Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Eikös tää ole tosi subjektiivista. Ainakin niin olen itse kokenut. Jotkut sanoo, että olen laiha kuin tikku ja söisit jotain. Toisten mielestä hoikka, vähärasvainen ja kuitenkin raamikas vartalo on komea.
M38
Olen 177cm pitkä ja painan 151kg. Päättele siitä.
On. Posliinihampaat, silikonirinnat, pakaraimplantit ja pitkä muna,
Ei, mut jostain syystä mun mies on aivan hulluna siihen, niin kelpaa mulle. En ole kovin ulkonäkökeskeinen ihminen, niin en juurikaan mieti asiaa.
172cm 56kg. Rinnat 70D ja melko kiinteät, peppua treenaan kolmesti viikottain salilla. Miehet ovat kaikki arvostaneet ja myös naisilta kuulen kohteliaisuuksia, kun kesällä käy kahvilla kävelykadulla.
Ei millään tavalla kaunis vartalo. Nuorena olin muodokas tiimalasi, todella kapea vyötärö, valtavat rinnat ja leveä lantio. Nyt olen läski tiimalasi. Selluliittia on jopa pohkeissa! Ihan hirveä näky. Mutta sentään on rakastava, ihana mies kuitenkin joka himoitsee ja hellii minua ja lapsiakin olen tällä vartalolla saanut ja hoivannut.
Vierailija kirjoitti:
172cm 56kg. Rinnat 70D ja melko kiinteät, peppua treenaan kolmesti viikottain salilla. Miehet ovat kaikki arvostaneet ja myös naisilta kuulen kohteliaisuuksia, kun kesällä käy kahvilla kävelykadulla.
Niin varmaan 😂 Onpa taas fantasiat. Että oikein kahvilla kävelykadulla ja toiset naiset kehuvat 🤣🤣🤣 Way to go beibe 😅👍
27v, 164cm, 56kg, jalka 36, olen sirorakenteinen mutta omistan perseen ja tissit, D-kuppi. Eli joo oon, mut käyn nyt ahkerasti salilla että olisin vielä tyytyväisempi. Keto-ruokavalio ja alkoholin poisjättäminen teki hyvää. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Ei, mut jostain syystä mun mies on aivan hulluna siihen, niin kelpaa mulle. En ole kovin ulkonäkökeskeinen ihminen, niin en juurikaan mieti asiaa.
Ehkä juuri siksi olet niin haluttava. Itsevarma nainen, joka hehkuu seksikkyyttä.
Aika monta päiväunta!
Osa märkää, osa harhaa.
Alapeukkua pukkaa joka suoltaa kukkaa!
Riittävän hyvännäköinen itselle, en edes tee mitään sen eteen, en ymmärrä miten monella on ylettömästi kiloja
Vartaloni ei ole minkään standardin mukainen, mutta olen aina ollut sujut kehoni kanssa ja se on palvellut minua hyvin. Kaikki toimii vielä jokseenkin hyvin, mutta ikä on tuonut muutoksia ja ongelmakohtia, ja enää en pysty esim. juoksemaan.
Kun olen ihonmyötäisissä pitkälahkeisissa ja - hihaisissa, ei kehoni näytä ollenkaan hassummalta. Kun vaatteet ottaa pois, kehoa ei edes huomaa, kun huomion vievät iho-ongelmat aknesta atopiaihottumaan, raskausarvet ja isot leikkausarvet, mutta kun vaatteet laittaa päälle, ne ovat pois silmistä ja mielestä ja tällä mennään. Parempaa ei ole tulossa.
-95 kirjoitti:
27v, 164cm, 56kg, jalka 36, olen sirorakenteinen mutta omistan perseen ja tissit, D-kuppi. Eli joo oon, mut käyn nyt ahkerasti salilla että olisin vielä tyytyväisempi. Keto-ruokavalio ja alkoholin poisjättäminen teki hyvää. Suosittelen!
Aikalailla sama kun mulla, mulla on vaan jalka 38, tissit c-kuppi ja ikää 39. :)
Joo, on omasta mielestä ☺️ 178/82, upeat muodot.
Ei ole. Mutta ei ole kyllä mielestäni kenelläkään muullakaan. Ihminen on aika irvokkaan näköinen eläin.