Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Olen tyytyväinen. Pituuteni on n. 195 ja painan 87-88kg.
Raajani ovat pitkät, hartiat leveähköt ja vyötärö kapea. Nelikymppisenä miehenä pitää jo tarkkailla syömisiään ja urheilla jonkin verran, että saa pidettyä painon kurissa mutta ei se mitenkään ylivaikeaa ole.
Ihan kivaa palautetta saan - ilmeisesti vartaloni miellyttää muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin koko ketjun enkä ymmärrä et ihmiset ihailee jotain monimetrikinttuja ja tynkää selkää (epäinhimilliset).
Jalat ja selkä about saman pituiset niin jees :)
Suomalaisissa nyt sattuu olemaan niitä persjalkaisia paljon, joilla on pitkä selkä ja lyhyet jalat. Eivät ole viehättäviä silmälle. Pitkäselkäisille tulee helpommin selkävikoja
Toisaalta, tämä naistyyppi on naisellinen eli heillä on tiimalasi- tai päärynävartalo, eli korkean estrogeenin vartalo.
heillä on yleensä luonnostaan kaunismuotoiset rinnat, eli pyöreät ja kiinteät, isot tai pienet.
Ei sellaiset "miestissit", eli muodottomat rasvapussukat.
Heillä on myös kaunis, naisellinen lantionkaari.
lyhyttorsoiset naiset, on varustettu jumalallisen pitkillä ja hoikilla säärillä, mutta he ovat usein omenavartaloisia, eli vyötärö katoaa helposti ja vaikka he olisivatkin hoikkia niin lantion ja alempien kylkiluiden välissä ei juuri ole tilaa muodostaa näkyvää vyötärölinjaa.
sitten on varsamaisen pitkäsäärisiä urheilijatyyppejä, joilla on poikamainen vartalo ja kapea lantio, jossa ei ole kaarta.
On. Se on erittäin sopusuhtainen.
Käyttäjä33979 kirjoitti:
Olen tyytyväinen. Pituuteni on n. 195 ja painan 87-88kg.
Raajani ovat pitkät, hartiat leveähköt ja vyötärö kapea. Nelikymppisenä miehenä pitää jo tarkkailla syömisiään ja urheilla jonkin verran, että saa pidettyä painon kurissa mutta ei se mitenkään ylivaikeaa ole.
Ihan kivaa palautetta saan - ilmeisesti vartaloni miellyttää muitakin.
Uuh! 😍
Vierailija kirjoitti:
On. Se on erittäin sopusuhtainen.
Täydennän vielä vastaustani, että ei ole mielestäni mitään parasta tai huonointa kohtaa, juuri sen sopusuhtaisuuden takia.
En ole tällä hetkellä tyytyväinen. En ole varsinaisesti lihava ja se melko vähä ylimääräinen paino on jakautunut tasaisesti. Pituus 170 cm ja paino 70 kg.
Olen silti liian rasvainen omaan makuuni. Joka paikassa pikkaisen ylimääräistä rasvaa, käsissä, jaloissa, pepussa, alavatsassa jne. Vaatteet päällä näyttää ihan hyvältä, mutta ilman vaatteita liian pehmeältä.
Huomaan selvän eron heti jos painan vaikka 65 kg. Olen silloin jo suht hoikka. Kapea vyötärö, hoikka vatsa, mutta silti pepussa vähän muotoja. Nyt koitan syödä terveellisesti ja liikkua enemmän, jotta saisin noin 5-8 kg pois ja olisin taas tyytyväinen.
Siis joo mielestäni oon aika perfect.En oo löytöny oikein mitään vikaa.Tekis kyl mieli jotain kirusrgista insta hifii tehdä mut en löydä mitään mitä vois enää sillee parantaa.Ehkä peppuu tai no ei sittenkää.Se on kuulemma ihan paras tai näin sanotaan.
On mulla ihan mukavan näköinen kroppa. Käsivarsissa voisi olla enemmän papua ja nännipihat voisivat olla leikkimättä vaahtokarkkeja lämpimässä, mutta eivät nuo mitään vakavia juttuja ole.
No ei todellakaan ole. Rotevana omppuna näytän jotenkin oudon maskuliiniselta vaikka olen suht rintavakin.. Mikään vaate ei myöskään istu nätisti päälle eikä missään ole myöskään hyvä olla. Toisaalta tämä kroppa tuntuu epämukavalta ja hankalalta vaikka olisin alastikin.
Pituus (161cm) on ihan ookoo ja se paras mussa. Haluaisin niin olla hoikempi, timmimpi ja notkeampi sekä sopusuhtaisempi. Tuntea kerrankin sellaista hyvää oloa omissa nahoissa.
On. Kaunis tiimalasi: kapea vyötärö ja kivasti muotoja. Ihan tyytyväinen oon. Sopusuhtainen.
No pidän omasta vartalostani, mutta sehän on aina makuasia pitääkö muut. Sanoisin että jos miettii yleisimpiä "hyvännäköisyys standardeja", niin olen keskitason yläreunassa.
Hyi, en ole tyytyväinen vartalooni.
Lantio on kolmen lapsen myötä jäänyt yli 100cm ja rinnanympärys samaten.
Pituutta 175cm ja painoa 80kg. Olen kaikki dieetit koittanut ja onnistunutkin, aina vaan palaan huonoihin syömistapoihin ja paino nousee tuohon 80kg +😔
Olen ruma.
Ei. Lopetin juomisen ja aloitin lihastreenit. Muutos ei näy vielä ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Pituutta 175cm ja painoa 80kg. Olen kaikki dieetit koittanut ja onnistunutkin, aina vaan palaan huonoihin syömistapoihin ja paino nousee tuohon 80kg +😔
Olen ruma.
Ei 100 cm lantio ole kauhean leveä (jos mittaat oikein eli pepun leveimmästä kohtaa). Tarkoititkohan vyötäröä? Minulla lantio oli 100 cm silloin kun olin todella hoikka, on toki varmaan luustostakin kiinni. Nyt sitten lähellä normaalipainon ylärajaa on lantio 106 ja vyötärö 75 ja joo koitan laihduttaa.
Riippuu siitä kuka katsoo:).
Mikä ketäkin mielyttää.
Saako suhteuttaa ikään? Ajattelen, että ikäisekseni äärihyvä lukuunottamatta 4 vuotta imettäneitä rintojani, joissa näkyy selvä jälki pitkäaikaisesta asianmukaisesta käytöstä. Rakkaudesta litteät.
Ennen minulla oli täydellinen vartalo ja silti etsin siitä vikoja suurennuslasin kanssa, nykyään vartalo on epätäydellinen, eikä sillä ole enää mitään merkitystä, vaan olen onnellinen, että kehoni on terve ja pystyn sen ansiosta harrastamaan liikuntaa ja elämän täysillä.
Edelleen minulla on pyöreä takapuoli, kapea vyötärö ja sopivasti lihaksia, mutta ikääntyminen alkaa näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma.
Oot kyl sit aika iso.Oiskohan leikkauksist jotai apuu?ooks oikein miettiny.?
On kait. Kilpavoimistelua on takana vuosia ja samat vaatteet mahtuu edelleen joten kroppa ja paino on pysynyt samoissa mitoissa.
Kesällä huomio on taattu ja välillä talvellakin jos pukeutuu ihon myötäisiin vaatteisiin.