Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö jos saisit joululahjaksi kassillisen kuivaelintarvikkeita ja pesuaineita?

Vierailija
14.10.2025 |

Sellaisia joista lahjanantaja tietää että käytät. Olisi shampoota, suihkusaippuaa, pyykinpesuaineita ja niitä suosikkielintårvikkeitasi.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen olisi ihan hyvä lahja, varsinkin jos on vähävarainen.

Vierailija
2/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tuollaisen ottaisin kun jotain turhaa. Mutta ehkä vähän ihmettelisin että onko tämä joku köyhäinavustus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
4/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, käytännöliset lahjat ovat mieleeni

Vierailija
5/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ostan tuollaiset tuotteet itse, eikä niistä ole mitään mainittavaa huvia. Ajattelitko auttaa minua taloudellisesti vai mikä on ideasi?

Vierailija
6/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, parempi vaihtoehto kuin joku turha krääsä. Edellyttäen tietysti että tuotteet on saajan mieltymysten mukaan valittu. 

Vierailija
7/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, meillä on Hopelta tilattu iphone, pelitietokone ja kausilippu jäähalliin. Jos saisi lahjaksi ruokaa ja pesuaineita, niin lahjanantajan kanssa ei enää puhuttaisi. Menisi estoon.

Vierailija
8/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lahjakortti Prismaan. Voi ostaa juuri niitä elintarvikkeita ja pesuaineita, joita käyttää ja tarvitsee.

Vierailija
9/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käyttämäni pesuaineet yms ovat kalliita atooppisen ihottuman takia. LIsäksi kuivaruoka-aineet ainakin kuluisivat, eivätkä jäisi pyörimään kaappiin.

Vierailija
10/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi oikein kuvitella tilannetta että saisin tuollaisen. Miksei, jos ne tuotteet oikeasti olisivat tosiaan juuri tarkalleen niitä joita muutenkin käytän. Ei siis mitään muita "korvaavia" versioita. Mutta sitten tulee taas mieleen että miksi kukaan niitä minulle ostaisi, kun kykenen itsekin ostamaan? 

No meillä on jo vuosia sitten päätetty kaikkien aikuisten ystävien ja sukulaisten kesken että kukaan ei osta joululahjoja toisilleen. Lapsille ostetaan. 

Vierailija
11/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ottaisin! Aivan ihana idea!

En pidä koristetavaroista vaan tavaroista joita voi oikeasti käyttää.  

Vierailija
12/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin! Kaikki käytännön jutskat on kivempia, kuin jotkut konvehtit.

Vierailija
13/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olemme saaneet jo vuosia jouluisin lahjaksi sukulaiselta aina pahvilaatikon joka sisältää perinteisiä kuivatarvikkeita, lisäksi mukana on ollut esimerkiksi kynttilöitä, servettejä, joulusuklaata ja joskus kuoressa hieman rahaa. Pidän käytännöllisistä lahjoista, ne eivät mene hukkaan.

Vierailija
14/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne elintarvikkeet olisi niitä kalliimpia, joita käytän, eikä esim kaurahiutaleita, niin ilahduttaisi kovasti. Muuten tuo lahjakortti olisi parempi, niin voisin ostaa sitä mukaan, kun tarvitsen. Kaapit kun on jo täynnä.

Vierailija
15/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos ne olisivat normaalistikin käyttämiäni tuotteita. Olen aika tarkka pesuaineiden suhteen, joten ihan mitkä tahansa tuotteet eivät päätyisi käyttöön (mm. hajustetut pyykinpesuaineet jäisivät käyttämättä).

Vierailija
16/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin käytännön lahjoja voisi keksiä kuin kuivaelintarvikkeet. Varsinkin, jos niillä tarkoitetaan jotain näkkileipää, kaurahiutaleita ja rusinoita. Ja useimmilla on omat mieltymyksensä pesuaineista, tietääkö kukaan oikeasti mitä aineita kukakin käyttää?

Aika ankealta kuulostaa joululahjaksi, on kuin ruoka-apupaketti.

Vierailija
17/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen olisi ihan hyvä lahja, varsinkin jos on vähävarainen.

Pienituloiset osaavat arvostaa käytännöllisiä lahjoja. Itse tehdyt villasukatkin ovat tosi hyvä lahja monien mielestä.

Vierailija
18/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaisi varsinkin, jos mukana olisi monta pakettia tummapaahtoista kahvia. Pesuaineista olen tarkka, varsinkin pyykinpesuaineen pitää olla hajutonta. Ihon pesunesteet ja shampoo sitten apteekkitavarana, kiitos, esimerkiksi Sebamed.

Vierailija
19/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luksustuotteet joo ihan kivoja hemmottelulahjana, mutta sitten kuivaelintarvikkeet tai ihan perus-pesuaineet (pyykkinpesuaine, tiskiaine tms) on jotain sellaista, mitä en haluaisi saada lahjaksi, vaikka kuinka olisi käytännöllinen.

Vierailija
20/65 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En

Mielummin sitten käytät omat rahat samoihin tuotteisiin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän