Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla hyvännäköinen vartalo?

Vierailija
24.02.2021 |

Miksi näin? Mikä siinä on parasta ja mikä huonointa?

Kommentit (984)

Vierailija
301/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyt ja pullukka. Lyhyet jalat, pitkä selkä, kapeat hartiat. Olen reitevä, pyllyni on kivan mallinen, luonnostaan pyöreä ja pysty. Vyötärökin erottuu kivasti vaikka olenkin ylipainoinen. Rintani ovat luonnostaan isot, kuppikoko on 75H.

Kasvot on ok, ei rumat mutta ei kyllä kaunottarenkaan. Silmäni ja kulmani ovat nätit, poskipäät korkeat. Posket turhan isot. Huulet kapeat ja suu muutenkin pieni. Hampaat kauniit ja hyväkuntoiset. Hiukset ihan nätit. Sormeni ovat pitkät ja sirot.

Toisinaan olen tyytyväinen kroppaani, toisinaan en.

Lähdetkö kahville ? M37

Vierailija
302/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. tanssijan vartalo.Vinkki: sellaisen saa liikuntaa harrastamalla.

Samoin täällä ja pitkät jalat ja hoikka kaula, niistä olen erityisen tyytyväinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin koko ketjun enkä ymmärrä et ihmiset ihailee jotain monimetrikinttuja ja tynkää selkää (epäinhimilliset).

Jalat ja selkä about saman pituiset niin jees :)

Suomalaisissa nyt sattuu olemaan niitä persjalkaisia paljon, joilla on pitkä selkä ja lyhyet jalat. Eivät ole viehättäviä silmälle. Pitkäselkäisille tulee helpommin selkävikoja

Vierailija
304/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin koko ketjun enkä ymmärrä et ihmiset ihailee jotain monimetrikinttuja ja tynkää selkää (epäinhimilliset).

Suomalaisissa nyt sattuu olemaan niitä persjalkaisia paljon, joilla on pitkä selkä ja lyhyet jalat. Eivät ole viehättäviä silmälle. Pitkäselkäisille tulee helpommin selkävikoja

Mene afrikkaan, siellä on sulle niitä pitkäjalkasia

Vierailija
305/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen kokonaisuutena. Ehkä pylly voisi olla pyöreämpi, nyt sellainen maratoonarin perse. Iho pysyy kesän jäljiltä ruskeampana kuin monella muulla. Tukka ruskea ja tuuhea.

Jalat vahvat ja pitkät, hoikat ja taipuisat nilkat (tanssin) Jalat ison puoleiset, samoin kädet, pitkät sormet. Hoikka kaula ja hyvät huulet

Vierailija
306/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Tykkään siitä kokonaisuutena, lihaksikas mutta silti naisellinen. Tykkään eniten rinnoistani. En inhoa mitään kohtaa ulkonäössäni joten inhokkia en osaa nimetä. Pituus nyt ehkä oli nuorempana kova pala, olisin halunnut olla lyhyempi.

Miten kukaan haluaisi olla lyhyempi :o ? 

Siten varmaan, että pienikokoisuutta pidetään naisellisempana kuin pituutta varsinkaan jos sitä on paljon yli keskipituuden. Juuri testosteroni kun siihen pituuskasvuun liittyy ja se pituus taas esimerkiksi syöpien todennäköisyyteen ja tuki- ja liikuntaelinten sairauksiin. :o

Aivan samanlailla lyhytraajaisille tulee jalkavikoja

Vierailija
307/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tykkään vartalostani. Selkeästi erottuva vyötärö ja kurvikas pylly. Sirot nilkat ja ranteet. Pienet mutta kauniin muotoiset rinnat. Minulla on paljon lihasta olkapäässä ja haiuksessa, mikä on vaan mahtavaa sillä olen akrobaatti.

Vierailija
308/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jalat on riittävän pitkät, ne ulottuu maahan asti. Tosin lievät lättäjalat, hanuri kondiksessa mitä nyt joskus rutisee, pakki snadisti pömpällään ja välillä kurnii ennen liksapäivää. Rinna vähän sellaset manboobsit, ei pahasti mutta snadisti. Handut on oikeasti aika kondiksessa, ei pahasti haukea ja hauberi erottuu. Hartiat leveät ja kestää kantaa isommatkin murheet. Kuuppa kondiksessa, mitä nyt välillä puskee karvaa jota ei jaksa aina paimentaa ja fleda on vähän niinku hopeaketulla....oikeesti aika tyytyväinen kroppaani...

Vierailija
309/984 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus 10 vuotta sitten.

Nyt ei ole.

-lihava

-selluliittia

-paksut reidet ja pohkeet

-paksut löysät kädet

-löllö maha

-laatikko perse

-makkarat selässä

Mun yks kaveri on saman pituinen ja painoinen kun minä mutta hänellä on kapeat sääret ja käsivarret eikä selluliittia käsissä. Hän voi käyttää esim.t-paitoja ja hameita kesällä. Minä en voi koska jokainen kohta vartalossani on yrjöttävä. 😔

Vierailija
310/984 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene afrikkaan, siellä on sulle niitä pitkäjalkasia

Ei tarvitse, kun on itsellä

Vierailija
311/984 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen. 49v mutta olen luonnostaan pitkä ja hoikka. Selluliittia jonkin verran mutta mitä se nyt haittaa, kuuluu elämään.. ei täydellistä mutta toimivaa. Kelpaan itselleni, kaupasta löytyy vaatteita ja kelpaan miehelleni. En valita.

Vierailija
312/984 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tykkään kaikesta :)

Vierailija
313/984 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän pitä kysyä siltä, joka minua katselee. Tuo kun on mielipideasia.

Vierailija
314/984 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Oi niitä aikoja kun sai lappaa 15 slicea pizaabuffassa eikä näkynyt missään. Lapsen jälkeenkin imetys laihdutti. Nyt etätöissä niin vyöterölle on tullut +10kg...ei kaunista. Pitäisi ottaa niskasta kiinni, jotenkin vain hektinen työpäivä ajaa naposteluun ja kotona tulee kokattua kermaisia ruokia.

Vierailija
315/984 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on laumaeläin.

Yleensä naaraspuoliset lajitoverit on enemmän huolissaan ulkonäöstä ja tekemättömistä töistä. Minusta ne on murheista pienimmät.

Urospuolisena lajitoverina arvostan naaraassa sitä, että naaras itse arvostaa itseään lajitoverina ja suhtautuu erittäin myönteisestin paritteluun.  Parittelu (riittinä) on lajitovereita yhdistävä  - ei erottava tekijä.

Vierailija
316/984 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visuaalisesti pitkät sääret ovat kauniimmat katsoa kuin lyhyet tönkköjalat. Pitkiin sääriin sopii maltillisen kokoinen pyöreähkö peppu.

Vierailija
317/984 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod eikä ollut nuorempanakaan. Nuoresta saakka on ollut huono ryhti, liikaa löllöä, veltot reidet, riippurinnat, pullottava maha, paksut käsivarret eli siis jotenkin sellainen "tätimäinen" kroppa ja nyt +40-vuotiaana ei kestä enää peilistä katsoa. 

Haluaisin olla kiinteä, sopivasti lihaksikas ja ennemmin hoikka kuin pulska. Jotenkin hullua, että itseasiassa tuollainen kroppa olisi nimenomaan "minua" ja näyttäisin itseltäni toisin kuin tässä.

Vierailija
318/984 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Nuorempana olin sopusuhtainen, tiimalasityyppinen, atleettinen. Oli sirot nilkat ja hoikat sormet ja kaikki. Sittemmin olen lihonut liikaa. Vartalon malli auttaa siinä, että kilot on sijoittuneet ihan nätisti sinänsä, mutta eipä tämä vedä vertoja sille, miltä näytin 25 vuotta ja kiloa sitten. En vain jaksa välittää tarpeeksi. Jos tulis terveysongelmia, reagoisin kyllä heti, mut näillä mennään toistaiseksi.

Vierailija
319/984 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Naama vaan on ruma kuin mikä. 

Pitäisi olla peruukki /tai hiuslisäkkeet, oikoa hampaat jotka muuten terveet, pienentää nenää ja leikata kaksoisleuka. Kyllä mulla on sellainen hjallistyyppinen vaikka en ole läski. Samalla voisi ehkä leukaperää suurentaa.

Vierailija
320/984 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai on.

Kiusallista, kun naiset kuolaa kieli pitkällä mun upeeta hanurii.