Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Olen aika tyytyväinen, 179cm/76 kg. Rintakehä 109, vyötärö 85, lantio 93, hauis 38, raajat pitkät suhteessa torsoon, rasva% 15. Six pack häämöttää, kesäksi esille. Laittasin aijaa-kuvan tms. jos osaisin.
m58v.
Vierailija kirjoitti:
On. tanssijan vartalo. Vinkki: sellaisen saa liikuntaa harrastamalla.
Ei sillä ruumiinrakennettaan voi muuttaa. Tanssijoilla on esim. pitkät raajat, minkälaisella liikunnalla voit pidentää käsiä ja jalkoja?
Olen paljon tyytyväisempi kroppaani kuin miesmäiseen naamaani, mutta mieluummin ottaisin nätin naaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Tykkään siitä kokonaisuutena, lihaksikas mutta silti naisellinen. Tykkään eniten rinnoistani. En inhoa mitään kohtaa ulkonäössäni joten inhokkia en osaa nimetä. Pituus nyt ehkä oli nuorempana kova pala, olisin halunnut olla lyhyempi.
Miten kukaan haluaisi olla lyhyempi :o ?
Siten varmaan, että pienikokoisuutta pidetään naisellisempana kuin pituutta varsinkaan jos sitä on paljon yli keskipituuden. Juuri testosteroni kun siihen pituuskasvuun liittyy ja se pituus taas esimerkiksi syöpien todennäköisyyteen ja tuki- ja liikuntaelinten sairauksiin. :o
En minä vaan pidä. Koko ikäni olen valehdellut pituuteni yläkanttiin koska olin hieman kateellinen luokkamme 177cm tytölle. Valheesta tuli lopulta totuus ja se lukee lääkäreiden papereissakin. En arvosta mitään ominaisuutta jonka liitän fyysiseen heikkouteen ja kyvyttömyyteen.
Eri
Liität korkeamman syöpäriskin ja korkeamman riskin tuki- ja liikuntaelinten sairauksille vahvuuteen ja kyvykkyyteen? Anteeksi, että vastasin miksi joku muu voisi toivoa olevansa lyhyempi. Yleisemmin lyhyempiä naisia pidetään naisellisempina kuin pidempiä, sinun ei tietenkään tarvitse pitää, mutta sinä edustat vain yhtä ihmistä.
Kuulemma on, vaikka toisaalta onkin melko tavallinen. En nyt jaksa yksityiskohtia sen enempää ruotia, olen melko tyytyväinen. Naama sen sijaan...
On. Ei ehkä vastaa yleistä tämän hetken kauneusihannetta, mutta on silti sopusuhtainen ja naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
On upea ja runsas.
On isoa kaikki, tissit, maha, perse.
Unohtui vielä römpsä.
On ihan jees.
Joitakin muutama ylikilo häiritsee. Voi voi.
Kyllä mulla taitaa olla ihan hyvä vartalo, vaikken ole siihen erityisen tyytyväinen. Tissit on keskikokoiset (appelsiinin kokoiset) ja pystyt ja kiinteät. Vyötärö on kapea, ”yliluonnollisen kapea” eksän mielestä. Minusta se voisi olla kapeampikin. Vatsalihakset näkyy ylämahassa. Lantio on yhtä leveä kuin hartiat, eli tiimalasivartalo kyseessä. Jalat sopusuhtaisen mittaiset vartalon pituuteen nähden, reidet paksut ja pylly sellainen pienehkö mutta pyöreä. Pieni pää ja pitkä, kapea kaula. Kädet vähän lyhyet.
Parasta on se kapea vyötärö, mutta harmistuttaa ”vääriin” paikkoihin kertynyt rasva.
Ihan ok, Scarlett Johanssoniin moni vertailee. Enemmän tuo ärsyttää, miksi pitää vertailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Tykkään siitä kokonaisuutena, lihaksikas mutta silti naisellinen. Tykkään eniten rinnoistani. En inhoa mitään kohtaa ulkonäössäni joten inhokkia en osaa nimetä. Pituus nyt ehkä oli nuorempana kova pala, olisin halunnut olla lyhyempi.
Siten varmaan, että pienikokoisuutta pidetään naisellisempana kuin pituutta varsinkaan jos sitä on paljon yli keskipituuden. Juuri testosteroni kun siihen pituuskasvuun liittyy ja se pituus taas esimerkiksi syöpien todennäköisyyteen ja tuki- ja liikuntaelinten sairauksiin. :o
En minä vaan pidä. Koko ikäni olen valehdellut pituuteni yläkanttiin koska olin hieman kateellinen luokkamme 177cm tytölle. Valheesta tuli lopulta totuus ja se lukee lääkäreiden papereissakin. En arvosta mitään ominaisuutta jonka liitän fyysiseen heikkouteen ja kyvyttömyyteen.
EriLiität korkeamman syöpäriskin ja korkeamman riskin tuki- ja liikuntaelinten sairauksille vahvuuteen ja kyvykkyyteen? Anteeksi, että vastasin miksi joku muu voisi toivoa olevansa lyhyempi. Yleisemmin lyhyempiä naisia pidetään naisellisempina kuin pidempiä, sinun ei tietenkään tarvitse pitää, mutta sinä edustat vain yhtä ihmistä.
Olen keskimittainen nainen, mutta olen eri mieltä. Jos katsoo rikkaiden (niillä varaa valita) miehien vaimoja/tyttöystäviä, lähes poikkeuksetta kainalossa on pitkäsäärinen hoikka näyttävä nainen. Lyhyt nainen ei voi lyhyine säärineen (ja persjalkoineen) olla näyttävä. Painoakin kerääntyy helpommin ja pian on leveyttä kuin pituutta.
Ja kyllä, olisin mieluusti pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriLiität korkeamman syöpäriskin ja korkeamman riskin tuki- ja liikuntaelinten sairauksille vahvuuteen ja kyvykkyyteen? Anteeksi, että vastasin miksi joku muu voisi toivoa olevansa lyhyempi. Yleisemmin lyhyempiä naisia pidetään naisellisempina kuin pidempiä, sinun ei tietenkään tarvitse pitää, mutta sinä edustat vain yhtä ihmistä.
Olen keskimittainen nainen, mutta olen eri mieltä. Jos katsoo rikkaiden (niillä varaa valita) miehien vaimoja/tyttöystäviä, lähes poikkeuksetta kainalossa on pitkäsäärinen hoikka näyttävä nainen. Lyhyt nainen ei voi lyhyine säärineen (ja persjalkoineen) olla näyttävä. Painoakin kerääntyy helpommin ja pian on leveyttä kuin pituutta.
Ja kyllä, olisin mieluusti pidempi.
Pitkillä miehillä on pitkiä naisia. Kai ymmärrät, etteivät tavallista pidemmät miehet ole kaikki miehet ja kaikki ihmiset? Olet varmaan kuullut Gaussin käytöstä? Tietysti jos kiikarissa on nimenomaan rikas mies, jolla on varaa.. niin sitten on. Oliko vastaukseni siltikään väärä? Ei siinä asiavirheitä kyllä ole.
Millään liikunnalla ei voi muuttaa vartalon perusmittasuhteita, ne muodostuvat ihmisen pitkittäis- ja poikittaisluista (esim. jalan- ja selänpituus). Ne tekevät vartalotyypin. Toki vartalon yleisilmeeseen voi vailuttaa liikunnalla ja oikealla ruokavaliolla. Olen vetänyt yli 20- vuotta tyylikursseja. 12 henkilön ryhmästä keskimäärin kaksi on mittasuhteiltaan "täydellinen". Mutta, kun ihmisen viehättävyys, vetovoima, ym koostuu niin monesta. Viestini on: nauttikaa vartaloistanne! Unohtakaa virheet ja puutteet. Olette juuri sopivia itsellenne ja rakkaillenne. Rakastelukin on niin paljon muuta kuin täydelliset rinnat tai sixpack.
Ei ole. Vaatteet päällä näytän kyllä tosi hyvältä koska olen pitkä ja hoikka 170cm/60kg.
Mutta kehonkoostumus on "höttöinen" ja tissit on olemattomat ketunnenät. Erityisesti alavatsa ja yläreidet on oksettavaa pehmeää massaa, joka näyttää joltain mozzarellajuustolta.
En ole vuosiin käynyt rannalla, koska uimapuku on ihan no-no. :/
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Vaatteet päällä näytän kyllä tosi hyvältä koska olen pitkä ja hoikka 170cm/60kg.
Mutta kehonkoostumus on "höttöinen" ja tissit on olemattomat ketunnenät. Erityisesti alavatsa ja yläreidet on oksettavaa pehmeää massaa, joka näyttää joltain mozzarellajuustolta.
Täähän on helppo hoitaa liikunnalla.
Ei. Vielä vuosi sitten oli hyvä kroppa, urheilullinen ja hoikka.
Oon korona-ahdistukseen syönyt kaikkea paskaa ja kotijumppa ei oo yhtä tehokasta kuin salilla käynti oli.
Eli oon lihonut ja menettänyt lihasta.
En ole täysin tyytyväinen vartalooni, muuten ihan hoikka, mutta pieni "pömppis" löytyy syömisen jälkeen ainakin, aamuisin on melko huomaamaton. Lisäksi käsissä on vanhoja ulkonevia arpia, haluaisin olla pidempi ja sirompi. 164/56.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on helppo hoitaa liikunnalla.
Liikun ja lenkkeilen aika paljonkin koska omistan koiran. Salille menemistä vierastan. Joskus yritin jonkun aikaa ja se aiheutti hillittömiä ahmintakohtauksia ja paino nousi monta kiloa.
En todellakaa. :( Oon alipainon ja normipainon välis, eli painoo pitäs saada ainaki sellaset 10 kiloo lisää. Ja se pitäs saada terveellisesti. Oon yrittäny, mut ei onnistu. :/ Oon lyhyt. Kapeet hartiat. Parta ei kasva jostai syystä. Eikä kyl viiksetkää. Miul on häiritsevä luomi lähel silmää. Kulmakarvat ei erotu. Siihe tosin auttas kulmaväri, mut en kehtaa alkaa meikata. Ainut mihi oon jokseenki tyytyväinen, on silmät. Miul on sellane koiranpentuilme, tai miks sitä kutsutaan, et silmät on sellases kulmas.
On kyllä. Tai alkaa nyt olemaan.
Lihoin toistakymmentä kiloa masennuslääkkeistä burnoutin aikana. Enemmän ja vähemmän tapellut itseni kanssa viimeiset 10 vuotta.
Pidän näkemästäni. Näytän hyvälle!