Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
81/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, läskin alla. Kitaranmallinen kroppa, omat d-kupin rinnat, geneettisesti pyöreä peppu, hyvänmuotoiset lihakset.

Nyt on kilpparin vajis tuonut liikaa kiloja, treenaan ja laihdutan, ettei rasva peitä kaikkea Kyllä kropan malli edelleen on ok, mutta vatsan alue ei ole hoikka. Six packin ei tarvitse näkyä, mutta ns. sivukuopat kyllä.

Vierailija
82/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo on kiva mutta kaulasta ylöspäin ei mitään kaunista. Sopusuhtainen ja hoikka, rinnat keskikokoiset eikä roiku imetyksenkään jälkeen.

Mutta tukka ohut ja ohenee vaan, nenä suuri peruna, leuka leveä ja otsa täynnä ryppyjä, silmäluomissakin alkaa jo havaita roikkumista. Käytänpä vielä silmälaseja. Ei ole hyvästä kropasta ollut paljoakaan iloa kun pärstä on kuin petolinnun prse. Eikä sitä voi edes treenata paremmaksi :_(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni hyvännäköinen vartalo, ehkä parhaassa kunnossa ikinä näin 43 vuotiaana. X mallinen kroppa, ylipainon saanut pois, aloitin uuden rankan liikuntaharrastuksen syksyllä. Rinnat silikonia ja jos niitä ei olis niin tilanne toinen kolmen raskauden ja pitkien imetysten jälkeen

Vierailija
84/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semi. Normaalipainon ylärajoilla, mutta löytyy sopivan kokoiset kiinteät tissit ja tiukka takapuoli. Urheilen niin en näytä lihavalta vaikka en mikään hoikka olekaan. Pieni maha tosin löytyy, koska tykkään herkuista.

Vierailija
85/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Vaatteet päällä näytän kyllä tosi hyvältä koska olen pitkä ja hoikka 170cm/60kg.

Mutta kehonkoostumus on "höttöinen" ja tissit on olemattomat ketunnenät. Erityisesti alavatsa ja yläreidet on oksettavaa pehmeää massaa, joka näyttää joltain mozzarellajuustolta.

En ole vuosiin käynyt rannalla, koska uimapuku on ihan no-no. :/

Täähän on helppo hoitaa liikunnalla.

"Helppo hoitaa". Samanlaiset ongelma-alueet omaavana ja kuitenkin liikuntaa harrastavana ihmisenä haluaisin tietää, mikä on tämän helpon määritelmä? Jos nyt liikun viikossa n. 10h, kuinka paljon sitä pitäisi lisätä ja mikä liikunta kelpaa?

No, ei oikeastaan ole aikaa lisätä liikuntamäärää tämän enemmäksi, varmaan hormonitoiminta tai jokin pitää jatkossakin huolen että nämä alueet pysyvät löysinä.

Vierailija
86/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan okei. Kroppa on melko tiimalasin muotoinen, mutta saan syödä todella vähän että näytän hyvältä eikä löysää ole paljon. Liikun ja koitan sillä myös lisätä sallittua ruokamäärää, mutta mitä vähemmän painan sitä vähemmän saan syödä joka tapauksessa.

Vierailija
87/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. tanssijan vartalo. Vinkki: sellaisen saa liikuntaa harrastamalla.

Ei sillä ruumiinrakennettaan voi muuttaa. Tanssijoilla on esim. pitkät raajat, minkälaisella liikunnalla voit pidentää käsiä ja jalkoja?

====

Tanssilajeja on kymmeniä ellei satoja.

On paljon muitakin kuin klassinen baletti, johon ehkä viittaat.

Taitavat street-tanssijat ja breikkaajat ovat lihaksikkaita ja raajat eivät näytä kovin pitkiltä. Ehkä pukeutumisella osuus vaikutelmaan.

Vierailija
88/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hmm. Riippuu standardeista. Näytän klassiselta kreikkalaiselta patsaalta, eli nykystandardien mukaan vähän liian löysä ja läski. N50

Vierailija
89/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään omasta vartalosta ja ei ole ainakaan miehet valittanut. Hoikka, tiimalasi. Vyötärö 59 cm ja mulla on lapsiakin tehtynä. Rinnat on 60H, eikä ne roiku. Eihän ne tilavuudeltaan ole kuitenkaan mitkään jättimäiset, mutta vartaloon suhteutettuna isot. Muutenkin olen siro, jalka on 36, kädet myös pienet. Kasvot myös, olen aika babyface, vaikka ikää 38. Suuret silmät, pieni nenä. Enkä juurikaan urheile, sen verran että kunnossa pysyy. Tottakai on myös niitä virheitä vartalossa, muutama haalea raskausarpi jne. Mutta ei ne mua haittaa.

Vierailija
90/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen vielä vankassa keski-iässäkin vartalooni. Olen pitkä ja hoikka, kapea vyötärö, aika leveät hartiat, mutta sekin on hienoa.

Vierailija
91/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään omasta vartalosta ja ei ole ainakaan miehet valittanut. Hoikka, tiimalasi. Vyötärö 59 cm ja mulla on lapsiakin tehtynä. Rinnat on 60H, eikä ne roiku. Eihän ne tilavuudeltaan ole kuitenkaan mitkään jättimäiset, mutta vartaloon suhteutettuna isot. Muutenkin olen siro, jalka on 36, kädet myös pienet. Kasvot myös, olen aika babyface, vaikka ikää 38. Suuret silmät, pieni nenä. Enkä juurikaan urheile, sen verran että kunnossa pysyy. Tottakai on myös niitä virheitä vartalossa, muutama haalea raskausarpi jne. Mutta ei ne mua haittaa.

Kuulostaa mun unelmavartalolta!

Minkälainen lantio ja peppu sulla on, entä hartiat?

Olet varmaan aika lyhyt? Minkä pituinen?

Vierailija
92/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei käy onnenlahjat.

Vierailija
93/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei käy onnenlahjat.

Jep, itse katsoin myös että ihailtavat mitat.

Mulla on suvussakin yksi tuota ikäluokkaa oleva nainen, jolla on 155cm pitkä täydellinen tiimalasivartalo, lyhyydestään huolimatta pitkän malliset raajat, sirot pienet jalat ja kädet, upea pitkä paksu tukka ja vielä kaikenlisäksi todella kauniit kasvot. Ja tyylitajua.

Itse olen pitkä, harteikas rotjake.

Tasan ei tosiaan käy onnenlahjat :D

Vierailija
94/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Aika sama vastaus kuin ensimmäisellä kommentoijalla. En oikein osaa löytää enää mitään erityisen kaunista vartalostani. 

Tähän myös. Ikänsä kestävyysurheilua ja kuntoilua harrastaneen vanhan akan kulunut ja kulahtanut kroppa, oon liian luinen kun paino on vanhemmiten alkanut pudota ja lihakset sulaa. Ei huvita julkisesti näyttäytyä uima-asussa saati nakuna.

Paljon urheilevat tyypit näyttävät vanhoina luisilta hevosilta. Yök.

Vierailija
95/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Aika sama vastaus kuin ensimmäisellä kommentoijalla. En oikein osaa löytää enää mitään erityisen kaunista vartalostani. 

Tähän myös. Ikänsä kestävyysurheilua ja kuntoilua harrastaneen vanhan akan kulunut ja kulahtanut kroppa, oon liian luinen kun paino on vanhemmiten alkanut pudota ja lihakset sulaa. Ei huvita julkisesti näyttäytyä uima-asussa saati nakuna.

Paljon urheilevat tyypit näyttävät vanhoina luisilta hevosilta. Yök.

Miksi puhut noin rumasti toisista ihmisistä?

Sitäpaitsi tuohan on ihan makukysymys, mikä kenenkin silmään näyttää.

Sinä olet vastenmielinen kiusaaja, kun kommentoit noin julmasti ja rumasti vieläpä ihmiselle joka kirjoitti, ettei halua näyttäytyä julkisesti uima-asussa eikä pidä kropastaan.

YÖK mikä tyyppi sinä olet. Vastenmielistä käytöstä.

Vierailija
96/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin. Pituus 165, paino 69 ja näillä geeneillä pudotettavaa olisi 20 kg. Tissit aa-kuppia, mahan ympärys 100 cm, vyötärö 90 cm, perse selluliittinen ja lättänä, en harrasta minkäänlaista liikuntaa, elän hiilareilla ja sokerilla, isot kainaloläskit ja sisäreisiläskit jotka hinkkaa yhteen ja kaiken tämän kruunaa roiskeläppäp illu. Miestä en ole saanut koskaan ja tiedän kyllä miksi.

Vierailija
97/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, E-kupit kiinteät ja kauniit, 57cm vyötärö, litteä vatsa ja kiinteä pylly. Joo on mul hyvännäkönen vartalo.

Vierailija
98/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloon olen tyytyväinen. Naamassakaan ei ole ryppyjä mutta leukalinja on alkanut muuttua. Käyn korjaamassa.

Vierailija
99/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä ihan mukiinmenevä, aika monen mielestä upea kroppa. Olen 160 cm, vyötärö 65, C- kupin terhakkaat rinnat, pyöreä ja pieni pylly, lihaksikkaat jalat. Vaatekoko vaihtelee XS- S kokoon. Selluliittia ei ole vielä ilmaantunut. Aktiivisesti olen liikkunut lähes koko aikuisikäni. Ikää on jo 50+. Hiukset on puolipitkät ja vahvat. Naamakin on ihan nätti vielä.

Vierailija
100/984 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Pituus 195, lihasta erityisesti hartioissa, rinnassa ja käsissä. Takapuoleni on jo luonnostaan ulkoneva. En ole kuitenkaan mitenkään kuivakka tai erityisen treenatun oloinen.

Tykkään omasta kropastani, vaikka en ole mitenkään klassisen komea. Ja oikeastaan vain pään sisällä olevilla lihaksilla on merkitystä.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi