Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?
Kommentit (984)
Tietenkin on ihan huippu kroppa, peili tosin aina väittää ihan muuta.
Aivan kamala kroppa. Ei hyviä kohtia ollenkaan, mitä nyt sentään olen normaalipainoinen.
Hyvän näköinen vartalo ? Se on kait aika suhteellista. Suurin osa kommenteista aivan yli ampuvia. Tunnetusti kaikilla Suomalaisilla naisilla on huono itsetunto. Itsellä riippuu päivästä. Ite sanoisin että ihan ok että kai sitä joku panis. Tykkään omista rinnoista ja perseestä ja lantion kaaresta ja selästä. Hobitti olen ja persjalkainen mutta miehiä ainakin riittää tällä pituudella, jos vaan jaksais ettiä. Ja parasta se, että olen vahva ja se jos mikä on tälläsessä kääpiössä huvittavaa. Pieni mutta pippurinen. Itse en miehissäkään etsi ns. Täydellisyyttä vaan asennetta ja karismaa ja sitä että osaa ottaa naisen. Ulkonäkö on vaan sellanen plus merkki. Noh paree nyt sen verran silmää hivellä miehenki et ei silmät kii tarvii nussia 👍 mutta hitto mikä tää stnan ulkonökökeskesyys maailmassa on. Vttu. Eikö muuta puheen aihetta ole?
Mieheni mielestä on ja muiden mielipide ei oo mulle tärkeä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en ole tyytyväinen vartalooni.
Lantio on kolmen lapsen myötä jäänyt yli 100cm ja rinnanympärys samaten.
Pituutta 175cm ja painoa 80kg. Olen kaikki dieetit koittanut ja onnistunutkin, aina vaan palaan huonoihin syömistapoihin ja paino nousee tuohon 80kg +😔
Olen ruma.Oot kyl sit aika iso.Oiskohan leikkauksist jotai apuu?ooks oikein miettiny.?
Siis mitä? Minä olen 177 cm ja 85 kg ja näytän erittäin hyvältä ja naiselliselta. Rinnanympärys 115 ja lantio 110, vyötärö 80. Todellakin olen upea näillä mitoilla! En tosin ole synnyttänyt.
Mitä jos kehittäisit itsetuntoa ja tuolle leikkauksia ehdottaneelle suosittelen terapiaa tmv. On todella epäeettistä kehottaa tuollaista huonolla itsetunnolla varustetulle ihmiselle. Nyt oikeasti huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän näköinen vartalo ? Se on kait aika suhteellista. Suurin osa kommenteista aivan yli ampuvia. Tunnetusti kaikilla Suomalaisilla naisilla on huono itsetunto. Itsellä riippuu päivästä. Ite sanoisin että ihan ok että kai sitä joku panis. Tykkään omista rinnoista ja perseestä ja lantion kaaresta ja selästä. Hobitti olen ja persjalkainen mutta miehiä ainakin riittää tällä pituudella, jos vaan jaksais ettiä. Ja parasta se, että olen vahva ja se jos mikä on tälläsessä kääpiössä huvittavaa. Pieni mutta pippurinen. Itse en miehissäkään etsi ns. Täydellisyyttä vaan asennetta ja karismaa ja sitä että osaa ottaa naisen. Ulkonäkö on vaan sellanen plus merkki. Noh paree nyt sen verran silmää hivellä miehenki et ei silmät kii tarvii nussia 👍 mutta hitto mikä tää stnan ulkonökökeskesyys maailmassa on. Vttu. Eikö muuta puheen aihetta ole?
Yliampuvia? Mistäs tiedät, oletko nähnyt meidät kaikki? Minulla ei ole huono itsetunto vaikken olekaan täydellinen. Tekstisi perusteella niitä ongelmia taitaa olla sinulla. Puhu sinä vain omasta puolestasi. Mielestäni suomalaiset naiset ovat kauniita, esim espanjalaiset usein miesmäisiä kasvoiltaan, mutta ihanat paksut hiukset kaikilla. Ja miksi ylipäätään luit tätä ketjua, eiköhän täällä löydy vaikka mitä aiheita ja itsekin voit aloittaa? Ei tässä mitään tissikisoja olla perustamassa, vaan kysyttiin, oletko tyytyväinen ulkonäköösi. Olisi sinulta varsinkin riittänyt vastaukseksi ihan kyllä tai.
Jalat sääret ihan parasta ja latta perse ,no tietysti on..koko paketti nätti.
Tykkään kroppani mittasuhteista. Olen ylipainoinen mutta kurvikas, mittasuhteet ovat sellaiset, että kroppani muoto on päärynä/tiimalasi. Isot tissit, iso perse, ”synnyttäjän lantio”. Itse haluaisin laihtua mutta kropastani kyllä tykkään. Tissit vois olla pienemmät.
Kai minulla on, vaikka olen jo 60v. Moni on sanonut minulla olevan mallinvartalo ja äskettäin kuulin, että se näyttää noin puolet nuoremman vartalolta.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen You Tubesta Naked Attractionia. Olikohan englantilainen versio. Siellä oli yksi todella upea naisvartalo. Uskomaton. Kuitenkaan mies ei valinnut häntä vaan runsaamman naisen, joka oli hieman tavallisempi myös kasvoiltaan.
Nainen oli sopusuhtainen suurehkoilla pyöreillä ja pystyillä rinnoilla, kaunis lantion kaari, hoikka uuma ja pieni pyöreä peppu. Kauniit hoikat raajat ja myös kasvot ja hiukset olivat kauniit. Seökeästi erottui joukosta. Sellainen terveen hoikan ja uhkean välimuoto.
Se minkä ihminen kokee itseään viehättäväksi on niin monimutkainen asia. Uskoisin erottavani muutamasta miehestä ja naisesta alastomana ulkoisesti nähtynä mikä on paras yleisen kauneusihanteen mukaan, mutta kun joku valitsee kuten tuossa ohjelmassa, itselleen treffikumppanin, ottaa hän huomioon asioita, jotka miellyttävät juuri häntä itseään ja varmaan kemiallakin on osuutensa kun henkilöt ovat samassa tilassa.
Se mikä on yleisesti symmetrisin ja kaunein ei aina kerro siitä mikä on kenenkin silmissä puoleensavetävintä. Se vaihtelee niin paljon.
Itsellä vaikuttaa myös luonne ja viihtyminen toisen kanssa. Puoleensavetävä mies alkaa vaikuttaa vieläkin enemmän puoleensavetävältä kun häneen ihastuu. Esimerkkinä voin mainita etten ole ikinä tykännyt hyvin pitkistä miehistä, mutta kun ihastuin sellaiseen nähden muut hyvät puolensa alkoi pituuskin viehättää.
Mies tuossa ohjelmassa voi myös ajatella, että se runsaampi on enemmän omaa tasoa, ja siksi valitsee treffeille tavallisemman ennemmin kuin kaunottaren.
Iso kulli, mutta rupinen kaljamaha. Miten tässä nyt pukeudutaan vartaloaan imartelevaan asuun? Pukutakki ja pelkät sukkahousut? Voi tulla poliisin kanssa ongelmia jos meinaa saada parhaat puolensa esille.
Tapailemani miehen mielestä on, omasta mielestäni ei. Tissit ovat kauniit ja pitkistä jaloistani pidän myös, mutta painoa on liikaa ja lyhytselkäisenä selkäläskit tulevat nopeasti ja lähtevät hitaasti.
https://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-t…
Onko tämä ihanne.Myydäänkö tässä liivejä vai naista?
Miehen ja naisen välinen tasa-arvo ei ole niin tärkeätä kuin ulkonäölliset tasa-arvot jos hyvännäköiset käyttäisivät pusseja naamassaan, niin minun olisi parempi olla
Näytän kansainväliselle supamodelille. Pituutta on vain 170cm mutta olen tehnyt lyhyitä mallin keikkoja kun on painostettu. Tyttöystävä on malli 10cm minua pidempi. 2v sitten minua pyydettiin Tsekeissä elokuva-alan opiskelijoiden lyhytelokuvaan josta en ole vielä kuullut mitään. Viivästynyt koronan takia. Olin niin kuuman näköinen että tulivat kadulta kyselemään. Olin helvetin tyytyväinen geeneihini. Pituutta voisi olla 5cm enrmmän mutta paikkaan sen muhkealla etutukalla ja paksuilla koroilla. Naiset jostain syystä arvioi pituuteni yläkanttiin.
Olen muuten ihan tyytyväinen ulkonäkööni, mutta munani on säälittävän kokoinen.
Takaa olen kuin Marilyn Monroe.
On! Olen treenannut hullun lailla viime keväästä asti saadakseni ylipainoa alas. Pari päivää sitten katsoin itseäni peilista ja totesin, että olenhan aika nätti nyt. Kiva tunne. En ole ennen tuntenutkaan.
Töppöjalat is my kink