Onko sulla hyvännäköinen vartalo?
Kommentit (984)
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää sanoa, että on. Ei ole tullut helpolla tosin. Nuorempana olin hoikka (mutta perimän ansiosta hyvät rinnat), mutta kiloja tuli laiskuudesta ja istumatyöstä + aktiivisen arkikulkemisen puutteesta. Päätin korjata tilanteen, myös sairauksien välttämiseksi (lähisuvun näyttämiä varoitusmerkkejä seuraten).
Parasta on tasapainoinen tiimalasivartalo ja kaunis hartialinja, ylä- ja keskikroppa. Jalat ovat ok, mutta parempaan vielä mennään lisätreenillä. Eli ihan kotitreenillä, kun saleille ei pääse eikä ole tarvettakaan. Netti on pullollaan treenivideoita, ja itsepä aikuinen ihminen päättää, mitä milloinkin syö.
Hoikka, mutta "hyvät" rinnat?
Mitkä on "hyvät" rinnat?
Isotko? Kun hoikkuuden jälkeen tuli kirjoitettua "mutta".
Miksi? Kerro suoraan ajatuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Jalkani ovat hoikat,
polveni ovat melko luiset ja pitkähköt,
ihoni on vaalea, muttei punertava,
selkäni on suora ja kaareutuu hieman,
lapaluuni ovat näkyvät ja kulmikkaat,
takapuoleni on kaareutuva, muttei pysty eikä pitkä tai leveä,
jalkani ovat melko pienet,
varpaani ovat pienehköt, mutta melko pitkät ja hoikat,
käteni ovat pienehköt,
sormeni ovat melko hoikat, muttei kovin pitkät,
sormenpääni ovat kaareutuvat,
kynteni ovat kaareutuvat ja vahvat,
vartaloni pituus kantapäistä päälakeen on melko keskiarvoinen, mutta hieman pidempi,
kainaloni ovat ovaalinmuotoisesti kuopalla,
hiukseni ovat monisävyisen vaaleanruskeat,
rintani ovat melko pienet, niin pienet, että niiden alle tai väliin ei jää vakoa missään asennossa,
napani on ovaalinmuotoisella kuopalla,
hartiani ovat hoikat,
kaulani on jäntevä ja melko pitkä,
leukani on ulkoneva, muttei pitkä eikä leveä,
poskipääni ovat näkyvät, muttei pyöreät,
otsani on tasainen ja korkeahko,
solisluuni ovat näkyvät ja kulmikkaat,
olkapääni ovat luisevat, mutta pyöreät,
olkavarteni ovat hoikat,
kyynärpääni ovat luisevat,
ranteeni ovat kapeat ja niissä on näkyvä pyöreä luu.
Ooooinko ok? :D hiiii h
Jos onkin väärin kaikki eeweeiiih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Hoikka tiimalasivartalo, pyöreä peppu, kapea vyötärö ja d-kupin rinnat. Kropan mittasuhteista tykkään myös, pitkät sääret on ehkä parasta mussa. Lisäksi kauniit kasvot ja pitkät hiukset.
Mulla ei ole mitään noista :'(
Äläs nyt, kyllä sinullakin voi olla av:lla kaikki nuo. Ihan samat kuten tuollakin, jota kommentoit.
Mulla ei ole hyvästäkään vartalosta mitään hyötyä parisuhdemarkkinoilla, koska olen yh.
En ole itse pitänyt oikein minään, mutta ystävätär kehui pari viikkoa sitten saunassa. Sanoi että sulla on naisellinen vartalo ja miehet varmasti tykkää. :o
Luin koko ketjun enkä ymmärrä et ihmiset ihailee jotain monimetrikinttuja ja tynkää selkää (epäinhimilliset).
Jalat ja selkä about saman pituiset niin jees :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää sanoa, että on. Ei ole tullut helpolla tosin. Nuorempana olin hoikka (mutta perimän ansiosta hyvät rinnat), mutta kiloja tuli laiskuudesta ja istumatyöstä + aktiivisen arkikulkemisen puutteesta. Päätin korjata tilanteen, myös sairauksien välttämiseksi (lähisuvun näyttämiä varoitusmerkkejä seuraten).
Parasta on tasapainoinen tiimalasivartalo ja kaunis hartialinja, ylä- ja keskikroppa. Jalat ovat ok, mutta parempaan vielä mennään lisätreenillä. Eli ihan kotitreenillä, kun saleille ei pääse eikä ole tarvettakaan. Netti on pullollaan treenivideoita, ja itsepä aikuinen ihminen päättää, mitä milloinkin syö.Hoikka, mutta "hyvät" rinnat?
Mitkä on "hyvät" rinnat?
Varmaan tarkoittaa sitä, että aika harvalla on luonnostaan hoikka vartalo ja siinä luonnostaan suurehkot rinnat. Rinnat kun ovat aika suureksi osaksi rasvaa, niin aika moni hoikistuessaan menettää rasvaa myös rinnoistaan. Siksi hoikkuus ja isorintaisuus on harvinainen yhdistelmä ja vaatii hyviä geenejä tässä suhteessa.
Oli nuorena. Sitten ei enää kun joko syö liikaa juo liikaa tai liikkuu liian vähän ja vanhenee joten se kuuluu nuoruuteen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on tasapainoinen tiimalasivartalo ja kaunis hartialinja, ylä- ja keskikroppa. Jalat ovat ok, mutta parempaan vielä mennään lisätreenillä. Eli ihan kotitreenillä, kun saleille ei pääse eikä ole tarvettakaan. Netti on pullollaan treenivideoita, ja itsepä aikuinen ihminen päättää, mitä milloinkin syö.Hoikka, mutta "hyvät" rinnat?
Mitkä on "hyvät" rinnat?
Varmaan tarkoittaa sitä, että aika harvalla on luonnostaan hoikka vartalo ja siinä luonnostaan suurehkot rinnat. Rinnat kun ovat aika suureksi osaksi rasvaa, niin aika moni hoikistuessaan menettää rasvaa myös rinnoistaan. Siksi hoikkuus ja isorintaisuus on harvinainen yhdistelmä ja vaatii hyviä geenejä tässä suhteessa.
Se varmaan tässä oli pointtina, että isot rinnat ei oo hyvät. Ei tietysti voi sanoa, että huonotkaan, jos ei paina liikaa.
Onhan tuo ihan ok vielä vaikka on jo ikääkin. Harmi vaan kun vaimo turpoaa... ja vauhdilla.
"Mun pitäs kyllä laihduttaa" on jo kuultu liian monta kertaa.
Ei ole kaunista katseltavaa ei, ja vie seksihalut.
Siksi hankin rakastajattaren.
Näillä mennään toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo ihan ok vielä vaikka on jo ikääkin. Harmi vaan kun vaimo turpoaa... ja vauhdilla.
"Mun pitäs kyllä laihduttaa" on jo kuultu liian monta kertaa.
Ei ole kaunista katseltavaa ei, ja vie seksihalut.
Siksi hankin rakastajattaren.
Näillä mennään toistaiseksi.
Näin me miehet useesti. Kunhan pidät huolen ettei vaimosi vaan saa tietää niin kaikki menee hyvin :)
Ei nyt liity aiheeseen, mutta en kerro koska olen juuri päässyt sinuiksi enemmän itseni kanssa, enkä kaipaa vartaloni suhteen sen enempää ylä- kuin alapeukkujakaan. Vartalo on hyvä sikäli että se kuljettaa minua paikasta toiseen. Näen,kuulen,haistan,maistan,tunnen. Painoa ei ole liikaa ja omalla kohdalla ei edes voi olla sillä mulla on useita fyysisiä saurauksia vaikka olenkin vain kolmekymppinen. Olkaa kiitollisia,jos teillä on terve tai suht terve keho :) nimerkillä: pidin itsestäänselvänä ennen
Ps en oo tälläsiä alotuksia vastaan, tää oli vaan yks näkökulma :D
Olen lyhyt ja pullukka. Lyhyet jalat, pitkä selkä, kapeat hartiat. Olen reitevä, pyllyni on kivan mallinen, luonnostaan pyöreä ja pysty. Vyötärökin erottuu kivasti vaikka olenkin ylipainoinen. Rintani ovat luonnostaan isot, kuppikoko on 75H.
Kasvot on ok, ei rumat mutta ei kyllä kaunottarenkaan. Silmäni ja kulmani ovat nätit, poskipäät korkeat. Posket turhan isot. Huulet kapeat ja suu muutenkin pieni. Hampaat kauniit ja hyväkuntoiset. Hiukset ihan nätit. Sormeni ovat pitkät ja sirot.
Toisinaan olen tyytyväinen kroppaani, toisinaan en.
On, peilikuva ei karkaa peilattavalta, ikääkin jo 56 M , mitäpäs sitä kun olen ikäukko, ei tuo vaimokaan ole peiliä " särkenyt"
Mä pidän kroppani kunnossa joka päivä hakemalla olutta kaupasta kävellen. Tunnin lenkki. M31