Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erosin julkkismiehestäni parisuhdeväkivallan takia

Vierailija
23.02.2021 |

Kuinka selvitä tilanteesta, jossa hän on jatkuvasti julkisuudessa, esiintyy kliseisenä symppiksenä ja "woke"-tyyppinä, vaikka totuus on aivan toinen. Hän oli itsekeskeinen tyranni, joka ei huonoina hetkinään kaihtanut mitään keinoja. Julkisuudessa hän puhui minusta aina kauniisti, arvostaen. Kostonhimoissani herkuttelen välillä me too -hengessä paljastavani kaiken, mutta en aio sitä tehdä, sillä en usko siitä olevan mitään hyötyä. Toivoisin, että jotakin kautta kaikki hänen törkynsä tulisi julkiseksi, eikä jäisi vain minun kannettavakseni.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tehnyt väkivallasta rikosilmoitusta

Hyvä kysymys. Koska ajattelin, että minua ei kumminkaan uskota. Väkivalta oli tönimistä, kulun estämistä, kuvaamista ilman lupaa, vessaan menon estämistä jne. Ei siis jäänyt mitään jälkiä, eikä ollut mitään todisteita. En myöskään suhteessa ollessani pystynyt myöntämään, että tilanne on niin paha. Ajattelin, että ne olivat yksittäisiä mokia ja suutuspäissään nyt voi sattua kaikenlaista. Vasta ihan viimeisinä viikkoina sain kerrottua kaikista näistä asioista ystävälleni,  joka sanoi että tällaiset asiat eivät ole normaaleja. Sitä ennen pidin itseäni vaan jotenkin hankalana ja katkerana ihmisenä, kun en päässyt "riidoistamme" yli. -ap

Menit perheväkivaltaryhmiin kulunestämisen ja kuvaamisen takia??

Pitäisi olla rioollista hyväksikäyttää yhteiskunnan palveluja jos oikeesti ei tarvii. Töniminen on toki jotain väkivaltaa mutta ei että terapiaan?

Tää on joku vitsi kai.

Uskomatonta. Kas kun et turvakotiin.

Olet ilmiselvä trolli, mutta kannattaa sivistää itseään lähisuhdeväkivallan monista muodoista. Väkivaltaa on myös henkinen väkivalta, alistaminen ja nöyryyttäminen. Se jättää syvät arvet, vaikka mustelmia ei tulisikaan. -ap

Henkinen väkivalta ei ole fyysistä väkivaltaa vaan henkistä. Opettele sinä lapsi suomen kieli. Joka ikinen jonka tunnen joka syyttää ex miehiään henkisestä väkivallsta on itse pahinpia sen käyttäjiä muita kohtaan. Siinä sulle mietittävää. Narsisteja ja psykopaatteja jokainen. Ja olen nainen.

Vierailija
82/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Koska ajattelin, että minua ei kumminkaan uskota. Väkivalta oli tönimistä, kulun estämistä, kuvaamista ilman lupaa, vessaan menon estämistä jne. Ei siis jäänyt mitään jälkiä, eikä ollut mitään todisteita. En myöskään suhteessa ollessani pystynyt myöntämään, että tilanne on niin paha. Ajattelin, että ne olivat yksittäisiä mokia ja suutuspäissään nyt voi sattua kaikenlaista. Vasta ihan viimeisinä viikkoina sain kerrottua kaikista näistä asioista ystävälleni,  joka sanoi että tällaiset asiat eivät ole normaaleja. Sitä ennen pidin itseäni vaan jotenkin hankalana ja katkerana ihmisenä, kun en päässyt "riidoistamme" yli. -ap

Pitäisi olla rioollista hyväksikäyttää yhteiskunnan palveluja jos oikeesti ei tarvii. Töniminen on toki jotain väkivaltaa mutta ei että terapiaan?

Tää on joku vitsi kai.

Olet ilmiselvä trolli, mutta kannattaa sivistää itseään lähisuhdeväkivallan monista muodoista. Väkivaltaa on myös henkinen väkivalta, alistaminen ja nöyryyttäminen. Se jättää syvät arvet, vaikka mustelmia ei tulisikaan. -ap

Henkinen väkivalta ei ole fyysistä väkivaltaa vaan henkistä. Opettele sinä lapsi suomen kieli. Joka ikinen jonka tunnen joka syyttää ex miehiään henkisestä väkivallsta on itse pahinpia sen käyttäjiä muita kohtaan. Siinä sulle mietittävää. Narsisteja ja psykopaatteja jokainen. Ja olen nainen.

Voisko se johtua siit, että tämmösiä mieheiä on ihan hitosti? Ja valitettavan usein sama nainen joutuu useamman kerran tämmösen kpään uhriksi. Vaikka sinä et sitä uskoiskaan. Ite oon joutunut 4 kertaa sellasen miehen uhriksi, joka käyttänyt henkistä/fyysistä väkivaltaa.  Jostain syystä näillä pas..kiaisilla on hyvä vainu erottaa ne naiset, jotka saa koukkuunsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on joku vitsi kai.

Mikään antamasi leima ei ole sellainen, jota ex ei olisi minulle yrittänyt syöttää Narsisti, juu. Psykopaatti, juu. Väkivaltainen, juu. Mielisairas, juu. Itse en kyllä tainnut missään kohtaa väittää häntä narsistiksi tai psykopaatiksi, ainoastaan sanoin että erosin hänestä väkivallan vuoksi. Provossasi on kyllä toden siemen siinä mielessä, että väkivaltaisessa suhteessa pitkään eläessä ihmisen minäkuva ja käsitys normaalista parisuhteesta vääristyy pahasti. En minäkään siinä suhteessa ihan normaali ollut, koko elämä pyöri sen viha-rakkaussuhteeksi muuttuneen parisuhteen ympärillä. -ap

Vierailija
84/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko?

Vierailija
85/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on omaa näkyvyyttä niin muutaman vuoden päästä mukaan johonkin perheväkivallan vastaiseen kampanjaan. Ei tarvi avautua omista asioista ja paljastua katkeraksi, mutta ihmiset osaa ehkä päätellä. Ja woke-miehiä on niin vähän että ehkä kannattaa poistaa tämä keskustelu, jos tästä pystyy päättelemään kohta kenestä on kyse. Ellei ollut sitten jonkun keksimä tämä koko juttu.

Vierailija
86/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon linkin miehistä voi jo usean sulkea pois: ap oli naimisissa, Tauskilla ja muutamilla muilla ei ole positiivinen julkisuuskuva... Jäljelle jää 1. Tsemppiä ap!! Hyvä, että erosit ja kaikkea h6vää eteenpäin.

Vierailija
87/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon linkin miehistä voi jo usean sulkea pois: ap oli naimisissa, Tauskilla ja muutamilla muilla ei ole positiivinen julkisuuskuva... Jäljelle jää 1. Tsemppiä ap!! Hyvä, että erosit ja kaikkea h6vää eteenpäin.

Kiitos! Eroaminen oli oikea päätös, vaikka sen jälkiseurausten kanssa on raskasta elää. Toivon, että exäni jossakin sisimmässään tehneensä väärin ja ei toista samaa kaavaa uudessa suhteessaan. Väkivaltaa hän ei koskaan myöntänyt, syytti vielä eron jälkeenkin minua traumojen aiheuttamisesta hänelle. Yököttää, että mediat antavat palstatilaa hänen valitusvirsilleen ja ”selviytymistarinalleen”. Tänne asian kirjoittaminen ja anonyymina avautuminen on melko terapeuttista. Ystäville en halua tästä enää kauheasti tilittää, tavallaan hävettää, että olen edelleen katkera ja vihainen terapiasta huolimatta. -ap

Vierailija
88/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ois ollu hyvä mahollisuus keskustella henkisestä väkivallasta ja yliotteesta, myös fyysisestä, mutta täällä alettiinkin kaivelemaan nimiä? Eikö teitä kiinnosta kuin julkkisjuorut?

Ap, hyvä, että oot päässyt eroon, ja hienoa myös, että myönnät olevasi katkera. Todennäkösesti et saa muuta kuin pahan mielen, jos yrität kertoa julkisuuteen miehesi tekosia. Jos kuitenkin haluat, kannattaa tosiaan ottaa yhteyttä hänen exiinsä, heillä todennäköisesti samanlaisia kokemuksia.

Sinuna keskittyisin itseeni ja toipertumiseen, enkä missään tapauksessa lukisi mitään uutisjuttuja, joissa "keski-ikäiset ihkuttaa" exääsi. Ne tykkää hänestä, vaikka hän saisi tuomion ped ofiliasta, veikkaan.

Vierailija
89/91 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kovasti tsemppiä väkivallasta selviytymisen tielle! On ihana kuulla, että joku pääsee pois väkivaltaisesta suhteesta. Kuka tahansa.

Vierailija
90/91 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aihe olikin sitten liian kuumaa kamaa perjantai-illan av-palstalla eilen, kun uusi ketju aiheesta katosi. Ilmeisesti osui ja upposi!

Vierailija
91/91 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ruokailun puolelta nimeä.