Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
361/984 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tyypillinen suomalainen nainen. Pyöreä lihava pää, hiukset lyhyet ja saavat kallon näyttämään entistä pyöreämmältä. Vatsa 30cm tissejä ulompana, joten en nää edes varpaitani. Lantio leveä ja perä vielä leveämi. Jalat lyhyet töpöt niin että perä laahaa lähes maata.

Vierailija
362/984 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla muodot Venuksen.

Siis sen planeetan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/984 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mutta valtava

P enis

Vierailija
364/984 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Liikaa melkein kaikkea. :( herkut maistuu liian hyvin.

Vierailija
365/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaa olen kuin Marilyn Monroe.

Entä edestä?

Vierailija
366/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kelpuuttaa, olenhan sillä kolme lasta synnyttänyt. Monelle kehoni (ja kasvoni) olisi alapeukutuksen paikka

Vierailija
367/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Nuorempana en pitänyt, mutta nykyään  rakastan. Tää on tällanen entisaikojen (90-luvun) mallin kroppa, pitkä ja muodot oikeilla kohdillaan. Mua kiusattiin nuorempana tästä. Aikuisena tajusin, että kiusaajat olikin vaan kateellisia. 

Vierailija
368/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Hoikka tiimalasivartalo, pyöreä peppu, kapea vyötärö ja d-kupin rinnat. Kropan mittasuhteista tykkään myös, pitkät sääret on ehkä parasta mussa. Lisäksi kauniit kasvot ja pitkät hiukset.

Mulla ei ole mitään noista :'(

Vaan... mitä sulla on? ❤️

Vierailija
369/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään omasta vartalostaan, kyllä.

Vierailija
370/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta kirjoitti:

Tykkään kroppani mittasuhteista. Olen ylipainoinen mutta kurvikas, mittasuhteet ovat sellaiset, että kroppani muoto on päärynä/tiimalasi. Isot tissit, iso perse, ”synnyttäjän lantio”. Itse haluaisin laihtua mutta kropastani kyllä tykkään. Tissit vois olla pienemmät.

Itselläni sama. Alkaa panettaa aina kun näen itseni peilistä vähäpukeisena. 😏 Pidän myös isoista rinnoistani, vaikka rintsikoiden etsiminen on tuskaa ja kallista. Painoa sata kiloa, mutta ylimääräiset oikeissa paikoissa.

Moni on sanonut, että pitää kropastaan koska mieskin pitää. Omasta mielestäni se on yks ja sama pitääkö mun kropasta oma tai muiden miehet tai naiset. Puutteessa ei ole tarvinnut koskaan olla.

Lisäksi kroppaa täyttää liikunnalliset tavoitteet, juoksemiset ja kantamiset. Ei ole kipuja eikä särkyjä. Nämä ehkä ulkonäköä tärkeämmät seikat, vaikkei keskustelun aihetta vastaakaan.

Vierailija
371/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen lakannut ajattelemasta vartaloani, mutta tiedostan sen olevan alinta mahdollista tasoa omassa ikäluokassani.

Olen siis jo keski-ikäinen mies, mutta vartalo on kuin nuorella pojalla. Esimerkkikuva:

https://previews.123rf.com/images/belchonock/belchonock1906/belchonock1…

Vierailija
372/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen lakannut ajattelemasta vartaloani, mutta tiedostan sen olevan alinta mahdollista tasoa omassa ikäluokassani.

Olen siis jo keski-ikäinen mies, mutta vartalo on kuin nuorella pojalla. Esimerkkikuva:

https://previews.123rf.com/images/belchonock/belchonock1906/belchonock1…

Ei ole alinta mahdollista tasoa. Toki heikoimmasta päästä.

-tietäjämies

Vierailija
373/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään erityisen hyvännäköinen, kun olen vähän tällainen pullero. Se on kyllä hyvä, että olen perinyt suotuisat geenit ja ylimääräinen energia varastoituu rintoihin ja lantiolle, mutta vyötärö on silti suhteellisen kapea.

Vierailija
374/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
375/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ole,nuorena oli...

Vanhoja kuvia kun katselee,oli kaunis tiimalasivartalo. Mutta olin silloin hyvin epävarma omasta ulkonäöstäni,en ymmärtänyt arvostaa itseäni.

Vierailija
376/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on vartalo rintoja lukuunottamatta kuin jollain pojalla. Suoraa linjaa eikä mitään lantiota. Takamus lättänä. Jos leikkaisin hiukset ihan lyhyiksi, niin varmaan joku voisi erehtyä luulemaan mieheksi. Olen kuin klooni isästäni.

Vierailija
377/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä edestä?

Kuin Veltto Virtanen.

Vierailija
378/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaa olen kuin Marilyn Monroe edestä vähän peikkonainen.

Ennen sanottiin, että takaa kuin Marilyn Monroe ja edeatä kuin Eino Poutiainen. (politiikko 70 luvulta)

Vierailija
379/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Siksi, koska olen vastenmielinen.

Vierailija
380/984 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ketunnenät, niskassa emännän kyhmy, notkoselkä, persjalkanen savolainen. Siinä!