Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
41/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Minulla on tällainen pitkänhuiskea italialaistyylinen vartalo, jota naiset oikein kilvan palvoo.

M 45

Pitkänhuiskea italialaistyylinen? Jotenkin nuo kaksi sanaa ei kuulu yhteen. Aika tappeja kaikki eteläeurooppalaiset.

Vierailija
42/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sitä itsestään vikoja löytää vaikka kuinka, mutta kokonaisuuteen olen ihan tyytyväinen, sopusuhtainen urheilijan kroppa. Parasta lienee kapea vyötärö, jolle ei kerry juurikaan rasvaa ja jossa kaksi raskauttakaan ei näy vaikka toisesta on vasta 4kk aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta maar on! Pappa on ihan hurjana aina kun riisun.

Vierailija
44/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Aika sama vastaus kuin ensimmäisellä kommentoijalla. En oikein osaa löytää enää mitään erityisen kaunista vartalostani. 

Tähän myös. Ikänsä kestävyysurheilua ja kuntoilua harrastaneen vanhan akan kulunut ja kulahtanut kroppa, oon liian luinen kun paino on vanhemmiten alkanut pudota ja lihakset sulaa. Ei huvita julkisesti näyttäytyä uima-asussa saati nakuna.

Vierailija
45/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen lyhyt, kurvikas ja hentoluinen. Siis naisellinen. On leveä lantio ja täyteläiset rinnat. Kapea vyötärö. Kapeat ranteet ja sormet, kapeat nilkat. En siis ole pilannut vartaloani sillä, että treenaisin pakkomielteisesti punttisalilla, vetäisin kitudieettiä tai yrittäisin saada "lihakset näkyviin".

Olen mieluummin naisellinen ja hento kuin miesmäinen bodari. 

Vierailija
46/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisi kehua mut en kehu.

Vierailija
47/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. tanssijan vartalo. Vinkki: sellaisen saa liikuntaa harrastamalla.

Ei sillä ruumiinrakennettaan voi muuttaa. Tanssijoilla on esim. pitkät raajat, minkälaisella liikunnalla voit pidentää käsiä ja jalkoja?

Mistä repäisit? Ei tanssijoilla ole pitkiä sääriä, koska miestanssijoiden pitää ainakin vähän pystyä nostamaan niitä naisia. Miten 175 cm mies nostaa 180 cm pitkäkinttunaista?

Ballerinat on keskimittaisia, ja etenkin kiinalaisilla joita on nykyään paljon, on yleensä pitkä selkä.

Tanssilla saa kiinteän ja kauniin kehon. Mutta helpompi tietysti vaan uhriutua, eikä käyttää niitä mahdollisuuksia joita ON.

Vierailija
48/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

En todellakaa. :( Oon alipainon ja normipainon välis, eli painoo pitäs saada ainaki sellaset 10 kiloo lisää. Ja se pitäs saada terveellisesti. Oon yrittäny, mut ei onnistu. :/ Oon lyhyt. Kapeet hartiat. Parta ei kasva jostai syystä. Eikä kyl viiksetkää. Miul on häiritsevä luomi lähel silmää. Kulmakarvat ei erotu. Siihe tosin auttas kulmaväri, mut en kehtaa alkaa meikata. Ainut mihi oon jokseenki tyytyväinen, on silmät. Miul on sellane koiranpentuilme, tai miks sitä kutsutaan, et silmät on sellases kulmas.

Itsevarmuutta peliin vaan. Hoikka nuori mies on just hyvä ja nätit silmät kivana katseenvangitsijana :). 

Vierailija
49/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees viiskymppiseksi. Hyvät rinnat vielä tämän ikäiselle, pitkät sääret, kiinteä ja kurvikas peppu. 

Keskivartalo on aina ollut tasapaksu ja on iän myötä sitä entistä enemmän, käsivarretkin on aika paksut ja allien alut jo näkyvissä. 

Mutta kokonaisuutena kroppa on vahva, notkea ja terve ja näyttää hyvältä vaatteet päällä. 

Vierailija
50/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkeinen olo

Vierailija
51/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri, mutta onneksi vaimo tykkää siitä.

Vierailija
52/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä selkä ja lyhyet jalat. Rumat tasapaksut sääret ja lattapeppu. Tissit ok. 172/63. Selässä skolioosia ja ryhti huono. Ikää 56. Ja kaiken kruunaa silmäpussit.

Vierailija
53/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran, ettei tuuli vie mukanaan ja on jotain mistä mies saa kiinni. :DD

Vierailija
54/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos olette saaneet pillua tänä iltana? Entäs kullia?

Eli sinun mielestäsi se joka on parhaimman näköinen, panee joka päivä jotain? Ja se joka ei näytä hyvältä, on saamaton?

Vierailija
55/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti. Eräässä tutkimuksessa sekä naiset että miehet loivat tietokoneella ihannevartalot molemmille sukupuolille. Kuvassa A on naisten luoma ihanne naisvartalolle ja D miehen luoma ihanne. Vartaloni muistuttaa erittäin paljon D-kuvan vartaloa.

http://bodylanguageproject.com/xarticles/wp-content/uploads/2019/09/Att…

Tässä kuvaus koko tutkimuksesta

http://bodylanguageproject.com/articles/attractive-body-ideal-male-body…

Vierailija
56/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tangohylje niin erinomainen.

Tangokettuna ei niinkään erinomainen.

Olisin slaavilaisilla aalloilla hyllyvä tangohylje.

Vierailija
57/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka meri tyrskyää kirjoitti:

Jos olisin tangohylje niin erinomainen.

Tangokettuna ei niinkään erinomainen.

Olisin slaavilaisilla aalloilla hyllyvä tangohylje.

😜

Vierailija
58/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Todella harvalla on.

Vierailija
59/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoinen kokonaisuus. Pituudelta olen lyhyt, mutta omaan silti hyvät muodot, vaikka BMI on vain 19 - kiitos geeniperimän. Omaan myös monen ihailemat sirot piirteet, joiden takia kuulenkin usein olevani kuin ballerina, jollainen en siis oikeasti ole taustaltani. Olen kuitenkin aina ollut enemmän tai vähemmän aktiivinen ja harrastanut monenlaista, mikä on muokannut kehosta sellaisen temppelin, jossa tuntee olevansa kuin kotonaan.

Vierailija
60/984 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

M 38.

173/70-75, muuten laiha, ns. linnunluinen, mutta isohko maha. Kalpea, aurinkoa sietämätön iho. Lyhyet jalat, pitkä selkä. Luisut, kapeat hartiat. Lievä kuopparinta. Ohuet polvet ja ranteet, sirot sormet.

Mulkosilmät, mitätön leuka(alapurenta, oiottu lapsena mutta erottuu), parta kasvaa epäsymmetrisesti laikuilla, paljon finnejä ikään nähden.

Ulkonäöstäni huolimatta pystyn harrastamaan itselleni tärkeitä asioita ja kroppani silti toimii pääasiassa normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä