tyytyväinen, mutta varmaan aika perus-ok, ehkä. Takamuksestani olen ylpeä, se nyt vaan on hyvän muotoinen. Vatsassa on runsaasti huonoa, 3 raskautta, löysää ihoa laihtumisesta, raskausarpia, iso sektio-arpi.. tissit myös vähän roikkuu eikä muutenkaan isot. Mut beballa mennään :D Käsivarret ja selkäkin ihan ok kunnossa mutta ei överit, silleen siron naisellisesti. Pitkä en ole, mutta en mikään oudon lyhyt myöskään,varmaan aika normaali 40v nainen jolla on normaali perus-kroppa. Useat sanoo, että näytän nuoremmalta, ja että oon varmaan liikunnallinen kun oon niin hoikka. Vaikka en edes ole, 164cm/57kg.

Vierailija
176/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä tiedolla teet? Keksit ilkeyksiä? 

Joko mulla on tai ei ole, siinäpä arpomista. On.  

Onko sinulla hyvännäköinen kroppa? Vartalo ei kaikista tärkeintä. Turn-on-ketjusta näet että hyväsydämisyys on in. 

Vierailija
177/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm riippuu varmaan katselijasta. Moni on kehunut vartaloani. Jonkun mielestä tissini olivat liian pienet ja selluliitti ällöä.

Välillä itse vaikeaa pitää omasta kropastaan kun media on täynnä ylitäydellisiä vartaloita, joita on leikelty, meikattu ja muokattu kuvankäsittelyohjelmilla. Todellisuus vääristyy.

Mutta.

Olen pitkähkö, hoikka/normaalipainoinen, pienet rinnat (jotka ovat erikokoiset), kiva pyöreä peppu, tukkinilkat ja selluliittiä kyllä löytyy liikuntaharrastuksista huolimatta.

Jokaisen tulisi rakastaa omaa vartaloaan, oli se millainen tahansa.

Vierailija
178/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nk. isokokoinen ja minulla on laatikkomainen takapuoli.

Vierailija
179/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän osittain vartalostani ja osittain en.

Jos alastonta vartaloani katsoo niin se on oikeestaan aika sopusuhtainen ja tiimalasi. Ei mitkään kovin isot rinnat ja pylly, mut vartalooni nähden mielestäni sopivat.

Vaatteet päällä näytän kuitenkin kaikin puolin laudalta ilman mitään muotoja. Ehkä jotain tulee esiin, jos on tiukemmat vaatteet, mutta olen aika huono käyttämään sellasia. Rakastan rentoja vaatteita.

Lisäksi olen aika lyhyt ja moni sanoo, että olen pieni. Olen kuullut sen niin monta kertaa, että siitä on tullut minulle sellainen asia mistä en pidä, jotenkin en osaa ottaa aina sitä kehuna vaikka se niin tarkoitetaankin. Samoin laihuuskommenttien kanssa.

Olen ehkä aavistuksen jopa kateellinen pidemmille ja muodokkaammille naisille. Jotenkin he näyttävät naisellisemmilta.

Vierailija
180/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että suurimman osan mielestä. Itselle tärkeää, että olen terve. Nimim. 159/44 kg, 33v, kiinteä ja luiseva, pitkä selkä mutta myös pitkät jalat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme