Hei jätkät, kuinka olette saaneet yhteyden Elisan surkeaan "asiakaspalveluun"?
Chat paskana ja asiakaspalvelun puhelinpalvelussa tuntien jonot. Ja paskat musiikit vielä odotusmusiikkina.
Kuinka on mahdollista, että nykyisin kukaan voi tarjota noin surkeaa "asiakaspalvelua"?
Tai no, laskutus on kyllä Elisalla pelannut. Jopa liittymien irtisanomisen jälkeen laskua pukkaa.
Lähtee operaattori vaihtoon.
Suosituksia?
Kommentit (8)
Sama kun vattenfallille soittaisi ,2 tuntia tiluliitä kuuntelee ja sitten sanotaan olette jonossa . Meillä on juuri nyt ruuhkaa ja jonotus on maksullista, jolloin puhelu katkeaa .
Tai Postin asiakaspalveluun, pimpeli pompeli. Tilaan tästä lähtien kaikki vähäiset pakettini vaikka kirjekyyhkyllä.
Huomionkipeät linkedin-muumit on keksineet täggäillä Elisaa Linkedinissä aina kun on joku ongelma laskun kanssa, puhelin pätkii perähikiällä tms. Nolaavat toki itsensä totaalisesti mutta ilmeisesti saavat nopeampaa palvelua.
Noin 10 vuotta sitten ihmettelun samaa ja marssin heisän liikkeeseensä hoitamaan asiaa. Olin kohtelias, mutta kieltäytyivät palvelemasta minua ja sanoivat, että minua ei tarvitse palvella koska olen asiaton. Voi hyvää päivää. En ollut. Mutta konstit on monet heillä, että asiakkaat eivät edes saa tietää mistä joku asia kiikastaa.
Siitähän käärii hyvät massit kun roikottaa ihmisiä linjoilla vastaamatta.
Haluaisin myös vaihtaa pois Elisa Viihteestä mutta en tiedä mikä palvelu tilalle?
Etsi Elisan kivijalka myymälä ja pistä myyjä koville ja jos ei usko niin uhkaile kuristavasi se modeemin kaapelilla
Asiakaspalvelu, mitä se on? Vanhan liiton ihmiset muistavat vielä ajan, kun puhelimella sai ihan oikean asiakaspalvelijan kiinni muutamassa minuutissa. Nykyisin tämä on mahdotonta.