Onko tuo telemarkkielto ihan humpuukia??
Kommentit (13)
On.. sulla on nykyään gdbr oikeudet jolla voit pyytää jokaista soittajaa poistamaan sinut heidän järjestelmistään. Voit myös pyytää heiltä sinuun kohdistuvat tietosi tarkasteluun.
Käytä oikeuksiasi, älä maksa turhasta.
Vierailija kirjoitti:
On.. sulla on nykyään gdbr oikeudet jolla voit pyytää jokaista soittajaa poistamaan sinut heidän järjestelmistään. Voit myös pyytää heiltä sinuun kohdistuvat tietosi tarkasteluun.
Käytä oikeuksiasi, älä maksa turhasta.
Soitto Robinson-rekisteriin maksaa noin 20 senttiä ja kielto on voimassa 3 vuotta. Ei ole minusta paha hinta.
Tietonsa voi salata ja osa joutuu silti soittamaan operaattorille. Vai jopa maksamaan ettei markkinoida tai näe mainoksia. Ehkä sellainen jolla on tiedot esillä, hyötyy hieman lisäestoista.
Täältä löytyy numero mihin soittaa. Robootille vain sanot kyllä ja puhelinmyyntikielto astuu voimaan ja on 3 vuotta voimassa. Toimii mutta joskus joku myyjä pääsee läpi jolloin voit sanoa, että sinulla puhelinmyyntikielto niin lopettaa puhelun 👍
Ei toimi Robinsonkaan, ainakaan minulla. Pidän puhelimen äänettömällä ja laitan numeroita estoon sitä mukaa kun myyntipuheluita tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi Robinsonkaan, ainakaan minulla. Pidän puhelimen äänettömällä ja laitan numeroita estoon sitä mukaa kun myyntipuheluita tulee.
Robinson toimii kyllä, jos ei itse anna omaa puhelinnumeroaan erilaisissa lehtien ja yritysten kilpailuissa ja kampanjoissa. Minulla on Robinson eikä myyntipuheluita tule kuin yksi 3-4 kuukauden välein. Nekin loppuvat heti, kun sanon, että minulla on telemarkkinointikielto.
Älkää osallistuko mihinkään arpajaisiin missä pitää numero ilmoittaa. On olemassa firmoja mitkä kerää ihmisten numeroita ja myy niitä näille puhelinmyyjille. Robinssonkielto kyllä toimii ja aina voi soittajalle sanoa, että on puhelinkielto ole hyvä ja poista numeroni.
loppui markkinointisoitot kun aloin pitää puhelinta koko ajan äänettömällä. Tai soitteleehan ne edelleen mutta ei mua nappaa. Sinnikkäitä perkeleitä ovat.
Tuo ASML on tehty ihan viranomaisyhteistyössä eli se on ihan ihka oikea ja toimiva
Robinson-rekisteri ei ole. Olen tehnyt kiellon sinne ja markkinointipuheluita tulee vain pari vuodessa.
Alalla on myös jotain muita toimijoita, jotka ovat huijareita.