Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
61/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen barbimaisen vartalon omaava, vanha olen jo mutta urheilu pitää vartalon kunnossa, ja voimistelen joka päivä jonkun aikaa miten ennätän työkiireiltäni. Rinnat ovat pyöreät ja kiinteät.

Vierailija
62/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvännäköinen, mutta ei rumakaan.

Tavallinen nuoren naisen vartalo joka ei ole lihava, ei laiha eikä lihaksikas vaan tavallinen.

Eniten tykkään kitaramallin vyötäröstäni ja isohkoista rinnoistani, jotka voisivat tosin olla kiinteämmät.

Oikeastaan yritän olla liiemmin miettimättä vartaloani, sillä se ei ole mitenkään sillä tavalla upea, että sitä voisi fiilistellä.

Tosi tavallinen vain. Ei ihanteideni mukainen oikeastaan ollenkaan.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
64/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Hoikka tiimalasivartalo, pyöreä peppu, kapea vyötärö ja d-kupin rinnat. Kropan mittasuhteista tykkään myös, pitkät sääret on ehkä parasta mussa. Lisäksi kauniit kasvot ja pitkät hiukset.

Itserakas bitch

Vierailija
65/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Hoikka tiimalasivartalo, pyöreä peppu, kapea vyötärö ja d-kupin rinnat. Kropan mittasuhteista tykkään myös, pitkät sääret on ehkä parasta mussa. Lisäksi kauniit kasvot ja pitkät hiukset.

Itserakas bitch

Ulkonäköönsä ei saa olla tyytyväinen?

Vierailija
66/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan naisilla alle 70 cm vyötärö... juu näinhän se tottakai on kun täällä niin lukee 😂

Vierailija
67/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Vaatteet päällä näytän kyllä tosi hyvältä koska olen pitkä ja hoikka 170cm/60kg.

Mutta kehonkoostumus on "höttöinen" ja tissit on olemattomat ketunnenät. Erityisesti alavatsa ja yläreidet on oksettavaa pehmeää massaa, joka näyttää joltain mozzarellajuustolta.

En ole vuosiin käynyt rannalla, koska uimapuku on ihan no-no. :/

Ihan asiallisesti haluan kommentoida, olet varmasti todella upea ilmestys.

Vierailija
68/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lyhyet kädet, pitkä selkä, liian lyhyet jalat ja olematon peppu. Jos pudottaisin 5-10kg käyttäisin hyvältä, kun vyötärö tulisi kunnolla esiin, kädet olisi hoikemmat. Tissit ja ohuet jalat ovat ainoat hyvät kropassani. Tällä hetkellä olen 176cm/70kg ja lihomisen myötä tuntuu, että kaikki muodot ovat kadonneet. Ennen pidin vartalostani.

Vierailija
69/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan naisilla alle 70 cm vyötärö... juu näinhän se tottakai on kun täällä niin lukee 😂

70 cm ei ole edes mikään pieni lukema. Ihmettelisin, jos olis alle 60 cm.

Vierailija
70/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen You Tubesta Naked Attractionia. Olikohan englantilainen versio. Siellä oli yksi todella upea naisvartalo. Uskomaton. Kuitenkaan mies ei valinnut häntä vaan runsaamman naisen, joka oli hieman tavallisempi myös kasvoiltaan.

Nainen oli sopusuhtainen suurehkoilla pyöreillä ja pystyillä rinnoilla, kaunis lantion kaari, hoikka uuma ja pieni pyöreä peppu. Kauniit hoikat raajat ja myös kasvot ja hiukset olivat kauniit. Seökeästi erottui joukosta. Sellainen terveen hoikan ja uhkean välimuoto.

Se minkä ihminen kokee itseään viehättäväksi on niin monimutkainen asia. Uskoisin erottavani muutamasta miehestä ja naisesta alastomana ulkoisesti nähtynä mikä on paras yleisen kauneusihanteen mukaan, mutta kun joku valitsee kuten tuossa ohjelmassa, itselleen treffikumppanin, ottaa hän huomioon asioita, jotka miellyttävät juuri häntä itseään ja varmaan kemiallakin on osuutensa kun henkilöt ovat samassa tilassa.

Se mikä on yleisesti symmetrisin ja kaunein ei aina kerro siitä mikä on kenenkin silmissä puoleensavetävintä. Se vaihtelee niin paljon.

Itsellä vaikuttaa myös luonne ja viihtyminen toisen kanssa. Puoleensavetävä mies alkaa vaikuttaa vieläkin enemmän puoleensavetävältä kun häneen ihastuu. Esimerkkinä voin mainita etten ole ikinä tykännyt hyvin pitkistä miehistä, mutta kun ihastuin sellaiseen nähden muut hyvät puolensa alkoi pituuskin viehättää.

Vierailija
71/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on about 60 cm, mutta olenkin nuori & lapseton palstailija. Suuri kuva on varmaan hieman erilainen kuitenkin, näin uskoisin.

Vierailija
72/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma kyllä. Omasta mielestäni olisi parannettavaa. Olkapäistä sormenpäihin olen 100% tyytyväinen.

Vierailija
73/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään erityisen hyvännäköinen, mutta terve ja toimiva. Päälle viisikymppisenä alkaa olla monella jo kaikenlaista terveysongelmaa, mutta itse olen siitä onnekas, että en ole ikinä sairastanut mitään flunssaa pahempaa, eikä liikkumisen, lihasten yms. kanssa ole mitään ongelmaa.

Vierailija
74/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla paras mahdollinen näillä geeneillä. Hoikka, lihaksikas, sopusuhtainen, selkeä vyötärö, litteä vatsa, kauniit rinnat.

Jalat taasen saisi olla pidemmät mut minkäs teet. Olen 163/ 54. Ikää 38.

Rakastan liikuntaa ja se näkyy.

75/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja näyttävin mitä voi kellään kuunaan olla, suorastaan mahtava.

Vierailija
76/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä kasvot ovat suloisimmat kuin kellään ikinä. ;) Olen 50+. Peppu aina ollut iso kun lantio leveä, tosin ei nyt niin kiinteä koskaan ollutkaan, ihan tavallisen höllyvä, samoin tissit. Vyötärö kapea. Selkä ei ole pitkä , kaunis kaari , sääret eivätkä koko jalat pitkät, mutteivat lyhyetkään. Pienet kädet, kapeat ranteet. Ryppyjä löytyy niin kuin kuuluukin. Vatsa pömpöhkö. Hiuksetkaan eivät kovin paksut, jos ei laita. Vaaleat ripset ja kulmat eikä alap karvoituksestakaan mtn vauhtiviivaa koskaan saisi. :D Värjäytän aina luomukampaamossa. En varmasti olisi tyytyväinen itseeni jos ei mieheni aina kehuisi. Tiedän ettei se kaikki ole totta, mutta väliäkö sillä.. Omasta mielestäni suuret siniset silmäni ovat bravuurini. Ja iloinen mieli.

Vierailija
77/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, olin pieni keijukainen, nyt olen pieni ja pyöreä.

Olenko onnellinen, olen, olen elämääni tyytyväinen ja minua arvostetaan ihmisenä ja työssäni. Hyvä kropoaisena olin epävarma ja sain epämieluisaa huomiota ja tunsin itseni esineeksi.

Vierailija
78/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kans vähän tiimalasimainen vartalo, pyöreä peppu ja d-kupin rinnat. Mutta tiimalasimaisuus tulee siitä, että hartiat ja lantio ovat leveät. Alamaha on kyllä roikkuva pullataikina, sääret on lyhyet, reidet on paksut. Selkä on pitkä ja jalat lyhyet. 

Kasvot on kauniit, silmät on vihreät ja suuret, hiukset on punaiset ja ulottuu lanteille. 

Vierailija
79/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on myös meitä nuorempia lapsettomia naisia.

T. 60cm vyötärö

Vierailija
80/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millään liikunnalla ei voi muuttaa vartalon perusmittasuhteita, ne muodostuvat ihmisen pitkittäis- ja poikittaisluista (esim. jalan- ja selänpituus). Ne tekevät vartalotyypin. Toki vartalon yleisilmeeseen voi vailuttaa liikunnalla ja oikealla ruokavaliolla. Olen vetänyt yli 20- vuotta tyylikursseja. 12 henkilön ryhmästä keskimäärin kaksi on mittasuhteiltaan "täydellinen". Mutta, kun ihmisen viehättävyys, vetovoima, ym koostuu niin monesta. Viestini on: nauttikaa vartaloistanne! Unohtakaa virheet ja puutteet. Olette juuri sopivia itsellenne ja rakkaillenne. Rakastelukin on niin paljon muuta kuin täydelliset rinnat tai sixpack.

Minä en mielestäni ole sopiva itselleni, ansaitsisin paljon parempaa kuin tämän ruman vartalon, jonka vankina elän. Mistäköhän pahasta minua rankaistaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän